Suruton Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Enttu

Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Surutonta Sunnuntaita ... ja voimia niille joilla on enemmän murheita
tai muuten vaan kaikki vituttaa aikuisten oikeesti ei siis leikisti :P
Quarter

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Vitutus on maailmaa kantava voima. Se liittyy kaikkeen ja kaikkiin. Fifth elementis niide ois pitäny lisätä "vitutus" sinne tulen, veden, ilman ja maan kanssa...

Ja mua vituttaa. Sunnuntaita vaan.
bedlam

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vodkaa ja spraittia. Miksei sitä voi vittu mennä nukkumaan. Ostin vain pari lonkeroa, että ei tule juopoteltua. No muistin sitten että onhan mulla litra tiukkaa ja lantrinkiakin vielä. YKS PAUKKU JA SITTEN MEEN!
bedlam

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mää join vain sen yhen paukun....tein ensin laimean koktailin ja aina puoleen väliin juotuani lisäsin lirauksen vodkaa. Vittu mä oon juoppo. Nyt nukkuun.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Pokeri-ilta! En hävinny paljoa, mut tarpeeks notta lähin baarista ennen valomerkkiä.

Yhtiömme kiittää ja kuittaa.

Kippis
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Huomenta =)

Ei sen kummempia, nukuin 10 tuntia.

Hyvää sunnuntaita.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Yönmustaritari

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

bedlam kirjoitti:lirauksen vodkaa. Vittu mä oon juoppo.
Shottina tai ei mitään. Pleksit tai ei mitöön. Standardi, joka on käytössä ainakin Lahdessa ja lähiauleilla ja mitö todellakin pitäisi levittää myös kapitaalialueille ja miksei myös sinne Lappiinkin. Tiedä vaikka se sisko alkaisi muistuttaa enemmän naapurin Vesaa niin ei senkään panemisesta tulisi niin paha mieli sano. Teille poronnussijoille tekee joka tapauksessa vaan hyvää olla kunnon vodkatumuissa aina silloin tällöin.
bedlam kirjoitti:Nyt nukkuun.
Nyt vasta nukkuun.
Yönmustaritari

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

mikä tätä palvelua oikein riivaa? Kerran vain painoin "lähetä" nappia ja dumdidumdum.

Yhet vielä ja sitten vasta petiin sano.
Dr.Diarrhea

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Muuten ihan buoeno, mutta en löytänyt ottelupöytäkirjoja mistään. Esimies on taas tehnyt tujua sumppia, sitä hörppien... Heräilkää rauhassa, isoveli valvoo.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jessus siunakkoo. Hämptonista pelkästään kattelin unia koko yön. Todistin jonkun tyypin kylmäveristä teloitusta Turuntiellä ja minunkin päälle melkein turskahti niitä aivojen rippeitä. Juoksin minkä kintuista pääsin, mutta eihän ne oikein liiku unessa kuten tunnettua on. Ahdistavaa. Mut onneks sit jälkeenpäin vietin hyvinkin helliä hetkiä yhden ihanan paikallisen hevikundin kanssa, joka on kylläkin myös kaverini, joten kohtuu hämmentävää. Emmää silti ois halunnu herätä! Tää kaveri sattuu myöskin olemaan Oulussa tällä hetkellä systerillään.. Kai se on raahattava ne kahville. Tjtn. Emmä voi, ajattelen kuitenkin sitä unta koko ajan.. Järkyttävä auringonpaiste tuolla.
millivanilli

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

:h: Avokki osaa kyllä välillä yllättää mut niin täysin.. :h:

Harmittaa, kun oli sovittuna menoa, olisin nyt ehkä hieman mielummin lämpimäsä sängyssä, kuin töitä tekemässä.
ninnithequeen

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

millivanilli kirjoitti::h: Avokki osaa kyllä välillä yllättää mut niin täysin.. :h:
Mä oon kateellinen.
Mun kanssanisäkäs vois kans yllättää joskus taas - positiivisesti.

Kerro nyt että sait kukkia ja suklaata ja se vei sut ulos ni mä voin piehtaroida itsesäälissä koko loppupäivän.
millivanilli

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

ninnithequeen kirjoitti:Mä oon kateellinen.
Mun kanssanisäkäs vois kans yllättää joskus taas - positiivisesti.

Kerro nyt että sait kukkia ja suklaata ja se vei sut ulos ni mä voin piehtaroida itsesäälissä koko loppupäivän.
... no se vei mut ulos..
Se vaan osaa yllättää olemalla niin hellä välillä.. Yleensä se vaan kourii ja kiusii :P
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

millivanilli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä oon kateellinen.
Mun kanssanisäkäs vois kans yllättää joskus taas - positiivisesti.

Kerro nyt että sait kukkia ja suklaata ja se vei sut ulos ni mä voin piehtaroida itsesäälissä koko loppupäivän.
... no se vei mut ulos..
Vei? Raahas? Ulos? Jäähylle? Saunan taakse?

No kaikel viisii on maailma vinos..

(ystäväämme lainatakseni)
ninnithequeen

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

millivanilli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä oon kateellinen.
Mun kanssanisäkäs vois kans yllättää joskus taas - positiivisesti.
Kerro nyt että sait kukkia ja suklaata ja se vei sut ulos ni mä voin piehtaroida itsesäälissä koko loppupäivän.
... no se vei mut ulos..
Kiitti :tiistai:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

millivanilli kirjoitti:Yleensä se vaan kourii ja kiusii :P
Hihihi :D En yhtään tiedä minkä tyyppinen miehesi on, mutta kikattelin tovin kuvitellessani sen kourimassa ja kiusimassa sua :P Pojat on poikia ;)
Prepare for the worstest.
Kid

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Töissä taas. Mulla on herkkuja mukana. Suikaloitua paprikaa, kurkkua ja kukkakaalia sekä valkosipulidippiä. Eiliset jämät =)

Tupakit on loppu ja kipsa aukee vasta tunnin päästä. Argh! Tupannia tekee mieli. Nyt.
aimohaiku

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Huomenta!

Vatsani ei ole vuosia jatkuneen puuron käytön vuoksi tottunut edelleenkään saamaan aamiaiseksi munia ja pekonia sekä mustaa kahvia. En kerro enempää yksityiskohtia. Ei tule tavaksi.

Siivosin keittiön kaapit Juha Tapion tahdissa. Tää on mainio. Tsekkasin keikkakalenterin, mutta eipä näytä herra vierailevan Helsingissä. Tikkurilassa olisi keikka kirkossa, mutta se taitaa jäädä väliin. Synnit painaa.

Nyt on pienen ulkoilun vuoro. Illalla ohjelmassa lasagnen valmistusta ja mielenkiintoiseen alkuviikkoon valmistautumista. ;)
Vihtahousu

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Njoo, paskat.
Kid

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kid »

^ Huono päivä vai krapula aamu =)

Krapulaa on ainakin meidän perheessä. Mister oli eilen polttareissa ja aika hyväs hapes tuli kotiin. Esitin nukkuvaa ettei tarvinnu alkaa höpisemään. I need my beauty sleep =)
Vihtahousu

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^Kapulaa, eppiksen mieheke oli eilen sopivis :D Tekevälle sattuu.
Kid

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hih.
Mä taas taidan ens lauantaina olla väsynyt ja päänsärkyinen.. Systerin polttarit tiedossa =)
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

ninnithequeen kirjoitti:Mun kanssanisäkäs vois kans yllättää joskus taas - positiivisesti.
Lisää näitä.

Nyt ois saunan paikka. Vielä parempaa tosin ois mökki metässä ja takka, sit se sauna puulämmitteisenä kiitos.
Hei mä haluun lomalla erakoitua mökille. Kasvatan parran ja pitkän tukan.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Yönmustaritari

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Vaikka perjantain tasottaminen venyikin aamujen pikkutunneille asti niin tuli oltua vain pienessä mannermaisessa. Ajoissa tuli herättyä eikä tässä ole oikeastaan krapulakaan ollut. Lisäksi taksitolpalle könyäminen pihvin ja munanpalat suupielestä roikkuen todisti hammas- ja poskiosaston parantuneen vähintäänkin melko hyvin.

Tänään on kyllä varmaan käynnistettävä taas Saksan työjuhta tallista ja käytävä vähän kruisimassa kylki edellä vielä kun on tuota valkoista kuminsäästäjää maassa. Ei sillä siis etteikö reilu sadalla kilowatilla saisi takapyöriä käryämään myös kuivalla kadulla mutta se on rennompaa kun se irtoaa helpommin eikä tarvita kuin toinen käsi ratilla. Nuuuh! Mihinkähän ajaisi. Pitäisiköhän laittaa kypärä päähän?
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Yönmustaritari kirjoitti:Mihinkähän ajaisi. Pitäisiköhän laittaa kypärä päähän?
Kokeile seinää ja ilman kypärää. Läjähtää valloilleen paremmat aivomössöt! ..tai pierut.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Vastaa Viestiin