Äänestä minua

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Äänestä minua

Viesti Kirjoittaja slam »

Eduskunta vaalit ovat saapuneet taas kaikkien iloksi. Kansa on tyytyväisenä omassa märepaskalaarissaan eivätkä halua edes äänestää, koska asiat vaikuttavat olevan suuremmilta osiltaan hyvin.

- Kela on ihan cool.

- Mutta Tulisin esittelemään todellisia voimakkaita uudistuksia uskonnollisiin rituaaleihin ja Jumalan etsinnät aloitettaisiin voimakkaasti, myös valvotun ryhmän piirissä.

- Tulen muuttamaan yliopistojen rakennetta ja lähes hävittämään nykyisen mallinnuksen, jossa hapatuksen ääressä on vain sinne päässeet. Tai voitaisiin sellainen yliopisto pitää niille, jotka haluavat siellä käydä. Siellä ei majailisi viisaus, vaan vapaan koodin laitoksessa, jonka esittelen myöhemmin.

(tee oma ehdotuksesi itsestäsi), jos et tyhmä tajunnut
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Äänestä minua

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Hyvä, erinomaista, nyt taas löytyi oikea osasto.


PS: Prkle, vaikka ei huvittaisi töihin ryhtyä niin nyt mä lopetan tän kommentoinnin ja ryhdyn hommiin.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Äänestä minua

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:Eduskunta vaalit ovat saapuneet taas kaikkien iloksi. Kansa on tyytyväisenä omassa märepaskalaarissaan eivätkä halua edes äänestää, koska asiat vaikuttavat olevan suuremmilta osiltaan hyvin.

- Kela on ihan cool.

- Mutta Tulisin esittelemään todellisia voimakkaita uudistuksia uskonnollisiin rituaaleihin ja Jumalan etsinnät aloitettaisiin voimakkaasti, myös valvotun ryhmän piirissä.

- Tulen muuttamaan yliopistojen rakennetta ja lähes hävittämään nykyisen mallinnuksen, jossa hapatuksen ääressä on vain sinne päässeet. Tai voitaisiin sellainen yliopisto pitää niille, jotka haluavat siellä käydä. Siellä ei majailisi viisaus, vaan vapaan koodin laitoksessa, jonka esittelen myöhemmin.

(tee oma ehdotuksesi itsestäsi), jos et tyhmä tajunnut
Slam! Mä äänestän itseäni ja niin äänestää Slam myös kiltisti Sir. Arskaa, JOOKOSTA!

Sir Arska
päättäjä
Vastaa Viestiin