Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Ei se kertakokeilu ole niin iso rasti, etteikö sitä vois käydä efektit tsekkaamassa.

Tänä vuonna on pääsiäismunissa ihan kököt yllärit. Saldo: noita-akka, levitoiva vauva ja kummitus. Tahtoo sormuksen.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ann kirjoitti:Ei se kertakokeilu ole niin iso rasti, etteikö sitä vois käydä efektit tsekkaamassa.
Tänä vuonna on pääsiäismunissa ihan kököt yllärit. Saldo: noita-akka, levitoiva vauva ja kummitus. Tahtoo sormuksen.
Juu, no sen takia alkujaan sitten suostuinkin ihan oukkidoukisti siihen kasvattajan sopimusehtoon - ajattelin justiin että "voidaanhan kokeilla, kokemus sitten sekin.."
Sun pitää ostaa niitä Princess-pääsiäismunia, niissä on niitä sormuksia. Tosin tänä vuonna niissä joissain on myös joitain ihmeen kynänpää-satuprinsessoja..
Saldo: yksi Ruusunen-kynänpää, yksi Belle-sormus (ei se sama kuin viime vuonna vaan semmoinen oudosti kukanmuotoinen sormus) ja kaksi Tuhkimo-sormusta tai olikohan se toinen niistä Ruusunen..
Jatkan kuitenkin keräilyä.. Asematunnelissa on se yksi karkkikauppa josta noita saa edullisemmin kuin mitä muualla olen nähnyt, 1, 45 euroa kappaleelta. Tänään jäi ostamati.. mutta huomenna on taas päivä uus ja sitten jos vaikka löytyis Just Se Sormuus.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Tix

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

HellBell kirjoitti:Just Se Sormuus.
One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring them all, and in the darkness bind them?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Tix kirjoitti: One Ring
Just tää.

Onko siinä rinsessa-munassa hyvä suklaa?(Tixin ei tartte vastata)
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Tix kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Just Se Sormuus.
One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring them all, and in the darkness bind them?
Haha! .. Alan tuntea itseni hobitiksi.. nehän oli niitä kääpiöitä..

Sulla on kyllä loistomuisti.. velhon muisti kun värssyt tollein muistat. Saat olla se Sardukai vai mikä sen velhon nimi oli.. Ei se paha vaan just se toinen. Nyt kyllä tuntuu siltä, että toi nimi meni väärin. No, TSH-fanit korjannevat.

Ann: se suklaa on aika yök, maitosuklaaksikin imelää. Nyt mulla on sitten niitä käärepapereissa yhä lohkiintuneita (lohkaisen aina ne Sormuksen kiilto silmissäin jotta pääsen nopeimmin käsiksi ylläripalloon ja Sormukseen, sormukseen, sormukseen..) suklaita eri suklaamunista.. Keräilyä niistäkin.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Tix

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

HellBell kirjoitti:Sulla on kyllä loistomuisti.. velhon muisti kun värssyt tollein muistat. Saat olla se Sardukai vai mikä sen velhon nimi oli.. Ei se paha vaan just se toinen. Nyt kyllä tuntuu siltä, että toi nimi meni väärin. No, TSH-fanit korjannevat.
Lienekö vain jokin Sardiini, koska ulkomuistista en muistanut kuin ekan ja vikan lauseen. Turvaannuin sitten googleen, kun sisäinen ääneni huusi "use the google, Luke!"

Melko nörttiä oliskin muistaa koko värssy. *piilottaa haltiakorvat lipastonlaatikkoon*
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Tix kirjoitti:
Melko nörttiä oliskin muistaa koko värssy. *piilottaa haltiakorvat lipastonlaatikkoon*
Ettet vaan ois pistänyt vahingossa Spokkikorvia päähän, jos kerran ääniä kuulit?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Tix kirjoitti:
Lienekö vain jokin Sardiini, koska ulkomuistista en muistanut kuin ekan ja vikan lauseen. Turvaannuin sitten googleen, kun sisäinen ääneni huusi "use the google, Luke!"

Melko nörttiä oliskin muistaa koko värssy. *piilottaa haltiakorvat lipastonlaatikkoon*
Eipä mennä kaappeihin, Sardiini. Antaa velhouden puhjeta kukkaansa vaan.
Googlekin menee vielä taikalootasta, joten no problems.. Velho mikä velho tai haltija.. Haltija kuulostaa kiltimmältä, vähän kuin Ruususen (vai oliko se siitenkin Tuhkimon..? Alan olla nyt valmista kamaa nukkumaan.. Ruususten unille 10 sadaksituhanneksi vuodeksi.. ehkä sitten herätessäni tajuan jotain..) kolme kummitätiä, nehän olivat haltijoita.

*Saduissa eläen*
A man's gotta do what a man's gotta do.
Tix

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

HellBell kirjoitti:Eipä mennä kaappeihin, Sardiini. Antaa velhouden puhjeta kukkaansa vaan.
Googlekin menee vielä taikalootasta, joten no problems.. Velho mikä velho tai haltija.. Haltija kuulostaa kiltimmältä, vähän kuin Ruususen (vai oliko se siitenkin Tuhkimon..? Alan olla nyt valmista kamaa nukkumaan.. Ruususten unille 10 sadaksituhanneksi vuodeksi.. ehkä sitten herätessäni tajuan jotain..) kolme kummitätiä, nehän olivat haltijoita.

*Saduissa eläen*
Jos ruususen unia meinaat, älä unohda tilata pusutusherätystä. Voi muuten tulla kenkää töistä.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Tix kirjoitti:
Jos ruususen unia meinaat, älä unohda tilata pusutusherätystä. Voi muuten tulla kenkää töistä.
Meinasin jo sunnuntaina unohtaa siirtää kelloja johonkin suuntaan. Ihmeellisesti sitten muistin.. Yksi koiraihminen sattui tavatessamme sanomaan jtk siitä. Sattumaa.
Yönmustaritari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Kyllä minä yleensä olen sinut eri tietojärjestelmien toiminnan ja/tai toimimattomuuden kanssa mutta tänään sai käytettävä erp-pdm-evvk-järjestelmä hermoni palamaan niin, että heitin kengät naapurin pulpetille ja lähdin ovet ja paperitelineet paukkuen kotiini.

Saamarin saamari jos ilman käyttäjävirheitä koitta töitään tehdä ja systeemin nyt jostain syystä vain päättää olla toimimatta monta kertaa putkeen aina melkein onnistuen, on se vaan tähän kypärään liikaa heti alkuviikosta.

Reaktioon vaikutti ehkä parin paskiaisen, joita työtovereiksi nimitetään, käytös. Käytös ei ole huono vaan päin vainvastoin. Ne vain puhuu niin saatanan hiljaa, että ihan joka hiton kerta kun ne turpansa avaa joutuu varmistamaan, että kuulinko oikein vai kuulinko yhtään mitään.

Helpottava asia tähän on, että olen jo viime viikosta asti lopettanut keskittymisen niiden henkilöiden puhumiseen. Tyydyn vain nyökyttelemään päätä kun ne suu vaahdossa jotain yrittävät kertoa. Se on vain huminaa korvissa, jonka tulkitsen merkittäväksi vasta kun ne tulee lähipuhumaan kun ne vastaa niille mitään. En pysty tajuamaan, että ne luulee kait etten vain saa selvää niiden puheesta, koska "MITÄ?" kysymyksen jälkeen ne sanoo (ehkä) saman asian äänenpaineen pysyessä samana. Kunnon konttorityöläiset hitto. Täytyy varmaan keskustella jatkossa kirjallisesti niiden kanssa.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Vituttaa, että vitutusketju on mennyt osittain viikonpäiväketjuks. Vituttaa, että vitutusketjussa lässytetään lemmikkijuttuja. Vituttaa, että viime aikojen pokeriturnauksissa olen aina ollut bubblessa. Vituttaa muutenkin.
Loppuiko data & argumentit?
PerttiMakimaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

CandyMan kirjoitti:Mutta joo, Stadinarskan poistumisen myötä palsta on muuttunut todella surkeaksi. Ennen täällä oli sentään elämää ja iloa, nykyisin pelkkää vittuilua ja kyräilyä.
Onneksi sentään myönnät olleesi väärässä.. :)
CandyMan

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

PerttiMakimaa kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Mutta joo, Stadinarskan poistumisen myötä palsta on muuttunut todella surkeaksi. Ennen täällä oli sentään elämää ja iloa, nykyisin pelkkää vittuilua ja kyräilyä.
Onneksi sentään myönnät olleesi väärässä.. :)
Sarkasmimittarisi on jälleen rikki. :hymiö:

Missä se kyselysi viipyy, hä?
PerttiMakimaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

CandyMan kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Mutta joo, Stadinarskan poistumisen myötä palsta on muuttunut todella surkeaksi. Ennen täällä oli sentään elämää ja iloa, nykyisin pelkkää vittuilua ja kyräilyä.
Onneksi sentään myönnät olleesi väärässä.. :)
Sarkasmimittarisi on jälleen rikki. :hymiö:

Missä se kyselysi viipyy, hä?
Miten niin rikki? :) Omasi taitaa olla...

Kysely ei kuulosta vielä tarpeeksi houkuttelevalta. Kunhan kaikki romahtaa teen ketjun "miksi Perttiä ei uskottu", joka sisältää kaikki näsäviisauden elementit . :)
CandyMan

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Onneksi sentään myönnät olleesi väärässä.. :)
Sarkasmimittarisi on jälleen rikki. :hymiö:
Missä se kyselysi viipyy, hä?
Miten niin rikki? :) Omasi taitaa olla...
Etkö huomannut :hymiötäni:? Se voitti sinun hymiösi. Sinä olit enemmän tosissasi kuin minä, joten minä voitin väittelyn. Äitis oli. Piste piste lukko piste fi.
MGandhi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Miten niin rikki? :) Omasi taitaa olla...
Nyt ymmärsin tuon Pertsan allekirjoituksen syvimmän tarkoituksen! :D
PerttiMakimaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

MGandhi kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
Miten niin rikki? :) Omasi taitaa olla...
Nyt ymmärsin tuon Pertsan allekirjoituksen syvimmän tarkoituksen! :D
Aika syvältähän tuo tarkoitus on, juu...
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Rakas työnantaja *ituttaa.
safi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja safi »

Mä en tixuliinin vitutuksiin kirjoittele.... vaan tällä vanhalla mennään. Pitkään aikaan ei ole vituttanut näin ankarasti. Syyllisenä yks nuori akka, joka teettää sekoilullaan mulle aika tavalla lisää hommia. Itse asiassa mun tekis oikeasti mieli rusikoida nenä siltä toiselle puolelle päätä, mutta eihän aikuiset ihmiset käsittele ongelmia sillä tavalla....hmph ja hampaiden kiristelyä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

safi kirjoitti:Syyllisenä yks nuori akka, joka teettää sekoilullaan mulle aika tavalla lisää hommia. Itse asiassa mun tekis oikeasti mieli rusikoida nenä siltä toiselle puolelle päätä.
Yksityiskohtia! Sossupoke ja tirkistely tekee aina terää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dr.Diarrhea

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ei vieläkään vituta. Vittu, mikään.
imbesiili

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

Skreppers Tavastialla 23.5. ja mulla on yövuoro. Miksi aina näin.
Sheetlord

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Vituttaa työkaveri joka äyskii ja kiukuttelee ilman mitään syytä. Viimeinen kiukkumeili tuli kun olin uskaltanut siirtää yhden keikan hänelle. "MINÄ OLEN KENTÄLLÄ KEIKALLA" No mistähän vitusta minä sen olisin tiennyt kun kalenteriinkaan ei ole mitään merkattu?

Kuolkoon kuppaan, lihava lehmä.
Yönmustaritari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

NiiJJi. Painoin pirusti hommia ennen pääsiäistä jotta saisi olla rauhassa vähän aikaa. No ja saikin, mikä oli hyvä juttu. Nyt sitten pitäisi tehdä vähän muutoksia tehtyihin töihin ja minä mäntti olen pyhien aikana unohtanut biosin salasanan.

Ei jestas. Ensimmäisen kerran tämä "minulle ei koskaan käy näin" iski vyön alle kun jätin kotiavaimet keittiön pöydälle ja nyt sitten tämä. Vanhaksi tulee sano. Ja se jos mikä ottaa kypärään sano.

En taida kehdata selittää kahden päivän myöhästymistä salasanoan unohduksella, koska se olis aika n44bia. Mitäköhän keksisin selitykseksi?

EDIT: No joo. Tarkkana kirjoitusvirheiden kanssa. Onneksi aloitin sarjan näpyttelyn vielä kerran alusta. Eipä sikälimikäli kuitenkaan tullut tehtyäkään mitään kun koneen vihdoin startatessa saan puhelun ettei muutetakaan mitään....Vielä.

Tämä vasta sitten vituttaakin. Enhän mä saa juma tällä menolla tuota kivirekeä niskastani koskaan pois.
Vastaa Viestiin