Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
SmartAss
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 147
Liittynyt: 05.02.2006 12:51

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja SmartAss »

Aito_Johanna kirjoitti:Eihän tuossa mitään menetä.
Paitsi uskonsa ihmiskuntaan.

Mutta tervetuloa tutustumaan deittailun ihmeelliseen maailmaan miehen näkökulmasta. Kun on löytänyt jotain mielenkiintoista, joka antaa hieman mixed-signals alkuun, on tehtävä päätöksiä pelataanko peliä eteenpäin ja tuupataan muut kilpailijat pois kentältä, vai oletetaanko löytävämme paremmat todennäköisyydet onnistua jostain muualta.

Tai tehdäänkö sekä että.

Kyllä se on vaikeaa.
Tällainen smart-ass -pefletti kostuttuaan alkaa erittää ainetta joka imeytyy ohuiden ihokerrosten
läpi ja alkaa vaikuttaa aivotoimintaa stimuloivasti
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

SmartAss kirjoitti: Kun on löytänyt jotain mielenkiintoista, joka antaa hieman mixed-signals alkuun, on tehtävä päätöksiä pelataanko peliä eteenpäin ja tuupataan muut kilpailijat pois kentältä, vai oletetaanko löytävämme paremmat todennäköisyydet onnistua jostain muualta.

Tai tehdäänkö sekä että.

Kyllä se on vaikeaa.
Minä luotin moniajoon. Joskus tuli kyllä hankalia tilanteita, esim. kun olimme kämpilläni neiti A:n kanssa ja neiti B soitti ravintolasta ja sanoi tulevansa yökylään.
Avatar
SmartAss
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 147
Liittynyt: 05.02.2006 12:51

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja SmartAss »

NuoriDaavid kirjoitti:Minä luotin moniajoon. Joskus tuli kyllä hankalia tilanteita, esim. kun olimme kämpilläni neiti A:n kanssa ja neiti B soitti ravintolasta ja sanoi tulevansa yökylään.
Sama vika.

Yksi tapa lisätä skoretusmahdollisuuksia on laajentaa reviiriä lähikaupunkeihin esimerkiksi työmatkojen puitteissa. Tuolla tavalla helpottaa bookkausongelmia, kun samassa kaupungissa on vain kaksi naista.

Kännykät ja internetin messengerit ovat kyllä käteviä yhteyden pitämisessä, mutta saattavat ampua jalkaan kun neidit saattavat yllättäen vaatia myös aktiivisempaa yhteydenpitoa. Onneksi töistä johtuen voi sanoa, että on taas viikon työmaalla Venäjällä tai että seuraava keikka vie kahdeksi viikoksi Norjaan lautalle, jossa yhteydet on varattu vain työkäyttöön.

Tärkeää on sitten panostaa siihen yhteiseen aikaan jota on parissa viikossa ehkä päivä tai kaksi, jotta neidille jää sellainen mielikuva ja kaipuu että haluaisi koukuttaa miehen itselleen pidemmäksi aikaa. Tähän saakka on toiminut loistavasti.
Tällainen smart-ass -pefletti kostuttuaan alkaa erittää ainetta joka imeytyy ohuiden ihokerrosten
läpi ja alkaa vaikuttaa aivotoimintaa stimuloivasti
CandyMan

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

SmartAss kirjoitti:Kännykät ja internetin messengerit ovat kyllä käteviä yhteyden pitämisessä, mutta saattavat ampua jalkaan kun neidit saattavat yllättäen vaatia myös aktiivisempaa yhteydenpitoa. Onneksi töistä johtuen voi sanoa, että on taas viikon työmaalla Venäjällä tai että seuraava keikka vie kahdeksi viikoksi Norjaan lautalle, jossa yhteydet on varattu vain työkäyttöön.

Tärkeää on sitten panostaa siihen yhteiseen aikaan jota on parissa viikossa ehkä päivä tai kaksi, jotta neidille jää sellainen mielikuva ja kaipuu että haluaisi koukuttaa miehen itselleen pidemmäksi aikaa. Tähän saakka on toiminut loistavasti.
Eikö tuollainen moneen suuntaan pelailu ole vain kuluttavaa ja stressaavaa? Kyseessä ilmeisesti sama ilmiö kuin maratoniin osallistuminen: oli pakko kun se oli siinä. Tuollaisella toiminnalla takaa vain kuoleman nuorena. Minulle jo yhden naisen tapailu tuottaa aina ihan tarpeeksi päänvaivaa. Eri asia tietenkin jos nuo kaikki jutut ovat vain Aito_Johannan lannistamiseksi keksittyjä tarinoita.
Avatar
SmartAss
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 147
Liittynyt: 05.02.2006 12:51

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja SmartAss »

CandyMan kirjoitti:Eikö tuollainen moneen suuntaan pelailu ole vain kuluttavaa ja stressaavaa? Kyseessä ilmeisesti sama ilmiö kuin maratoniin osallistuminen: oli pakko kun se oli siinä. Tuollaisella toiminnalla takaa vain kuoleman nuorena. Minulle jo yhden naisen tapailu tuottaa aina ihan tarpeeksi päänvaivaa.
Containment Strategy.

Naiset täytyy pitää omilla paikoillaan ja antaa heille se tietty aika, sen jälkeen he tietävät että ollaan muualla ja miestä ei saa kiinni, joten päänvaivaa ei synny puhelinsoitoista tai muista asioista. Yllättäen neidit ovat myös onnellisia kun viimein saavat miehen luokseen ja täyden huomion, ystävättäret ja muut onnettomat saavat kantaa sitten huolta päivittäisestä sielunhoidosta ja jaaritteluiden kuuntelusta.

Stressaavampaa on olla yhden naisen kanssa ja antaa sen vaikuttaa koko elämään.
Tällainen smart-ass -pefletti kostuttuaan alkaa erittää ainetta joka imeytyy ohuiden ihokerrosten
läpi ja alkaa vaikuttaa aivotoimintaa stimuloivasti
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

SmartAss kirjoitti: Containment Strategy.
Naiset täytyy pitää omilla paikoillaan ja antaa heille se tietty aika, sen jälkeen he tietävät että ollaan muualla ja miestä ei saa kiinni, joten päänvaivaa ei synny puhelinsoitoista tai muista asioista. Yllättäen neidit ovat myös onnellisia kun viimein saavat miehen luokseen ja täyden huomion, ystävättäret ja muut onnettomat saavat kantaa sitten huolta päivittäisestä sielunhoidosta ja jaaritteluiden kuuntelusta..
Ymmärrän ironiasi, kunhan viestin lisäyksiksi..:
Kerjäläisiä semmoiset naiset. "Sitten kun hällä sattuisi joskus olemaan mullekin aikaa.." Naiset jotka niin sanotusti tietävät paikkansa eikä se paikka ole miehen povitaskussa sydämen kohdalla lainkaan.
..Stressaavampaa on olla yhden naisen kanssa ja antaa sen vaikuttaa koko elämään.
Niinhän sitä sanotaan, One Woman, One :cry: .
A man's gotta do what a man's gotta do.
Geetzu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SmartAss kirjoitti:Yllättäen neidit ovat myös onnellisia kun viimein saavat miehen luokseen ja täyden huomion, ystävättäret ja muut onnettomat saavat kantaa sitten huolta päivittäisestä sielunhoidosta ja jaaritteluiden kuuntelusta.
Mitä minä mitään näistä tiedän, akkamaisen puolen vain... Kehtaan väittää, että lohduttajajoukkoon kuuluu varsin usein myös vastakkaista sukupuolta, matkaajaansa suruissaan odotteleva nainen pysyy siis entistä onnellisempana. Hyvinhän tämä kuvio toimii silloin kun kaikki tuntevat vain oman syyllisyytensä (/tekonsa) mutta ehkä parhaiten kun myös muiden, ovat tietoisia ringin puuhista. Tykkään ite reilummasta pelailusta siis ja puhun mieluusti sen puolesta. Matkaajamiehille se on toistaiseksi sopinut sekin. Ei kun siis sopi silloin ennen, enhän mä enää (kultsi ihan totta). ;)
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

CandyMan kirjoitti:
SmartAss kirjoitti:Kännykät ja internetin messengerit ovat kyllä käteviä yhteyden pitämisessä, mutta saattavat ampua jalkaan kun neidit saattavat yllättäen vaatia myös aktiivisempaa yhteydenpitoa. Onneksi töistä johtuen voi sanoa, että on taas viikon työmaalla Venäjällä tai että seuraava keikka vie kahdeksi viikoksi Norjaan lautalle, jossa yhteydet on varattu vain työkäyttöön.

Tärkeää on sitten panostaa siihen yhteiseen aikaan jota on parissa viikossa ehkä päivä tai kaksi, jotta neidille jää sellainen mielikuva ja kaipuu että haluaisi koukuttaa miehen itselleen pidemmäksi aikaa. Tähän saakka on toiminut loistavasti.
Eikö tuollainen moneen suuntaan pelailu ole vain kuluttavaa ja stressaavaa? Kyseessä ilmeisesti sama ilmiö kuin maratoniin osallistuminen: oli pakko kun se oli siinä. Tuollaisella toiminnalla takaa vain kuoleman nuorena. Minulle jo yhden naisen tapailu tuottaa aina ihan tarpeeksi päänvaivaa. Eri asia tietenkin jos nuo kaikki jutut ovat vain Aito_Johannan lannistamiseksi keksittyjä tarinoita.
Silloin vuonna miekka ja kypärä kun tuollaista harrastin, niin minulla oli omassa nupissa vikaa. Ryyppäsin ja nussin kaikkea mikä liikkui. Olen onneksi tuosta parantunut. Hauskaahan se oli kyllä välillä, mutta silti vietän nykyään mielummin nykyistä tohvelisankarin elämää.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NuoriDaavid kirjoitti:Ryyppäsin ja nussin kaikkea mikä liikkui. Olen onneksi tuosta parantunut.
Ehkä hieman offtopic, mutta kuinka tästä paranee? (Sinähän se lääkäri muistaakseni olit. 8) )

Ihan vaan yleisestä mielenkiinnosta, enhän minä nyt ryyppää kaikkea mikä liikkuu. (Eiku, öö..?)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sipsi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ryyppäsin ja nussin kaikkea mikä liikkui. Olen onneksi tuosta parantunut.
Ehkä hieman offtopic, mutta kuinka tästä paranee? (Sinähän se lääkäri muistaakseni olit. 8) )

Ihan vaan yleisestä mielenkiinnosta, enhän minä nyt ryyppää kaikkea mikä liikkuu. (Eiku, öö..?)
Siitä paranee oman pirttihirmun avulla. Eli koira tarvitsee kuria.
PerttiMakimaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

sipsi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ryyppäsin ja nussin kaikkea mikä liikkui. Olen onneksi tuosta parantunut.
Ehkä hieman offtopic, mutta kuinka tästä paranee? (Sinähän se lääkäri muistaakseni olit. 8) )

Ihan vaan yleisestä mielenkiinnosta, enhän minä nyt ryyppää kaikkea mikä liikkuu. (Eiku, öö..?)
Hormonitasot inhimillistyvät?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NuoriDaavid kirjoitti:
Siitä paranee oman pirttihirmun avulla. Eli koira tarvitsee kuria.
En allekirjota. Testattu on.
Tai sit koirilla ja kissoilla on hieman eri kuviot. Siis niinku toimintatavat.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sipsi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Siitä paranee oman pirttihirmun avulla. Eli koira tarvitsee kuria.
En allekirjota. Testattu on.
Tai sit koirilla ja kissoilla on hieman eri kuviot. Siis niinku toimintatavat.
Unohdin mainita lapset. Ne rauhoittavat tehokkaasti.

Koiran voi omistaa, kissaa ei. Kissaa voi ainoastaan ruokkia.
Tix

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Tix »

PerttiMakimaa kirjoitti:Hormonitasot inhimillistyvät?
Tai aivot alkavat toimia? Sikäli kun niitä ei ole ryypätty jo toimintakelvottomiksi.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Tix kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Hormonitasot inhimillistyvät?
Tai aivot alkavat toimia? Sikäli kun niitä ei ole ryypätty jo toimintakelvottomiksi.
Joo, saattaahan se olla tietysti on mun aivot on jo mennyttä, mut mä en kyllä tajua tota Pertin kommenttia yhtään. Siis mitä hormonitasojen inhimillistymisestä? Mitä se liitty mihinkään, tai siis miks lainasit mua?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
didi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja didi »

ARGHT! aiheutan itselleni harmitusta, olen ylittänyt nyt itselleni asettamani budjetin. hemmetti!
SaintJohnPerse

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

NuoriDaavid kirjoitti: Unohdin mainita lapset. Ne rauhoittavat tehokkaasti.
.
Olin tuossa noin kuukausi sitten illanistujaisissa vanhojen opiskelukavereiden kanssa, ns. takapenkinpoikien kanssa. Huomasin, että olen siitä porukasta se viimeinen mohikaani. En ole naimisissa, enkä seurustele vakavasti, minulla ei ole rivarinpätkää enkä golffaa. Aluksi tunsin itseni hieman ulkopuoliseksi, kun keskustelut pyörivät asuntolainojen korkojen, toisen auton hankkimisen kanssa (näppärää, kun vaimo voi viedä lapset tarhaan) ja golfin ympärillä.

Muutaman drinkin saatuaan pojatkin alkoivat muistella aikoja, kun he nussivat kaikkea mitä liikkui... "joshh mä olishin shä... niin mä..." Itse en vielä lähtenyt tähän mukaan, koska luonnollisesti kantakaupungissa asuvallla poikamiehellä on hieman parempi toleranssi alkoholin suhteen, kuin Nurmijärvellä asuvalla ukkomiehellä.

No, muutaman Jaloviinan jälkeen minäkin avauduin pikkaisen: "en oikein tiedä mitä haluan. Voisihan tässä hieman rauhoittua ja löytää innon siihen työhön"

Humalaisten ukkomiesten neuvot minulle olivat:

- Hanki lapsi (samalla näytettiin lompakossa olevia kuvia)
- Osta rivari. 250 000 € lainaa motivoi kummasti
- ala golfaamaan...

Ongelmani on siis ratkaistu. Mutta kuka haluaisi tehdä kanssani lapsen ja ottaa 250 000 € lainaa? Entä kuka opettaisi mut golfaamaan? Anyone? Olen oikeasti ihQu tyyppi ja nopea oppimaan... :)
PerttiMakimaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

sipsi kirjoitti:
Tix kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Hormonitasot inhimillistyvät?
Tai aivot alkavat toimia? Sikäli kun niitä ei ole ryypätty jo toimintakelvottomiksi.
Joo, saattaahan se olla tietysti on mun aivot on jo mennyttä, mut mä en kyllä tajua tota Pertin kommenttia yhtään. Siis mitä hormonitasojen inhimillistymisestä? Mitä se liitty mihinkään, tai siis miks lainasit mua?
Lainasin siksi, että tarjosin tuota yhdeksi syyksi "parantumiseen". Teininä pojilla/miehillä on hormonaalinen ylilataus ja seksiä ajatellaan koko ajan. Ymmärtääkseni jossakin kohtaa hormonimäärät kehossa vähenevät ja saattaa vähäpukeisen naisen nähdessään huomata pohtivansa "toivottavasti tyttöparalle ei tule kylmä". :)
Geetzu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

sipsi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ryyppäsin ja nussin kaikkea mikä liikkui. Olen onneksi tuosta parantunut.
Ehkä hieman offtopic, mutta kuinka tästä paranee?
Naisen vastaus: Rakastumalla mieheen, joka on niin bueno, ettei itse viitsi tuhlata yhteistä aikaa örveltäen ympäriinsä. Sellaiseen mieheen, jota tekee mieli nussia paikallaankin siis.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja martza »

Geetzu kirjoitti: Naisen vastaus: Rakastumalla mieheen, joka on niin bueno, ettei itse viitsi tuhlata yhteistä aikaa örveltäen ympäriinsä. Sellaiseen mieheen, jota tekee mieli nussia paikallaankin siis.
Miehen vastaus: Rakastumalla Naiseen, joka on niin bueno, ettei itse viitsi tuhlata yhteistä aikaa örveltäen ympäriinsä. Sellaiseen Naiseen, jota tekee mieli nussia paikallaankin siis.

Anteeksi plakiaationi, mutta mun oli ihan pakko kompata sua näin. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Sheetlord

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Geetzu kirjoitti:Rakastumalla mieheen, joka on niin bueno, ettei itse viitsi tuhlata yhteistä aikaa örveltäen ympäriinsä. Sellaiseen mieheen, jota tekee mieli nussia paikallaankin siis.
Tuo taitaisi tehdä terään WP:llekin. Loppuisi se kaapin ovesta kuikuilu :D
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sheetlord kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Rakastumalla mieheen, joka on niin bueno, ettei itse viitsi tuhlata yhteistä aikaa örveltäen ympäriinsä. Sellaiseen mieheen, jota tekee mieli nussia paikallaankin siis.
Tuo taitaisi tehdä terään WP:llekin. Loppuisi se kaapin ovesta kuikuilu :D
:p:
Geetzu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

martza kirjoitti:Anteeksi plakiaationi, mutta mun oli ihan pakko kompata sua näin. :wink:
Olin jo kirjoittaa ihmiseen, mutta muistin viime tipassa heterouteni, jota koen nyt aiheelliseksi korostaa kaikissa mahdollisissa yhteyksissä. ;)
Sheetlord kirjoitti:Tuo taitaisi tehdä terään WP:llekin. Loppuisi se kaapin ovesta kuikuilu :D
:D
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Auto löytyi lauantai-iltana Korsosta, joten 15 % sääntö ei päde enää. Lapsuudentutun kautta korjauskin onnistui jo tiistaina (virtalukko paskana + ympärillä oleva muovikoppa), joten seuraavaa kertaa odotellessa. Se tietty hatuttaa, etteivät S. Koivu ja O. Jokinen vahvista lätkäjengiä.
Paras päivä ikinä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Geetzu kirjoitti:
sipsi kirjoitti: Ehkä hieman offtopic, mutta kuinka tästä paranee?
Naisen vastaus: Rakastumalla mieheen, joka on niin bueno, ettei itse viitsi tuhlata yhteistä aikaa örveltäen ympäriinsä. Sellaiseen mieheen, jota tekee mieli nussia paikallaankin siis.
Noniin, tulihan sieltä sitä asiallistakin tekstiä. (Tai siis niinku ymmärrettävää.)
Joo, toi onki ideaalitilanne. Valitettavasti nää rakastumisjutut ei kuitenkaan oo tahdonalaisia asioita.. Ja vaikka rakastuisinki niin buenoon mieheen, niin mikä on todennäköisyys että se tuntis samoin mua kohtaan?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.