Size does matter!

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Gina

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Gina »

killkill kirjoitti:
Kohtahan tässä pitää ruveta suunnittelemaan jonkinlaista PappaEnergiaa -irtiottoa. Kaikki yli kolmikymppiset messiin, laivalla vaikka Tallinnaan ja Wisa Winkumaan ;)
Ikärasisti! Miksi alle kolmekymppiset ei pääse?
Mulla on kortongeissakin käyttöaikaa 2009 asti. *tarkistaa*
gullible

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja gullible »

Gina kirjoitti: Ikärasisti! Miksi alle kolmekymppiset ei pääse?
Koska te voitte juoda, toilailla ja ristiinnussia sillä välin kun me kerromme niitä samoja vanhoja nuoruuden sankaritarinoita taas kerran toisillemme.
killkill

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja killkill »

gullible kirjoitti:
Gina kirjoitti: Ikärasisti! Miksi alle kolmekymppiset ei pääse?
Koska te voitte juoda, toilailla ja ristiinnussia sillä välin kun me kerromme niitä samoja vanhoja nuoruuden sankaritarinoita taas kerran toisillemme.
Tussu! (äännetään "touché")
SingleMalt

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Gina kirjoitti:Ikärasisti! Miksi alle kolmekymppiset ei pääse?
Mulla on kortongeissakin käyttöaikaa 2009 asti. *tarkistaa*
Jätä kaikki ihokarvat ajamatta kuukaudeksi, niin käyt viiskymppisestä. Eiköhän sellainen vanhus jo kelpuuteta Seniorit Ovat Seilissä-risteilylle mukaan..
Gina

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Gina »

killkill kirjoitti:
gullible kirjoitti:
Gina kirjoitti: Ikärasisti! Miksi alle kolmekymppiset ei pääse?
Koska te voitte juoda, toilailla ja ristiinnussia sillä välin kun me kerromme niitä samoja vanhoja nuoruuden sankaritarinoita taas kerran toisillemme.
Tussu! (äännetään "touché")
Kuulkaapa nyt vaarit. Eikö tämän suunnittelemanne matkan tarkoitus ollut hankkia uusia sankaritarinoita joilla voitte sitten leveillä täällä eläkepäiviinne asti? Sankaritarinoiden toiseksi osapuoleksi tarvitaan nuoria, kauniita ja viattomia neitosia.

<-------eli esim. :lol:
Hebuli

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Zeb kirjoitti:Minäkin olen aina viehtynyt itseäni ainakin päätä pidempiin miehiin. Se nyt vain on sellainen asia, jolle ei voi mitään. Olen täysin tietoinen, ettei asialle ole mitään järkiperustetta, vaan oireisto juontaa jostain esihistorialliselta ajalta, jolloin pituudella oli enemmän käytännön merkitystä kuin nykyään.
Merkittäköön aikakirjoihin että vihdoinkin löytyi evoluutiopsykologiaan uskova (Kity-)nainen. En uskonut näkeväni tätä päivää.
Minä en vain tunne fyysistä vetoa mieheen, joka on pieni. Milläs konstilla tuon asian saisi muutettua ?
Turha sitä on muiden vaatia toista muuttamaan mieltymyksiään tai fiksaatioitaan. Se on sinun ihka oma rajoitteesi, aivan kuten jotkut (isotkin) miehet ihastuvat vain pieniin siroihin naisiin, jotkut vain isorintaisiin jne. Saat synninpäästön, ole hyvä.
Tuskin kukaan on sitä mieltä, ettei parisuhteeseen kuuluisi tuo fyysinen puoli olennaisena osana (vaikka sitten henkinen puoli olisikin tuhannesti tärkeämpi). Se taas edellyttää sitä, että kokee kumppaninsa ulkoisesti puoleensavetäväksi.
Ihastumisessa se on paljon tärkeämpää kuin parisuhteessa. Vai aiotko lempata (tai lempataanko sinut?) kumppanisi pihalle viimeistään siinä vaiheessa kun hän ei esim. vanhenemisen vuoksi vaikutakaan enää niin vetävältä? Entä jos rakkaasi joutuu rullatuoliin, ja menettää siinä samalla metrin pituudestaan?

Tuo osio on sitä pariutumisen irrationaalista aspektia ja turha sen olemassaolosta on kenellekään kiukutella. Pinnallisuus on jotain ihan muuta kuin sitä, ettei viehäty kaikennäköisistä miehistä taikka naisista.
Pitkiin ihmisiin ihastuminen on pinnallista, turha siitä on edes väitellä. Pituus on ulkoinen piirre ihmisessä, ei sisäinen. Sama pätee lihavuuteen/laihuuteen, kasvoihin, rintojen kokoon jne.
HoundDog

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

killkill kirjoitti:Kaikki yli kolmikymppiset messiin, laivalla vaikka Tallinnaan ja Wisa Winkumaan ;)
Mitäs penteleen Waarit Wesillä 2005 -kiertuetta täällä suunnitellaan? Koskas se maakuntaa kiertävä keräilybussi on mun ovella ja mihin aikaan olla satamassa? Onhan kaikilla passit kunnossa? Ja jos muille ei kelpaa toi alta kolmekybänen bööna, niin tulkoot kantamaan mun kasseja. On vähän toi... käsi ... kipiä.
pertzi

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Gina kirjoitti: Kuulkaapa nyt vaarit. Eikö tämän suunnittelemanne matkan tarkoitus ollut hankkia uusia sankaritarinoita joilla voitte sitten leveillä täällä eläkepäiviinne asti? Sankaritarinoiden toiseksi osapuoleksi tarvitaan nuoria, kauniita ja viattomia neitosia.
Ne nuoret kauniit viattomat neitoset löydetään siltä reissulta. Vielä kun pidetään huolta, että ne kaikki asuvat vähintään vierailla mailla, niin kukaan ei tule kertomaan synkkää totuutta siitä, mitä ja kenen kanssa oikeasti tapahtui. Voisi nimittäin olla, että tarinoiden nuoret kauniit viattomat neitoset ovat umm... hiukan todellista nuorempia, kauniimpia ja viattomampia.

Mä olen tietysti mukana iciwanhojen risteilyllä. Kertokaa vaan koska.

p.
Gina

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Gina »

SingleMalt kirjoitti:
Gina kirjoitti:Ikärasisti! Miksi alle kolmekymppiset ei pääse?
Mulla on kortongeissakin käyttöaikaa 2009 asti. *tarkistaa*
Jätä kaikki ihokarvat ajamatta kuukaudeksi, niin käyt viiskymppisestä. Eiköhän sellainen vanhus jo kelpuuteta Seniorit Ovat Seilissä-risteilylle mukaan..
Perkele, just ajoin kaiken tukkaa ja kulmakarvoja lukuunottamatta pois. Mä tarvin aikaa karvankasvatukseen että pääsen risteilylle mukaan.
Gina

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Gina »

Hebuli kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
Merkittäköön aikakirjoihin että vihdoinkin löytyi evoluutiopsykologiaan uskova (Kity-)nainen. En uskonut näkeväni tätä päivää.
Olen ilmoittautunut tähän joukkoon jo aikaa sitten.
Gina

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Gina »

HoundDog kirjoitti:
killkill kirjoitti:Kaikki yli kolmikymppiset messiin, laivalla vaikka Tallinnaan ja Wisa Winkumaan ;)
Mitäs penteleen Waarit Wesillä 2005 -kiertuetta täällä suunnitellaan? Koskas se maakuntaa kiertävä keräilybussi on mun ovella ja mihin aikaan olla satamassa? Onhan kaikilla passit kunnossa? Ja jos muille ei kelpaa toi alta kolmekybänen bööna, niin tulkoot kantamaan mun kasseja. On vähän toi... käsi ... kipiä.
Kun tässä nyt kerta aloitettiin tämä läpän heitto niin ei toki jätetä kesken...

Kasseja kantamaan? Onko ne jo kovinkin painavat vaikka vanha mies? Yleensähän ne kulkee mukana suht koht itsestään.
SingleMalt

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Gina kirjoitti:Kasseja kantamaan?
Kantamaan = tyhjentämään.

Muutama milljona pähkinää painaa yllättävän paljon.
Hebuli

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

pertzi kirjoitti:Jotta ei koko ketju menisi naisten mollaamiseksi, niin täytyy sanoa, että tässä pituusjutussa naisten sanat ja teot menevät ristiin miellyttävällä tavalla. Vaikka moni nainen pistää hassuja ja keinotekoisia pituusrajoja tyyliin 180cm, niin kun se oikea osuu kohdalle, pituusrajat unohtuvat kummasti.
En näe syytä olettaa että tuo olisi sääntö, mutta jostain syystä tunnen ainakin yhden tuollaisen naisen. Hän on 175cm, ja paasaa jatkuvasti siitä kuinka hädin tuskin häntä pidemmät saati sitten lyhyemmät miehet eivät sytytä häntä, ja ravintoloissa hän jatkuvasti kiinnittää huomiota vain miehiin joiden pää leijuu muun väkijoukon yläpuolella. Ehdoton alaraja tuntuu olevan 190 cm, mieluummin reippaasti yli. Lyhyemmistä hän toteaa lakonisesti "liian lyhyt".

Siitä huolimatta hänen vanhat ja uudet parisuhdeyritelmänsä sekä syvät ihastukset ovat jostain syystä olleet hädin tuskin häntä itseään pidempien miesten kanssa. Asui useita vuosia yhdessä erään 177 cm miehen kanssa (suhde loppui kun miehellä oli suhde toiseen naiseen), viimeisin suuri ihastus taisi olla hädin tuskin 180 cm jne. Syytä tähän ilmiöön en osaa selittää, ei taida pystyä hänkään.

Syyksi pitkien miesten suosimiselle (?) hän on todennut että tuntee itsensä jo muutenkin niin "isoksi" ja kömpelöksi, ja pienempien miesten rinnalla vielä enemmänkin niin. Tuntee vetoa kömpelöihin miehiin?
Hebuli

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Kreivitar kirjoitti:Eli eipäs nyt olla niin yksisilmäisiä ja kitistä AINA siitä naisen (oletetusta) vaateesta.
Öh, ja naisetko muka eivät AINA kitise siitä etteivät miehet kiinnitä huomiota heidän "sisäiseen kauneuteensa" vaan aina hakevat nuoria kauniita hoikkia naisia joilla on isot tissit? Vuoroin vieraissa, paremmissakin parisuhteissa.
Hebuli

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

WanhaPervo kirjoitti:Musta tuntuu, että minäkin olen omat sekoiluni/seikkailuni tänne jo varsin tarkasti raportoinut, vaikea enää mitään uutta keksiä.
Uusi Kity, uusi elämä. Tänne voi kertoa kaikki vanhat jutut ulkomuistista hieman muunneltuina. Niin minä ainakin teen.
Gina kirjoitti:
Hebuli kirjoitti: Merkittäköön aikakirjoihin että vihdoinkin löytyi evoluutiopsykologiaan uskova (Kity-)nainen. En uskonut näkeväni tätä päivää.
Olen ilmoittautunut tähän joukkoon jo aikaa sitten.
Anteeksi, sitten minun on täytynyt erehtyä sukupuolesta.
tuulenpuiska

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Kreivitar kirjoitti:No onhan niitä miehiäKIN, joille naisen pituus on kriteeri siinä missä joillekin naisille miehen pituus.

Varmasti ihan yhtä paljon on miehiä, jotka haluavat pitkäsäärisen ja muutenkin pitkän naisen (esim. koska ovat itsekin pitkiä tai lyhyitä tai keskimittaisia), tai sitten haluavat pienen 'taskuvenuksen' (koska ovat itse keskimittaisia, lyhyitä tai pitkiä jne.).

Jotkut miehet haluavat lyhyen, pienen naisen, että voivat tuntea itsensä miehekkäiksi tmv. Toisille taas naisen pituus ja pitkäsäärisyys tuovat 'statusta' tai jotain tiettyä 'lisärvoa', kun ovat saaneet niin upean daamin ja plaa plaa. Syitä voi olla satoja.

Eli eipäs nyt olla niin yksisilmäisiä ja kitistä AINA siitä naisen (oletetusta) vaateesta.
Tulisiko tämä tulkita niin että naisten vaate perustuu siihen että "myös miehetkin tekevät niin"? Eikös se perustelu omalle käytökselle lähde itsestään?
Kreivitar

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Tulisiko tämä tulkita niin että naisten vaate perustuu siihen että "myös miehetkin tekevät niin"? Eikös se perustelu omalle käytökselle lähde itsestään?

Ei. Vaan siten, että on naisia (eivät kuitenkaan kaikki), joille pituus on eräs kriteeri. Lisäksi on olemassa miehiä (eivät kaikki), joille pituus on eräs kriteeri parisuhteen muodostamisessa. Tässä nyt oltiin kitisty siitä, että (vain) naisilla voisi tuollainen kriteeri olla.

Kyllä, kukin perustelkoon itselleen oman käytöksensä. Mielihalut kun ovat YKSILÖkysymyksiä.
Kreivitar

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Hebuli kirjoitti:
Kreivitar kirjoitti:Eli eipäs nyt olla niin yksisilmäisiä ja kitistä AINA siitä naisen (oletetusta) vaateesta.
Öh, ja naisetko muka eivät AINA kitise siitä etteivät miehet kiinnitä huomiota heidän "sisäiseen kauneuteensa" vaan aina hakevat nuoria kauniita hoikkia naisia joilla on isot tissit? Vuoroin vieraissa, paremmissakin parisuhteissa.
Tässä nyt oli kyse pituudesta, ei tisseistä. Siitä kitisevätkö naiset aina tai usein miehen (oletetusta) vaateesta, että naisen tulee olla hoikka ja isobosainen, en osaa ottaa kantaa.

Omalla kohdalla ei ole suhde koskaan lopahtanut tai jäänyt syntymättä kumppanin tai oman pituuden, eikä minun rintojen tai kummankaan painon takia. Kyllä ne syyt ovat olleet ihan muualla - ehkäpä ei vain toisella ole napannut.

Edit: kirjoitusvirheitä
Zeb

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Hebuli kirjoitti: Merkittäköön aikakirjoihin että vihdoinkin löytyi evoluutiopsykologiaan uskova (Kity-)nainen. En uskonut näkeväni tätä päivää.
Tästä pituusasiasta minulla on empiiristä kokemusta, ja mitenkään evoluutiopsykologiaan perehtymättä olen itsekseni pohtinut asialle mahdollisia selityksiä. En nyt ainakaan suoralta kädeltä ole valmis allekirjoittamaan koko EP-höskää samaan syssyyn.
Ihastumisessa se on paljon tärkeämpää kuin parisuhteessa. Vai aiotko lempata (tai lempataanko sinut?) kumppanisi pihalle viimeistään siinä vaiheessa kun hän ei esim. vanhenemisen vuoksi vaikutakaan enää niin vetävältä? Entä jos rakkaasi joutuu rullatuoliin, ja menettää siinä samalla metrin pituudestaan?
En minä näe mitään syytä ryhtyä parisuhteeseen ihmisen kanssa, johon en ole alunperinkään ihastunut ja tunne myös fyysistä vetoa. Alan sitten mielummin rehellisesti ystäväksi. Tottahan tuo on, että parisuhteen kestäessä elementtien painotukset muuttuvat ystävyys- ja uskollisuuskomponenttien voimistuessa, mutta silti olen sitä mieltä, että siinä vaiheessa kun puolisoa kohtaan on jäljellä enää sisarellisia tuntoja, ts. en halua koskea häntä, niin asiat ovat huonosti.

En siltikään usko, että fyysinen vetovoima kerran synnyttyään välttämättä koskaan katoaa kahden ihmisen väliltä. Ei ainakaan siitä syystä, että ihminen vanhenee. Miksi katoaisi ? Elätkö nyt siinä uskossa, että esim. minä kokisin fyysisesti puoleensavetäväksi nimenomaan kansikuvapoikatyyppiä edustavat miehet ? Se ei pidä lainkaan paikkaansa. Ja muutenkin noissa ihastumisissani edustan pikemminkin sitä laitaa ihmisissä, joilla toisen päänsisältö on huomattavasti ulkokuorta merkityksellisempi asia. Mutten siltikään vain koe kaikennäköisiä ja kokoisia ihmisiä fyysisesti puoleensavetäviksi. Enkä näe mitään syytä, miksi minun täytyisi kokea niin.
Pitkiin ihmisiin ihastuminen on pinnallista, turha siitä on edes väitellä. Pituus on ulkoinen piirre ihmisessä, ei sisäinen. Sama pätee lihavuuteen/laihuuteen, kasvoihin, rintojen kokoon jne
Siinä tapauksessa voisit perustella minulle, miksi edes sukupuoli saisi olla rajoittava tekijä ? Kamalan pinnallista tuo sukupuolirajoittuneisuus !
Zeb

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

pertzi kirjoitti:Pointtini on, että jos kriteeri on niinkin pinnallinen ja täysin mahdoton vaikutettava kuin pituus, niin naisten on turha enää käyttää fraaseja, miten paskoja miehiä kaikki ovat tai miten kunnollisia miehiä ei enää löydy.


No, noihin fraaseihin en ainakaan minä ole koskaan sortunut, koska ne ovat mielestäni täyttä sontaa.
Mahdollisuudet löytää paskiainen kasvavat, kun kelpuutettavien määrä vähenee. Kilpailun kovetessa pitkistä miehistä myös sellaiset miehet, jotka lyhyinä eivät saisi seuraa, menestyvät naismarkkinoilla.
En usko että paskiasten prosentuaalinen osuus lisääntyy pituuden lisääntyessä. Vai tarkoititko, kenties vain sitä, että jos sekaantuu pieneen paskiaiseen, niin siinä tapauksessa säilyttää oikeutensa valittaa kohtalostaan, ja mahdollisesti halutessaan on oikeutettu leimaamaan koko miessukukunnan paskiaisiksi ?
Tätä olen saanut kuulla varsinkin nuorilta naisilta. Muuten syy vaikuttaisi hyvältä, mutta vähän epäilyttää, kun saatuaan lapsia useimpien naisten kriteerit pituuden suhteen tuntuvat putoan selvästi.
Ikävää, jos peräti epäilyttää. En nyt vain ymmärtänyt sitä minkä ihmeen takia kenenkään täytyisi joutua hirveästi ketään yrittää vakuuttaa siitä, että syyt ihastumattomuuteen ovat hyväksyttävät. Ei itselleni tulisi mieleenkään vaatia keneltäkään mitään hyviä syitä siihen, miksei minuun ihastunut.
Samoin pituuskriteeri putoaa, jos mies on muuten menestynyt elämässään. Mahtaisiko viehtymyksen sijaan kyse olla kohteen tasosta?
Mikä hemmetin taso ? Krääh, putoan kärryiltä... Onko ihastuksetkin jotenkin standardoitu nykyään ? Laatuluokka A, B, C ? *ei ymmärrä*
Niin kauan kuin nainen alitajuisesti tai tiedostaen etsii isää lapsilleen, hän tietoisesti tai tiedostamattaan sulkee potentiaaliset mutta vähemmän silmää miellyttävät vaihtoehdot pois. Lyhyempi tavallinen mies ei kelpaa isäksi, mutta kelpaa kyllä elättäjäksi.
Tuo nyt kuulostaa lähinnä keskiaikaiselta ja katkeralta tilitykseltä.
Tom Cruise (170cm)
Kimi Räikkönen (175cm)
Jet Li (169cm)
Bruce Springsteen (178cm)
Jasper Pääkkönen (180cm, siinä ja siinä)
Humphrey Bogart (174cm)

Et siis ole koskaan tuntenut minkäänlaista fyysista vetoa yhteenkään näistä miehistä tai vastaavista vähän normaalia lyhyemmistä julkkismiehistä? Okei sitten.
Noh, oikeastaan en, ollakseni rehellinen. Olisiko pitänyt ? Eivät vain ole mun tyyppiä sen informaation perusteella, mitä mulla heistä on. Ehkä Brucessa voisi jotain charmia olla ? Liittyneekö tuohon musikaalisuuteen ? Jasper on ihan söötti, mutta poikanen.
Edith

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Edith »

pertzi kirjoitti: niin kukaan ei tule kertomaan synkkää totuutta siitä, mitä ja kenen kanssa oikeasti tapahtui.
Taas mulle tulee mieleen elokuva Loma Roomassa, jossa Audrey Hepburnin esittämä nainen ja joku mies istuvat ihanalla rrromanttisella katossängyllä ja ovat vähän noin kuin että kiusaantuneen oloisia ja pohtivat että mitäs nyt, mutta sitten toinen keksii, että, hei, hehän voivat pelata lautapeliä. Sitten ottavat lautapelin esille ja alkavat pelata ja valaistus himmenee ja kuva häivyttyy tunnelmallisesti. Ottakaa siis mallia risteilyllenne!
RolloTomasi

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

safi kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Katsos, kun lyhyilla miehilla ei vain ole mitaan arvoa.
Eipäs vaivuta epätoivoon.
En mina tassa epatoivoon ole vaipumassa, olenhan menettanyt toivoni jo kauan sitten. (Jos et tieda epatoivoisen ja toivottoman eroa, katso Torstai on toivoa taynna -ketju.)
Hebuli

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Zeb kirjoitti: En siltikään usko, että fyysinen vetovoima kerran synnyttyään välttämättä koskaan katoaa kahden ihmisen väliltä. Ei ainakaan siitä syystä, että ihminen vanhenee. Miksi katoaisi ?
Öh, et sattumalta ole huomannut että ihmiset muuttuvat fyysisesti vanhetessaan? Harmaantuvat, hiukset vähenevät, ryppyjä tulee, pystytisut surkastuvat, muna ei enää ole yhtä mahtavassa erektiossa, pituus vähenee, lihakset surkastuvat jne. Yleisesti ottaen: fyysinen vetovoima vähenee.

Ilmeisesti joidenkin mielestä noin oikeasti käy, kun vanhemmiten vaihtavat nuorempaan. Elizabeth Taylor, Jari Kurri, Donald Trump jne.
Zeb kirjoitti:
Pitkiin ihmisiin ihastuminen on pinnallista, turha siitä on edes väitellä. Pituus on ulkoinen piirre ihmisessä, ei sisäinen. Sama pätee lihavuuteen/laihuuteen, kasvoihin, rintojen kokoon jne
Siinä tapauksessa voisit perustella minulle, miksi edes sukupuoli saisi olla rajoittava tekijä ? Kamalan pinnallista tuo sukupuolirajoittuneisuus !
Käsitit väärin. En ole sanonut etteikö toiseen saisi ihastua pinnallisten seikkojen takia, kunhan on rehellinen itselleen eikä yritä selittää pinnallisia ihastuksensyitä "pinnattomiksi".

Onko sinun mielestäsi pituuteen ihastuminen vähemmän pinnallista kuin esim. isoihin rintoihin tai toisen laihuuteen ihastuminen? Jos on, niin miksi? Tässä keskustelussa jo pari naista tuntui paheksuvan sitä jos mies ihastuu naiseen esim. hänen rintojensa takia. Minusta molemmat syyt ovat ok, jokainen taaplatkoon tavallaan.
WanhaPervo

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Hebuli kirjoitti:
Onko sinun mielestäsi pituuteen ihastuminen vähemmän pinnallista kuin esim. isoihin rintoihin tai toisen laihuuteen ihastuminen? Jos on, niin miksi? Tässä keskustelussa jo pari naista tuntui paheksuvan sitä jos mies ihastuu naiseen esim. hänen rintojensa takia. Minusta molemmat syyt ovat ok, jokainen taaplatkoon tavallaan.
Pinnallisiin seikkoihin ihastuminen on OK, jos ne ovat sellaisia seikkoja, joissa minä voin päteä. Muussa tapauksessa se on todella typerää.
Hebuli

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Kreivitar kirjoitti:Tässä nyt oli kyse pituudesta, ei tisseistä.
Toisiinsa täysin verrattavissa olevia ihastuksensyitä. Luepa keskustelun aloitus ja sitä seuraavat muutama viesti uudelleen ajatuksella. Keskustelu lähti juuri siitä että toisen pituus (tai paremminkin sen puute) katsottiin naisen osalta ylitsepääsemättömäksi ongelmaksi. Heidän kohdallaan ei siis ollut kyse "(oletetusta) vaateesta". Hieno homma että sinulla ei ole tällaisia vaateita, en minäkään vaadi että naisella pitäisi olla DD-kupit ennenkuin voin seurustella hänen kanssaan. Mutta nämä eriävät mielipiteemme eivät sinällään liity keskusteluun.
Vastaa Viestiin