Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vihtahousu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Normaalia enempi on vitutuskäyrä koholla. Jatkuva alaselän kipu vituttaa, pitäs jaksaa jumpata joka vitun ilta kotona. Tarvitsisin myös jotain tekemistä iltaisin...
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

En taaskaan jaksa lähteä kouluun ajoissa.
Ei mitenkään hotsita kävellä neljä kilometriä kun molemmissa kantapäissä ON jo rakot, lisäksi toisessa pohkeessa ichme rasitusvamma, ihan kuin kenkä puristaisi vaikkei se niin teekään...
Pakko kai se on lähteä silti, huoh.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Razormaid kirjoitti: Ei mitenkään hotsita kävellä neljä kilometriä kun molemmissa kantapäissä ON jo rakot, lisäksi toisessa pohkeessa ichme rasitusvamma, ihan kuin kenkä puristaisi vaikkei se niin teekään...
Pitäisiköhän sun tsekata, ettei kyse ole laskimotukoksesta? Tosin mullakin on tuon kuuloinen vamma, mutta taitaa olla hermosellainen.

Mua vitutti eilen Visa-lasku. Säästäväisyysprojekti jatkuu edelleen.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

odottelin tässä korvauksia. lähetin selvitystä selvityksen perään. tänään oli sitten tilille tullut rahaa. puolet siitä mitä piti tulla! voi perse. melkeen tekis mieli antaa olla, mutta vituttaa se jumalaton työmäärä mitä multa on tätä varten aiheutunut ja omien rahojen kuluminen asiaan. saa joku selittää mulle että mistä nyt oikein on kyse.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Aito_Johanna

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Muistin juuri (olin ihan kokonaan unohtanut), että mun pitääkin olla jotain typeriä potkiaisia valvomassa koululla kello kuusi. HITTO!
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vttu.
CS2 ei oikein toimi mun uudessa, ihanassa intel-ProBookissa :x
CandyMan

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Jahas, pitäisköhän lähteä kun pysäköin niin liki toista autoa ettei kuski pääse sisään kuskin puolelta? Mitäs vittua oli pysäköinyt niin vinoon ja ulos ruudustaan perkele. Opettelisi pysäköimään, ei ole vaikeaa. Vituttaa tuollaiset puolitoista ruutua itselleen varaavat älykääpiöt.
Tix

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bliss kirjoitti:Vttu.
CS2 ei oikein toimi mun uudessa, ihanassa intel-ProBookissa :x
Eikös niiden mäkkien pitänyt olla ihmeellisiä ja ongelmattomia? :)
Chap

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Chap »

Tix kirjoitti:Eikös niiden mäkkien pitänyt olla ihmeellisiä ja ongelmattomia? :)
Varovasti nyt, Blissillä on musta pipo krav magassa!
Tix

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

Chap kirjoitti:Varovasti nyt, Blissillä on musta pipo krav magassa!
Ja mulla purppura kraka vahingonkorvauskanteissa ja yhteyksiä Igoriin ja Vladimiriin.
elco

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Minä ymmärrän sanan "ystävänpäivä" siten, että mentäisiin ystävien kanssa pelaamaan biljardia ja vetämään kännit. Naisten kv salaliiton vuoksi se tarkoittaakin sitä, että pitää ajaa kukkakaupan kautta kotiin
Geetzu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

elco kirjoitti:Minä ymmärrän sanan "ystävänpäivä" siten, että mentäisiin ystävien kanssa pelaamaan biljardia ja vetämään kännit. Naisten kv salaliiton vuoksi se tarkoittaakin sitä, että pitää ajaa kukkakaupan kautta kotiin
Me naiset aatellaan niin kansainvälisesti, muun maailman tavoin. Ihkupihku rakkaus-päivä! :h:
MGandhi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

elco kirjoitti:Minä ymmärrän sanan "ystävänpäivä" siten, että mentäisiin ystävien kanssa pelaamaan biljardia ja vetämään kännit. Naisten kv salaliiton vuoksi se tarkoittaakin sitä, että pitää ajaa kukkakaupan kautta kotiin
Äijillä ei ole ystäviä, vaan kavereita. Äijät ei toivota hyvää ystävänpäivää. Äijät ei halaa kuin kännissä. Äijät ei halaa kuin kännissä ja joukkueurheilussa, joten hyvää keskiviikkoa kaikille.
Rouva Pupu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

MGandhi kirjoitti: Äijillä ei ole ystäviä, vaan kavereita. Äijät ei toivota hyvää ystävänpäivää. Äijät ei halaa kuin kännissä. Äijät ei halaa kuin kännissä ja joukkueurheilussa, joten hyvää keskiviikkoa kaikille.
Hih, ehtisit ensin. Tekstiviestikamaa.
elco

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Rouva Pupu kirjoitti:ehtisit
Fucking turku.
Rouva Pupu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

elco kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:ehtisit
Fucking turku.
Musta o vaan hyvä, että vielä on jotain turuust jäljellä! Ettei ihan lappeen Rantaa puhu.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

elco kirjoitti:Minä ymmärrän sanan "ystävänpäivä" siten, että mentäisiin ystävien kanssa pelaamaan biljardia ja vetämään kännit.
Tuo on myös minulla ainoa tapa miten olen päivän ymmärtänyt. En kyllä edes tiedä milloin se on ja ellen olisi lukenut tätä laaria olisi se taas mennyt huomaamatta ohitse.

En ole muuten tavannut kuin yhden ihmisen kenellä on jotenkin perinteenä lähetellä jotain vitun kortteja ja muuta shittiä. Ko. eukko kävi jotakin natisemaan kun kukkia eikä mitään tullut ja vuoropuhelu meni jotenkin näin:

- Mistä vitusta sä puhut?
- No hei, eikö yleensä ole ystävänpäivänä tapana tuoda kukkia!
- Minä vitun päivänä?
- Ystävänpäivänä, se on tänään.
- Oletko sä saatana tosissas?
- Mökö mökö.
- Haluatko sä nyt sitten vittu nimipäivänäki jonku kanttarellin?
- mökömökömökö
- No nökönökö niin. Kuule tossa sun vitussas ei ole mitään erikoisvarusteluja, joten kannattais käyttäytyä ihmisiksi. Ja toihan mä sitäpaitsi sikspäkin.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Ystävän päivänä kuuluu muistaa niitä ystäviä joiden kanssa ei muuten tuu pidettyä yhteyttä.
En tainnu edes toivottaa hyvää ystävän päivää niille kavereille joiden kanssa eilen olin dokaamassa..
Eikä se mieskään mitään mulle ostanu, yritin nalkuttaa sille vähän mutta mä olin jo aika jurrissa kun se pääsi duunista eikä se ottanu mua oikein vakavasti, sano vaan että joku vitun ystävän päivä hei, ja oikeessahan se oli joten se jäi sit siihen.
Sit se voitti pelikoneesta 150euroo joten saatiin ilmaset kännit,
mullehan ei voi parempaa lahjaa antaa!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Freelancerin palkanjuoksu. Silloin tällöin saa soitella perään. No, siellä ovat ne rahat kuin pankissa.
Kikkelis kokkelis.
elco

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Crowbar kirjoitti: - No nökönökö niin. Kuule tossa sun vitussas ei ole mitään erikoisvarusteluja, joten kannattais käyttäytyä ihmisiksi. Ja toihan mä sitäpaitsi sikspäkin.
Hellu kirjoitti: Eikä se mieskään mitään mulle ostanu, yritin nalkuttaa sille vähän mutta mä olin jo aika jurrissa kun se pääsi duunista eikä se ottanu mua oikein vakavasti, sano vaan että joku vitun ystävän päivä hei, ja oikeessahan se oli joten se jäi sit siihen.
Oottexte niinq sillai?
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Hellu »

elco kirjoitti:
Crowbar kirjoitti: - No nökönökö niin. Kuule tossa sun vitussas ei ole mitään erikoisvarusteluja, joten kannattais käyttäytyä ihmisiksi. Ja toihan mä sitäpaitsi sikspäkin.
Hellu kirjoitti: Eikä se mieskään mitään mulle ostanu, yritin nalkuttaa sille vähän mutta mä olin jo aika jurrissa kun se pääsi duunista eikä se ottanu mua oikein vakavasti, sano vaan että joku vitun ystävän päivä hei, ja oikeessahan se oli joten se jäi sit siihen.
Oottexte niinq sillai?
Oottexte?
Yönmustaritari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

No ni. Taas on turpa leikattu auki ja luita otettu suusta pois.

Sinänsä karmivaa olla siellä leikkausviltin alla, kuunnella puoskarien havaintoja idolsin tapahtumista ja seurata sivuvilmällä huuhteluletkussa liikkuvia luu- ja veriklimppejä.

Taas väännettiin ja käännettiin niin, että hiki valui sekä toimitsijoilta että allekirjoittaneelta. Siinä meinasin jo leuat väsyä kun tyyppi heiluttaa meisseliä poskessani(hyi senkin kaksimieliset pervot) ja huutelee välillä, että kuuluipa hyvä rusahdus. Just just. Joka pamauksella valahti kyynel poskelleni, koska sehän oli osa minua mikä taas sillä kertaa lensi roskikseen. Sain kyllä kovat tropit jälkioireiden hoitoon mutta silti alkaa vähän jännittää tuo puudutusaineen hiipuminen muutamien tuntien päästä.

Tämä ei kuitenkaan ole vitutuksen aihe vaan se kun tuppaa viestiä puhelimeen apinalta työmaalta, että hän onkin kipeä ja, että hoidanko sen hommat siinä sivussa. Kerrottuani olevani myös itse sairastuvalla sain toisen tiedotuksen siitä, keneen minun pitää ottaa yhteyttä. Siinä vaiheessa pistin suuraakkosin kirjaillun viestin, että hoitakaa itse hommanne, koska naama puudutettuna en ala mihinkään soittelemaan. Apinat!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Yönmustaritari kirjoitti: Sinänsä karmivaa olla siellä leikkausviltin alla, kuunnella puoskarien havaintoja idolsin tapahtumista ja seurata sivuvilmällä huuhteluletkussa liikkuvia luu- ja veriklimppejä.
Missäs puoskarilla sä olet oikein käynyt/minkä tason operaatio oli kyseessä, kun et oo selkeestikään saanut kunnon myrkkyjä? En tiedä käytäntöjä, mutta mä olen ainakin saanut sellaset lääketömäykset, etten muista hammastenpoistoista mitään.. Tosin se kyl varmaan oli joku pervohammaslääkäri, joka on polkassu siinä samalla.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Yönmustaritari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Ann kirjoitti:Tosin se kyl varmaan oli joku pervohammaslääkäri, joka on polkassu siinä samalla.
Nii kyllä minäkin kädet munissa siinä istuin ihan vain kaiken varalta.
Vaola kirjoitti:esitellä kaikille ketä kiinnostaa.
My point exactly mut siisti pokauslaini.

Nyt korpee. Kaikki meni hyvin tähän asti mutta nyt aukesi jotain. Tässähän joutuu ihan oikeasti olemaan nestemäisellä, alkoholittomalla ravinnolla ja syljeskellä verta koko sairasvapaan.

Kunnon Mies olisi vetänyt kännit vielä siinä vaiheessa kun puudutuspiikeissä oli tehoa jäljellä. Ensi kerralla hoitajan kysyessä johtavalta valkotakilta, että riittääkö kolme niin pyydän toista lausuntoa ja tingin viisi.
Dr.Diarrhea

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Vituttaa kun ei ole saanut hetkeen hellyyttä, seksiä ja hyväksyntää. Ei jaksais tehdä sen eteen suurta työtä tai suuria myönnytyksiä. Kun ei ole lonely rider, niin ei. Tästä seuraa pientä yleisvitutusta tai sellaista tyytymättömyytta aina silloin tällöin.
Vastaa Viestiin