Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Bussi.
Johtuen paukkupakkasista bussikin tulee silloin milloin se siihen kynnelle kykenee. Tänään odottelin sitä kotiin lähtiessä 25 minuuttia, melk. puoli tuntia myöhässä. Bussi myös liikkuu liikkuessaan miten sattuu, jääliiran kautta kun tänään taas mentiin, niin siinä sitten ehti miettiä jopa pari sekuntia liiraan menohetkellä busseja, jotka ovat kaatuneet tällaisilla säillä tai joutuneet kolareihin ja niitä ihmisiä, jotka ovatkin olleet matkalla yllättäen hautuumaalle. Pelkään busseja. Niiden vauhti.. vaarallisimpia julk.kulkuvälineistä liikenteen puolesta siinä missä metrot ovat ihmisten puolesta. Ratikat vain huvittavia.
Pakkanen.
Kumpikaan meistä, niin hullu meksikolainen kuin mäkään, ei pidä paukkupakkasista. Meksikolainen ratkaisee asian mukavimmin päin ja yrittää olla plötsäämättä ulos kylmään maanpintaan voidaakseen sitten lentävästi plötsätä sisälle asuinsijaan.. Aina yhtä vekkuli.
Mulla taas tulee paukkupakkasilla pakkasallergiaa, jos hengailen pidempään ulkona tai joskus sitä voi ilmetä vähemmässäkin ajassa, jos jokin muu pakkasalllergiaa innostava tekijä kuvassa mukana kuten viima ja se, että kasvot silloin täysin paljaina ulkoisia kylmyystekijöitä vasten.
Ne joille pakkasallergia ei ole tuttu hommeli, voin kertoa miten se esittäytyy..: kasvot kohmettuvat, turpoavat, tulevat kunnolla läikikkäiksi ja lopulta tulee valkoisen kaltaiset kovettuneemmat täplät poskiin, silmät hautautuvat muuhun pallomaisiksi käyneisiin kasvoihin ja olo on kuumottava ja jähmettynyt. Paras osuus koittaa kun pääsee sitten ulkoa sisään: kasvot turpoavat oikein kunnolla (pahimmassa tapauksessa) pullataikinaksi ja kasvojen väritys on hyvin eksoottista, oikein kiehtovaa. Silmät saattavat tällöin alkaa itsestään "itkeä", niissäkin pakkasalllergiaa.
Tälleen täällä.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Vihtahousu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

HellBell kirjoitti:Bussi.
Pakkanen.
Tälleen täällä.
Kyllä se elämä on joskus kovaa :paijaa:
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Vihtahousu kirjoitti: Kyllä se elämä on joskus kovaa :paijaa:
No ei sitä aina viitsi olla ihan silleen että "Kaikki jäsenet poikki katki räks poks ja läheinen kuolemassa ja mieskin jätti eikä mulla ole enää mitiä elettävää tässä elämässä. Yhyy.

Joo jotain vaihtelua siihenkin.
Mulli75

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:Vituttaa remontin venyminen. Kolme viikkoa menny jo, ja vielä ainakin koko ensi viikko :(
Mun kylppärirempassa alkaa neljäs viikko. Yksi sössi laattojen saumaukset ja toinen sitten joutui korjaamaan ne. Ei vituta niin paljon kun tietää ettei virheet ole minun pussista pois ja tilapäismajoitus on 7 kk sitten valmistuneessa kerrostalossa jossa kaikki on uutta.
selika

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 12.02.2007 15:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
feliformia

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Vituttaa yhden ihmisen olemassaolo niin paljon, että tekee mieli heitellä tavaroita ja kiljua. Kiljun sijaan lähden kuitenkin muutaman tunnin kuluttua nauttimaan olutta ja valmistautumaan illan koitoksiin ihanien ihmisten kanssa ja yritän unohtaa sen saatanan lorton.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

- DVD-soittimen kaukosäädin lopetti toimintansa.
- kuorimaveitsi kateissa, juustohöylällä tulee turhan paksua siivua.
- kaupassa kaikki aina seisovat tukkien kulkureitit.
- hukkasin piponi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Edith

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Edith »

Joo, Landsbergis taas vaan. Erehdyin kauppaan, josta oli Red Bullit loppu. Opiskelu ei innosta. Mennen päiväunille. Tylsää.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sain rakon juustohöylästä ja hajotin perunansurvimen suutuspäissäni 'liikaa voimaa, liian vähän järkeä'-metodilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Miksi en koskaan valita OIKEIN? Miksen??
Stana. :juristi: Jo allekirjoitettu niin sitten vuokraämmä pamauttaa, että kiinteä lasku tulee alueen kalleimmasta sähkölaitoksesta. Jes!
Sinne meni Fortumin opiskelijasähkö.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Hajamielisyys.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Vadim »

En ehkä saakaan lomaa. :maanantai:
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Razormaid kirjoitti:Miksi en koskaan valita OIKEIN? Miksen??
Stana. :juristi: Jo allekirjoitettu niin sitten vuokraämmä pamauttaa, että kiinteä lasku tulee alueen kalleimmasta sähkölaitoksesta. Jes!
Sinne meni Fortumin opiskelijasähkö.
sano sille että höpsis. jos sinä sen sähkölaskun maksat, niin saat ostaa sen mistä haluat. tietenniin jos summa on joka kuukaus vakio (esim. 5 €) niin sittenhän asia voi olla toinen (jos siis et maksa koko laskua vaan vain jonkin osan siitä)
Me transmitte sursum, Caledoni!
Kid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vituttaa yks työkaveri. Kaikki on aina niiiin huonosti, mikään ei toimi ja kaikki mättää. Se alottaa valittamisen saman tien ku se tulee toimistoon.
Jo takkia pois ottaessa se jäkättää : vittukunonkurjailmamelkeinkaaduinmatkallatännejajunakinolimyöhässäjavie-
ressäisutjahaispahalle.
Ja töissä: täävarausjärjestelemäonihanperseestätässäonkaikkiaseutksetpäinvittuaja
asiakkaatonhevonperseestäjaneeitajuumitään.

Yleensä mä saan istua ihan rauhassa tuolla omalla paikallani mut nyt oon joutunu istuu tääl muiden joukossa. Toi saatanallinen valitusvirsi tarttuu kohta muhunkin ja mä en haluu!!!!
ninnithequeen

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:Toi saatanallinen valitusvirsi tarttuu kohta muhunkin ja mä en haluu!!!!
:lol:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Työkaveri on taas vatsataudissa, toinen kerta pariin viikkoon. Mä en muista milloin mulla ois viimeks ollut oksutauti. Epäreilua.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Chap

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Chap »

Lolita kirjoitti:Työkaveri on taas vatsataudissa, toinen kerta pariin viikkoon. Mä en muista milloin mulla ois viimeks ollut oksutauti. Epäreilua.
Siis vituttaa kun ei oo vatsatauti iskenyt suhun?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Chap kirjoitti:Siis vituttaa kun ei oo vatsatauti iskenyt suhun?
Vähän niinq joo :oops:
Mä haluun kotiin löhöämään!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
feliformia

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Nyt vituttaa aivan tuhottoman paljon. Menetin juuri monta tonnia yhden epäammattimaisen talipään vuoksi. Suattanan isännöitsijä on mennyt selittämään kämpän ostajaehdokkaille, että ensi kesänä alkaisi sisäpihan julkisivuremontti, josta ei ole meille osakkaille kerrottu. Siitä ei ole edes päätöstä olemassa, mutta nyt kaikki ostajaehdokkaat yhtä lukuunottamatta ovat vetäneet tarjouksensa pois.

No, lainat saan sentään kaikki maksettua, muutkin kuin asuntolainat... kai sitä pitäisi olla iloinen.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

feliformia kirjoitti:Suattanan isännöitsijä on mennyt selittämään kämpän ostajaehdokkaille, että ensi kesänä alkaisi sisäpihan julkisivuremontti, josta ei ole meille osakkaille kerrottu.
Miten mulle on päässyt semmonen kuva tuosta ammattiryhmästä ja sen edustajista muodostumaan, että ovat kaikki enemmän tai vähemmän kusipäistä porukkaa?

Kurkkuun koskoo. Kipeys.
Rotan aivot valtasivat pääni.
sanctus

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja sanctus »

feliformia kirjoitti:Suattanan isännöitsijä on mennyt selittämään kämpän ostajaehdokkaille, että ensi kesänä alkaisi sisäpihan julkisivuremontti, josta ei ole meille osakkaille kerrottu.
Musta tuntuu, että se isännöitsijä on kertonut kysyjille jotain sellaista, kuin: "isännöitsijä tai hallitus on viimeisimmässä hallituksen kokouksessa päättänyt tuoda seuraavaan yhtiökokoukseen esityksen sisäpihan julkisivuremontista tulevana kesänä." Mikäli remontista todella olisi päätetty, se kyllä näkyisi viimeisimmässä yhtiökokouksen pöytäkirjassa päätöksenä ja sen liitteissä laskelmana. Ja kaipa se kuuluu hyvään isännöintitapaan kertoa tuollaisesta, ainakin kysyttäessä. Ja asunnon myyjille, aina. Ehkä. Hmm.
Kid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

feliformia kirjoitti:Nyt vituttaa aivan tuhottoman paljon.
Voihan vittu!!! Se paskiainen. Mennään tiputtaa kakkaa sen postiluukusta!
feliformia

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja feliformia »

sanctus kirjoitti:Ja kaipa se kuuluu hyvään isännöintitapaan kertoa tuollaisesta, ainakin kysyttäessä. Ja asunnon myyjille, aina. Ehkä. Hmm.
Niinpä kai... silti harmittaa useamman tuhannen euron menetys :x Tarjous on nyt kuitenkin hyväksytty ja kaupat tehdään pikapuoliin. Alle viikossa meni kämppä kaupaksi, enpä olisi uskonut!

Kid kirjoitti:Voihan vittu!!! Se paskiainen. Mennään tiputtaa kakkaa sen postiluukusta!
Woho! Otankin heti selvää, missä kyseinen heebo majailee.
CandyMan

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

feliformia kirjoitti:Nyt vituttaa aivan tuhottoman paljon. Menetin juuri monta tonnia yhden epäammattimaisen talipään vuoksi. Suattanan isännöitsijä on mennyt selittämään kämpän ostajaehdokkaille, että ensi kesänä alkaisi sisäpihan julkisivuremontti, josta ei ole meille osakkaille kerrottu.
Hyvä että kertoi, lisää tuollaisia vastuuntuntoisia isännöitsijöitä, jotka ajattelevat (tulevien) osakkaiden etua ja hyvinvointia. Tuollaista tietoa ei tule pimittää ostajaehdokkailta. Säästyitpähän sinäkin turhilta tiedonpimityssyytöksiltä ja jälkipuinneilta uuden ja mahdollisesti petetyksi itsensä tuntevan ostajan taholta.
Yönmustaritari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Nih. Olin tuossa työpäivän jälkeen tulostelemassa värillisiä A0-kokoisia takapuolia ja tissejä makuuhuoneen kattoon niin eiköhän siihen tullut koko talon johtoporras seuraamaan kiiltävien värikuvien painantaa.

Ole siinä sitten luontevasti nauhatulostimen, joka leikkaa itse paperinsa vieressä kun päällikkö, sen päällikkö, pari vielä vähän isompaa pukuherraa ja pari päällikön päällikköä naapuri firmoista ihastelee sitä kuuden kuvan jonotulostusta.

Piru! Kävin vaan hakemassa lopuksi kuvat ja sanoin vain sisustavani takomoa ja maksavani mahdolliset aiheutuvat kustannukset. Tyyppi vaan kysyi, että oonko mä joku seppä vai? Siinä vaiheessa en enää pystynyt pidättelemään vaan tirskahdin, että Tjooh, oon mä, vedin kengät jalkaan ja painelin pihalle.
Vastaa Viestiin