Eihän tää voi olla totta! Maanantai!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Eihän tää voi olla totta! Maanantai!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Siis kyllä se siltä tuntuu että maanantai on ISKENNÄ.
koettakoohan selvitä tästä tiukasta viimeisesta talvisesta harmaasta kenties flunssaisesta muanantaista.
No tottakai kaikki selviämme, onhan meillä sydän puhdasta kultaa.
Ainakin Stadinarskalla, hiukan verisuonia joukossa.
(olen järjissäni)
Kiitän samalla tukijoitani.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Eihän tää voi olla totta! Maanantai!!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Maanantai iski, rukkaset tiskii.
Sunnuntai laski, pakkaset peliin pisti.
Pyyhin Netikettiin..
Vihtahousu

Re: Eihän tää voi olla totta! Maanantai!!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Voihan kakka, miedot jalapeenot triplaleivän välissä laittoivat pakin sekas. Posliini kutsuu taas.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Eihän tää voi olla totta! Maanantai!!

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Pikkuinen 13-vuotias veljeni kysyi jokin aika sitten, että mikä on "permanentti". Isini vastasi siihen, että "spermanentti, se on sitä kun miehet ruikkii spermaa naisen tukan päälle".

Voisin tässä välissä muistella menneiden vuosien elokuvakokemuksiani:

1. Mies alkaa seurata pakkomielteisesti naista. Ennen pitkää hän tainnuttaa naisen kloroformilla, vie kotiinsa, ripustaa hänet köysillä jaloista ja käsistä kattoon ja ajelee surisevalla koneella tämän pillukarvat. 2. Nainen pettää miestään. Muutaman yhdessä vietetyn yön jälkeen hän pyytää uutta seksikumppaniaan vetämään tamponin emättimestään. Seuraavaksi nainen laittaa sen vesilasiin lillumaan, ja verien uututtua he juovat liuoksen puoliksi. 3. Mies muuttaa taloon, jonka edellinen asukas on hypännyt parvekkeelta alas kuolemaan. Hän löytää seinänkolosta hampaan, alkaa saada kohtauksia, joiden aikana eläytyy naiseksi ja hyppää lopulta itsekin parvekkeelta alas. 4. Kaikki päähenkilöt nussivat koko ajan, ja jossain vaiheessa ilmestyy demoni ampumaan nuolia naisten emättimiin. 5. Venäläisessä 20-lukulaisessa mykkäelokuvassa sen sijaan tapahtui vaikka mitä, mutta en kyllä ymmärtänyt yhtään mitään!

Kumarrus Suomen elokuva-arkistolle.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Eihän tää voi olla totta! Maanantai!!

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Olen ollut töissä jo 45 minuuttia.. Siis tyypillinen työmaanantai =D, ja muistan jopa kertoa että olen eka TPK.

Onneksi pääsee sitten ajoissa jo ennen klo 13:sta pois..

Täällä on melkein -20 pakkasta, aivan ahterista tämänlaiset kelit =(
aimohaiku

Re: Eihän tää voi olla totta! Maanantai!!

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Huomenta!

Varhaisaamiainen ja baanalle. Edessä bussimatka jonnekin kehä III:sen kupeeseen. Tällaisina aamuina kaipaa omaa autoa. Säätä voisi luonnehtia vaihtelevaksi. Illalla oli 2,8 astetta lämmintä, nyt -10,8 astetta pakkasta.

Ai niin, pitäkää mulle peukkuja! En kerro miksi. :)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Eihän tää voi olla totta! Maanantai!!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ei kyl yhtään huvittais mennä kouluun, joten menen protestiksi puolisen tuntia myöhässä kun harjottelu on ohi eikä tarvi enää olla asiallinen ;)
Toivottavasti oisin suorittanu sen kurssin jota ois tänään ja huomenna, ni saisin koko viikon vapaata jee. Kohtalaisen hyvää alkavaa viikkoa toivotan teille kaikille joka tapauksessa, ja itselleni kohtalaista parempaa!1 :twisted:

Pus! :h:

RAdiosta tuli Bon Jovin Always, aika nostalginen alotus päivälle, sano.
Viimeksi muokannut nowaysis, 19.02.2007 7:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
Vihtahousu

Re: Eihän tää voi olla totta! Maanantai!!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huoment, töisä.
Edith

Re: Eihän tää voi olla totta! Maanantai!!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Huomenta vaan, mussukat! Mä olen kerrankin tähän aikaan sekä hereillä että ihan ok:sti nukkunut. Menen aloittamaan vielä vasta iltakahdeksalta päättyän luentopäivänikin aamuyön ohjatulla venyttelytunnilla ihan kohta. Elämä - välillä se on ihan kivaakin!
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Eihän tää voi olla totta! Maanantai!!

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Vielä hetki kotona, sit mäkin suuntaan kouluun piskilenkin punaamin poskin. Koko alkuvko tulee olemaan aikamoista hulabaloota, nuorin teinarisisko tulee käymään, katotaan, saanko mä sen olemaan karkaamatta..Siinä se on hyvä..silleen huonolla tavalla. Mimmi on 14 ja juoksee yöt aikuisten miesten seurassa..ne vaan juttelee. Jepjep..

Mutta huomenta kuitenkin.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Eihän tää voi olla totta! Maanantai!!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Huomenta =)

Hihittelin tänään sille, kun se yksi nainen sanoi pari vuotta sitten minulle, että olen inhoittava ja näytän ihan Igorilta. Täkäläisittäin varmaan suuri loukkaus, tosi pelottavaa. Igorin näköinen, khihihi.

Hyvää maanantaita.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
NuoriDaavid

Re: Eihän tää voi olla totta! Maanantai!!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

TPK,

Mä joka päivä töitä teen :hevikaraoke:
ninnithequeen

Re: Eihän tää voi olla totta! Maanantai!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti:Hihittelin tänään sille, kun se yksi nainen sanoi pari vuotta sitten minulle, että olen inhoittava ja näytän ihan Igorilta.
Et ole inhoittava etkä näytä Igorilta :)

Huomenta juu, maanantaita pukkaa. Muksulla talviloma kerhosta.
millivanilli

Re: Eihän tää voi olla totta! Maanantai!!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

tpk!

Tänään uidessa mennyt kuumeilu ei muistuttanut enää itsestään. Tunnin verran uitiin, ja olisi voinut uida enemmänkin, ellei nälkä olisi iskenyt.
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Eihän tää voi olla totta! Maanantai!!

Viesti Kirjoittaja mdm »

Öh, oon ihan tööt. Aloin sit taas lauantaiyönä oksentamaan, ensimmäisenä lähti näkö ja olin menossa ulko-ovelle laatoittamaan. Onneksi oli yöseuraa joka ohjasi oikeeseen suuntaan :) Sama ihanuus jatkui koko eilisen päivän, kaveriks nosti 39 asteen kuumeen.. Ihana fiilis. Nyt jatkan unia.
fuck me I'm fabulous
Sheetlord

Re: Eihän tää voi olla totta! Maanantai!!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Gargantuamainen määrä tullivapaata alkkohoolia transportattu Tallinnasta. MS Galaxyllä tyypillinen porauslautta-meininki: humalaisia, tappeluita, kallista viinaa, ynseitä baarimikkoja. Tallinkin johdolle terveisiä: vaikka laivalle tullut asiakas ei paskan palvelun tai **-tähden ravintolatahinnoitellun huolto-asemaruoan takia poistu kesken matkan toiselle laivalle, hän voi valita ensi kerralla toisen varustamon kyydin.
NuoriDaavid

Re: Eihän tää voi olla totta! Maanantai!!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sheetlord kirjoitti:Gargantuamainen määrä tullivapaata alkkohoolia transportattu Tallinnasta. MS Galaxyllä tyypillinen porauslautta-meininki: humalaisia, tappeluita, kallista viinaa, ynseitä baarimikkoja. Tallinkin johdolle terveisiä: vaikka laivalle tullut asiakas ei paskan palvelun tai **-tähden ravintolatahinnoitellun huolto-asemaruoan takia poistu kesken matkan toiselle laivalle, hän voi valita ensi kerralla toisen varustamon kyydin.
Jostain syystä noiden porauslauttojen baarimikot ovat usein varsin huonotuulisia. Onhan se toki raskasta katsella kännisiä 24/7 ja asua siivouskomerossa, mutta silti kannattaisi muistaa, ketkä sen palkan maksavat.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Eihän tää voi olla totta! Maanantai!!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ninnithequeen kirjoitti:Et näytä Igorilta :)
No jos sitä suomalainen korpisoturi Igorilta hänen silmiinsä näyttikin, khihihi... Vallan kauhiasti!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Sheetlord

Re: Eihän tää voi olla totta! Maanantai!!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

NuoriDaavid kirjoitti:... mutta silti kannattaisi muistaa, ketkä sen palkan maksavat.
Ihan oikeasti niin, semminkin kun ansiotaso on laivalla parempi kuin maissa yleensä alan hommissa - jos kohta työrupeamatkin ovat raskaampia. Iso syyttävä sormi työnantajan suuntaan:
- älkää teettäkö niin pitkiä työputkia
- panostakaa vähän koulutukseen, älkääkä palkatko pelkästään naaman perusteella: meinasi verisuoni poksahtaa päästä, kun monessa baarissa ei hallittu edes bartendingin pahaisia alkeita. Porukka jonotti kahdelta pissaliisazombielta juomia varttitunnin tilanteessa, jossa YKSI pätevä ammattilainen olisi ruiskuruokkinut koko porukan viidessä minuutissa. Jos tiskin takana et pysty ottamaan neljältä asiakkaalta tilausta kerralla, vaihda alaa.
- rigatkaa baarit kunnolla. On turha kuvitella työskentelyn olevan tehokasta, jos lasit ovat paikassa A, jäät paikassa B ja koristeet paikassa C - kaikki 2 metrin päässä toisistaan. Baari on silloin tehokas, kun siinä pystyy rakentamaan 90% tuotteista ilman että tukijalka liikkuu.
Vihtahousu

Re: Eihän tää voi olla totta! Maanantai!!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

On se aina niin kivaa tulla maanantaina töihin kun itse on nukkunut kolme tuntia, joista ehkä puolet yhtä kyytiä ja sit todeta duunissa että kaikki on päin pyllyä. Eilinen päivystäjäkin on saanut puolet duuneistaan tehtyä ja nyt saan ne tehdä tässä kun puhelin soi ja "iloiset" asiakkaat kyselevät asioita joista mun pitäs tietää. Prkl!
Dr.Diarrhea

Re: Eihän tää voi olla totta! Maanantai!!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ollaan ollaan töissä, täältä mihinkään pääse. Lueskelen lueskelen, ja kommentoinkin. Kuuteen asti menee. Kyl tää tästä. Voimia ja ilon kautta!
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Eihän tää voi olla totta! Maanantai!!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Vaan tulisipa kesä, niin olisi aikaa ryypätä. Käydä jollain festarilla tai mennä metsän hiljaisuuteen, tai saunasta järveen uimaan tai jussina ottaa lärvit ja yrjötä lähimpään pusikkoon. Käydä koivunjuurella kusella hyttysen imiessä verta korvan takaa. Ajaa pyörällä hiekkatiellä maaseudulla ja soudella järvellä, onkia hissukseen kalattomasta järvestä. Istua saunassa lonkeroa siemaillen. Grillailla mökillä ympärikännissä kapinalauluja hoilaten.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Sheetlord

Re: Eihän tää voi olla totta! Maanantai!!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

RolloTomasi kirjoitti:Vaan tulisipa kesä, niin olisi aikaa ryypätä.
No offense, mutta kun lueskelee viimeaikaisia aamupostauksiasi, aikaa tuntuu löytyvän talvellakin ;)
feliformia

Re: Eihän tää voi olla totta! Maanantai!!

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Nyt on kunnon kooma päällä. Nukahdin junaan ja hyvä, kun en päätynyt takaisin lähtöpisteeseen. Pullo Ed Lightia ei herättänyt pätkän vertaa. Sähköposti on ihan tukossa kolmen päivän poissaolon jäljiltä ja kiinnostus työntekoon on vähän hakusessa.

Tilasin eilen uuden tietokoneen :]
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Eihän tää voi olla totta! Maanantai!!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Sheetlord kirjoitti: No offense, mutta kun lueskelee viimeaikaisia aamupostauksiasi, aikaa tuntuu löytyvän talvellakin ;)
Mitä nyt iltaisin vähän punaviiniä, mutta silviisii kunnolla, jo aamusta. No kaikelviisii...
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin