Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sheetlord kirjoitti:Niinpä. No, toinen on eka kertaa asialla ja siksi innoissaan.
Noo, kyllä hän sitten seuraavalla kerralla ottaa jo rauhallisemmin.
Geetzu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:Niinpä. No, toinen on eka kertaa asialla ja siksi innoissaan.
Noo, kyllä hän sitten seuraavalla kerralla ottaa jo rauhallisemmin.
:D :D (read my mind)
Vihtahousu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

HellBell kirjoitti: Kulkuväylä laitettu helvetti kulkemaan selkäni takaa. Helvetin helvetti. Olen sen tyypin ihminen, että en pidä ramppaamisesta tai ramppaajista tai selän takana norkoojista jne.
Miullakin kulkee porukka tässä selän takana kokoajan, välistä kyllä alkaa vituttamaan kun porukalla ei ole mitään häpyä kun tulevat selän taakse kyttäämään... mutta enhän mä mitään kummosta muutenkaan työajalla tee, mitä nyt kitinöin ajankuluksi.
Sitten, vittuunnuttava Körmy vittuilee kaiken muun lomassa.
Tätäkin löytyy ja monin kappalein. Kumpaankin tottuu.
Sheetlord

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Tapaus Tony Halme:
- populisti-pugilisti menee suurilla puheilla eduskuntaan taskussaan vähäväkisten äänet
- ei saa mitään aikaan, vaan keskittyy vetämään viinaan ja nappeja
- jää "työkyvyttömyyseläkkeelle" ennen ensimmäisen kauden loppua, varmistaen itselleen vähintään 2.500 euron bruttotulot per kk
Rouva Pupu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sheetlord kirjoitti:- jää "työkyvyttömyyseläkkeelle" ennen ensimmäisen kauden loppua, varmistaen itselleen vähintään 2.500 euron bruttotulot per kk
On se huomattu, että ainoastaan pääpipinä pääsee työkyvyttömyyseläkkeelle. Nousee aina verenpaine tälläistä uutista lukiessa, kun kuitenkin useasti tavannut sellaisia ihmisiä, jotka eivät pysty edes yhtä päivää olemaan täysin jossain toiminnassa mukana kun sydän sanoo epämääräisiä tjmv. Näillä ihmisille sitten toivotetaan hyviä työpäiviä, 10vee päästä pääset eläkkeelle.
bedlam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ahdistus vituttaa ja vitutus vituttaa. Vittu!
Rouva Pupu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti:Ahdistus vituttaa ja vitutus vituttaa. Vittu!
Vitutus paranee nussimalla, kuulemma.
bedlam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Rouva Pupu kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Ahdistus vituttaa ja vitutus vituttaa. Vittu!
Vitutus paranee nussimalla, kuulemma.
No sepä se, kun se nussintakaveri on toisessa päässä Suomea! Tämä välimatka se ahistuksen ja vitutuksen aihe itse asiassa onkin, kun kumpikaan ei millään haluaisi muuttaa. Mulle nämä erohetket ei ole niin tuskaisia kuin toiselle osapuolelle, koska tykkään yksinoleilusta vähän liikaakin. Mutta toista ahdistaa niin pirusti.
sanctus

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja sanctus »

bedlam kirjoitti:No sepä se, kun se nussintakaveri on toisessa päässä Suomea!
Klassikko!
Rouva Pupu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti: No sepä se, kun se nussintakaveri on toisessa päässä Suomea! Tämä välimatka se ahistuksen ja vitutuksen aihe itse asiassa onkin, kun kumpikaan ei millään haluaisi muuttaa. Mulle nämä erohetket ei ole niin tuskaisia kuin toiselle osapuolelle, koska tykkään yksinoleilusta vähän liikaakin. Mutta toista ahdistaa niin pirusti.
Ikävä tilanne :paijaa:
Meillä se muutto meni vähän niin, että mulla ei ollut mitään siellä omassa kotikaupungissa (toki vanhemmat ja rakkaat ystävät), mutta miehellä silloin opiskelut, nyt työpaikka, joten järkevin ratkaisu oli minun muuttaa tänne. En ole kyllä katunut hetkeäkään, vaikka niitä rakkaita ihmisiä näkee todella harvoin omien opiskelukiireitteni vuoksi.

Luulen sopeutuneeni näin helposti ja hyvin juuri sen vuoksi, että viihdyn yksin, en kaipaa aktionia ja jatkuvaa tekemistä (ihmisten seuraa) vaan minulle riittää ne koulussa/työssä tapahtuvat sosiaaliset kohtaamiset. Ja toki se, ettei tämä ole miehenkään kotipaikkakunta ja kaverit tulivat opiskelupaikasta, joiden loputtua jokainen palasi omiin kotikuntiinsa. Meillä ei siis kummallakaan tänne ole vahvoja sosiaalisia siteitä. Jostain syystä se on helpompaa kun molemmat aloittavat ns. alusta tutustumiset sun muut täällä.

Nooh, emme me tänne pysyvästi jää, joten uusi paikkakunta, uudet kuviot edessä taas jossain vaiheessa.
bedlam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Rouva Pupu kirjoitti:Meillä se muutto meni vähän niin, että mulla ei ollut mitään siellä omassa kotikaupungissa (toki vanhemmat ja rakkaat ystävät), mutta miehellä silloin opiskelut, nyt työpaikka, joten järkevin ratkaisu oli minun muuttaa tänne.
Meil onkin hankalampi tilanne siinä mielessä, että kummallakin on tällä hetkellä niin mieluisa työpaikka. Kämpän kai nyt helposti saisin myytyä pois, mutta kun tykkään siitäkin niin kovasti ja samanlaisesta kämpästä saisi vaihtoehtokaupungissa maksaa vähintään kolminkertaisen hinnan. Vuokraakin pitäisi etelässä maksaa tuplasti sen, mitä nyt maksan lainaa ja vastiketta kuussa. Ihan hölömöä!

Noh, kattoos nyt si miten tämä tilanne tästä repeää.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja martza »

bedlam kirjoitti: Meil onkin hankalampi tilanne siinä mielessä, että kummallakin on tällä hetkellä niin mieluisa työpaikka. Kämpän kai nyt helposti saisin myytyä pois, mutta kun tykkään siitäkin niin kovasti ja samanlaisesta kämpästä saisi vaihtoehtokaupungissa maksaa vähintään kolminkertaisen hinnan. Vuokraakin pitäisi etelässä maksaa tuplasti sen, mitä nyt maksan lainaa ja vastiketta kuussa. Ihan hölömöä!
Mulla oli sama tilanne viime vuonna ja nyt ollaan asuttu yhdessä jo yli 1/2 vuotta. Kummallakin hyvät työt ja asunnot, mutta niin ne asiat vaan järjesty ihan itsestään, loppujen lopuksi.
Pitää vuan laittaa nuo asiat arvojärjestykseen. Mistä on valmis luopumaan jonkun takia. Se rakkaus, se rakkaus. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Vihtahousu kirjoitti:..
Tätäkin löytyy ja monin kappalein. Kumpaankin tottuu.
Musta vahvasti tuntuu, että mä en totu ikinä kusipäihin/ääliöihin/limanuljaskoihin/paskoihin (hei täähän alkaa rimmata)/yltiöpositiivisiin/mihinkään..
Olen aina tietoinen kaikesta eikä mikää ala turtua liikaa missään vaiheessa. Liian kiihkeää.. joo mulla.
Tai ihan ok, just tällein ehkä tykkäänkin. Ei koskaan laimeaa.
Geetzu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tosi perseestä. Anaalista. Perberistä. Rektumista. Ois 4. työpäivä uudes mestas mut meitsipä joutu tilaamaan taksin ja kotiutumaan sieltä heti aamusta. Syy: armoton ripuli. Kivakivakiitti!

Palaan raportteineni myöhemmin.
Tix

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

Imodium ei auta vitutukseen, mutta ripuliin kyllä.
Geetzu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kas, sitähän tuolla onkin kaapissa, kuukauden takaisesta taudista. Ei tullu aiemmin mieleenkään, täähän on katsos aika hyvä tyhjennyskeino. Mahtuu viikonloppuna hyvin mekkoon! :positiiva:
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Clay »

Clay kirjoitti:Perkele. Kone kaatuilee vähän väliä. Vittukuvituttaa. Ja Dr Phil on mun idoli.
Löytyhän sieltä kaks pöpöä, kun imutti paremman killerin. Tusina varmaan vielä jäljellä, saatana.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Meil onkin hankalampi tilanne siinä mielessä, että kummallakin on tällä hetkellä niin mieluisa työpaikka. Kämpän kai nyt helposti saisin myytyä pois, mutta kun tykkään siitäkin niin kovasti ja samanlaisesta kämpästä saisi vaihtoehtokaupungissa maksaa vähintään kolminkertaisen hinnan. Vuokraakin pitäisi etelässä maksaa tuplasti sen, mitä nyt maksan lainaa ja vastiketta kuussa. Ihan hölömöä!

Noh, kattoos nyt si miten tämä tilanne tästä repeää.
Ihan vitun samikset!
BettyB.

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Sheetlord kirjoitti: Timo Rautiainen Gandhiksi :D
Ei jumalauta. Et voi kuvitellakaan miten huvittavasti juuri sanoit! Nauroin ehkä vartin putkeen ja meinasin pissiä housuihini :D
bedlam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Ihan vitun samikset!
Nii-i! Keksikääpä te joku ratkasu ja kertokaa meillekkin.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Ihan vitun samikset!
Nii-i! Keksikääpä te joku ratkasu ja kertokaa meillekkin.
Otetaan loparit duuneistamme, myydään kämppämme, jätetään perheemme ja ystävämme ja muutetaan Somaliaan.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja aasi »

bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Ihan vitun samikset!
Nii-i! Keksikääpä te joku ratkasu ja kertokaa meillekkin.
Vaihdatte päikseen!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
bedlam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

aasi kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Ihan vitun samikset!
Nii-i! Keksikääpä te joku ratkasu ja kertokaa meillekkin.
Vaihdatte päikseen!
Tätähän joku jo aiemminkin ehotti, mutta ei toi irmeli mua huolinu. Kaikkista kätevinhän tuo nyt ois!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
aasi kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Nii-i! Keksikääpä te joku ratkasu ja kertokaa meillekkin.
Vaihdatte päikseen!
Tätähän joku jo aiemminkin ehotti, mutta ei toi irmeli mua huolinu.
Niinkös se menikin? Perkele, taisin (taidan) olla huumeitten vaikutuksen alaisena.
bedlam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Niinkös se menikin? Perkele, taisin (taidan) olla huumeitten vaikutuksen alaisena.
Ai? No jos ei se niin mennykkään ja sullon huumeita niin ei kai tässä sitte. Pakkaan jo kamoja!
Vastaa Viestiin