Tiistai - vapunpäivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geetzu

Re: Tiistai - vapunpäivä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Olen ehkä hyväkäytöksisin nainen koskaan missään tänään. Kävin kuiteski (massaan sulautumis -mielessä) pissalla julkisella paikalla, lastenvaunujen takana vähän jemmassa. Joku teekkari onnistui nappaamaan kamerakännykällä kuvan. Onneks mul oli brillat päässä ni eihän kukaan tunnista.
isohaara

Re: Tiistai - vapunpäivä

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Saunomista, grillausta ja kaljoittelua alkuilta, sitten Suomen toiseksi suurimpaan Onnelaan Raumalle. Eroprosessin keskellä oleva isäntäpariskunta alkoi riitelemään pilkun jälkeen pihalla niin raivokkaasti, että mun piti mennä ottaan viideltä raumalaiselta nöösiltä selkäsauna; johan loppui riitely ja alkoi yhteen hiileen puhaltaminen kun piti ensin puolustaa mua ja sitten hoivata polille. Terveys kustansi ehkä ripeämmän poistumisen kortteeriin, mutta ei siitä pidempiaikaiseksi ratkaisuksi ollut (ylläripylläri), riitely jatkui taas aamulla joten katsoin kans parhaaksi lähteä kotio.

"Kun Pomarfinni raikaa
turpavärkkiin hetken aikaa..." :hevikaraoke:
Dr.Diarrhea

Re: Tiistai - vapunpäivä

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Geetzu kirjoitti: Joku teekkari onnistui nappaamaan kamerakännykällä kuvan. Onneks mul oli brillat päässä ni eihän kukaan tunnista.
:oops: Lainasin isäni vanhan lakin. Arvasin, ettet pysty koko päivää keskittymään siveänä oloosi 8)

Luulin hetken, että onpa urheiluhullua lykästänyt, mut eihän mikään kanava lähetä UCL:n peliä :cry: Suomen peli nyt kuitenkin.
didi

Re: Tiistai - vapunpäivä

Viesti Kirjoittaja didi »

Haa! Vappu on ollut erittäin onnistunut. Ollaan päästy herkuttelemaan itsetehdyillä munkeilla ja simalla. Eilen vietimme yllättävän rauhallista iltaa ystäväpariskunnalla syöden, juoden ja pelaten lautapelejä.

Tänään ollaan kotiuduttuamme (taksin saaminen viime yönä oli mahdotonta) oltu hissukseen :h: . Kohta jännätään kotistudiossa screeniltä matsia.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistai - vapunpäivä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:mun piti mennä ottaan viideltä raumalaiselta nöösiltä selkäsauna; johan loppui riitely ja alkoi yhteen hiileen puhaltaminen kun piti ensin puolustaa mua ja sitten hoivata polille.
:pics:

Voisit kyllä vähän aatella tota komeeta ulkomuotoas ennen kuin menet ottamaan nyrkistä. Ei se murtunut nenä ole mikään velvoite meidän suvussa, ja tekohampaiset miehet eivät saa naisia, jos eivät pelaa lätkää ammatikseen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Aito_Johanna

Re: Tiistai - vapunpäivä

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Kotiutunut vappubrunssilta kavereiden luota. Väsyttää, koska nukuin viime yönä kai alle neljä tuntia.
Vappuyllätykseksi se karismaattinen mutta omituisesti käyttäytyvä nettideittini, niin, se viestien panttaaja, lähetti viestin ja kysyi, lähtisinkö joskus sen kanssa ajelemaan moottoripyörällä, siis kyytiin. Toi on niin rentturomanttinen klisee, että melkeinpä se pitäisi kerran elämässä kokea, kun tarjoutuu tilaisuus. Mutta onko prätkäajelu vaarallista, siis liikenneturvallisuuden kannalta? Leikinkö hengelläni, jos menen?
Edith

Re: Tiistai - vapunpäivä

Viesti Kirjoittaja Edith »

Aito_Johanna kirjoitti:
Edith kirjoitti:enemmämn päissäni kuin ehkä ikinä.
Etkä. Noriyumin synttäreillä olit pahemmassa.
Mitä sä muuten joit ja missä välissä? :o Luulin, että siellä oli vain ne pari kaljaa ja skumppapullot.
Toivottavasti et saanut niistä loppuillasta paikalle saapuneista sekopääkavereistani mitään traumoja.
En mä tiedä, miten mulle saattoikin tulla varsinkin sitten William K:sta päästyäni aika kamala olo. Kun en mä todellakaan niin hirveästi juonut. Kait se vanha tuttu juttu yllätti taas, että olin nukkunut pitkään enkä ollut syönyt lounasta tai paljon muutakaan alle. Ja ei en mä niistä kavereista mitään traumoja saanut. Ihan vappuun sopii.

Aito_Johanna kirjoitti:Kotiutunut vappubrunssilta kavereiden luota. Väsyttää, koska nukuin viime yönä kai alle neljä tuntia.
Vappuyllätykseksi se karismaattinen mutta omituisesti käyttäytyvä nettideittini, niin, se viestien panttaaja, lähetti viestin ja kysyi, lähtisinkö joskus sen kanssa ajelemaan moottoripyörällä, siis kyytiin. Toi on niin rentturomanttinen klisee, että melkeinpä se pitäisi kerran elämässä kokea, kun tarjoutuu tilaisuus. Mutta onko prätkäajelu vaarallista, siis liikenneturvallisuuden kannalta? Leikinkö hengelläni, jos menen?
Kyllä siitä monet on hengissä selvinneet! Menoks vaan!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tiistai - vapunpäivä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Aito_Johanna kirjoitti: Mutta onko prätkäajelu vaarallista, siis liikenneturvallisuuden kannalta? Leikinkö hengelläni, jos menen?
Vain, jos unohdat pitää kiinni.

Muuten riippuu kuskista.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai - vapunpäivä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tekisi mieli roskaruokaa..taas. Taidan kuitenkin säästää huomiselle lounaalle.

Jonkinlainen ihme krapula iski. Outo juttu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: Tiistai - vapunpäivä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Oho, kunnon nyrkkimatsi! Tappelu, tappelu, luuta ja verta! Edit: nonii, vittu ja tääki vielä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiistai - vapunpäivä

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Munkkikahveella käyty torilla. Vettä sato! Hyi. Sitäpaitsi ei se mikään vappumunkki ollu, se oli pyöree pallo ja sisällä hilloo. Oikee vappumunkki on rinkula. Noh, tultiin sit vielä juomaan ne siiderit tähän mulle lämmikeeks. Ja nyt menen suihkuun. Ja sitte varmaan nukkuun.
Edith

Re: Tiistai - vapunpäivä

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä olen liian yksinkertainen tähän maailmaan taas. Yritän täyttää kesätyöhakemusta postinjakajaksi Postin nettisivujen kautta. ("Posti - paskatöiden aatelia" -ex-kitinäläinen Juhani), mutta niiden hemmetin kummallinen systeemi heitti mut kesken kaiken ulos ja nyt en pääse takaisin, kun sähköpostiosoitteeni on kuulemma rekisteröity, joten en voi rekisteröidä sitä uudelleen ja minulla muka on jokin käyttäjätunnus ja salasana, mutta kun vaan ei ole! Tää maailma on ihan liian monimutkainen. Joskus kultaisella yheskytluvulla töitä sai ihan ilman näitä sähköisiä kaavakkeita. Mä olen niin pudonnut kyydistä.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Tiistai - vapunpäivä

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Olin taas kukkakaupassa töissä. Yksi ihana mummo sanoi, että se käy siellä mun takia. Teki mieli halata. :h:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiistai - vapunpäivä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

[quote="Tix"]Eiku siis piti sanomani, että Taffel Delivio italian herbs & olive oil chipsit on ehkä parhaita sipsilöitä evör. Mukaanlukien kitinäsipsin pylly, jota ei ole tosin koeajettu.
[quote]Mukaanlukien?!? Daa? Koska saa loukkaantua?
Hei beibi, koeaja itsesi tänne "sivistyksen pariin" joku kaunis iltapäivä, niin katsellaan sitten, mikä on parhautta..? 8)

EDIT. Innostuin ilmeisesti liikaa, en osaa lainatakaan enää..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Tix

Re: Tiistai - vapunpäivä

Viesti Kirjoittaja Tix »

Tuota noin, voithan sä tonne pyllyketjuun laittaa oman sipsisi ilman kuoria.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiistai - vapunpäivä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Tix kirjoitti:Tuota noin, voithan sä tonne pyllyketjuun laittaa oman sipsisi ilman kuoria.
:wink:
Muuten kyllä, mut onneks en osaa.

(Aijoo, ja asiasta kukkaruukkuun. Sieltä Niban galleriasta vois jo pikkuhiljaa poistaa ne ihme pikkujoulukuvat, tai ainaki sen peppukuvan..oisko jees?)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriDaavid

Re: Tiistai - vapunpäivä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti:Kotiutunut vappubrunssilta kavereiden luota. Väsyttää, koska nukuin viime yönä kai alle neljä tuntia.
Vappuyllätykseksi se karismaattinen mutta omituisesti käyttäytyvä nettideittini, niin, se viestien panttaaja, lähetti viestin ja kysyi, lähtisinkö joskus sen kanssa ajelemaan moottoripyörällä, siis kyytiin. Toi on niin rentturomanttinen klisee, että melkeinpä se pitäisi kerran elämässä kokea, kun tarjoutuu tilaisuus. Mutta onko prätkäajelu vaarallista, siis liikenneturvallisuuden kannalta? Leikinkö hengelläni, jos menen?
:cheer: Go AJ Go :cheer:
isohaara

Re: Tiistai - vapunpäivä

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Lolita kirjoitti: :pics:

Voisit kyllä vähän aatella tota komeeta ulkomuotoas ennen kuin menet ottamaan nyrkistä. Ei se murtunut nenä ole mikään velvoite meidän suvussa, ja tekohampaiset miehet eivät saa naisia, jos eivät pelaa lätkää ammatikseen.
Ainahan sitä aatella sais ennen kuin tappeleen menee, mut kyä vekki on niin pieni ettei siitä kuvaa tarvita. Ego kärsi suurimmat kolhut.
Vastaa Viestiin