Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Pupu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Hampaassa oleva halkeama. Niin tätä. Vuosiin ei hampaat vaivaa, mutta annas kun käy vihdoin tarkastuksessa niin eikös heti ala kolottamaan vähän siellä sun täällä.

Työnhaun bussimatkakin vitutti. Ihme hiippari seurasi pitkin pyssipysäkkiä tuijottaen niinQ tosi spuukisti. Aina kun huomaamattomasti siirryin niin eikös tämäkin perässä, ettei vaan menetä näköyhteyttä.
Ajattelin huijata ja suunnistaa väärään bussiin kun naisen vaisto sanoi muutamia asioita. Noh, eikös se seurannut samaan jonoon, siitä vaivihkaa siirryin kauemmas omaan bussiini. Yllätys, yllätys tämä tuli perässä. No siinä vaiheessa hoin päässäni mantraa: potku munille, polvi päähän, potku munille, polvi päähän.
Tietysti bussi oli lähes tyhjä ja menin suht taakse, eikös tämä tyyppi tule viereisille penkeille istumaan vinottain ja pällimään se spuuki ilme kasvoillaan hinkaten jalkojaan. Ulkoisesti olin rauhallinen, mutta mieli olisi tehnyt pamauttaa nokka pitkin poskea vähintään.
Tein taktisen harhautuksen ja olin sen näköinen, että olen nousemassa autosta pois kun joku nappia oli painanut. Eikös tämä tarkkaile ja nouse viivana jäämään pois. Hah, minäpäs istahdin takaisin ja alkoi tyyppi pyörimään, mutta katseeni taisi kertoa kaiken oleellisen ja muiden kanssamatkustajien huomiointi kyseiseen asiaan. Jäi sitten pois ja antoi pahaa silmää. Siinä valoissa ollessa näin miten lähti jonkun toisen naikkosen perään. JepJep. Leikin Hesaria ja jätän mainitsematta muutamia seikkoja, suvaitsevaisuuden nimissä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suvinen kirjoitti:E

Prkl, kasvattakaa niitä kakaroitanne tai sitten ette laita niitä pitkälle matkalle yksin.
Tai vielä parempi jättäkää mädät lataukset synnyttämättä?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rouva Pupu kirjoitti:Hampaassa oleva halkeama. Niin tätä. Vuosiin ei hampaat vaivaa, mutta annas kun käy vihdoin tarkastuksessa niin eikös heti ala kolottamaan vähän siellä sun täällä.

Työnhaun bussimatkakin vitutti. Ihme hiippari seurasi pitkin pyssipysäkkiä tuijottaen niinQ tosi spuukisti. Aina kun huomaamattomasti siirryin niin eikös tämäkin perässä, ettei vaan menetä näköyhteyttä.
Ajattelin huijata ja suunnistaa väärään bussiin kun naisen vaisto sanoi muutamia asioita. Noh, eikös se seurannut samaan jonoon, siitä vaivihkaa siirryin kauemmas omaan bussiini. Yllätys, yllätys tämä tuli perässä. No siinä vaiheessa hoin päässäni mantraa: potku munille, polvi päähän, potku munille, polvi päähän.
Tietysti bussi oli lähes tyhjä ja menin suht taakse, eikös tämä tyyppi tule viereisille penkeille istumaan vinottain ja pällimään se spuuki ilme kasvoillaan hinkaten jalkojaan. Ulkoisesti olin rauhallinen, mutta mieli olisi tehnyt pamauttaa nokka pitkin poskea vähintään.
Tein taktisen harhautuksen ja olin sen näköinen, että olen nousemassa autosta pois kun joku nappia oli painanut. Eikös tämä tarkkaile ja nouse viivana jäämään pois. Hah, minäpäs istahdin takaisin ja alkoi tyyppi pyörimään, mutta katseeni taisi kertoa kaiken oleellisen ja muiden kanssamatkustajien huomiointi kyseiseen asiaan. Jäi sitten pois ja antoi pahaa silmää. Siinä valoissa ollessa näin miten lähti jonkun toisen naikkosen perään. JepJep. Leikin Hesaria ja jätän mainitsematta muutamia seikkoja, suvaitsevaisuuden nimissä.
Aika kova juttu!
Mikä sinussa saattoi olla sitä miestä kiihottavaa?
Siis oletko vain niin kaunis vai oliko jotain ...?Mitä se tuijotti? Eikö puhunut mitään?
Hieno harhautus. Olet naiseksi aika kettutyttö!
Minäkin jouduin kerran harhauttamaan menemällä varmuuden vuoksi Kebabravintolaan kun humalainen uhkasi antaa viereiselle tyypille turpiin. Tämäkin muuten bussipysäkillä.
Tympeää asiaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Enää ei niin vituta mutta vielä puolisen tuntia sitten vitutti aika rankasti. Mitä järkeä on laittaa semmoiset 8 - 12- vuotiaat pojat kahdestaan junamatkalle, ja vielä eväänä suklaata ja limpparia?!! Oli tuskaisimmat puolitoista tuntia piiitkään aikaan, kun pojat ensin tosin istuivat nätisti paikallaan mutta hakaten piipittävää taskupeliä ( en tiedä mitä eikä kiinnosta, kiitos ), sitten toisiaan muksien ja kiljuen, lopulta penkin selkänojilla kiipeillen ja karjuen. Vasta tässä vaiheessa tajusin, ettei niillä mitään vanhempia ole mukana vaan kahdestaan ne siinä riehuivat. Oli hilkulla, etten huomauttanut älämölöstä pennuille kun olivat siinä viistosti minua vastapäätä istumassa. Tyydyin mulkoilemaan erittäin pahasti, kuten muutama muukin osaston täti. Tässä maassa kun vieraiden ihmisten lapsia ei saa komentaa, siitä älähdetään joka yleisönosastolla. Noh. Puolimatkassa pojat kyllästyivät istumiseen ja alkoivat leikkiä hippaa ja piilosta käytävällä. Siinä tanner tömisi ja ovet paukkuivat. Lisäksi jokainen joka tuntee pikkulapsia tietää, miten vihlovan kovaa ne osaavat kiljua ajaessaan toisiaan takaa. Harkitsin vaunun vaihtamista mutten oikein kehdannut nousta kun olin jo tavaroineni levittäytynyt. Viimein takanani istuva nuorimies sanoi ohi juoksevalle vanhemmalle pojalle: "lopettakaahan pojat se juokseminen kun ihmiset yrittää nukkua." Pojat menivät käytävään supattamaan, ja kompromissina lähtivät juoksemaan toiseen vaunuosastoon. Helpotus meille mutta varmaan vähemmän mukavaa sille viereiselle vaunuosastolle.

Olisi varmaan pitänyt sanoa pojille nätisti jotain, mutta kun pollassa kiehui niin että ulos olisi varmaan tullut vain kirosanojen liuta enkä halunnut pieniä poikia mokomalla järkyttää. Tosin yhdessä vaiheessa kun toisen pojan äiti soitti, teki mieli pyytää kännykkä pojalta ja sanoa, että mulla olis äitilles vähän asiaa..

Prkl, kasvattakaa niitä kakaroitanne tai sitten ette laita niitä pitkälle matkalle yksin.
Parahin Suvi Suvinen!
Ensinnäkin yllättävää, että sulla on siis tuollainen junamatka? Oliko se jokin poikkeus?
Sitten kyllä 12 vuotias poika on jo iso koltiainen ja sille saa sanoa ihan varmasti vaikka mitä. Arvioisin että ne oli 9-11 vuotiaat?
Näen silmissäni omankin antipatiani. Itse olisin kyllä vaihtanut vaunua. On erittäin typerää kun mukulat saavat käyttäytyä ilman auktoriteetinpelkoa.
Se että nuo matkustivat yksin, siihen on kyllä hyvä syy! Vanhemmat eivät jaksa!!
Kyseenalaistaisin vanhempien motiivin aiemmin tehdä lapsia!Sosiaalinen pakko??

Stadinarskan lapset istuisivat kauniisti pyhäpuvut päällä lukien pianoharjoituskirjaa ja pyytäen keskusteluvuoroa isältään

toivoo seuraavan maailman unessaan Arskalainen
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Stadinarskan lapset istuisivat kauniisti pyhäpuvut päällä lukien pianoharjoituskirjaa ja pyytäen keskusteluvuoroa isältään
Heititpä herjan :D
Tai sitten et, kun ei herran huumorintajusta aina oikein vitsien perusteella ota selvää.
Suvi Kisumisu!

Kirjoitinhan että seuraavan maailman unessa.
Oli se vitsi, juu.
Herralla on huumorintajua joskus liikaakin!

Moiskis sulle
Arska
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

-Superior- kirjoitti:Lisäksi haisen välillä, koska en aina jaksa riisua paitaani kun menen suihkuun.
? :shock: ?
Me transmitte sursum, Caledoni!
CandyMan

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Rouva Pupu kirjoitti:Ihme hiippari seurasi pitkin pyssipysäkkiä tuijottaen niinQ tosi spuukisti.
Huh kuulosti painostavalta tilanteelta. Toivottavasti kukaan muu tällä palstalla ei joudu kokemaan tuollaista maanista kiinnostusta, liian pelottavaa.
Stadinarska kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:...
Parahin Suvi Suvinen!
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Jaahas, työpäivä pulkassa ja nyt pitäis lähtee pelaamaan bilistä.
Rupes taas vituttamaan kun tiedän miten hommat yleensä menee siellä mihin aion suunnata.

Vituttaa vatipäät jotka tulee baariin pelaamaan jotain vitun snookeria
bilispöydälle.
Vituttaa kaikki saatanan filibusterit jotka kuvittelee että biliksessä on tarkoitus ns. homoilla eli yrittää vaan estää toista saamasta palloa pussiin ja saada näin peli kestämään ikuisuuksiin, kukaan ei tietenkään mistään vallisäännöstä oo ikinä kuullukaan.

Eniten kuitenkin vituttaa miehet jotka kuvittelee että mä kaipaan niiden typeriä neuvoja.

Hyvänä esimerkkinä eilinen tapaus, olin aloittamassa peliä kun tyyppi tulee mun takaa, ottaa kiven siitä pöydältä ja laittaa sen eri paikkaan.
Sen jälkeen "sulla on tyttö kuule ihan väärä tyyli, annas mä näytän" paskanjauhamisen siivittämänä yrittää ottaa multa keppiä kädestä lyödäkseen, iso virhe.
Jos se ei olis ite tajunnu häipyä siitä niin olisin loukannut sitä muutenkin kuin verbaalisesti.
Kuka menis jollekin jätkälle tekemään noin saamatta turpaansa?

Se on myös aina kivaa kun pojilla on tapana mennä seisomaan sen pallon taakse jota yritän, ja laittaa sormi siihen kohtaan johon niiden mielestä pitäis osua.
Yleensä vielä väärään kohtaan kun ne on niin saatanan kännissä.

En tosiaan oo mikään paras pelaaja maailmassa mutta voi saatana vittu.
Nää neuvojathan on vielä aina niitä jotka ei itte osaa pelata yhtään!
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Hellu kirjoitti:..
Eniten kuitenkin vituttaa miehet jotka kuvittelee että mä kaipaan niiden typeriä neuvoja..
Nää neuvojathan on vielä aina niitä jotka ei itte osaa pelata yhtään!..
Mutta hei, tossa sulla on oiva tilaisuus vetää niitä ukkeleita kunnolla höplästä - senkus annat niiden alkuun näyttää mallia oikein isän kädestä ja siinä sitten vaan pyörittelet avuttoman näköisenä silmiäis, kunnes alatkin kärttää niitä peliin itseäs vastaan.. panoksin.

Kyllä panokset kovenee, kun pistää kovat piippuun!

Hitsit, kun osaisi pelata fantastisesti bilistä että voisi jo pelkästä höplästä vedon ilosta näyttää niille "isän kädestä"-ukkeleille.. Mitä riemua tunnen jo nyt pelkästä ajatuksesta..
Jos sinä pystyt siihen, Hellu, niin anna palaa!
A man's gotta do what a man's gotta do.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Hellu »

HellBell kirjoitti: Hitsit, kun osaisi pelata fantastisesti bilistä että voisi jo pelkästä höplästä vedon ilosta näyttää niille "isän kädestä"-ukkeleille.. Mitä riemua tunnen jo nyt pelkästä ajatuksesta..
Jos sinä pystyt siihen, Hellu, niin anna palaa!
Eilen pelit menikin ihan putkeen!
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Vituttaa kun lupauduin lähtemään risteilylle tänään.
Eilen vielä oli sellanen fiilis että toisaalta kiva lähteekin ihan tyttöjen kesken, mutta ei enää tänään.
Miks ihmiset ylipäätään lähtee laivalle?
Oli taas kerran vähän riitaakin poikaystävän kanssa ja tänään tekis mieli vaan käpertyä sen kainaloon..
No, onneks se varmasti leppyy kun palaan viinaksien kanssa!
Dr.Diarrhea

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Hellu kirjoitti:Miks ihmiset ylipäätään lähtee laivalle?
En tiedä. Miehet menevät usein pillua hakemaan...niin, kai naisetkin sitä toista pissavehjettä. Vaikka baareissa kohtuu usein poikkean, niin ns. risteilyllä olin viime 11 vuotta sitten. Ei ole kyllä mun juttu.
NuoriDaavid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Hellu kirjoitti:Miks ihmiset ylipäätään lähtee laivalle?
En tiedä. Miehet menevät usein pillua hakemaan...niin, kai naisetkin sitä toista pissavehjettä. Vaikka baareissa kohtuu usein poikkean, niin ns. risteilyllä olin viime 11 vuotta sitten. Ei ole kyllä mun juttu.
:idea: Miehet hakevat koko ajan pillua ja naiset pippeliä. Eikö olisi yksinkertaisempaa, jos miehet hakisivat pippeliä ja naiset pillua?

Ei tarvisi lähteä merelle asti kalaan. Riittäisi kun laittaisi käden taskuun.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Hellu kirjoitti:Miks ihmiset ylipäätään lähtee laivalle?
En tiedä. Miehet menevät usein pillua hakemaan...niin, kai naisetkin sitä toista pissavehjettä.
No niinpä.
Mun lisäks sinne on lähdössä kolme kiimasta hoitsua joten en voi muuta kuin toivoa että ne älyää mennä panemaan niiden äijien hyttiin.
Mä en halua osallistua mihinkään orgiohin enkä olla todistamassa mitään seksuaalista aktiviteettia.
Kaiken lisäks kuulin just että yhden entinen aviomies on sattumalta tulossa samalle risteilylle, ne on just eronnu aika vittumaisissa merkeissä joten odotettavissa voi olla myös draamaa.. JEEEE!
BettyB.

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vituttaa se, että lähes poikkeuksetta saan ehdotuksiini vastaukseksi ei.
Dr.Diarrhea

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

BettyB. kirjoitti:Vituttaa se, että lähes poikkeuksetta saan ehdotuksiini vastaukseksi ei.
Tuttua. Taas on viime aikoina tullut huomattua, että kun kaikki kaverini ovat pariutuneet, niin ei paljon äijistä kuulu. Olen ottanut linjan, että koska ystävyys on ystävyyttä vain vastavuoroisesti, niin enpä ole viitsinyt juurikaan perään soitella ja kysellä koska sitä laatuaikaa sais mullekin. Maistuu työnteolta silloin. Vittu, tulee joskus oikein syyllinen olo, kun lähtee poikien kanssa baariin, että veinkö mä nyt sen muijalta yhden sinäminäillan, viikon kohokohdan. Huh, helpotti.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Näin tossa yhden vittumaisen oloisen kärppä-neitosen (tarkoittaa naikkosta joka näyttää nyreän paskan turhamaisen ärsyttävältä) ja eipä ihmekään, kun kuulin puhuvan kännykkäänsä.. Kas kummaa.. suomenruotsia.

Vituttaa myös kaikki vatipäät, jotka luulevat älyävänsä sitä sun tätä, mutta eivät tajua mitään, koska vati päässä On vati päässä. Este.

Vituttaa ihmiset. Yksinkertaisesti.
BettyB.

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

No nyt vasta vituttaakin!! Kiireellä aikataululla lähdössä viettämään laatuaikaa tyttöjen kesken niin enkös kotiin saavuttuani huomaa että se v*tun tyräkki oli kipannut TAAS!! Ja tällä kertaa luonnollisestikin sähköpatterin päälle joka tulipalopakkasista johtuen hohkaa tulipunaisena! Voi SAATANA!!!11111 Nakkaan sen hankeen!!!111

Ensin kiharran hiukset.
imbesiili

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

Mulla on paska hella. Ei voi lämmittää liedellä mitään samaan aikaan kun uuni on päällä.
aimohaiku

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

imbesiili kirjoitti:Mulla on paska hella. Ei voi lämmittää liedellä mitään samaan aikaan kun uuni on päällä.
Mä luulin, että mulla on alitehoinen hella. Siinä toimii vain toinen levy, kun uuni on päällä. :)
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Vituttaa serkku ja sen monta vuotta säännöllisesti jatkama petos.

Hellu kirjoitti:Vituttaa kaikki saatanan filibusterit jotka kuvittelee että biliksessä on tarkoitus ns. homoilla eli yrittää vaan estää toista saamasta palloa pussiin ja saada näin peli kestämään ikuisuuksiin, kukaan ei tietenkään mistään vallisäännöstä oo ikinä kuullukaan.
Mä olen salaa vähän ihastunut Helluun. Nainen, joka osaa vallisäännön, uuh.
Loppuiko data & argumentit?
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Eilen oli ilmoilla paljon vitutusta, mutta tänään olen taas yellow-mellow. Oliskohan niin että monella muullakin viikonloppu yllättäin laskee vitutuksia, lauantaissa kun on itsessään jo sitä Tunnelmaa ja sunnuntaikin on yleensä suht okei..

Ainoa mistä tässä nyt keksii vitutusta, on se, että on todella ärtsyä kun huomaa uniohtaneensa laittaa nenäliinan varuiksi takin taskuihin (kuten tapana on jos omaa taipumusta kylmä ilma-nuhanenä-ilmiöön) ja sitten alkaa niiskuttaa ja niiskuttaa eikä apua löydy mistään.. Istut julkisessa kulkuvälineessä vieläpä, ehkäpä, ja sitten kylmän ilman vaihduttua kulkuvälineeseen astumisen seurauksena lämpimään sisäilmaan, alkaa nenäkin lämmetä ja niiskutus tekee ilahduttavaa tuloaan. Aargh.
Joskus olen niiskuttanut käsineeseenkin, mutta yritän välttää sitä.

Pitää vaan aina muistaa joko ottaa nenäliina mukaan takin taskuun tai sitten rynniä sisään johonkin paikkaan missä on paperia ja napata sitä mukaansa. Wc-paperia, ruokaliinoja, mitä vaan.. Helpotus.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

HellBell kirjoitti:sitten alkaa niiskuttaa ja niiskuttaa eikä apua löydy mistään..
Parasta on sellainen kymmensenttinen niisku-jojo joka syntyy äkkiarvaamatta nenunpäähän. Sanotaan sitä johtamistipaksi koulussa koska se tapaa tulla aina johtovastuussa oleville henkilöille.

Viikon vitutuksen jälkeen taas helpottaa. Oon oikeastaan huolestunut siitä että kuinka voi olla niin hajalla, vittuuntunut ja väsynyt viikolla vaikka koulukin on ollut suhteellisen kevyttä.

Ensi viikolla pierumäelle viettämään hiihtolomaa liikuntakasvatusleirille. Naurettiin kavereiden kanssa että jotkut ihmiset maksavat pari tonnia siitä ilosta että pääsevät urheilukeskukseen hiihtämään ja meitä se lähinnä vituttaa, mutta päivärahat juoksevat onneksi silti. Joka aamu 08.00 aamu-unti, järvessä. Odotan innolla.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Mulli75

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Mylwin kirjoitti: Ensi viikolla pierumäelle viettämään hiihtolomaa liikuntakasvatusleirille. Naurettiin kavereiden kanssa että jotkut ihmiset maksavat pari tonnia siitä ilosta että pääsevät urheilukeskukseen hiihtämään ja meitä se lähinnä vituttaa, mutta päivärahat juoksevat onneksi silti. Joka aamu 08.00 aamu-unti, järvessä. Odotan innolla.
Jos voisin saada edes viikoksi tuommoisen ohjattua toimintaa olevan aktiviteettipaketin niin ostaisin sen heti, ilmaiseksikin kelpaa. Siinä kun olisi vielä täysi ylläpito niin hermot lepäisi kun ei tarvitsisi ajatella kustannustehokkaasti työjuttuja.
CandyMan

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Epäilen kärsiväni piilomasennuksesta, sillä edelleenkään ei mikään vituta, vaikka oikeastaan ehkä pitäisi jo vähitellen. Jo on vittu jos ei kohta rupea vituttamaan. Haluan tuntea jälleen eläväni!
Vastaa Viestiin