Size does matter!

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Exsat

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Lukiossa vielä kuvittelin kelpuuttavani vain siinä määrin rotevan miehen, että se pystyy nostelemaan mua sinne mihin en itse ylty ja kannattelemaan vaivoitta muissakin tilanteissa. Sitten törmäsin tuollaiseen nosteliaan, ja vaivaannuin kamalasti, kun raahattiin kuin lasta paikasta toiseen. Jos ulkonäöllisesti pitäisi kuvailla ihannemiestään, niin todellisuudessa se ei olisi kovinkaan lähelle yhtäkään miestä, jonka kanssa on ollut kosketusetäisyydellä. Tai no nykyisellä on tummat hiukset.
Kreivitar

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Geetzu kirjoitti:
Kreivitar kirjoitti:[Minäkään en pidä mistään jättiläisistä. Ehkä tämä kokokeskustelu on siinä mielessä minulle hyvin "etäinen", että vaikka toki haluan miehen olevan minua pidempi (ei tarvitse olla paljon), niin minua lyhyempää saa kyllä etsiä :D

Ja ei, minä en tarvitse tunnetta että olisin siro tai pieni ja minua pitäisi suojella. Kyllä se naiseus minun kohdalla lähtee ihan muita asioita :)
Mikähän siinä sitten on? Jos itse olet lyhyt niin sinua lyhyempi mies rinnallasi olisi varmaan "hassu" näky, mut eihän tuo varmastikaan ole se syy. Mistähän alun perin lähtee se tykästys itseään (edes sen hiukan) pidempiin miehiin? Juu, en osaa itsekään vastata. :)
Niin, enpä osaa tuohon itsekään vastata. Ehkäpä meidät on aivopesty jo pienestä pitäen tiettyyn malliin, että naisen kuuluu (muka) olla pienempi/lyhyempi.

Edit: selkeyden takia lisäksi sana (muka), ettei taas kantaa vääristellä :D
Viimeksi muokannut Kreivitar, 18.08.2005 11:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kreivitar

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

SingleMalt kirjoitti:
Kreivitar kirjoitti:Jotkut miehet haluavat lyhyen, pienen naisen, että voivat tuntea itsensä miehekkäiksi tmv. Toisille taas naisen pituus ja pitkäsäärisyys tuovat 'statusta' tai jotain tiettyä 'lisärvoa', kun ovat saaneet niin upean daamin ja plaa plaa. Syitä voi olla satoja.
Tartutaas tähän kiinni. Minulle käyvät molemmat vaihtoehdot, mutta eivät todellakaan noista syistä.

Pieni ja siro nainen on varsin mukava petikaveri, koska häntä on niin mukava pyöritellä, siirrellä, kannella, nostella ja käsitellä. Tämä sama fetissi on lähikaveripiirissäni kaikilla miehillä, jotka ovat yli 180cm.. Asiasta on meinaan keskusteltu miljoonat kerrat.

Pitkä nainen on myös minun makuuni, mutta vain jos on hoikka ja muuten siro. Tässä tulee säärifetissä taasen esiin meikäläisellä. Pitkä, hoikka nainen hameessa, on vain niin kaunis katseltava..

Mitään statusta tai miehekkyyttä ei noilla kyllä haeta. Naurettava ajatuskin.
Siksi mainitsinkin, että syitä voi olla satoja: se syy lienee henkilösidonnainen.

Esimerkit olivat kärjistettyjä, mutta sellaisia(kin) on saanut kuulla/lukea. Eri asia sitten on, kuinka totuudenmukaisia nuo spekulaatioita ovat.
Filovirus

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Sille, että pitää pidemmistä miehistä oikeastaan ole kunnollisia perusteita, se on makuasia. Ehkäpä ei halua tuntea itseään sotanorsuksi (oli hoikka taikka pullukka), ei halua katsoa miestä alaspäin ym. ym.
En itsekkään ajatuksen tasolla voisi kuvitella haluavani lyhyempää miestä mitä itse olen (170cm), mutta ei kukaan miehistäni ole ylittänyt 180cm rajaakaan ja kun on kolahtanut niin on kolahtanut, ei siinä ole toisen pituuksia mietitty, toinen on vaan sattunut olemaan kiinnostava. Ei sitä pituutta tule näin IRL pahemminkaan pohdittua.

Toisaalta ystäväni 170cm seurustelee 166cm miehen kanssa vaikka on aina pitänyt parin metrin hujakoilla olevista miehistä, joten sitten kun kolahti niin kolahti.

Kaverillani (mies) 164cm varrella taas on niin paljon vientiä, että vauhtisokeus tulisi jos useammin olisi yhdessä baarireissuille menty.

Paperilla/ruudulla pituus voi saada isomman ja huomattavamman merkityksen kuin IRL kohdattaessa.
Exsat

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Exsat kirjoitti:Jos ulkonäöllisesti pitäisi kuvailla ihannemiestään, niin todellisuudessa se ei olisi kovinkaan lähelle yhtäkään miestä, jonka kanssa on ollut kosketusetäisyydellä. Tai no nykyisellä on tummat hiukset.
Tarkennukseksi vielä, että olen pitänyt kaikkia poikaystäviäni ja lyhempiaikaisiakin miehiä kyllä komeina, seksikkäinä ja hyvinkin puoleensavetävinä. Pointtini oli, että se mitä teoriassa pitää ihanteena ei kuitenkaan käytännössä aina toteudu. Se, että pitkä, lihaksikas ja tumma mies voi olla komea ei tarkoita, että minkään muunlainen ei voi olla.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Olen törmännyt muutaman kerran minua pienempiin miehiin, jotka ovat olleet kiinnostuneita minusta vain statusmielessä. Heidän mielestään olisi hienoa, jos olisi näin pitkä ja itseä isompi tyttis. Tulee todella niljakas olo, kun toinen tuijottaa idioottimainen virne kasvoilla ja millään muulla ei ole väliä kuin sillä miten paljon olen pidempi ja kuinka pitkät sääret minulla on. Minen ole mikään friikki tai lihanpala, nih!

No myönnetään, useammin olen törmännyt miehiin, jotka juoksevat karkuun, kun nousen tuolilta :) Nuorena jäi baarissa monet hitaat tanssimatta, kun tanssiinhakija juoksi karkuun.

Asiasta taas, vaikka olenkin erittäin tyytyväinen pituuteeni ja jokseenkin tyytyväinen leveyteeni, minä haluan tuntea itseni "pieneksi" miehen rinnalla. Kun kävellään, haluan, että miehen käsi ylettyy olkapäilleni, haluan mahtua miehen syliin istumaan ja nukkumaan, en missään nimessä halua kumarrella suudellessa, joskaan en osaisi katsoa niska kenossa ylöspäinkään. Minä nyt vaan viehätyn ja tunnen vetoa itseäni pidempiin miehiin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
killkill

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Lolita kirjoitti:Minä nyt vaan viehätyn ja tunnen vetoa itseäni pidempiin miehiin
Aika yleistähän tämä on. Saapiko muuten udella, mitenkä paljon neidillä on pituutta?

Tämänkin olen saattanut joskus kertoa, mutta koska meillä dementikoilla on taipumus kertoa samat läpät uusina kerta toisensa jälkeen..
Vuosia sitten kävin pareilla tärskyillä hieman yli 180 cm leidin kanssa. Hänen kanssaan kaupungilla kävellessäni sain esimakua miltä pienistä miehistä tuntuu. Vaikka oma nuppi keikkuu lähempänä 190 cm, niin vaistomaisesti tuli vedettyä ruotoa suorempaan ja suorempaan, kunnes rautakankikin olisi ollut korkkiruuvi selkärankaani verrattuna. Vaatii mieheltä rajatonta itseluottamusta kulkea itseään pisemmän naisen kanssa... ellei kyse ole toisen pitämisestä näyttelyesineenä.
SingleMalt

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

killkill kirjoitti:Vaatii mieheltä rajatonta itseluottamusta kulkea itseään pisemmän naisen kanssa... ellei kyse ole toisen pitämisestä näyttelyesineenä.
Heh, Meikäläisen klani roikkuu tarkalleen 186 cm korkeudessa. Vuos takaperin yritin suorittaa kapakassa pokausta itseäni viitisen senttiä pidemmälle miisulle. Tyttö oli todella nätti ja mielihän sitä teki päästä pitkän kauniin rungon linjoja maistelemaaan.

Neito tuumasi minulle het ensimmäisen, et johan on miehellä itseluottamus korkeella. ;) En sitten päässyt pykälään, mutta puhelinnumeron sain.. tosin sekin saattoi olla keksitty..

Kieltämättä tuolla Liettuan reissulla naismaku muuttui aika radikaalisti.. Pitkä ja hoikka on kaunista..
WanhaPervo

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Exsat kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Jos ulkonäöllisesti pitäisi kuvailla ihannemiestään, niin todellisuudessa se ei olisi kovinkaan lähelle yhtäkään miestä, jonka kanssa on ollut kosketusetäisyydellä. Tai no nykyisellä on tummat hiukset.
Tarkennukseksi vielä, että olen pitänyt kaikkia poikaystäviäni ja lyhempiaikaisiakin miehiä kyllä komeina, seksikkäinä ja hyvinkin puoleensavetävinä. Pointtini oli, että se mitä teoriassa pitää ihanteena ei kuitenkaan käytännössä aina toteudu. Se, että pitkä, lihaksikas ja tumma mies voi olla komea ei tarkoita, että minkään muunlainen ei voi olla.
Myöhäistä selittää!
WanhaPervo

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti: Tämänkin olen saattanut joskus kertoa, mutta koska meillä dementikoilla on taipumus kertoa samat läpät uusina kerta toisensa jälkeen.
Kerrottu on ennenkin, terv. Lönnroth :wink:
WanhaPervo

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

SingleMalt kirjoitti: Neito tuumasi minulle het ensimmäisen, et johan on miehellä itseluottamus korkeella. ;) En sitten päässyt pykälään, mutta puhelinnumeron sain.. tosin sekin saattoi olla keksitty..
Itseluottamus ei kuitenkaan riittänyt soittamaan, kun numeron todenperäisyys jäi epäselväksi?
SingleMalt

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

WanhaPervo kirjoitti:Itseluottamus ei kuitenkaan riittänyt soittamaan, kun numeron todenperäisyys jäi epäselväksi?
Sillä oli jo loppuillasta itseään 15cm pidempi ukko kierrossa ;)
¨
Se ei tykännyt pygmeistä..
1108

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

RAM13 kirjoitti:Miehet on kiinnostunut vain pillusta! paitsi minä :lol: minua kiinnostaa myös naisen ajatukset, koska olen gentleman.......

Vittu "mies" on niin täynnä paskaa ja ei itse sitä tajua, alkaa melkein hävettämään sinun puolesta.

Eikö tyhmyydelläsi ole mitään rajaa ? Etkö yksinkertaisesti voisi alkaa ajattelemaan niillä aivoillasi ja yrittää edes postata jotain järkevää ??

Vitun säälittävä runkkari, yrittäisit edes.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja nexie »

Filovirus kirjoitti: ...ja kun on kolahtanut niin on kolahtanut, ei siinä ole toisen pituuksia mietitty, toinen on vaan sattunut olemaan kiinnostava. Ei sitä pituutta tule näin IRL pahemminkaan pohdittua.
Jepulis. Jos natsaa niin natsaa ja piste. Tekniset tiedot ja listaukset jäänevät tosipaikan tullen kirjoihin merkitsemättä. Älyttömältä tuntuu ajatus, että toinen ihminen olisi _muuten_ puuttuva pala oman elämän palapelistä, mutta rungon virheellinen pituus suuntaan tai toiseen estäisi kiintymyksen...

Ihan käytännön elämään vaikuttavia pituuspoliittisia ongelmia on tosin omakohtaisesti muodostunut suhteessa, jossa parempi puolisko oli minua 26 cm pidempi. Niskat jumissa jatkuvasti :roll:
Don't Panic!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

killkill kirjoitti:Saapiko muuten udella, mitenkä paljon neidillä on pituutta?
184 senttiä sukkasillaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Na

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Na »

nexie kirjoitti: Ihan käytännön elämään vaikuttavia pituuspoliittisia ongelmia on tosin omakohtaisesti muodostunut suhteessa, jossa parempi puolisko oli minua 26 cm pidempi. Niskat jumissa jatkuvasti :roll:
Tämän välttää sillä, ettei seisaaltaan keskustellessa edes yritä aina katsoa silmiin. Siellä suunnalla se pää on mistä ääni kuuluu. :)
Keittiöjakkara on hieno keksintö. Istuma- ja makuuasennossa pituudella ei ole niin väliä, onneksi.
41cm pituuserolla miehellä kipeytyy selkä lapaluiden välistä ja minulla niska. Jos valita saisi niinkin pienen asian kuin pituus niin tuo 1,09 suhde kuulostaa ihan hyvälle.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja nexie »

Na kirjoitti:
Tämän välttää sillä, ettei seisaaltaan keskustellessa edes yritä aina katsoa silmiin. Siellä suunnalla se pää on mistä ääni kuuluu. :)
Keittiöjakkara on hieno keksintö. Istuma- ja makuuasennossa pituudella ei ole niin väliä, onneksi.
Ai keskustellessa..? Pitääkö niitä miehiä kuunnellakin :shock:
Mie kun muistelin vaan, että pusutteluun liittyi pituuserosta aiheutuvaa niskanvääntelyä :oops:
Don't Panic!
killkill

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja killkill »

WanhaPervo kirjoitti:
killkill kirjoitti: Tämänkin olen saattanut joskus kertoa, mutta koska meillä dementikoilla on taipumus kertoa samat läpät uusina kerta toisensa jälkeen.
Kerrottu on ennenkin, terv. Lönnroth :wink:
Perikles! Mun täytyy alkaa taas käymään ulkona ja sekoilemaan/seikkailemaan, notta olisi edes JOSKUS jotain uutta kerrottavaa :P
Edith

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mun mielestä monenlaiset ihmiset voi olla IhQuja. Mun semmonen ns. ensi-ihastus oli lyhyt ja laiha. Siitä jäi pariksi vuodeksi paitsi parku tämän miehen perään, myös taipumus katsella vain muita lyhyitä ja laihoja miehiä (jotka eivät katselleet minua).

Sittemmin silmäni avartuivat ja kun jo melkein-seurustelin sen yhden pitkän ja tumman espoolaisen insinöörin kanssa, minusta tuntui jännältä ja mukavaltakin se, että tuo mies oli erilainen kuin aiemmat. Tai siis pitkä oli, mutta semmoinen pelkällä kokiksella elävä poninhäntäinen laiha tietokonetyyppi, tiedätte varmaan millaisesta puhun. Opin ymmärtämään, ettei minulla ole sellaista yhtä ja ainoaa oikeaa tyyppiä. Että on ihan oikeasti iloinen asia, että ihmiset ovat erilaisia ja juuri erilaisuudesta seuraa osa viehätystä. Toisaalta tämä, että saan juuri kicksejä erilaisuudesta, voisi myös haitata sitoutumistani väkavaan yksiavioiseen suhteeseen.

Sitten tämän vuoden alussa tuli juotua itsensä humalaan ja löydettyä itsensä pussailemasta vielä aiemmista poiketen vähän rotevammankin miehen kanssa. Eikä kaduttanut pään selvettyäkään, vaan vielä silloinkin tuonkin miehen olomuoto viehätti. Aika monentyyppisiä koettu. Tosin tällä hetkellä, kun en koskaan ole ollut viehättynyt pumpatusta, läpensä salitreenatusta pikkuisesta lyhyestä miehestä, sellaiset eivät niin käännä päätäni, mutta jos yhdestäkin sellaisesta noin persoonan kautta viehättyisin, tulisivat ne varmaan jatkossakin kääntämään päätäni ihan jo ulkonäkönsä kautta.

Edith
180 cm ja 77 kg
santtu

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja santtu »

nexie kirjoitti:Mie kun muistelin vaan, että pusutteluun liittyi pituuserosta aiheutuvaa niskanvääntelyä :oops:
Neiti tarkoittaa nyt varmasti kokonaisvaltaista oraalista tapaa sovittaa esim. parisuhteen solmukohtia, jolloin niskanvääntely ja kielen hallitsematon hallinta on sangen suotavaa.
WanhaPervo

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti:

Perikles! Mun täytyy alkaa taas käymään ulkona ja sekoilemaan/seikkailemaan, notta olisi edes JOSKUS jotain uutta kerrottavaa :P
Ota semmoinen parin vuoden pituinen korkeanpaikanleiri, että avatar-kuvasi kaltainen mies katsoo peilistä, niin eiköhän siitä riitä jo tarinoitavaa vähäksi aikaa.

Musta tuntuu, että minäkin olen omat sekoiluni/seikkailuni tänne jo varsin tarkasti raportoinut, vaikea enää mitään uutta keksiä.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja nexie »

santtu kirjoitti:
Neiti tarkoittaa nyt varmasti kokonaisvaltaista oraalista tapaa sovittaa esim. parisuhteen solmukohtia, jolloin niskanvääntely ja kielen hallitsematon hallinta on sangen suotavaa.
Kiitokset ****sihteerille tästä tarkkanäköisestä huomioinnista :jee:
Don't Panic!
killkill

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja killkill »

WanhaPervo kirjoitti:Musta tuntuu, että minäkin olen omat sekoiluni/seikkailuni tänne jo varsin tarkasti raportoinut, vaikea enää mitään uutta keksiä.
Kohtahan tässä pitää ruveta suunnittelemaan jonkinlaista PappaEnergiaa -irtiottoa. Kaikki yli kolmikymppiset messiin, laivalla vaikka Tallinnaan ja Wisa Winkumaan ;)
WanhaPervo

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Musta tuntuu, että minäkin olen omat sekoiluni/seikkailuni tänne jo varsin tarkasti raportoinut, vaikea enää mitään uutta keksiä.
Kohtahan tässä pitää ruveta suunnittelemaan jonkinlaista PappaEnergiaa -irtiottoa. Kaikki yli kolmikymppiset messiin, laivalla vaikka Tallinnaan ja Wisa Winkumaan ;)
Kynät ja kumit mukaan.

Ps. kynät voi unohtaa.
gullible

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja gullible »

WanhaPervo kirjoitti: Kynät ja kumit mukaan.

Ps. kynät voi unohtaa.
Eipä sillä liene muuta kuin psykologista merkitystä, notta ottako sen "parasta ennen 09/1989"-kortonkipaketin mukaan. Bingoa siellä nimittäin pelataan.
Vastaa Viestiin