Polliisi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
PerttiMakimaa

Polliisi

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Vihtahousu

Re: Polliisi

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Aikamoinen asennevamma on tuolla kuskilla, melkein tekisi mieli hyväksyä poliisiväkivalta tuommoisia urpoja kohtaan..
PerttiMakimaa

Re: Polliisi

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Vihtahousu kirjoitti:Aikamoinen asennevamma on tuolla kuskilla, melkein tekisi mieli hyväksyä poliisiväkivalta tuommoisia urpoja kohtaan..
Minä tunnen ainakin yhden ihmisen josta voisi tulla tuollainen jos elämä alkaisi kohdella kaltoin. Aineksia on.
Rouva Pupu

Re: Polliisi

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Rasittava.
Quarter

Re: Polliisi

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Käväsin tuon hepun sivuilla... jätkä on aika rankasti latvakakkonen ja yksi rasittavimmista vinkujista joita olen nähnyt. Voisi hyvin kuvitella tuon rääpivän päätään ja itkevän joka asiasta tälläkin palstalla kuin manala & co. aikoinaan.
Sheetlord

Re: Polliisi

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

PerttiMakimaa kirjoitti:Aika tiukkaa heittoa.
Mun mielestä kyllä vanhemmaltakin konstalta väärin toimittu kun aletaan selittelemään kollegan toimia. Kaveria pitä tukea vaikka kaveri olis väärässäkin ja sitten kun ollaan omissa porukoissa, selvitellään asiat.
ninnithequeen

Re: Polliisi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi vittu mikä idiootti, pisti naurattamaan :D
Dr.Diarrhea

Re: Polliisi

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Tossa talven paukkupakkasilla tapahtui pienessä keski-suomalaisessa maalaispitäjässä tapaus. Kuulin tämän just.

Partiona oli toisilleen kemiallisesti ja dynaamisesti sopimattomat nuori ja omapäinen sekä vanha ja itsekäs konsttaappeli. Tuli liikennerasti, piiska pelmahti kolaripaikalle tuossa tuokiossa. Nuori innokas nyppäisi miekkatunnuksella kirjaillusta attasealaukustaan ns. 2-kupongin. Muste valahti paperille muodostaen loogisen liikennesakon, vanhan kolleegan puhuessa tällöin kapulaansa muita virka-asioita.

Juuri kun nuori, kuskina toiminut oli antamassa päävoittoa järkyttyneelle kansalaiselle, keskeytti vanha paskalakki toiminnan ja antoi asiassa pehmeämmän TLL 104§:n mukaisen suullisen huomautuksen. Samalla hän julkisesti sätti kolleegaan liian ankarasta sanktiosta.

Nuori konstu ei voinut mieltään malttaa, vaan vanhemman virkaveljen ollessa päästämässä tyytyväistä asiakasta auton ulkopuolella, kaasutti hän paikalta jättäen partiokaverinsa hyytävän kylmän pakkasaamun koleaan herruuteen.

Ei mennyt tämäkään ihan putkeen, mutta, pojat ja tytöt, opiksi ja oppimateriaaliksi vastaisuuden varalle. Näin meillä Tampereella... 8)
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Polliisi

Viesti Kirjoittaja Ann »

Poliisi on ystävä.

Tykkään. Panisin.

Idols.

Pieru.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Yönmustaritari

Re: Polliisi

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Vihtahousu kirjoitti:melkein tekisi mieli hyväksyä poliisiväkivalta tuommoisia urpoja kohtaan..
Miten niin melkein? Tuossa tapauksessa olisin katsonut ihan hyvällä pientä korville vetelyä. Ei siis välttämättä mitään suuria väkivallan osoituksia vaan vaikka ihan siihen tyyliin, että eikö äiti opettanut ettei pidä olla idiootti tms.

tuo rupesi kyllä ottaa kypärään mutta sei voi myös johtua röökilakosta. Huumoria ei nyt irtoa niiku mistään.
Vihtahousu

Re: Polliisi

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Yönmustaritari kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:melkein tekisi mieli hyväksyä poliisiväkivalta tuommoisia urpoja kohtaan..
Miten niin melkein?
Njoo, mulla on tuollainen händikäppi etten tykkää väkivallasta.
Yönmustaritari

Re: Polliisi

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Vihtahousu kirjoitti: Njoo, mulla on tuollainen händikäppi etten tykkää väkivallasta.
Hengaisit enemmän kusipäiden kanssa ni kyllä se siitä lähtee.
Vihtahousu

Re: Polliisi

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Yönmustaritari kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Njoo, mulla on tuollainen händikäppi etten tykkää väkivallasta.
Hengaisit enemmän kusipäiden kanssa ni kyllä se siitä lähtee.
Eipä ole tarvetta, kiitos vaan vinkistä :D
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Polliisi

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Yönmustaritari kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Njoo, mulla on tuollainen händikäppi etten tykkää väkivallasta.
Hengaisit enemmän kusipäiden kanssa ni kyllä se siitä lähtee.
Tuu meidän kanssa baariin niin äksöniä piisaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Polliisi

Viesti Kirjoittaja par-sky »

sitten se vielä tuossa lopussa sanoo kiitos kun saa sakon kouraansa. Jokaiselle pitäisi opettaa jo polven korkuisena että kahdesta asiasta EI kiitetä: sakoista ja pillusta.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Dr.Diarrhea

Re: Polliisi

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Kyllä sakostakin voi ja saakin kiittää. Hyvin perusteltu ja markkinoitu sakko sietääkin kiitoksen. Taitolaji, sano.
ninnithequeen

Re: Polliisi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Kyllä sakostakin voi ja saakin kiittää. Hyvin perusteltu ja markkinoitu sakko sietääkin kiitoksen. Taitolaji, sano.
Ootko muuten ikinä joutunu kaverille kirjottamaan sakkoa? Voi olla aika ikävä tilanne meinaan pysäyttää joku ylinopeudesta ja hiffata että hei ton kanssa mulla on tennisvuoro varattu tänään.
Jätetäänkö kavereille helpostikin sakkoja antamatta?
Dr.Diarrhea

Re: Polliisi

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

ninnithequeen kirjoitti: Jätetäänkö kavereille helpostikin sakkoja antamatta?
Jokaisella on oma linja. Ei näistä juuri puhuta. Mulla on ohjenuorana omatunto. Omatunto on usein se paras apuväline.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Polliisi

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Kyllä pillustakin voi ja saakin kiittää. Hyvin perusteltu ja markkinoitu pillu sietääkin kiitoksen. Taitolaji, sano.
korjattu.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Polliisi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jätkä kehuu korjaavansa antennivikoja?
Mitenhän mahtaa onnistua kun omassa antennissakin tuntuu olevan vikaa vikaa vikaa..
Hollolasssa taidetaan puhua puhtainta suomen kieltä?
Siis ilman noita kirosanoja.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Polliisi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Vihtahousu kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Njoo, mulla on tuollainen händikäppi etten tykkää väkivallasta.
Hengaisit enemmän kusipäiden kanssa ni kyllä se siitä lähtee.
Eipä ole tarvetta, kiitos vaan vinkistä :D
Muuten vain tykkäät hengailla Kitinässä?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vihtahousu

Re: Polliisi

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

RolloTomasi kirjoitti:Muuten vain tykkäät hengailla Kitinässä?
Työajalla loistavaa täytettä, muuten sit vähempi tulee henkailtua.
Vastaa Viestiin