Torstain turinat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dr.Diarrhea

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

irmelianneli kirjoitti:Sä oot reipas ja tervehenkinen kun jaksat krapulassakin liikkua ja tehdä asioita. Mä oon semmonen darraläjä, että en pääse ees omasta ovesta ulos kauppaan edes tai mitään.
Kiva että kelpaa :D ...täytyy sanoa, että mulla on usein krapula-ahdistus, jolloin postin kolahduskin muuttuu mafian savupommiksi. Toinen puoli on sitten se, että olis pirun kiva kun olis joku hoivaamassa - tämä tarve kumoaa ihmispelon mennen tullen. Nytkin on loppujen lopuksi aika rassukkaressukka olo.
SikaMika

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vihtahousu kirjoitti:mutta siitä viis, suomipoika voittaa perjantaina Ukrainan!
No siitä todellakin viis. Pyysin kaveria boksaamaan huomenna. Ei kuulemma pysty, on Suomen matsi samaan aikaan. Arvasin, että vastustaja olisi Puola, mutta sehän onkin Ukraina, wau. Haukuin kaverin typerykseksi, tosin sen olisin luultavasti tehnyt joka tapauksessa. Menen siis hakkaamaan huomenna säkkiä, ripustan sen kylkeen kuvan kaveristani. Tai ehkä Ukrainasta...

Itse alan seuraamaan MM-pelejä, kun pudostuspelit alkavat. Olettaen, että Suomi voitti Ukrainan ja Puolan ja kenties Utopian ja pääsi todella playoffseihin. Tai että miliisit eivät rullaa rahojen lisäksi myös luistimia. Russian police - firm but fair.

Jalat on ihan paskana. Takana paljon pyöräilya ja paljon sählynpeluuta. Henki ei kulje, happi loppuu ja pierettää. Siitepölyt taitavat tehdä tenää muutenkin joulukunnossa olevalle Sialle. Opiskeluinto tosin löytyi viimein, mikä onkin ihan kiva juttu näin opintovapaan neljännellä ja toiseksiviimeisellä viikolla.
SikaMika

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Suvinen kirjoitti:Lisää marinaa ja valitusta viikonpäiväketjuun.

Kävin lääkärissä. Kipsi pois, lääkäri painoi nilkkaa kaksi kertaa, kiljaisin kivusta, kipsi takaisin ja 3 viikkoa sairaslomaa lisää.

VOI VITTUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Olisit vain ollut hiljaa, oma moka. *lohduttaa* :wink:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

On näköjään tullut hankittua läskiä aika reilusti parissa kuukaudessa. No mitäpä tuosta.

Ostin Lemmyn omaelämäkerran ja lukiessa sitä juna veti ohi asunpaikkani, pysähtyen toki.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:Mulla on synttärixit! Juhlistan niitä kohta avaamalla pullon huoneenlämpöistä Pasquaa ja lukemalla Euroviisukirjaa!
Paljon onnea päivänsankarille!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tänään oli hyvä päivä.
Poikkeuksellisesti ei yhtään raivaria. En hermostunu kertaakaan ja hillitsin itseni.
Sit vois ruokkia sammakot ja unten maille...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
nokkaelain

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Edith kirjoitti:Mulla on synttärixit! Juhlistan niitä kohta avaamalla pullon huoneenlämpöistä Pasquaa ja lukemalla Euroviisukirjaa!
Paljon onneaxia vaan!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Niin, ja Edithille onnea! :)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja Nip »

Onneeaaa vaaaaan :komp:
Storia

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja Storia »

aasi kirjoitti:
Storia kirjoitti:Tulin vaan kertomaan, että totisesti tämä on maailman paras forumi!
Minoon sitten sitä mieltä että huonompaahan en ees koneellani pyörittäis.
Tämä on tosimiehen puhetta :)
Vastaa Viestiin