Parisuhteesi taso

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Miten hyvä parisuhde sinulla on?

Erinomainen
15
27%
Hyvä
10
18%
Kohtuullisen hyvä
2
4%
Tyydyttävä
3
5%
Siinä ja siinä
3
5%
Välttävä
0
Ei ääniä
Kehnohko
0
Ei ääniä
Huono
2
4%
Surkea
0
Ei ääniä
Olen sinkku
20
36%
 
Ääniä yhteensä: 55

Geetzu

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kid kirjoitti:Oisin pallottanut ekan, mutta ei nyt liiotella. Se ois sitä jos ei ikuna riideltäis ja sehän ei oo mahdollista.
Mun mielestä taas erinomaisessa suhteessa ihmiset myös riitelevät. Makueroja. :]
NuoriDaavid

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

MGandhi kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: Ei voisi vittuakaan kiinnostaa toisten suhteet.

Kirjoita toki kuitenkin omasta suhteestasi lisää, koska meitä kyllä kiinnostaa!

Koska onnelliset ihmiset ovat tylsiä, niin toivon teille kaikille paljon pettämistä ja petetyksi tulemista tulevaksi kesäksi, jotta edes syksyllä Kityssä olisi jotain luettavaa.
Kuva
Rouva Pupu

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kid kirjoitti: Oisin pallottanut ekan, mutta ei nyt liiotella. Se ois sitä jos ei ikuna riideltäis ja sehän ei oo mahdollista :]
Tässä tulee hyvin näkemyserot vastaan. Jollekin erinomainen tarkottaisi, ettei riideltäisi, minulle erinomainen tarkottaisi sitä, että paskoista tapahtumista/ajoista selvitään, koska halutaan selvitä. Erinomaisessa suhteessa saisi olla juuri sellainen kuin nyt sattuu olemaankin, samoin toinen. Ja kaikesta huolimatta natsaisi niinQ.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja martza »

Geetzu kirjoitti: Erinomainen kuulostaa vähän latteelta, ei pysty vastaa mitään. Tehkää uus huutomerkein, ja sanat extra, mega, super ja muut sellaset saa kans olla siel. Eiks vaa martza???!!!!11
JEEEEEEEEEEEEEEEEEE.... Kyllä kaikki superlatiivit mukaan.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
MGandhi

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

NuoriDaavid kirjoitti:...
Mitähän sä tolla kuvalla oikein yritit viestittää vai laitoitko sen siihen vain siksi koska osaat?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nyt, varsinkin nyt, ei ole tuota yhteistä aikaa lähes ollenkaan.

Ja kun yhteistä aikaa on, niin käytän sen miehen pikku pikku pyllyn (ah, esineellistämistä!) läpsyttelyyn ja nenäkarvoille naureskeluun.

Eiks hyvä parisuhde oo sitä, että saa kun haluaa ja toinen aina maksaa?

Siis NiinQ.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriDaavid

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

MGandhi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:...
Mitähän sä tolla kuvalla oikein yritit viestittää vai laitoitko sen siihen vain siksi koska osaat?
Itse asiassa mä laitoin sen sen takia, että nuo kuvat on musta niin hauskoja, enkä ole tuollaista "kiinnostaa" kategorian kuvaa päässy koskaan laittamaan mihinkään.
Kid

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja Kid »

Geetzu kirjoitti:
Kid kirjoitti:Oisin pallottanut ekan, mutta ei nyt liiotella. Se ois sitä jos ei ikuna riideltäis ja sehän ei oo mahdollista.
Mun mielestä taas erinomaisessa suhteessa ihmiset myös riitelevät. Makueroja. :]
Kah, nuinkin se menee. Mut silti. Rakastan :] Ja mun mielestä toi erinoimainen ei nyt vaan tunnu todelliselta. Ärh, en mä osaa selittää. Olkoon. Pus.
Storia

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja Storia »

NuoriDaavid kirjoitti:Itse asiassa mä laitoin sen sen takia, että nuo kuvat on musta niin hauskoja, enkä ole tuollaista "kiinnostaa" kategorian kuvaa päässy koskaan laittamaan mihinkään.

:off:

Mikäs se osoite nyt olikaan mistä noita löytyy?
NuoriDaavid

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Storia kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Itse asiassa mä laitoin sen sen takia, että nuo kuvat on musta niin hauskoja, enkä ole tuollaista "kiinnostaa" kategorian kuvaa päässy koskaan laittamaan mihinkään.

:off:

Mikäs se osoite nyt olikaan mistä noita löytyy?
http://www.kerrolisaa.com/
Storia

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja Storia »

Kuva
Tix

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja Tix »

Kuva
Rouva Pupu

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Elppis kirjoitti: Eiks hyvä parisuhde oo sitä, että saa kun haluaa ja toinen aina maksaa.
Siksi mies saakin jäädä kotiherraksi, kun rouva käy tahkoamassa rahaa. Vuoroin vieraissa. Hyvän parisuhteen salaisuus.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja martza »

Hyvä parisuhe elää dynaamisesti muotoutuen ja muuttuen koko ajan. Elikkä ei jäädä tuleen makaamaan vaan parisuhdetta rakennetaan koko ajan. Hyvässäkin parisuhteessa on välillä riitoja ja erimielisyyksiä, mutta nämäkin asiat ratkaistaan aina hyvässä yhteisymmärryksessä, jos kumpainenkin sitä haluaa.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
bedlam

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Auto on kulkuväline. Autossa on neljä rengasta. Autolla voi ajaa, mutta autolla ei ole pakko ajaa. Autossa on pakoputki. Autossa on keula ja perä. Autoon mennään aukaisemalla ovi, mutta ovea ei ole pakko aukaista. Auto vaatii huoltoa. Joskus auto menee rikki, silloin auto pitää korjata. Jos auto on tosi pahasti rikki, sen voi heittää järveen. Auto alkaa a-kirjaimella. A-kirjain on aakkostemme ensimmäinen kirjain.
Viimeksi muokannut bedlam, 20.04.2007 14:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dr.Diarrhea

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Vittu, on muuten turha ja ärsyttävä ketju. Tässä ei voi olla mitään kontribuutiota, koska lässytysosasto lässyttää muissa ketjuissa muutenkin ihan liikaa siitä mielestään ihkusta kodin leikkimisestään 8)
Geetzu

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Vittu, on muuten turha ja ärsyttävä ketju. Tässä ei voi olla mitään kontribuutiota, koska lässytysosasto lässyttää muissa ketjuissa muutenkin ihan liikaa siitä mielestään ihkusta kodin leikkimisestään 8)
Voi kultapiäni! Kyllä kitinään mahtuu pari lässytysketjua kaiken vitustelun ja heimäperustelenkaikenniiiiiinpaljonparemminkuinsäjaolensiksikinjosiisoikeassa shitin sekaan!

(saiks tost selvää, no sai)
MGandhi

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Vittu, on muuten turha ja ärsyttävä ketju. Tässä ei voi olla mitään kontribuutiota, koska lässytysosasto lässyttää muissa ketjuissa muutenkin ihan liikaa siitä mielestään ihkusta kodin leikkimisestään 8)
On tässä ketjussa se hyvä puoli, ettei tarvitse etsiä kuin yksi ketju käsiinsä kun haluaa lyödä lyötyä kun nämä ihqsuhteet menevät räminällä kiville.
Geetzu

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ÄÄLIÖ.

*astuuprovoon*
PerttiMakimaa

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Vittu, on muuten turha ja ärsyttävä ketju. Tässä ei voi olla mitään kontribuutiota, koska lässytysosasto lässyttää muissa ketjuissa muutenkin ihan liikaa siitä mielestään ihkusta kodin leikkimisestään 8)
Kunhan toimenpideohjelmani pääsee kunnolla vauhtiin ei täällä tehdä yhtään mitään muuta kuin puzznuzzaillaan. :)
MGandhi

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Geetzu kirjoitti:ÄÄLIÖ.

*astuuprovoon*
Soli vaan puoliprovo.

Se nyt vaan on niin, että rakastuneet ihmiset on tylsiä. Kattokaa nyt vaikka Jone Nikulaa. Sehän ei disauttanu juuri ketää (tai ainakaan tyylillä). Poju on niin rakastunut Elleniinsä, että katteli noita surkeita Idoliehdokkaita joidenkin vaaleenpunasten linssien läpi. Bore!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja Clay »

Parisuhdettomuuteni taso on erinomainen.
Nyt penikseni on fantastinen!
Rouva Pupu

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti:ÄÄLIÖ.
Vahingonilo on joillekin parasta iloa, se heille suotakoon. Parempi se on kun erinomainen suhde karahtaa kiville, tuntuu enemmän kuin huonon suhteen karahtaminen hissukseen. Ajattele positiivisesti ;)
Dr.Diarrhea

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

MGandhi kirjoitti:Se nyt vaan on niin, että rakastuneet ihmiset on tylsiä.
Jep. Tekisi niin mieli jättää rakastuneet-sana pois kokonaan. Ihan kun tässä ei olisi muuten sietämistä, pitääkö sitä vielä hurahtaarakastua 8)
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja Ann »

Viikonloput on erinomaisia, viikolla vituttaa. Mut täähän pätee kaikkeen.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin