Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Ann »

HellBell kirjoitti:Virityksiin vaan ja silloin sitä unohtuukin paineet kun on enempi kihloissaan
Sormukset meillä kaikilla onkin jo valmiina.
Rotan aivot valtasivat pääni.
segma

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja segma »

Ann kirjoitti:Sormukset meillä kaikilla onkin jo valmiina.
Oliko tämä nyt joku melkein-maahiskielinen ilmaus sille, että korpisoturi vetäisi vihdoin kultaisen nakkirenkaan povitaskustaan?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Ann »

segma kirjoitti: Oliko tämä nyt joku melkein-maahiskielinen ilmaus sille, että korpisoturi vetäisi vihdoin kultaisen nakkirenkaan povitaskustaan?
Ei ole vielä code red, eikä edes agent orange. Pääsiäismunasormuksia vain.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ann kirjoitti: Sormukset meillä kaikilla onkin jo valmiina.
Niin justiinsa. Hommasin tänään muuten lähikioskilta semmoisen 1 euron sormuksen.. En vaan pystynyt pysymään erossa sormuksista Princessien jälkeen. Nyt toisessa kädessä Princess-sormus ja toisessa tämä hauskan näköinen läpikuultavamassainen (kukkia ja tähtihippuja massan sisällä) sormus. On mulla pari muutakin sormusta.. *Helistelee helyjä ja räpsyttää silmäripsiä*
Tätä menoa vedän lailla magneetin puoleeni har.. hänet, hra Rightin. Hehe. Juu.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
SmartAss
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 147
Liittynyt: 05.02.2006 12:51

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja SmartAss »

segma kirjoitti:Auttaisi. Ja tilanne ehkä muutenkin kuulostaa samalta kuin mitä kuvailit (rekoista ja muista). Olen tuotakin miettinyt (tosin vasta hetken, etsin paaaljon herkemmin syytä itsestäni kuin muista, sama vielä moninkertaisesti kun "muu" on tyttökaveri), tuntuu tosin vaan vähän awkwardilta, kun nyt en muutenkaan mitenkään hyvä ole puhumaan "asioista niiden oikeilla nimillä". Pitänee yrittää, torstainahan tuota seuraavan kerran pääsee näkemään.

Kiitos. Myös muille.
Ah, HellBell muisti huomioida tämänkin puolen, tosiaan. Voit olla aivan varma että jos sinusta tuntuu epävarmalta, niin samalta tai epävarmemmalta se tuntuu siellä toisellakin puolella.

Muistan törmänneeni erään tytön luona yllättävän hyvään seksiopukseen, josta saattaisi myös olla apua, mikäli toistenne vartaloihin, haluihin ja ajatuksiin tutustuminen ei lähde muuten liikkelle luontevasti. Kirja oli kirjoitettu, kuvitetu ja taitettu hyvin, eli sitä selaillessa pääsi aika kivasti tunnelmaan.

Avainjuttuna ai kuitenkin on löytää aluksi se hellyys ja herkkyys, ja vasta sitten se penetroitavuus.
Tällainen smart-ass -pefletti kostuttuaan alkaa erittää ainetta joka imeytyy ohuiden ihokerrosten
läpi ja alkaa vaikuttaa aivotoimintaa stimuloivasti
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Geetzu kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Nyt kun aloin tutkia asiaa tarkemmin, en osaa sanoa onko koko juttu urbaania legendaa vai mitä-- :?
Silmätipat drinksua miksaamassa? Minun tietoni mukaan legendaa.

Niinhän sitä tyhmempi kuvittelisi,jos ei paremin tietäisi.Nimittäin:

Aine nimeltä cyclopentolate, jota käytetään silmätipoissa,todellakin pistää tajun kankaalle juomaan sekoitettuna.Joissakin tapauksissa muutakin kuin tajun..

Vuodelta 2005:
Half a dozen Mexico City prostitutes have been arrested for using eye drops containing a sleep-inducing drug to knock out and rob their clients, leaving at least five men dead, a newspaper said on Monday.

One central city district has recorded 17 cases this year including five deaths from the drug cyclopentolate -- a muscle relaxant used in eye examinations to dilate the pupil and blur vision.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
ninnithequeen

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Nyt kun aloin tutkia asiaa tarkemmin, en osaa sanoa onko koko juttu urbaania legendaa vai mitä-- :?
Silmätipat drinksua miksaamassa? Minun tietoni mukaan legendaa.
Eipä ole legendaa ei.
Kaverille kävi varsin ikävästi Tallinnassa.
Bliss

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Lähes kaikki hajut etoo, ja melko monet ruuat kans.
Jos en olis 100% varma asiasta, vois luulla että olen raskaana. Merkillistä.
Geetzu

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Eipä ole legendaa ei.
Kaverille kävi varsin ikävästi Tallinnassa.
Mistäs tiesi tippojen laadun ja koostumuksen?

Rohypnol & gamma nyt ainakin on oman miehekkeeni sanojen mukaan ne, mitä suositaan noissa tyrmäyksissä. Duunikaveri kumoskin tosin tän urbaanilegendaoletukseni jo aiemmin kun sanoi saaneensa verikokeen perusteella skopolamiinia sisältäviä silmätippoja Tallinkilla. Ja sitten vielä nyt tuo haemiksen tieto, eihän tässä tarvitse googlettaakaan kun tulee faktat luotettavimmilta tahoilta. :]

Että tyhmempi tosiaan kuvitteli legendaksi vain. ;)

muoks: Meidät on muuten myös miehen kanssa tyrmätty joskus vuosia sit Pariisissa. Tipoista ei mitään tietoa mutta varsin "nukkuvina" ilman asiaan kai yleensä kuuluvia sydämentykytyksiä kavereiden avulla hotelliin mentiin lööbaamaan ja rahat sun muutkin visusti mukana, joten mahdolliset ryöstäaikeet vesitty kyllä tyrmääjällä ihan täysin. Tuskin muut kuin ryöstöaikeet oli silloin...
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Ann »

Bliss kirjoitti:Lähes kaikki hajut etoo, ja melko monet ruuat kans.
Jos en olis 100% varma asiasta, vois luulla että olen raskaana. Merkillistä.
Mulla toi enteilee migreeniä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
bedlam

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mulla on jo muutaman vuoden ajan ollut silloin tällöin sellasta vaivaa, että iltaisin nukahtamishetkellä alkaa sydän temppuilemaan; tuntuu kuin se jättäisi yhden tai kaksi lyöntiä välistä. Noh, vaikka se tuntuu aina ilmiön esiintyessä siltä että "nyt lähi henki!", ni olen niin monelta tutulta kuullut samasta vaivasta, että ajattelin sen olevan ihan vain geeneissä olevaa harmitonta rytmihäiräisyyttä.

Mut nyt parina yönä on pamauttanut sellaisen pommin, että rintaan koskee samalla ja käsiä pistelee, joten pakko oli lekuri tilata. Mikä ihme siinä sit on, että se just nukahtamisvaiheessa alkaa temppuilemaan, en ymmärrä. Tavallisesti lääkäriajan saa vasta viikon päähän, mutta tuosta käsien puutumisesta kerrottuani varasivat lekuriajan jo parin tunnin päähän. Ahistaa.
Rouva Pupu

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti:Ahistaa.
:paijaa:
bedlam

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Rouva Pupu kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Ahistaa.
:paijaa:
Kiitoksia taputuksesta=) Oikeastaan itse vaivaa enemmän ahistaa tää oma asenne, että lääkäriinhän ei mennä vaikka mikä olis! Kyseinen vaivakin ilmeni ekaa kertaa jo varmaan 5 vuotta sitten, mutta lekuriin voi mennä vasta kun tuntuu että henki lähtee. Ärsyttävä jääräpää!
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Argh. Auvoinen kevätflunssa.
Ensin aiheutti sen, että nielu tulehtui/turposi niin ettei pystynyt juomaan syömisestä puhumattakaan. Nyt nenä on täynnä töhnää suihkeista huolimatta. Kaiken komeuden kukkuraksi on vasen korvani mennyt niin täydelliseen solmuun, etten kuule kertakaikkiaan mitään ja sattuu vaan aivan uskomattomasti mm korkeusvaihtelut. Nieleksiminen ym ei auta mitään. Ratkaisukeinoja?
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Razormaid kirjoitti:Argh. Auvoinen kevätflunssa.
Ensin aiheutti sen, että nielu tulehtui/turposi niin ettei pystynyt juomaan syömisestä puhumattakaan. Nyt nenä on täynnä töhnää suihkeista huolimatta. Kaiken komeuden kukkuraksi on vasen korvani mennyt niin täydelliseen solmuun, etten kuule kertakaikkiaan mitään ja sattuu vaan aivan uskomattomasti mm korkeusvaihtelut. Nieleksiminen ym ei auta mitään. Ratkaisukeinoja?
Jotenkin kuulostaisi siltä, että sun tartvitsisi mennä varuiksi käymään arvauskeskuksessa. Hyvässä lykyssä huomaavat sulla jnk tulehduksen ja saat siihen heti antibiootteja ja ne auttavat sitten oloon. Hyvässä lykyssä.. arpapeliä.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja par-sky »

lopetin hormonaalisen ehkäisyn mikä on ollut mulla käytössä nyt pari vuotta. ja tattadaa! nyt tuntuu kroppa menneen sekaisin. ei itketä tai mielialamuutoksia, mutta panettaa ihan perkeleesti koko ajan. toivottavasti tää menee ohi, sillä en jatkuvasti halua ymmärtää täydellisesti teini-ikäisiä poikia.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Chubs

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Chubs »

par-sky kirjoitti:lopetin hormonaalisen ehkäisyn mikä on ollut mulla käytössä nyt pari vuotta. ja tattadaa! nyt tuntuu kroppa menneen sekaisin. ei itketä tai mielialamuutoksia, mutta panettaa ihan perkeleesti koko ajan. toivottavasti tää menee ohi, sillä en jatkuvasti halua ymmärtää täydellisesti teini-ikäisiä poikia.
Mulla tasaantui parissa kuukaudessa lopettamisen jälkeen, älä siis huoli :)
Toivottavasti sulla on mahdollisuus viettää aktiiviset pari kuukautta, se teinipoikailu oli ihan mukavaa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Chubs kirjoitti: Mulla tasaantui parissa kuukaudessa lopettamisen jälkeen, älä siis huoli :)
Toivottavasti sulla on mahdollisuus viettää aktiiviset pari kuukautta, se teinipoikailu oli ihan mukavaa.
pitää sitten vaan yrittää saada mieheltä enemmän seksiä (joskin epäilen että se ei auta tähän nymfomaaniseen oloon). olisi vaan niin mukavaa että voisi edes lukea vessassa akkaria miettimättä millaista olisi panna mikki hiirtä :roll:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Tix

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Tix »

Chubs kirjoitti:Mulla tasaantui parissa kuukaudessa lopettamisen jälkeen, älä siis huoli :)
Toivottavasti sulla on mahdollisuus viettää aktiiviset pari kuukautta, se teinipoikailu oli ihan mukavaa.
Kuulinko jostain moniäänisen kolossaalisen kateuden huokaisun?
Rouva Pupu

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Korvat lukossa ja kipiät. Nenä tukossa ja kurkku karhea. Hieman lämpöilyä. Kaikki seurausta pienestä lukuhetkestä. Murr.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

parsky kirjoitti:en jatkuvasti halua teini-ikäisiä poikia.
No en mäkään ihan jatkuvasti :oops: Mut ehkä toi selittää sen, miksi kuitenkin viihdyn niiden seurassa mainiosti, niin työ- kuin vapaa-aikananikin. Ja mä kuitenkin syön niitä pillereitä. Tosin mietin myös sitä hormonikapselijuttua. Pitää jatkaa pohdintoja ja etsiä lisää tietoa.
Prepare for the worstest.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Lolita »

par-sky kirjoitti:lopetin hormonaalisen ehkäisyn mikä on ollut mulla käytössä nyt pari vuotta. ja tattadaa! nyt tuntuu kroppa menneen sekaisin. ei itketä tai mielialamuutoksia, mutta panettaa ihan perkeleesti koko ajan. toivottavasti tää menee ohi, sillä en jatkuvasti halua ymmärtää täydellisesti teini-ikäisiä poikia.
Tänään meni viimeinen pilleri ja peukut ja varpaat pystyssä jään odottamaan tota samaa oloa!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bliss

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Lolita kirjoitti:Tänään meni viimeinen pilleri
Jäämmekö odottamaan vauvauutisia?? :)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bliss kirjoitti:Jäämmekö odottamaan vauvauutisia?? :)
Juu ei. Mä olen jokseenkin maho.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
BettyB.

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

par-sky kirjoitti:lopetin hormonaalisen ehkäisyn mikä on ollut mulla käytössä nyt pari vuotta. ja tattadaa! nyt tuntuu kroppa menneen sekaisin. ei itketä tai mielialamuutoksia, mutta panettaa ihan perkeleesti koko ajan. toivottavasti tää menee ohi, sillä en jatkuvasti halua ymmärtää täydellisesti teini-ikäisiä poikia.
Muah! Story of my life! Kohta pari kk mennyt ja olo alkaa joko a) pikkuhiljaa tasaantua tai b)alan kyllästyä jatkuvaan vonkaamiseen.