Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Chap

Re: Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Tix kirjoitti:
Chap kirjoitti:Mun ehdotus:
Ann
Martha
Safi
Kuka näistä on ja kenen äiti?
Mitäh äiti? Eikö oltu jo päästy yhteisymmärrykseen, että tämä on "Men I'd like to fuck"?

EDIT: Off-topic: luotettavasta lähteestä kuulin, että Ann on äippä.
Tix

Re: Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Chap kirjoitti:Mitäh äiti? Eikö oltu jo päästy yhteisymmärrykseen, että tämä on "Men I'd like to fuck"?
Eihän tuollaiseen kysymykseen ole muita vastaajia kuin Ram13. Pistä privana.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viesti Kirjoittaja Ann »

HellBell kirjoitti:Jaaha. Videoklipsissä ja kuvassa taisi olla viite siitä että meikäläinen olisi tässä kaksinaismoralisti; laukkaamassa heti vihtahousuin ansaan ja kalastelemassa haleja itselleen kautta rantain.
Nein!

Mä rupeen aina laulaan tota piisii, kun joku alkaa lähennellä virtuaalisesti mun laumaa ja intternettinarttuja.

Pusipusi.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ann kirjoitti:
Nein!
Mä rupeen aina laulaan tota piisii, kun joku alkaa lähennellä virtuaalisesti mun laumaa ja intternettinarttuja.
Pusipusi.
Kikkein! ♥ Terkkui kans meksikolaiselta, vaikka en sitä nyt näekään, on kotona. (se yritti aamulla tulla muina miehinä töihin mukaan.. laukun päällä istui ja venasi, koska lähtö käy.. sen ihmistyminen on jo arvaamattomissa mitoissa.. ensin näppiksellä kirjoittamisen koittaminen ja nyt tämä.. hullu mik' hullu.)
Vihtahousu

Re: Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Ann kirjoitti: Mä rupeen aina laulaan tota piisii, kun joku alkaa lähennellä virtuaalisesti mun laumaa ja intternettinarttuja.
Pusipusi.
Toinen narttus on jo pilttuussani, kohta vien hellykänkin, niin sitten saat poxutella ihan yssiksesi!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Vihtahousu kirjoitti: Toinen narttus on jo pilttuussani, kohta vien hellykänkin, niin sitten saat poxutella ihan yssiksesi!
POX the magic dragon.
Kuva
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin