Baariin 5.10

Info tulevista miiteistä
Enthu

Baariin 5.10

Viesti Kirjoittaja Enthu »

alkoi menojalkaa vipattaa taas vaihteeks,tekis mieli lähtee huomenna jonnekkin mut en vielä tiedä mihin...highlight tai studio 51 oli mielessä...
voi liittyä suraks jos haluaa vaihtelua palstailuun&sättimiseen.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Baariin 5.10

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Jos työltä pystyisi irrottautumaan, suuntaisin kyllä On the Rocksiin, jossa 5.10 musisoivat keveällä otteella Kiuas, Denigrate ja Mind-A-Stray. Ihime puariloissa työ käyttä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
1108

Re: Baariin 5.10

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kiuas olisi kyllä mukava nähdä livenä, levy oli aika hauskaa kuunneltavaa.
Dumari

Re: Baariin 5.10

Viesti Kirjoittaja Dumari »

1108 kirjoitti:Kiuas olisi kyllä mukava nähdä livenä, levy oli aika hauskaa kuunneltavaa.
Senkin tissiposki, Saunassahan ne soitti :twisted:
Itsellä on tilanne: "nou mani, nou hani", joten hyllyn kokoileminen vie voiton tänään. Jos oikein hurjaksi rupean (ja vien pullot kauppaan et saan rahhoo), niin voi olla että yhden otan kotona!!1!!!
ninnithequeen

Re: Baariin 5.10

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenna vasta, ja tosiaan vaan parille. Elppuskaisen kanssa pitäs mennä ja Sipsikin ehkä tulee. Ja varsinkin Lolitaa mie kaipaisin sinne :wink:
Niin, ja paikkana se normaali Itiksen kuppila mikä ennenkin. Pääsen klo 18 töistä joten olen paikalla n. klo 19 eteenpäin...
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Baariin 5.10

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Minä en uskalla ainakaan kuukauteen minnekään,
missä humalaisia, viina virtaa ja tupakka tuoksuu....

nimim. viides vuorokaus tupakoimatta. :)
1108

Re: Baariin 5.10

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Dumari kirjoitti:
1108 kirjoitti:Kiuas olisi kyllä mukava nähdä livenä, levy oli aika hauskaa kuunneltavaa.
Senkin tissiposki, Saunassahan ne soitti :twisted:
Niin ja olinko aidan takana katselemassa? NO EN OLLUT!!!
Kuulosti hyvältä livenä, mutta olisi mukavaa nähdä orkesteri livenä.
Enthu

Re: Baariin 5.10

Viesti Kirjoittaja Enthu »

mulla ei taida ollakkaan rahaa lähtee mihinkään...kestää ainaki ens vkon alkuun ennen ko pankkitädit saanu laskettua säästöpossuni sisällön
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Baariin 5.10

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:Huomenna vasta, ja tosiaan vaan parille. Elppuskaisen kanssa pitäs mennä ja Sipsikin ehkä tulee. Ja varsinkin Lolitaa mie kaipaisin sinne :wink:
Niin, ja paikkana se normaali Itiksen kuppila mikä ennenkin. Pääsen klo 18 töistä joten olen paikalla n. klo 19 eteenpäin...
Tää ei valitettavasti pääse tulee. Rahatilanne ei tosissaan anna myöten. (Tilillä noin 2e..) Aika perseestä. Tosin on kyllä ihan hyvä, jos sais vaik nukuttua univelkoja tänään pois tai jotain.
Some other time then.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin