3.12 pikkujoulut, sitoudutko syömään, hyväksytkö Acapulcon??

Info tulevista miiteistä
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: 3.12 pikkujoulut, sitoudutko syömään, hyväksytkö Acapulcon??

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

mustaenkeli kirjoitti:
KisSandra kirjoitti: Minusta olisi hyvä idea ja oma ehdotukseni olisi että söimään menisimme yhdessä esimerkiksi klo 20, tätä voi järjestelytoimikunta sitten vapaan tahtonsa mukaan joko kunnioittaa tai olla kunnioittamatta.
En tiä, kuulunko mihinkään toimikuntaan..... mutta, vaikka kunnioitankin, niin kritisoin tuota syömisen aloittamista kello 20.00. Ko siellä söimisissä menee kuitenki vähintään pari tuntia.... niin no, jos se meille riittäis että jos saatas se Frebar tyyliin 23-02...

mut... onko se sillon liika katkonaista, jos eka ollaan etkoilemassa kalliossa halpaa kaljaa muutama tunti, sitte syömässä muutama tunti ja sitte frebarissa muutama tunti ja sitte vielä maholliset Ontheroksit ja jatkot päälle..... kuulostaa.. huoh.. hikiseltä touhulta. Ja entä ne, jotka ei syö? Hilluuko ne Kalliossa vai meneekö omia aikojaan Frebariin? (jos sitä ylipäätään edes saadaan...)

Mie nyt vain tykkäisin ajatella vähän kaikkia niinko tasapuolisesti, junou...
Ei oo liian katkonaista! Huippua vaan, että paikat vaihtuu, nii ei kerkee sammaloitua :)
Patz

Re: 3.12 pikkujoulut, sitoudutko syömään, hyväksytkö Acapulcon??

Viesti Kirjoittaja Patz »

Teen kaikkea mitä muutkin.
Chap

Re: 3.12 pikkujoulut, sitoudutko syömään, hyväksytkö Acapulcon??

Viesti Kirjoittaja Chap »

Tulen, syön, juon ja - kyllä te tiedätte ..... ehkä .... jos sikseen on.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: 3.12 pikkujoulut, sitoudutko syömään, hyväksytkö Acapulcon??

Viesti Kirjoittaja brona »

Tämä tulee ja syö ja juo.

Tottakai sä Huima tulet ja käyttäydyt sikamaisesti, mitkäs pikkujoulut ne on missä istutaan ratakisko hanurissa siivosti kädet ristissä?
...
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: 3.12 pikkujoulut, sitoudutko syömään, hyväksytkö Acapulcon??

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

No mustankeli kulta.. sehän oli vaan MUN ajatus ja ilmoitus omista aikatauluista, ei mikään ehdoton ja ainut mahdollisuus.. Ilmoittanette sitten moneltako aiotte varata sen syömingin.. vasta sen jälkeen voin lopullisesti ja sitovasti lyödä syömispuolen lukkoon.. koskapa jos on ihminen työssä niin on hankala olla hazzusten kanssa syömässä samanaikaisesti :) Jos menette syömään sillä tavoin että en ehdi mukaan niin sitteNpä on tyytymiseni snagariin ja juopotteluun.
KGrilli

Re: 3.12 pikkujoulut, sitoudutko syömään, hyväksytkö Acapulcon??

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

tulen ja syön. en ehkä vieläkään juo, enkä ainakaan nai.
Dumari

Re: 3.12 pikkujoulut, sitoudutko syömään, hyväksytkö Acapulcon??

Viesti Kirjoittaja Dumari »

KGrilli kirjoitti:en ehkä vieläkään juo, enkä ainakaan nai.
TuplaPihtari!
SingleMalt

Re: 3.12 pikkujoulut, sitoudutko syömään, hyväksytkö Acapulcon??

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Onko tämä nyt se ketju, jossa kuuluu sanoa että: "Vitut, mulla on parempaakin tekemistä, kuin tulla joidenkin säälittävien nettirunkkujen miitteihin"?


Niin joo, sopii.. kaikki.
Kid

Re: 3.12 pikkujoulut, sitoudutko syömään, hyväksytkö Acapulcon??

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ois kyllä kiva tulla! Millon siis on viimenen mahd. ilmottautua syömään?
Ja uskoisin että tuo toinen puoliskoni tulee mukaan myös..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: 3.12 pikkujoulut, sitoudutko syömään, hyväksytkö Acapulcon??

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Syödään ja juodaan!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: 3.12 pikkujoulut, sitoudutko syömään, hyväksytkö Acapulcon??

Viesti Kirjoittaja annepa »

Sitoudun, hyväksyn, syön ja juon.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: 3.12 pikkujoulut, sitoudutko syömään, hyväksytkö Acapulcon??

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Tiedän vasta kahden viikon päästä onko vapaata illalla ja ennenkaikkea seuraavana aamuna. Vaikka tulisin, en syö. Lupaan kyllä juoda.
Elämä kantaa, jos sen antaa
HoundDog

Re: 3.12 pikkujoulut, sitoudutko syömään, hyväksytkö Acapulcon??

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Koskas tämä tämmöinen pitää päättää. Nytkö jo?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: 3.12 pikkujoulut, sitoudutko syömään, hyväksytkö Acapulcon??

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Järjestelytoimikunnan vahvin lenkki taitaa hummata SM:n silmiin uppoutuen Helsingin yössä. Uskoisin että vastaukseksi sitoumuksesta riittää varma ehkä, vain jotta osataan varata riittävästi pöytiä. Passaahan niitä sitten perua.
Elämä kantaa, jos sen antaa
HoundDog

Re: 3.12 pikkujoulut, sitoudutko syömään, hyväksytkö Acapulcon??

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Melnais kirjoitti:varma ehkä
Vastaan 'varma ehkä' ja varustan sen perumisen villillä kortilla. Sallittehan? Syön kuin lintu ja juon kuin norsu (tummaa olutta ja fernettiä!).
ninnithequeen

Re: 3.12 pikkujoulut, sitoudutko syömään, hyväksytkö Acapulcon??

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

HoundDog kirjoitti: Syön kuin lintu ja juon kuin norsu fernettiä!.
Uuh, mies minun makuuni. Minttufernet toki parempaa :wink:
Enthu

Re: 3.12 pikkujoulut, sitoudutko syömään, hyväksytkö Acapulcon??

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Uuh, mies minun makuuni. Minttufernet toki parempaa :wink:[/quote]

opetit mutkin juomaan fernettiä,hyvää oli :)
HoundDog

Re: 3.12 pikkujoulut, sitoudutko syömään, hyväksytkö Acapulcon??

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

ninnithequeen kirjoitti: Minttufernet toki parempaa
Pah!
Gina

Re: 3.12 pikkujoulut, sitoudutko syömään, hyväksytkö Acapulcon??

Viesti Kirjoittaja Gina »

irmelianneli kirjoitti:
Exsat kirjoitti:O-ou. Paniikki! Nyt jo pitäisi tietää? *juoksentelee hädissään ympyrää*

Kyllähän sitä ihmisen syödä pitää, mutta en taida uskaltaa ilmoittautua, kun ei ole tuo lähtökään vielä 130% varma. Pitänee tehdä niin, että tunkee mukaan ruokailuun sitten jos mahtuu. Joo. Näin teemme.
Täytyy yhtyä tähän. Jos ei mahdu mihinkään, niin voihan sitä sit ottaa jonku nakin jostain puljusta.. tai bloodymaryn, sehän on ruokaa :)
Tulkaa mun kyytiin... PLIISS!!! ainoo keino taloudellisesti mulle on että mennään mun autolla ja maksetaan pökkiin löpöä.... Tulee yht maksaan 60-70 egee. Junaan tai lentskariin mulla ei oo varaa :(
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: 3.12 pikkujoulut, sitoudutko syömään, hyväksytkö Acapulcon??

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Gina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Exsat kirjoitti:O-ou. Paniikki! Nyt jo pitäisi tietää? *juoksentelee hädissään ympyrää*

Kyllähän sitä ihmisen syödä pitää, mutta en taida uskaltaa ilmoittautua, kun ei ole tuo lähtökään vielä 130% varma. Pitänee tehdä niin, että tunkee mukaan ruokailuun sitten jos mahtuu. Joo. Näin teemme.
Täytyy yhtyä tähän. Jos ei mahdu mihinkään, niin voihan sitä sit ottaa jonku nakin jostain puljusta.. tai bloodymaryn, sehän on ruokaa :)
Tulkaa mun kyytiin... PLIISS!!! ainoo keino taloudellisesti mulle on että mennään mun autolla ja maksetaan pökkiin löpöä.... Tulee yht maksaan 60-70 egee. Junaan tai lentskariin mulla ei oo varaa :(
Vahva ehkä! Olis tosi halpaa kyllä! Verrattuna mihin vaan julkiseen, näin työttömänä vielä.
Exsat

Re: 3.12 pikkujoulut, sitoudutko syömään, hyväksytkö Acapulcon??

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Gina kirjoitti: Tulkaa mun kyytiin... PLIISS!!! ainoo keino taloudellisesti mulle on että mennään mun autolla ja maksetaan pökkiin löpöä.... Tulee yht maksaan 60-70 egee. Junaan tai lentskariin mulla ei oo varaa :(
[/quote]

Kunhan ei ajaa tartte, niin hyvältä kuulostaa! 8)

Mä voin sitoutua Ginan kyytiläiseksi sillä ehdolla, että töitä ei tule. Ja jos mies lähtee Helsinkiin kans, niin eiköhän sekin samaan kyytiin tule. Juonitaan vaikka Ginan tupareissa lisää!
Gina

Re: 3.12 pikkujoulut, sitoudutko syömään, hyväksytkö Acapulcon??

Viesti Kirjoittaja Gina »

Exsat kirjoitti:
Gina kirjoitti: Tulkaa mun kyytiin... PLIISS!!! ainoo keino taloudellisesti mulle on että mennään mun autolla ja maksetaan pökkiin löpöä.... Tulee yht maksaan 60-70 egee. Junaan tai lentskariin mulla ei oo varaa :(
Kunhan ei ajaa tartte, niin hyvältä kuulostaa! 8)

Mä voin sitoutua Ginan kyytiläiseksi sillä ehdolla, että töitä ei tule. Ja jos mies lähtee Helsinkiin kans, niin eiköhän sekin samaan kyytiin tule. Juonitaan vaikka Ginan tupareissa lisää!
Joo, voin mä ajaa. Jos joku haluu välillä tuurata niin huippua, jos ei haluu niin mennään silti. JEA! Vähänkö huippua päästä! Juonimme lisää viimeistään tupareissa... Eli oululaisetkin tarvinnee aika vahvasti ehkä ruokaa ja juomaa.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: 3.12 pikkujoulut, sitoudutko syömään, hyväksytkö Acapulcon??

Viesti Kirjoittaja brona »

Jee, hyvä Oulu!
...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: 3.12 pikkujoulut, sitoudutko syömään, hyväksytkö Acapulcon??

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kyllä, jos jalka ei katkea..
Vaikka jalallahan ei syödä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: 3.12 pikkujoulut, sitoudutko syömään, hyväksytkö Acapulcon??

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Gina kirjoitti:
Exsat kirjoitti:
Gina kirjoitti: Tulkaa mun kyytiin... PLIISS!!! ainoo keino taloudellisesti mulle on että mennään mun autolla ja maksetaan pökkiin löpöä.... Tulee yht maksaan 60-70 egee. Junaan tai lentskariin mulla ei oo varaa :(
Kunhan ei ajaa tartte, niin hyvältä kuulostaa! 8)

Mä voin sitoutua Ginan kyytiläiseksi sillä ehdolla, että töitä ei tule. Ja jos mies lähtee Helsinkiin kans, niin eiköhän sekin samaan kyytiin tule. Juonitaan vaikka Ginan tupareissa lisää!
Joo, voin mä ajaa. Jos joku haluu välillä tuurata niin huippua, jos ei haluu niin mennään silti. JEA! Vähänkö huippua päästä! Juonimme lisää viimeistään tupareissa... Eli oululaisetkin tarvinnee aika vahvasti ehkä ruokaa ja juomaa.
Voidaan kyllä vuorotella kuskinnakkia, jos jossain Jyväskylässä menis raja, sen jälkeen mä alan imuroimaan kiljua naamariin!? :D
Vastaa Viestiin