Fawkes terapiaan!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dr.Diarrhea

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Crowbar kirjoitti: Ette te ok ole. Esim sinä et ollut. Käyttäydyit toki kuitenkin niin ettei ollut mitään tarvetta ilmoittaa sinulle mitään. Oli sulla naamakin jo niin punainen valmiiksi.
Kiva kun kerroit. Mulla ei ole tarvetta kertoa mitään. Aika noloa pohtia palstalla rl-tapaamista, eikö?
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Crowbar kirjoitti: HB: Ihmettelen noita toistuvia irl-kommenttejasi. Tiedä mistä ne keksit, mutta kuten yllä totesin ei tää jengi ole minun aikanani ulostanut paskaa.
Tasan kerran Ninni, ja silloinkin väänsin sitä ranteesta ja käytin sanaa "vittu". Sitten se sekosi totaalisesti ja vaihdettiin mestaa parempaan vauhtiin päässeen juoppohulluuskohtauksen alta pois.
Siis tarkoitin sillä sitä sun logiikka-hommaasi, että ajattelet että netti on paikka jossa voi huoletta satuttaa toisia koska se ei ole satuttamista, silloin kun pidät sitä hauskana ja vaikka tietäisitkin toisen satuttuvan siitä ja sitä että pidät ihmisiä jotka eivät ajattele tavallasi tuossa samoin "hulluina". Sitten ajattelet kait että on erikseen se Real World, jossa käyttäydytään ja ollaan ihan eri tavalla ja se on se mikä merkitsee, kunhan eihän se niin mene.
Crow: Nothing is trivial.

Kun ollaan kuitenkin kaikki ihmisiä netissäKin ja on aivan tolkutonta väittää, etteikö täällä olisi jokaisella jotakuita kohtaan erilaisia tuntemuksia, jollei muita niin sitten niitä että "ton kanssa jutut hauskoja", "toi oli mulle veemäinen tossa, ei kiva".. Ja kun sitten ollaan ihmisiä ja tämäkin on osa jtk todellisuutta, niin sen ei pitäisi olla samantekevää mitä siellä netissä tekee, ainakin siinä mielessä ettei aiheuta liikaa mielipahaa. Ja silloinkin jos aiheuttaa ja onhan näitä tilanteita ollut.., niin enää sillä ei ole väliä onko se homma ollut sen toisen mielestä hauskaa vaan sillä, että voi sanoa anteeksi sille toiselle. Empatiaa. Tms.

Ninni-tapauksella ajoin takaa juuri sitä, että sanoi suorassa irl-tilanteessa kantansa että oli sitä mieltä mitä oli, niin netissä kuin irl:ssäkin. Olisihan se jotenkin hullua, jos esimerkiksi jotkin riitapukarit/ tyypit jotka loukanneet toisiaan tai jompaa kumpaa netissä.. olisvat sitten irl-tilanteessa mukavin päin ja kuin ohittaen kaiken muun, kuin erillisiä persoonia kaikesta muusta, ylimpiä ystäviä. Teeskentelyä.
Ensin pitäisi selvittää jutut suoraan ja sitten halata irl-tilanteessa tai kätellä tai jotain, mutta ei mitään jakomielitautisia "leikitään tässä nyt kivaa"-jutskia.

Tiivistys: olla jossain määrin samoin kuin muutenkin.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ja voin olla noissa oletuksissani ihan väärässä, Crowbar. Kirjoitin aika nopsaan ja tökösti tyyliin "sinä ajattelet näin" - en minä tiedä ajatteletko niin, luulin vaan niin. Johtopäätöksiä tms.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

HellBell kirjoitti:
Ninni-tapauksella ajoin takaa juuri sitä, että sanoi suorassa irl-tilanteessa kantansa että oli sitä mieltä mitä oli, niin netissä kuin irl:ssäkin.
No sitten minä en ole ollut paikalla. Se kerta josta minä puhun Ninni tuli baariin huutaen. Huusi Snapahead ja huusi moro ja huusi sitä sun tätä.
En muista sanoneeni sanaakaan. Sitten se paukkasi kahta kauheammassa jurrissa karjumaan "Mä oon vittu pettyny suhun! Sä olet vässykkä tms." Tällä ilmeisesti tarkoitettiin sitä etten heittänyt sitä tuopilla päähän heti ensimmäiseksi kun se tuli huutamaan tai jotain. Sitten se alkoi haistatella jengille ja ryhtyi lääppimään minua jolloin nappasin sitä ranteesta kiinni ja käytin rumaa kieltä. Jos tavassani käsitellä juoppohulluja on jotain omituista niin... Voin kyllä ymmärtää, että tuo on kääntynyt niin että joku sanoo mitä mieltä on oikkeista hienosti!
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Crowbar kirjoitti: No sitten minä en ole ollut paikalla. Se kerta josta minä puhun Ninni tuli baariin huutaen. Huusi Snapahead ja huusi moro ja huusi sitä sun tätä.
En muista sanoneeni sanaakaan. Sitten se paukkasi kahta kauheammassa jurrissa karjumaan "Mä oon vittu pettyny suhun! Sä olet vässykkä tms." Tällä ilmeisesti tarkoitettiin sitä etten heittänyt sitä tuopilla päähän heti ensimmäiseksi kun se tuli huutamaan tai jotain. Sitten se alkoi haistatella jengille ja ryhtyi lääppimään minua jolloin nappasin sitä ranteesta kiinni ja käytin rumaa kieltä. Jos tavassani käsitellä juoppohulluja on jotain omituista niin... Voin kyllä ymmärtää, että tuo on kääntynyt niin että joku sanoo mitä mieltä on oikkeista hienosti!
En tiedä koko tapausta, käsitin sen vaan just niin että oli sanonut kantansa, tavallaan että karjui sen sitten mikä fiilis oli jäänyt palsalta käsiin. Mutta jos siinä oli kaikkea tota muutakin.. no, se on ollut silloin, harmi juttu. Alkoholi ja temperamentti.. Semmosta.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Crowbar kirjoitti:Voin kyllä ymmärtää, että tuo on kääntynyt niin että joku sanoo mitä mieltä on oikkeista hienosti!
Eiköhän tuo pointti ollut siinä, että jos aukoo päätään aikansa niin jotkut ihmiset eivät välttämättä tulekaan sitten taputtamaan olkapäälle. Mikä nyt sitten on sitä Oikeaa Internetpsykoutta(tm). Tiedä häntä, eikä mua edes kiinnosta vittuakaan.

Jos luetaan tuo alkuperäinen ketju alusta lähtien niin ainoa asia minkä sanoin oli se, että helyllä oli aivan täysi oikeus vittuilla gattacalle päin naamaa. En myöskään käskenyt tyyppejä hirteen, jotka eivät PIDÄ hellbellistä, ainoastaan ne henkilöt, joista HB:n räsähtäminen oli jotenkin ylireagointia.
Se että tekeekö sen vittuilun tai näpäyttämisen capseilla huutaen tai parodioivalla ketjulla, ei ole mitään tekemistä itse asian kanssa. Kyse on niinku samasta asiasta. Ymmärrätkö nyt? Lisää kuvia?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

No nyt on kyllä selvitelty siihen malliin juttuja, että kaikki tarvisvat kahvitarjoilun tms kivaa.

Gattacan suhteen on tehty lepo ja rauha on koittanut.

Mukavimpiin kommervenkkeihin tästä..

*Pakko mennä..*
Dr.Diarrhea

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Gat, sä voit yrittää oikeuttaa HB-ahdisteluasi ihan millä vaan, mutta sä olet sosiaalisesti niin kehittymätön, että sulla ei vaan ole keinoja toimia ja ymmärtää asioita kuten aikuisen ihmisen kuuluisi. Tässä on ihan turha jauhaa enempää, koska et ole saanut tarvittavaa koulutusta ja kokemusta sosiaalisuudesta ja ihmisien kanssa kommunikoinnista. Olet siis raakile. Tästä ei tule koskaan valmista, ei ennenkuin kehityt sosiaalisesti. Muista, että eSosiaalisuus ei ole oikeata sosiaalisuutta. Jotkut palstalla voivat sokaistua niin luulemaan, mutta ei sitä palstalla punnita. Se, että olet fiksu ei tarkoita että olisit edes normaalisti sosiaalinen - se on tullut harvinaisen selväksi.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

RIPULI:¨

Tällä palstalla on yleinen tapa e-tuhmistella. Minä olen viime aikoina mm. antanut Superiorille "Gattacan virallisen Laatuliha"-leiman, josta tuo KIITTI, maininnut Suvisen useaankin kertaan Pantavaksi ja stondiksen aihuttavaksi galleriassaan, Suvisen vastatessa vitsaillen, ehdottanut Martalle saunomista, puhunut Geetzun pöksyistä ja "kameran"Aukosta ym. Joten minusta ihan HB:n itsensä esiin nostama juttu, että häntä ERITYISESTI stalkkaisin. Kaikki se voi olla huonoa käytöstä joo mutta pikkupojan puolustuksena monet muutkin tekee täällä vastaavaa.

Ja jos ja kun HB on itse jutuillaan antanut pikkusen täkyä, olen niihin(kin) tarttunut. Jos on numeraalisesti suhteessa liikaa HBjuttua multa, niin sitten se on tiedostamatonta ja mikä lie kevyt ihastus joo, jota ilmaisin väärin. Ja mistä minä voisin tietää, mikä palstaflirtti voisi johtaa johonkin. Onhan se aikaisemmin johtanut jopa minullakin, ei maaliin asti mutta pitkälle privana.

Ja nyt joku sanoo, että HB kärsi jutuistani. Mistä minä sen tiesin kun tuo ei sanonut vaan pelleili mukana? Mikä telepaatti minun pitäisi olla? Vasta loppuun saan kuulla että olen toiminut väärin.

Vasta ihan viimeiset törkeilyni oli minusta liiallisen tungettelevia. Känniangtissa kun mua haukuttiin syystäkin ja osin ei.

Ja minusta oli HB:n syytöksissä ihan kohtuutonta, että muka olin "epäempaattinen" hänen muinaisesta pyörtyilytarinastaan, jonka itsekin kirjoitti sanotaan vaikka sitten MUSTALLA huumorilla, mutta huumorilla kumminkin. Ja myöskin se, etten huomioinut "olin kuolemanvaarassa" heittoaan, koska siitä lyhyestä lauseesta ei voi tietää mistä oli kyse.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Dr.Diarrhea

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Gattaca kirjoitti: Mistä minä sen tiesin kun tuo ei sanonut vaan pelleili mukana? Mikä telepaatti minun pitäisi olla? Vasta loppuun saan kuulla että olen toiminut väärin.
Tai mistä minä(kin) huomaan JATKUVASTI toisin? Kiteytät itse hyvin yllä kaiken tarpeellisen.

EDIT: Gat, tiesitkö että maailma on pullollaan älykkäitä mutta sosiaalisesti heikkoja ihmisiä. Et ole poikkeus.
Viimeksi muokannut Dr.Diarrhea, 13.05.2007 21:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
elco

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja elco »

HellBell kirjoitti:Olisihan se jotenkin hullua, jos esimerkiksi jotkin riitapukarit/ tyypit jotka loukanneet toisiaan tai jompaa kumpaa netissä.. olisvat sitten irl-tilanteessa mukavin päin ja kuin ohittaen kaiken muun, kuin erillisiä persoonia kaikesta muusta, ylimpiä ystäviä. Teeskentelyä.
Öö, etkös sinä taannoisessa ajatustenvaihdossamme lähinnä solvannut minua ja raivonnut? Nyt sitten julistat tuolla lukitussa ketjussa, että "välimme ovat ok" tmv. Minusta välillämme on muuttunut tasan se, että sinä et (juuri nyt) solvaa minua ja raivoa.

Miten tämä eroaa ym. kuviosta? Siten kai, ettei tässä olla IRL.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Mylwin kirjoitti: Eiköhän tuo pointti ollut siinä, että jos aukoo päätään aikansa niin jotkut ihmiset eivät välttämättä tulekaan sitten taputtamaan olkapäälle.
Ei ollut koska en minä ollut mikään target. Ei minulle tai kenellekään muullekaan sanonut kukaan mistään mitään niin, että olisi tarkoitettu juuri tälle. Kyllä siinä oli kaikki juoppohulluuskohtauksen collateral damagea. Kyse oli siitä kuka sattui olemaan 2,5 metrin etäisyydellä.

Muuten tuon postauksesi loppuosasta en tajunnut taaskaan vittuakaan. Tai tajusin mutta miksi sen minulle osoitit?
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

elco kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Olisihan se jotenkin hullua, jos esimerkiksi jotkin riitapukarit/ tyypit jotka loukanneet toisiaan tai jompaa kumpaa netissä.. olisvat sitten irl-tilanteessa mukavin päin ja kuin ohittaen kaiken muun, kuin erillisiä persoonia kaikesta muusta, ylimpiä ystäviä. Teeskentelyä.
Öö, etkös sinä taannoisessa ajatustenvaihdossamme lähinnä solvannut minua ja raivonnut? Nyt sitten julistat tuolla lukitussa ketjussa, että "välimme ovat ok" tmv. Minusta välillämme on muuttunut tasan se, että sinä et (juuri nyt) solvaa minua ja raivoa.

Miten tämä eroaa ym. kuviosta? Siten kai, ettei tässä olla IRL.
Kai se riippuu siitä että kenen solvauksia ja raivoamista ottaa milläkin tavalla. Oonhan mäkin eHuutanut gattacalle naama punaisena ja se mulle, mutta aivan hyvin mä sen kanssa voin silti olla eKanssakäymisessä.

Jollekin huorittelu voi olla ihan arkipäiväistä ja joku saattaa loukkaantua verisesti ja ruveta tekemään voodoonukkeja.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Mylwin kirjoitti: Eiköhän tuo pointti ollut siinä, että jos aukoo päätään aikansa niin jotkut ihmiset eivät välttämättä tulekaan sitten taputtamaan olkapäälle.
Tulevatpas. Jotkut ovat jopa suudelleet kädelle, toiset poskelle.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Crowbar kirjoitti:Ei ollut koska en minä ollut mikään target. Ei minulle tai kenellekään muullekaan sanonut kukaan mistään mitään niin, että olisi tarkoitettu juuri tälle. Kyllä siinä oli kaikki juoppohulluuskohtauksen collateral damagea. Kyse oli siitä kuka sattui olemaan 2,5 metrin etäisyydellä.
Ei kun siis hellbellin vertauksessa siihen ninnijuttuun. No joo, se oli vaan veikkaus, enhän mä edes ollut paikalla.
Muuten tuon postauksesi loppuosasta en tajunnut taaskaan vittuakaan. Tai tajusin mutta miksi sen minulle osoitit?
Koska se, mitä sä pidät psykoiluna ei ole oikeasti mitään psykoilua vaan toisten ihmisten tapa vittuilla toisilleen. Eli se, että sä vittuilet tän ketjun aloituksessa hellbellille ei ole yhtään sen psykompaa kuin se, että hellbell huusi gattacalle että mee hoitoon.

Olisiko HB vähemmän psyko, jos se olisi aloittanut x kappaletta humoristisia ketjuja Gattacan sille toimittamista jutuista, mistä se loukkaantui sen sijaan että vittuili päin naamaa tuossa alkuperäisessä ketjussa? En tajua sun motiiveja sille, miten sä poimit näitä aiheita mistä vittuilla. Edelleenkin odotan innolla että selvennät miten sä näät mun toiminnassa jotain fawkes-piirteitä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Mylwin kirjoitti:Oonhan mäkin eHuutanut gattacalle naama punaisena ja se mulle, mutta aivan hyvin mä sen kanssa voin silti olla eKanssakäymisessä.
Öö, missä välissä? Sä nyt et osaa huutaa edes intternetissä. Älä viitsi, kukaan ei usko.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Oonhan mäkin eHuutanut gattacalle naama punaisena ja se mulle, mutta aivan hyvin mä sen kanssa voin silti olla eKanssakäymisessä.
Öö, missä välissä? Sä nyt et osaa huutaa edes intternetissä. Älä viitsi, kukaan ei usko.
Eläinälykkyysketjussa joskus vuonna nakki ja kypärä. En kyl muista että mistä aiheesta tai miksi, mutta kuka niitä nyt jaksaa edes muistella.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
SaintJohnPerse

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Täytyy myöntää, että tällaisen ketjujen takia kannattaa lukea Kityä :)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

SaintJohnPerse kirjoitti:Täytyy myöntää, että tällaisen ketjujen takia kannattaa lukea Kityä :)
Ai mun kikkelikuvien vai Snapan portraitin takia?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Dr.Diarrhea

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Mylwin kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Täytyy myöntää, että tällaisen ketjujen takia kannattaa lukea Kityä :)
Ai mun kikkelikuvien vai Snapan portraitin takia?
Ei sulla nyt niin tykki kyrpä ole.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Täytyy myöntää, että tällaisen ketjujen takia kannattaa lukea Kityä :)
Ai mun kikkelikuvien vai Snapan portraitin takia?
Ei sulla nyt niin tykki kyrpä ole.
Älä sano, tosta puuttuu mittakaava!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Dr.Diarrhea

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Mylwin kirjoitti: Älä sano, tosta puuttuu mittakaava!
Luuleksä aidosti, et mua kiinnostaa ajatella sun kyrpääs jossain vitun mittakaavassa?
CandyMan

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Mylwin kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:Ann: minähän jätän vammaiset rauhaan.
Eli sä luokittelet fawkesin, hellbellin, keikauksen ja johannaNN:n terveiden kirjoihin?
Helppoja kohteita ei jätetä rauhaan, ei kuulu koulukiusaajan psykologiseen profiiliin. Ne jotka onnistuvat lykkäämään jauhot CB:n suuhun ovat ns. vammaisia joita hän haluaa vältellä. Johan sinäkin olet tässä keskustelussa jo saanut CB:ltä varoituksen vammaisluokituksesta. Liikut riskirajoilla.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Luuleksä aidosti, et mua kiinnostaa ajatella sun kyrpääs jossain vitun mittakaavassa?
Luulen.
Kuva
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dr.Diarrhea

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Vitun anna, oot ajellu kyrvänaluskarvat! Ihan homoo! Ootte ihan homoja!