Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Yönmustaritari kirjoitti:
En taida kehdata selittää kahden päivän myöhästymistä salasanoan unohduksella, koska se olis aika n44bia. Mitäköhän keksisin selitykseksi?
Miten olisi seuraava:tapasit ravintolassa ruotsalaisnaisen, lähdit hänen seurakseen hänen kotimatkalleen ja pari päivää meni ryypätessä ja höylätessä seksikästä blondia?

Ps. Minä käytän joka paikkaan samaa salasanaa. Maailmassa pitää muistaa miljuuna salasanaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja aasi »

NuoriDaavid kirjoitti:Ps. Minä käytän joka paikkaan samaa salasanaa. Maailmassa pitää muistaa miljuuna salasanaa.
Hyvä tietää.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
NuoriDaavid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

aasi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ps. Minä käytän joka paikkaan samaa salasanaa. Maailmassa pitää muistaa miljuuna salasanaa.
Hyvä tietää.
Kääks! Et kuitenkaan onneksi tiedä nimeäni.
PerttiMakimaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:
aasi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ps. Minä käytän joka paikkaan samaa salasanaa. Maailmassa pitää muistaa miljuuna salasanaa.
Hyvä tietää.
Kääks! Et kuitenkaan onneksi tiedä nimeäni.
Onneksi tiedän oman nimeni. :)
Dr.Diarrhea

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Suvinen kirjoitti:Laittoivat sitten, ja nyt en liiku kämpästäni mihinkään. Ja asun vittu yksin. Saatana. Perkeleen perkeleen perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:tiistai:
Nythän voit nostaa päiväkohtaisen Kitinä-viestisaldosi ninnimäisiin svääreihin 8) Eivais, tosi paskamainen juttu. Mä ainakin ahdistuisin, kun ei ole toimintaa ja kontakteja tarpeeksi. Jos et muuta keksi, niin ilmoittauduhan vaikka jollekin kurssille tmv.
Geetzu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Saatana. Perkeleen perkeleen perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos et muuta keksi, niin ilmoittauduhan vaikka jollekin kurssille tmv.
Mä taas en keksi nyt muuta ku et hommaat pippelin sinne. Tai hyvän kielen. Tokihan jalat on löydyttävä, että saat kaupasta suklaata ja muuta kivaa. Siis oikeesti - just tollasia pulaisia neitoja ne ritarit laukkaa jeesaamaan.
Dr.Diarrhea

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Geetzu kirjoitti:Siis oikeesti - just tollasia pulaisia neitoja ne ritarit laukkaa jeesaamaan.
Taidat olla hajulla. (Mä en osannyt tähänkään asiaan heti integroida seksiä, koska oloni on hieman ahdistunut. Lupaan parantaa) Ehkä itseään kunnioittavan nuoren naisen tulee aloittaa hanke hienovaraisen tahdikkaasti Kitinä-ilmoituksella. Kovaa kyrpää tänne ja vähän äkkiä, voisi toimia sopivana tiiserinä 8)
Yönmustaritari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Onko tässä jokin juttu, kun hiton-paljon-puhetta-tyhjästä-kirjoittajat purkaa vitutustaan jonnekun muka-bonus-plus15%-vitutus-ketjuun? Tämähän alkaa kuulostamaan dietiltä.

Tämä päivä olikin hyvä päivä. Töissä edetään muka aikataulussa. omat hommat tarkistusta vaille valmiit, kumi palaa näköjään isommillakin vaihteilla ja bensa ei ole asemilta loppumassa.

No mikäs sitten sapettaa sano? Kaikki olisikin mennyt ihan hienosti kohti maanantain puristuksia mutta sitten tupsahtaa vapaan juhlistus-tuopin ääreen joku hullu vanha äijä huutamaan, kuinka korvaan tuulee.

Yritin siinä ottaa rennosti kauppareissun jälkeen ja olla välittämättä tästä, arvesta päätellen jo aiemmin päähän löydystä häiriköstä, joten tyydyin tuojottamaan seinää ja lipittämään lasillistani. Jossain vaiheessa tämän kuhmuotsan metelöinti alkoi ottaa aivoon sen verran, että taisin jättää lasin pohjallekin jotain ennen kuin lähdin ovet paukkuen sauhuttamaan kumia liikennevaloihin.

Minua on häiritty. Varmaan korkkaan kohta pullon tapioo, että pääsen yli tästä takaiskusta. Hiton kypäräpäät!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Clay »

Vituttaa toi uus vitutusketju, vittu.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja brona »

Törmäsin exääni, jonka kanssa olin kymmenen vuotta. Viimeksi on nähty about kolme vuotta sitten, kun oli just mennyt naimisiin. Meilitse ja puhelimitse ollaan kyllä oltu yhteydessä harvakseltaan, exä omistaa töppöjalasta edelleenkin puolet. Oli tosi kiva nähdä ja höpöttää hetki.
Nyt ei tarttis tuntua tältä. Surulliselta ja yksinäiseltä.
...
Aito_Johanna

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

brona kirjoitti:Nyt ei tarttis tuntua tältä. Surulliselta ja yksinäiseltä.
:boohoo:
NuoriDaavid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti:
brona kirjoitti:Nyt ei tarttis tuntua tältä. Surulliselta ja yksinäiseltä.
:boohoo:
Mitäs AJ, oletko jo skorettanut?
Aito_Johanna

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

NuoriDaavid kirjoitti:
Mitäs AJ, oletko jo skorettanut?
En.
NuoriDaavid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Mitäs AJ, oletko jo skorettanut?
En.
No. Vain veikkaamalla voit voittaa.
Aito_Johanna

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

NuoriDaavid kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Mitäs AJ, oletko jo skorettanut?
En.
No. Vain veikkaamalla voit voittaa.
Jooh. Tympäisee ja turhauttaa kaikki deittijutut tällä hetkellä. Siinä ja siinä, etten naputtele tähän ketjuun melodramaattista marttyyriviestiä tyyliin "kohtaloni on jäädä yksin, haluaisin vain rakkautta mutta sitä minulle ei ikinä suora, turha edes yrittää kun ei onnistu kuitenkaan".
Mutta nämä fiilikset menevät ohi, ainahan ne.
PerttiMakimaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Aito_Johanna kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
En.
No. Vain veikkaamalla voit voittaa.
Jooh. Tympäisee ja turhauttaa kaikki deittijutut tällä hetkellä. Siinä ja siinä, etten naputtele tähän ketjuun melodramaattista marttyyriviestiä tyyliin "kohtaloni on jäädä yksin, haluaisin vain rakkautta mutta sitä minulle ei ikinä suora, turha edes yrittää kun ei onnistu kuitenkaan".
Mutta nämä fiilikset menevät ohi, ainahan ne.
Eli vinkkinä kaikille miehille.

"Treat them mean, keep them keen". Tämä toimii kyllä (valitettavasti) joka kerta.
NuoriDaavid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
En.
No. Vain veikkaamalla voit voittaa.
Jooh. Tympäisee ja turhauttaa kaikki deittijutut tällä hetkellä. Siinä ja siinä, etten naputtele tähän ketjuun melodramaattista marttyyriviestiä tyyliin "kohtaloni on jäädä yksin, haluaisin vain rakkautta mutta sitä minulle ei ikinä suora, turha edes yrittää kun ei onnistu kuitenkaan".
Mutta nämä fiilikset menevät ohi, ainahan ne.
Eiq oikeesti. Koeaja nyt nuo miehet. Saat samalla itsekin. Mitä sä siinä häviät? Meillä on vain yksi elämä jne.

Tämä ei muuten ole wattuilua.
NuoriDaavid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vaola kirjoitti:Vituttaa kun on krapula keskellä viikkoa. Lienee sanomattakin selvää, että tila on itse aiheutettu ja vielä uhottukin. Toinen kylki on kipiä, kun vasemmasta rinnasta painaa, se tuottaa aikamoista kipua. Hengittäessäkin sattuu. Tämän lisäksi olen nukkunut huonosti.
Nosta jalkasi pois rintasi päältä.
Aito_Johanna

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

NuoriDaavid kirjoitti: Eiq oikeesti. Koeaja nyt nuo miehet. Saat samalla itsekin. Mitä sä siinä häviät? Meillä on vain yksi elämä jne.

Tämä ei muuten ole wattuilua.
Mitkä miehet? Ei ole ketään. That's the point.
NuoriDaavid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vaola kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Nosta jalkasi pois rintasi päältä.
:?:
Silleen niinQ vitsi, ju nou.

Jos rintaan sattuu, niin älä seiso sen päällä.
NuoriDaavid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Eiq oikeesti. Koeaja nyt nuo miehet. Saat samalla itsekin. Mitä sä siinä häviät? Meillä on vain yksi elämä jne.

Tämä ei muuten ole wattuilua.
Mitkä miehet? Ei ole ketään. That's the point.
No mihin se ihquttaja katosi?
Aito_Johanna

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

NuoriDaavid kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Eiq oikeesti. Koeaja nyt nuo miehet. Saat samalla itsekin. Mitä sä siinä häviät? Meillä on vain yksi elämä jne.

Tämä ei muuten ole wattuilua.
Mitkä miehet? Ei ole ketään. That's the point.
No mihin se ihquttaja katosi?
No sen kai tapaan uudestaan. Mut vähän aavistelen, että se jää siihen.

Ei, nyt tämä keskustelu on suistumassa absurdeille raiteille. Ei kai mun tarvitse ruveta perustelemaan sulle, miksi en "koeaja" ventovieraita tyyppejä, joihin en tunne mitään vetoa?

Suljen koneen ja lähden laittamaan ruokaa.
PerttiMakimaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Aito_Johanna kirjoitti:Ei, nyt tämä keskustelu on suistumassa absurdeille raiteille.
Tämä on vitutusketju, joten äläs karkaa mihinkään. :)
NuoriDaavid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti: Story of her life
Oletko kokeillut reipasta känniä? Se on auttanut moniin ihmissuhdeongelmiin, ja alkuun saattanut monta kaunista tarinaa.
PerttiMakimaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Story of her life
Oletko kokeillut reipasta känniä? Se on auttanut moniin ihmissuhdeongelmiin, ja alkuun saattanut monta kaunista tarinaa.
Reipas känni auttaa kaikkeen muuhun paitsi krapulaan. No, siihenkin hetkellisesti.
Vastaa Viestiin