Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
ninnithequeen

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jei, hyvä Kärpät :cheer:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Jee, tosin ei kovin suuri yllätys ollut :) Ei sillä, että olisin yhtään matsia oikeasti katsonut, mutta kivaa olla paras, ees jossain 8)
Prepare for the worstest.
Avatar
SmartAss
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 147
Liittynyt: 05.02.2006 12:51

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja SmartAss »

Senkin dildopyllyt Oululaiset
Tällainen smart-ass -pefletti kostuttuaan alkaa erittää ainetta joka imeytyy ohuiden ihokerrosten
läpi ja alkaa vaikuttaa aivotoimintaa stimuloivasti
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

oululaiset kirjotetaan pienellä. ei se oo huima. huima ei saleen oo ostamassa kenenkään maasturia, ja on ollu oululaisen naiskauneuden kanssa tekemisissä sen verran, et osaa kirjottaa sen oikein ;)
Prepare for the worstest.
Dr.Diarrhea

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ajattelin mennä MetroAuto Areenalle Classicin peliin. Raportoin sitten illalla lyhyesti näkemäni. Tosin lipunsaanti täytyy toteuttaa hyvissä ajoin etukäteen. Soon pakkovoitto.
Son House

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Son House »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Ajattelin mennä MetroAuto Areenalle Classicin peliin. Raportoin sitten illalla lyhyesti näkemäni. Tosin lipunsaanti täytyy toteuttaa hyvissä ajoin etukäteen. Soon pakkovoitto.
Käy kaatamassa Kivilehdon juomapulloon jotain sopivaa jauhetta, sinähän ne tiedät ripulitohtorin ominaisuudessa. Olisi se mukavampaa jos nämä pelit menisivät loppuun asti ja kansa saisi huvia kyllikseen. Ota joku bramee blondi kainaloon, niin teidät voi tunnistaa TV kuvasta. Muutenhan se kamera tuskin eksyy siihen suuntaan...

Pieni polte olisi painua itsekin sunnuntaina paikan päälle, mutta ehkä tällä kertaan preferoin kahdenkeskistä viikonloppua hallituksen kanssa. Hallitus kun paskat nakkelee reikäpallon peluusta.
Dr.Diarrhea

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Cla-SSV: eka erä täydellistä vierashallintaa, josta tuloksena neljä maalia ja oma tosi kiinteä puolustuspeli. C:n tilanteet lähes olemattomat. Toka erä C:n hurmosta, osat siis vaihtuivat kokonaan. Tuloksena kuitenkin vain kaksi maalia. Paikkoja oli vaikka kuinka moneen. Kolmas erä näytti taas kuinka C:n äijien rutiini ei riitä, ja tuli täysin turhia henkilökohtaisia virheitä, joista SSV rankaisi. Tasainen erä, C:n kiri hyytyi viimeistelyn tehottomuuteen.

Johansson pelkäsi kaksi ja puoli erää laukoa, ja kun uskalsi niin pyyri tuli. C:n ykkönen kuitenkin edelleen kuin talvihorroksessa, myös Nyhve ollut nuhainen.

Kukkola oli ottelun ehdoton hahmo: pää, jalat ja kädet aivan pitelemättömät!

Olen siis C:n fani, joten raporttini on tietenkin C-painotteinen 8)
Geetzu

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tässähän kiinnostuu pian säbästä. Ihan pian.
Dr.Diarrhea

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Geetzu kirjoitti:Tässähän kiinnostuu pian säbästä. Ihan pian.
Tiesitkö, että mulla on jäykkä staga 8)
Geetzu

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

No nyt mä kiinnostuinkin säbästä.
Dr.Diarrhea

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Geetzu kirjoitti:No nyt mä kiinnostuinkin säbästä.
Täytyy varmaan vedellä paljaalla, kun ei voi oikein vetää erkkaa lapaan 8)
Rouva Pupu

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Hei, ei niinQ yhtään kiihottavaa.
bedlam

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Dr.Diarrhea kirjoitti: Täytyy varmaan vedellä paljaalla, kun ei voi oikein vetää erkkaa lapaan 8)
Ja puhutaanko tässä nyt Westerlundin Erkasta?
Dr.Diarrhea

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

bedlam kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti: Täytyy varmaan vedellä paljaalla, kun ei voi oikein vetää erkkaa lapaan 8)
Ja puhutaanko tässä nyt Westerlundin Erkasta?
Tampereella esileikki on, kun akka menee kuselle ja äijä pistää erkkaa lapaan 8)
Geetzu

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

bedlam kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti: Täytyy varmaan vedellä paljaalla, kun ei voi oikein vetää erkkaa lapaan 8)
Ja puhutaanko tässä nyt Westerlundin Erkasta?
:D :D

Erkkaa voi vedellä muualle. Varmaan.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Tiesitkö, että mulla on jäykkä staga 8)
Kuinka jäykkä asteikolla 230mm-360mm?

Mulla kun on pehmeet kädet, niin käytän 230mm tai 250mm
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Son House

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Son House »

Nii. Se perjantain peli. Omalta kohdalta mulla hyvä valmistautuminen illan koitokseen. Kaikki hommat tehtynä alta pois, lapset maailmalla, mukava rento asento sohvalla, vähän punaviiniä lasissa ja jännitys päällä. No sitten siihen ruudun ja minun väliin ilmestyy juuri solarium aurinkoa nauttinut alaston ihaNainen, joka kaipailee ihonsa rasvausta valohoidon jäljiltä. Hyvät herrat – ei siihen sanota ei, vaikka olisi kuinka tärkeä peli tahansa tulossa televisiosta. Minä siihen sitten mutisen, että peli alkaa sitten ihan just, mutta totta kai mä sut rakkaani rasvaan. Hellin ottein levittelin kosteusrasvaa mielitiettyni iholle, muutamia strategisia kohteita erityisesti huomioiden. Annoin hänelle kaivattua huomiota – kunnon laatua. Saatuaan mitä halusi, hän jatkoi omia touhujaan ja minä aloin keskittymään peliin. Syrjä silmällä huomasin kyllä, että taisi strategisesti herkkien paikkojen huomioiminen saada naiseen aikaiseksi melkoisen giiman. Peli vei kuitenkin mennessään, vähäksi aikaa. Nimittäin jo ennen kuin ensimmäinen erä ehti puoleen väliin, tuo samainen jumalainen narttu hiipi minun ja ruudun väliin uudestaan, tällä kertaan istuen hajareisin päälleni ja alkaen suudella kiihkeästi kosteilla ja paksuilla huulillaan. Varovasti otin häntä vyötäröltä kiinni ja hyväilevin liikkein siirsin käsiäni hiljalleen täydellisen takapuolen päälle ja sitä kautta kohti paljaaksi ajeltua rakkauden tyyssijaa. Naiseni oli järisyttävän gevät giiman vallassa…

Niin siitä pelistä. C hävis ja parempi vissiin voitti. Sunnuntain kapina jäi näkemättä. Paska tsägä.
Son House

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Son House »

No niin. Nyt vasta katselin viimeisen finaalin boxilta – kotona kuumeessa. Sexybomb ei ole kotona, joten sain kerrankin katsoa rauhassa. Pelillisesti asetelmat eivät juuri sarjan aikana paljoa muuttuneet. Itse asiassa pelihän loppui jo ennen toisen erä puoliväliä. Finaalit oli jo silloin pelattu, loppu oli poikien hauskanpitoa. Selkeä ero joukkueissa on se, että erittäin taitavista pelaajista on SSV:n riveissä saatu koottua paremmin toimiva joukkue. Tai siis, ei vaan voi mitään. SSV:n materiaali on ylivoimaista. Kun vielä huomioidaan sekin seikka, että riveistä puuttui maajoukkuepuolustaja Ratsula, niin kyllä siellä päässä materiaalia riittää. Kauden aikana hävittyjen pelien määrä kertoo kaiken. Toivoa sopii, että paketti pysyy suht hyvin kasassa, että saavat kahmittua ensi kaudella sen eurocupin Suomeen pitkästä aikaa. Sebu ei päässyt kentälle. Harmittaa, mutta toivottavasti Sebu tajuaa, että sitä peliaikaa ei ole tarjolla SSV:ssä ja suuntaa pelitossujen kärjen kotikonnuille. Mutta siis edelleen; missä oli Johanssonin tehot. Voihan sitä selitellä pelisysteemillä, mutta isot pelaajat pitävät profiilinsa tärkeissä peleissä. Verrataanpa vaikka Manneriin.

Ja sitten ne Curren läpät haastattelussa. Olisi alkanut poliitikoksi. Jos Curre olisi politiikassa mukana, niin kukaan ei puhuisi Paavosta juuri nyt.

Tähkän selostuksista jäi mieleen se, että ihan kaikki ei yksinkertaisesti näe niitä maalinteon kannalta oleellisia asioita. Tähkällä on se ilmiömäinen kyky. Puhun tietenkin Kivilehdon rankkarista. Suomen tällä hetkellä kuumin pelaaja ja Tähkä toteaa epäonnistuneen rankkarin jälkeen, että olisi uittanut kainalon alta, siellä oli tilaa. Janne näkee ja Janne osaa. Vähän kun sillä Jannella olisi ollut asennetta aktiiviuran aikana, niin salibandyllä olisi oma Gretzky. Ja se olisi ollut hyvää markkinointia!! Muistan, että urheiluruutu ajoi joskus vuonna yks ja kaks pätkän ulos kaverista nimeltään Janne Tähkä, jonka mailassa pallo pysyi kuin liimattuna. Ihmelapsi uudessa lajissa nimeltään salibandy. Silloin olisi kannattanut panostaa enemmän, ei olisi nyt näin tiukkaa taistelua tilasta ja yleisöstä. Jälkiviisastelua – ei se mitään, mä oon paska jätkä muutenkin.
Dr.Diarrhea

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Värikäs peli UCL:ssa. ManU voitti ansaitusti - hyvä niin. Hitto, että C Ronaldoa on mukava katsella. Jalat käy kuin kaksi singeriä. Kaka oli ekalla jaksolla kans aika uskomaton. Olipas hyvää viihdettä. Yksi huomioni oli Milanin temmon hiipuminen jo itse asiassa 70 minsan kohdalla. Serie A:stahan puhutaan yleisesti matalatempoisimpana huippuliigana Euroopassa, nythän sen taas huomasi.
Dr.Diarrhea

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Värikäs peli UCL:ssa. ManU voitti ansaitusti - hyvä niin.
Uusinta tänään. Kukas aikoo väijyä? Aika kutkuttava asetelma, ei voi ManU:kaan lähteä 0-0 pelaan, koska jos vastustaja tekee ainakin yhden, on ManU:n tehtävä myös maali. Toivottavasti näemme yhtä hienon ottelun kuin viimeksi 8)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Juuentiiä. Katoin eilen puolipakotettuna Suomi-Venäjän eikä siitä paljoo iloa irti saanut edes harjaantunut silmä. Fudiksessa ja koriksessa ne sentään pelaa kohtuuvähissä vaatteissa, lätkässä ei näy muuta kuin nuuskasten hampaitten välistä lentelevät räkäklimpit. So not.
Prepare for the worstest.
Vihtahousu

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

nowaysis kirjoitti:Juuentiiä. Fudiksessa ja koriksessa ne sentään pelaa kohtuuvähissä vaatteissa.
Ehkäpä uinti on sit sun penkkiurheilulajisi.
Son House

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Son House »

Laittaakos joku taho näitä UCL pelejä netin kautta pihalle? Piti tulla illaksi töihin - tai siis, pitkälle yöhön täällä pitää olla. No tulee kai niitä pystypainikiekkokisoja Ylen netin kautta...
Vihtahousu

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Son House kirjoitti:Laittaakos joku taho näitä UCL pelejä netin kautta pihalle?
Juu: http://www.yle.fi/urheilu/index.html
Son House

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Son House »

Vihtahousu kirjoitti:Juu: http://www.yle.fi/urheilu/index.html
Tack! Paska kuva, mutta tällä mennään...