Tix-tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Tix

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja Tix »

HellBell kirjoitti:Olenkona raskaana?
Olenkohan salaisä? :?
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Tix kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Olenkona raskaana?
Olenkohan salaisä? :?
Se on salaIsuus.. 8)
Tix

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja Tix »

HellBell kirjoitti:Se on salaIsuus.. 8)
Salaisukki. Uusi termi on syntynyt. Jo ensi viikolla Seiskassa.
Vihtahousu

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Voisin tänään maistella vähän olusta elikä niinsanotusti siirtää kalsongit jalaoista pään ympärille. RAI RAI RAI! (ja vittu jos tänään ei tule rahapeleistä rahaa takas niin en pelaa ikinä kenoa)
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Tapasin eilen Keikun, ensimmäinen kitinätuttu IRL. Oikeen mukava tuttavuus. Tosin edellisen päivän arvuuttelin, olisikohan hän tumma ja lyhythiuksinen jolla oli silmälasit... Keikku vissiin juttelinna hänen kanssaan vieläpä. Utelias Uudeltamaalta kyselee?

Iih. Shoppausterapiaa että saisin aivoni ylikierroksilta. Ihanaa ihanaa, omistan nyt jopa kaksi hupparia ja kohta hiukset ovat niin saatanan punaiset että autot pysähtyy väkisinkin :twisted:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Vihtahousu

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Razormaid kirjoitti:Tapasin eilen Keikun, ensimmäinen kitinätuttu IRL.
Mihinkä tilaan sitä kriisiapua, varmasti jäi traumoja, niin on meille kaikille jäänyt... muista että et ole yksin!
Dr.Diarrhea

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Olin veljen kanssa tsekkaamassa 210-vuotisjuhlatilan. Aika bueno. Kutsukortit lähtee kohta. Aika tyylikkäät, jos saan tekijänä kehua. Alkaa pikku hiljaa fiilis nousemaan...mitä tässä nyt on puolitoista kuukautta aikaa vielä. Ehtiihän tuo fiilis laskeakin vielä monta kertaa. Paljon on kesken.

En ole vieläkään tehnyt päätöstä mennäkö kiekkopeliin...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tarttis päästä liikenteeseen. Taitaa nuo perskannikat pukata juuria kun nykyisin kaikkinainen liikkeellelähtö on niin jumalattoman hankalaa.

Vähän panetti tuossa aikaisemmin, mutta valkosipulimajoneesi hoiti tyydytyksen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mutta missä on Luzzy?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Mahakipu helpotti, kun avasin vetskan yläpuolella olevan napin housuista ja olen ollut tällein vapaammin, väljemmin liikenteessä (ei sitä kukaan tiedä, paita ylttyy vetskan päälle..). Pistos johtui siitä, että napin kohdalta tiukkasi, mikä taas tarkoittaa että olen läskistynyt hieman ja saanut ennen ruokamyrkytystä olleen mahapumpukan takaisin - niin nämä housut kiristivät ajoittain napin kohdalta silloinkin, ennen ruokamyrkkistä.. - joten näin ovat asianlaidat taas palautuneet omikseen.
Memories.. Mahanen on tyytyväinen jälleen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

HellBell kirjoitti:Mahakipu helpotti, kun avasin vetskan yläpuolella olevan napin housuista ja olen ollut tällein vapaammin, väljemmin liikenteessä (ei sitä kukaan tiedä, paita ylttyy vetskan päälle..). Pistos johtui siitä, että napin kohdalta tiukkasi, mikä taas tarkoittaa että olen läskistynyt hieman ja saanut ennen ruokamyrkytystä olleen mahapumpukan takaisin - niin nämä housut kiristivät ajoittain napin kohdalta silloinkin, ennen ruokamyrkkistä.. - joten näin ovat asianlaidat taas palautuneet omikseen.
Memories.. Mahanen on tyytyväinen jälleen.
Moi tukijani Hellipelli! Et kai suutu suomennostani?
Hauska juttu, mutta huomasitko ollenkaan että kun kukaan ei tiedä asiaa niin nyt kaikki tietävät sen!
Luulen, että sulla oli punainen nappi!
Hellbell, jummarrat miehisen kiinnostukseni! Onko sinulla nätti pötsi?

Stadinarska
kyseisen herkän naisen PIIP (en keksi mikä)
mukavuuden lähettiläs

Pee Äs: kaikille hyvää yötä Kitisijäkaveriltanne SIR ARSKALTA.
Muistakaa herätessä, jos teitä ahdistaa tai on huono olo, että Arska toivotti HYVÄÄ YÖTÄ, sitten se muuttuu toki hyväksi! NÄIN HELPPOA ON MAAILMA, kun sen oivaltaa!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Suvinen kirjoitti:
aasi kirjoitti:Mutta missä on Luzzy?
Joko on ikävä?
Oon huolestunut!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
aasi kirjoitti:Mutta missä on Luzzy?
Joko on ikävä?
Mikä on Luzzy? Onko Aasin salarakas?? Joku MULLI?
Rouva Pupu

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Fysiikkaa aherrettu koko pitkä päivä. Vielä pitäisi se kolmosen uusi sarja katsastaa ennen nukkumista. Mies hakkaa mun ostamaa peliä, nuuh.

Alkoi tuossa hiukan taas ärsyttämään tämä oma håtteus kun näin varjoni seinällä. Olisin kade, ellen olisi minä. Elämä on raskasta.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Rouva Pupu kirjoitti: oma håtteus kun näin varjoni seinällä. Olisin kade, ellen olisi minä.
:pics:

:lol: eih, kateellisten panettelua vain ;)

Äh. Ei käännöstiede taas nappaa yhtään. Ehkä huomenna.

En saa aivojani kiertämään kuin yhdelle radalle, joka on vaarassa aiheuttaa harvojen kallisarvoisten solujen ylikuumenemisen. Miksei voisi olla jo perrrjantai? :jouden:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Vastaa Viestiin