Onko Mikko Leppilampi komea?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Onko Mikko Leppilampi komea?

On, komea on
18
47%
Mikko on tavis
15
39%
Ei, ihan ruma
5
13%
 
Ääniä yhteensä: 38

Geetzu

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kattelin ku lemppariorava parvekkeellani repi kävystä siemeniä ilmeellä "vittu, tää on jäässä" ja päätin mennä lutkuttamaan pippeliä. Meinasin rikkoa pähkinät repiessäni niitä siemeniä..........

Anteeks. :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetzu kirjoitti:Kattelin ku lemppariorava parvekkeellani repi kävystä siemeniä ilmeellä "vittu, tää on jäässä" ja päätin mennä lutkuttamaan pippeliä. Meinasin rikkoa pähkinät repiessäni niitä siemeniä..........

Anteeks. :D
Ai jaa. No sitten se on ihan selvä asia! Olisihan tuo nyt pitänyt tietää. (Pahus nielaisin verigreipin kokonaan mahaani kun mun piti halkaista se...)

Geetzu. MUOKKASIN , en sinua valitettavasti, vaan äskeistä viestiäni. Katso uudelleen fanin tunnustus.
Geetzu

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Rotutamma hörähtelee nyt unille, pus zau sinä senkin! 8)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

-Superior- kirjoitti:Koen rumat ja läskit enemmän omaksi jutukseni. Minulla on asian tiimoilta jopa erään fetisistiyhdistyksen jäsenyys.
Olisit heti kertonut. Ihmettelin miten voi niin pimee olla ettei Arskan ehdotukseen jaltsupelistä ja frisbeestä lähde siitä paikasta.
Asia loppuun käsitelty. Hehhee.
BettyB.

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Epämiehekäs, lipevä limanuljaska. Ei kosketa mun simpukkaa.
feliformia

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Ei ole lainkaan mun mieleeni. Limainen olento.
NuoriDaavid

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

En voi kuin ihmetellä monien naisten kommenttejä.

Uskoisin, että irl kaikilla tähän ketjuun kirjoittaneilta naisilla sukat pyörisivät jaloissa, jos Mikko tulisi ottamaan kontaktia.

Ainoat limat olisivat tyttöjen pikkareissa.
ninnithequeen

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kerrottakoon, että mun kotihomo on umpirakastunut Leppilampeen, ja vakuuttaa sen olevan homo :roll:
feliformia

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja feliformia »

NuoriDaavid kirjoitti:Ainoat limat olisivat tyttöjen pikkareissa.
Tuskinpa...

Verratakseni esim. omaa miesmakuani Leppilammen tapaukseen laitan tähän ensin kuvan Mikosta, joka ei aiheuta mitään väristyksiä:

Kuva

Ja sitten kuvan miehekkäästä ja särmikkäästä komistuksesta:

Kuva
NuoriDaavid

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

feliformia kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ainoat limat olisivat tyttöjen pikkareissa.
Tuskinpa...
Kuva

joko nyt?
feliformia

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja feliformia »

^Parempi, mutta ei siltikään. Naamakarvat eivät tee mistä tahansa pallinaamasta hottista. Ei vaan ole mun makuuni.
Rouva Pupu

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Jo edesmennyt Kevin Smith (Ares) lyö partajumaluudessaan Mikon 6-0. Ainoa partajumala, jota voisin sutasta *namz*

Kuva
Geetzu

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

feliformia kirjoitti:^Parempi, mutta ei siltikään. Naamakarvat eivät tee mistä tahansa pallinaamasta hottista. Ei vaan ole mun makuuni.
Mikähän siinä muuten on? Silmien muoto, nenän? Kulmakarvat, leuka? Juonteet, huulet? Siis jos täysin yrittää katsoa jotain pärstää tuntemattomana antamatta yleishabituksen vaikuttaa (vaikeeta tod)...

Miesten suhteeni makuni on kai hyvin laaja, löydän komeutta vähintään joka kolmannesta tuolla hollywoodissa, naisten suhteen taas tääääysin eri juttu.
Rouva Pupu

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti:
Miesten suhteeni makuni on kai hyvin laaja, löydän komeutta vähintään joka kolmannesta tuolla hollywoodissa, naisten suhteen taas tääääysin eri juttu.
Mulla on toisinpäin tuo, ihan tosielämässäkin tosin.

Mikon piirteissä kokonaisuudessaan ei ole mitään mikä iskisi. Mieheke ainakin pystyy sanomaan heti kymmenen miehen joukosta mikä iskee muhun ja ne perustelut tulee kasvon piirteistä. Eikä tarvitse edes olla hiukseton joukko ;)
feliformia

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Geetzu kirjoitti:Mikähän siinä muuten on? Silmien muoto, nenän? Kulmakarvat, leuka? Juonteet, huulet? Siis jos täysin yrittää katsoa jotain pärstää tuntemattomana antamatta yleishabituksen vaikuttaa (vaikeeta tod)...
En kyllä osaa sanoa. Jos aletaan analysoimaan tuon Leppilammen - meinasin kirjoittaa vahingossa Limalammen - naamaa, niin silmät ovat liian pienet ja kaukana toisistaan, nenä on liian nöpö ja kasvon muotokaan ei mua viehätä. Tuo partakaan ei oikein sovi, kun posket ovat liian pyöreät. Liian poikamainen naama karvoille. Huulia en ole koskaan edes huomannut katsoa, mutta jos tuota kuvaa katsoo, niin ovat ne aika olemattomat.

Mulla ei ole tapana tällä tavalla analysoida ihmisten ulkonäköä, mutta kun kerran kysyttiin. Joskus siihen, että joku on mielestäni hyvännäköinen, riittää se, miten ihminen kantaa itsensä, pilke silmäkulmassa, kaunis hymy tai se, miten hiukset kihartuvat korvien yläpuolella.
Geetzu

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

feliformia kirjoitti:-- Mulla ei ole tapana tällä tavalla analysoida ihmisten ulkonäköä, mutta kun kerran kysyttiin. Joskus siihen, että joku on mielestäni hyvännäköinen, riittää se, miten ihminen kantaa itsensä, pilke silmäkulmassa, kaunis hymy tai se, miten hiukset kihartuvat korvien yläpuolella.
Jep, samma här. Kunhan halusin apuja ajatuksilleni, jotka nimenomaan topicin myötä pomppasivat. :]
elco

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja elco »

feliformia kirjoitti: Verratakseni esim. omaa miesmakuani Leppilammen tapaukseen laitan tähän ensin kuvan Mikosta, joka ei aiheuta mitään väristyksiä:
NuoriDavella taisi tässä kohtaa vähän värähtää.
NuoriDaavid

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
feliformia kirjoitti: Verratakseni esim. omaa miesmakuani Leppilammen tapaukseen laitan tähän ensin kuvan Mikosta, joka ei aiheuta mitään väristyksiä:
NuoriDavella taisi tässä kohtaa vähän värähtää.
Oletko taas menettänyt kosketuksen feminiiniseen puoleesi?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Onhan se komea, mutta sellaisella siloisella poikamaisella tavalla, joka ei minuun oikein vetoa. Semmonen söötti, jonka vois laittaa elävänä pulloon ja ihailla siinä kirjahyllyssä, mutta en panis.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

ei se ole komea, se on söpö. semmonen mitä 14 vuotiaana kavereitten kanssa kateltiin ja kikatettiin. se vaan ei enää toimi. nyt se on vaan enää semmonen... pallopää. jätkähän näyttää ihan hymiöltä!
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Niin, onhan se kaunis joo. Mutta miksi vitussa mä haluaisin yhtyä johonkin itseäni naisellisempaan? Ja se lipevyys..semmonen limainen kikkolo-juttu, huijari, auervaaran saatana.. Ärärärärääää-äää! Jätkä vois myydä jotain Dna:n liittymiä Forumissa.

Kiiltokuvat on kivoja. Niitä laitellaan albumiin ja ihastellaan. Mutta tuleeko ne saatana kännissä aamuyöstä ja vääntää sut siltaan, kun tahtovat tankojumppaa, niin.. kysyn vaan? Mä voitelen leipäni siltä reikäpuolelta.

Eikä ole mikään ihme, eikä edes kumma, että ihminen, joka kihottuu vittu jostain saatanan jyrsijästä, kurlais aamukahvinsakin alas Leppilammen spermisiideillä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
NuoriDaavid

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ann kirjoitti: Eikä ole mikään ihme, eikä edes kumma, että ihminen, joka kihottuu vittu jostain saatanan jyrsijästä, kurlais aamukahvinsakin alas Leppilammen spermisiideillä.
Tämä olisi vielä hauskemmin sanottu, jos tietäisin, kehen tällä viitataan.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja Ann »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ann kirjoitti: Eikä ole mikään ihme, eikä edes kumma, että ihminen, joka kihottuu vittu jostain saatanan jyrsijästä, kurlais aamukahvinsakin alas Leppilammen spermisiideillä.
Tämä olisi vielä hauskemmin sanottu, jos tietäisin, kehen tällä viitataan.
Geetzu kirjoitti:Kattelin ku lemppariorava parvekkeellani repi kävystä siemeniä ilmeellä "vittu, tää on jäässä" ja päätin mennä lutkuttamaan pippeliä. Meinasin rikkoa pähkinät repiessäni niitä siemeniä..........
Rotan aivot valtasivat pääni.
Geetzu

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Minä en ime pippeliä kiihottuneessa tilassa. Sinä senkin höpsönkökkö pikku pallura pupunen!
huima

Re: Onko Mikko Leppilampi komea?

Viesti Kirjoittaja huima »

Ann kirjoitti:Mutta tuleeko ne saatana kännissä aamuyöstä ja vääntää sut siltaan, kun tahtovat tankojumppaa, niin.. kysyn vaan? Mä voitelen leipäni siltä reikäpuolelta.
Tässä kohtaa pokka petti.
Vastaa Viestiin