Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Keikaus!!! :cheer: Mun idoli!!!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

ninnithequeen kirjoitti:Mä oon materialistinen paska, mutta ois toi äijä voinu ees suklaapatukan tuua kaupasta Ystävänpäivälahjaksi :evil:
Niin mäkin. Ois toi voinu ees s a n o a, että 'hyvää ystävänpäivää'. Noh, en mä saanut joululahjaakaan. Mut lupauksen että mennään syömään ravintolaan sit joululomalla yhessä. Jotenki sekin unohtunu näköjään johonki.. Noo, ehkä mä opin vielä. Luopumaan näistä mun kovista arvoista ja materialistisuudesta.

Töissä yhtä helvetin jippiitä ku tähänkin asti. Ja yhtä helvetin kipeä ruumis, ja aivot. Mutta ei se mittää, saahan siitä rahaa. Eikä mun tarvi käsitellä siellä ruumiita, eikä ulosteita, eikä siellä pieksetä fyysisesti eikä potkita juurikaan. Että löytyyhän näitä hyviäkin puolia tästä työstä. Aina löytyy ku ettii.
Dr.Diarrhea

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Viritän teatterin, lohkaisen baitin sinisestä, ja suamifilmin palkittu huolehtii tunnelmastani.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Keikaus kirjoitti:Jeah, meikä on nyt sitten filosofian kandinaatti. Voitte kutsua minua kandinaatti Keikaukseksi tästä lähtien.
Eikö se perustutkinto ole FM. Mikä opiskeluhaara, vai pilailetko pilailija Keikaus. Määä ithe olen vilosohvi myös ,mutta real maisteri. Tuli hankittua arvo.
Onnea jos et pilaile!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Mä oon materialistinen paska, mutta ois toi äijä voinu ees suklaapatukan tuua kaupasta Ystävänpäivälahjaksi :evil:
Kuule. Minä en vielä ole norannut ketään, mutta jos tosiaan olet paska niin sittenhän sinut kai pitää norata.En minä olisi uskonut sua paskaksi, olet miun mielestä ihan normitamma idästä. Säälin paikka. Ehkä harkitsen vielä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:Kuolleista kukista puheen ollen..

Kämppä täynnä kuollutta flooraa. Ikkunalaudalla kaksi vetoon kuollutta ruukkukukkaa ja olohuoneen pöydällä leikkokukkaedustus kuivahtaneena. Faunaa on tuhkana pahvilaatikossa. Huonoa feng shuita..

Jotenpa siis, elämäni kirkasvalolamppu, jos luet tämän: ei kukkia, eihän?

P.S. Tuo kaupasta makaroonilaatikkoa.
MITÄ sinulle on tapahtunut? Miksi olet tavallinen?
Äläkä nyt vaan sinäkin tylsäile millään noraamisella. Sinulta odottaisin parempaa, mutta oletko saanut jotain kamalaa lääkettä kun tunnut oikealta?
En siedä muutoksia, MUTTA avattaresi on Stadinarskan mielestä erinomainen NYT, joten lienee aika vaihtaa se heti!
Stadinarska
ilman muuta kuolemanvaarassa, vaikka uuden tyylinsä mukaisesti hän ei taida vastata minulle. Silloin olen varma, että Mylwin on teljennyt oikean Annan komeroon ja hevoslukon oveen. Mutta kuka on uusi Anna, kas siinäpä kysymys. Sehän on yhtä herttainen egotar kuin Xibe...
Mylwin!!!
ninnithequeen

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Stadinarska kirjoitti:En minä olisi uskonut sua paskaksi, olet miun mielestä ihan normitamma idästä. Säälin paikka. Ehkä harkitsen vielä.
Ohhoh, ihanko se Stadinpelle yrittää vittuilla?
Tämäpä vasta surkuhupaisaa.

*ojentaa köyden*
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Keikaus kirjoitti:Jeah, meikä on nyt sitten filosofian kandinaatti. Voitte kutsua minua kandinaatti Keikaukseksi tästä lähtien.
Ja mie sotatieteiden kandinaatti. Voidaan pitää yhteiset valmistujaispileet!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mylwin kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Jeah, meikä on nyt sitten filosofian kandinaatti. Voitte kutsua minua kandinaatti Keikaukseksi tästä lähtien.
Ja mie sotatieteiden kandinaatti. Voidaan pitää yhteiset valmistujaispileet!
Sä maastoudut Keikun säärikarvoihin kun Ann pitää maljapuheen?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:En minä olisi uskonut sua paskaksi, olet miun mielestä ihan normitamma idästä. Säälin paikka. Ehkä harkitsen vielä.
Ohhoh, ihanko se Stadinpelle yrittää vittuilla?
Tämäpä vasta surkuhupaisaa.

*ojentaa köyden*
No älä sure! Mä olen hyvin oikeudenmukainen ja olit vähintään ansainnut tuon! Mutta minähän olen pehmo. Niin pehmo, että annan köyden sinulle takaisin, jotta voit sen laittaa pulkkasi eteen. Silloin tulee hyvään käyttöön prinsessasi talvileikkiin, JOOKOSTA!
Loppujen lopuksi ystävyydellä Stadinarska

ja pyydäpä anteeksi mautonta tylsää tappovitsiä, pyydän! Stadinarska elää 110 vuotiaaksi ja silloinkin kuolee meteorin pudottua päähänsä. NIH.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Jeah, meikä on nyt sitten filosofian kandinaatti. Voitte kutsua minua kandinaatti Keikaukseksi tästä lähtien.
Ja mie sotatieteiden kandinaatti. Voidaan pitää yhteiset valmistujaispileet!
Sä maastoudut Keikun säärikarvoihin kun Ann pitää maljapuheen?
Tarvis sellaisen kullanvaalean maastopuvun siihen, eikä SA-pukine tue autiomaakuosia.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nyt tulee uni jo silmään mutta pakko valvoa siihen asti että saa Todistettavasti Syyllisen nauhalle. Puuh. Kaks päivää kestinny vieraita selkä yyberkipeänä, huomisen makaan lämpötyynyn päällä koko päivän, perkele!

Unii nussukat.


Stadinarska kirjoitti:Stadinarska elää 110 vuotiaaksi ja silloinkin kuolee meteorin pudottua päähänsä. NIH.
Mä todella toivon, että olet 109 ja puoli.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Nyt tulee uni jo silmään mutta pakko valvoa siihen asti että saa Todistettavasti Syyllisen nauhalle. Puuh. Kaks päivää kestinny vieraita selkä yyberkipeänä, huomisen makaan lämpötyynyn päällä koko päivän, perkele!

Unii nussukat.


Stadinarska kirjoitti:Stadinarska elää 110 vuotiaaksi ja silloinkin kuolee meteorin pudottua päähänsä. NIH.
Mä todella toivon, että olet 109 ja puoli.
IHAN oikeesti kysyn miksi? Miksi ystävällinen Stadinarska saisi olla 109?
Vai onko tää pelkkää vitsiä? Onhan?
Mä taidan olla nyt tylsimys ja tosikko?

ÖITÄ kaikille ja vaikka tammaqueenille erikseen!
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Stadinarska kirjoitti:
aydemir kirjoitti:
AYDEMIR pitkästä aikaa! Mikä iloinen jälleenkuuleminen! Olitko Thaimaassa? Onko korvissa ilokilkuttimet
Saat mustasukkaisuuskohtaustenkin riskillä :h: :n
Mahtava mukava Aydemir.
Olin Thaimaassa ja siellä oli ihanaa, kivaa, kaunista, hyvää ruokaa, halpaa ja ennen kaikkea tuli levättyä!
Nyt ei ole kilkuttimia kun sain joululahjaksi omalta höpsykältäni kauniit korvikset, "täytyy" käyttää niitä jonkun aikaa.
Save a horse, ride a cowboy
Vihtahousu

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Piu-Pau pötköttämään. Turska ei sit avaa uusia ketjuja!
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Aito_Johanna kirjoitti: Deitti-ilmooni vastannut tyyppi nimimerkiltään LeadMan lähetti rollolle terveisiä.
Olihan se ilmokin jo siellä! Kiitos terveisistä, lähetä minulta kanssa hälle jos vastaat.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vihtahousu kirjoitti:Piu-Pau pötköttämään. Turska ei sit avaa uusia ketjuja!
Voi Turskien Turskat! Turska köllötti ja olisi kyllä rynnännyt avaamaan ketjun nimeltä: "Vasta (vihta)mäkeen torstainakin ikävä kyllä" Hihiiii!

Terveisin KALA
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Minun varmaankin pitäisi vielä AJ:n ilmoon vastata...
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin