Fawkes terapiaan!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geetzu

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Clay kirjoitti:Fistfuck? At my place?
Ei oo mun juttu, enempi ton äijiksen. Voin lainailla. 8)
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Clay »

Julkaisen Geetzun pahamaineisen viestin, jottei jää mitään epäselvyyksiä.
Geetzu kirjoitti:Ootte selkeesti viettäneet huban kitinä-illan samalla kun meitsi lomaillut ja nauttinut lätkäfinaalista perheen kesken... Olin jo jaksamassa tätä ketjua alusta loppuun, mutta seuraava pätkä nosti vitutuksen maksimitasolle ja paukautin nyrkkini melkein läpi uudenkarhean tonnin flättini.
HellBell kirjoitti:Katos kun sinäkään et Crowbar käsitä sitä alkeellisinta ajatusta siinä hommassa että Geetzun tuleminen neuvomaan mua Gattacaan kohdistuvassa sanomisessani oli loukkaavaa ja sen jatkaminen vielä häneltä.
Se että Geetzu on aina jaksanut nuolla sua.. Joo, toimii.

Mutta mä en olekaan koulutusalistuksen läpikäynyt narttunen.
Hely on norannut mut jo varmasti ja palstan poliisi + lakimies on hyvin selvästi enemmän Helyn kuin Geetzun "puolella" ajatuksiltaan, joten seuraavaa on muokattu noin kymmenesti syytteen pelossa, juotu 2 kuppia kahvia ja haisteltu naapurin partsilta vartti tupakkaa (lakko ihan jees yhä, hyvä minä), niin ja kysytty vielä tutun lakimiehen mielipidettä... Joten, ei muuta sanottavaa enää aiheesta kuin tämä:

Vittu sä et ämmä kävelis jos jossain paukoisit tota kuraa naamalleni.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

En tiedä mitä sanoo, mutta vade retro..

Tämä oli tässä, ei olla koskaan missään yhteydessä. Ja jos uhkauksia ilmenee vielä, pistän oikeustoimet kasaan. Pysy helvetin kaukana minusta, seko.

The End.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Clay »

Geetzu kirjoitti:
Clay kirjoitti:Fistfuck? At my place?
Ei oo mun juttu, enempi ton äijiksen. Voin lainailla. 8)
Okei, kunhan hankin pakastimen ensin.

Ole hyvä ja yritä 17 sekunnin päästä uudelleen
Nyt penikseni on fantastinen!
Geetzu

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hmmh, no voihan ton ehkä tappouhkauksenakin ottaa. Mut sellaiseksi se ei oo tarkoitettu. Siis tietenkään! Jos paukoisi tota kuraa naamalleni niin turpaan saisi mutta en todellakaan tappaisi. Missään nimessä en. Ja sitä paitsi... Mul on oikeastaan nyt sellanen vaihe elämässä, etten viittis riskeerata masuakaan silleen järkysti, eihän tollasten tytsyjen potkuvoimista voi tietää. Saattaisin siis kävellä poiskin.

Jos viittit Clay tämänkin. :D
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Clay »

HellBell kirjoitti:En tiedä mitä sanoo, mutta vade retro..

Tämä oli tässä, ei olla koskaan missään yhteydessä. Ja jos uhkauksia ilmenee vielä, pistän oikeustoimet kasaan. Pysy helvetin kaukana minusta, seko.

The End.
Aiotko hakea eLähestymiskieltoa?
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Clay kirjoitti: Aiotko hakea eLähestymiskieltoa?
Jos sEllainen on olemassa, voisin hakeakin. :)

Toi on muuten todella hyvä idea, Savinen, siis jos semmoinen olisi täällä olemassa. Rauhoittaisi kyllä mieltä kun tietäisi voivansa olla rauhassa sekoboltseilta.
Viimeksi muokannut HellBell, 14.05.2007 23:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Clay »

Geetzu kirjoitti:Hmmh, no voihan ton ehkä tappouhkauksenakin ottaa. Mut sellaiseksi se ei oo tarkoitettu. Siis tietenkään! Jos paukoisi tota kuraa naamalleni niin turpaan saisi mutta en todellakaan tappaisi. Missään nimessä en. Ja sitä paitsi... Mul on oikeastaan nyt sellanen vaihe elämässä, etten viittis riskeerata masuakaan silleen järkysti, eihän tollasten tytsyjen potkuvoimista voi tietää. Saattaisin siis kävellä poiskin.

Jos viittit Clay tämänkin. :D
No tämän kerran.
Nyt penikseni on fantastinen!
NuoriDaavid

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

HellBell kirjoitti:
Clay kirjoitti: Aiotko hakea eLähestymiskieltoa?
Jos sEllainen on olemassa, voisin hakeakin. :)

Toi on muuten todella hyvä idea, Savinen, siis jos semmoinen olisi täällä olemassa. Rauhoittaisi kyllä mieltä kun tietäisi voivansa olla rauhassa sekoboltseilta.
Entäs eLämä? Se taitaa olla vain nettilegendaa :)
Geetzu

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kyllä sä HB oot nyt hippasen sekasin, ois ihan kiva kun kuulisit sen joltain uskottavammalta taholta kuin minä... Tsemiä nyt kuitenkin, tiedän sen olevan rankkaa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Vadim »

HellBell kirjoitti:Rauhoittaisi kyllä mieltä kun tietäisi voivansa olla rauhassa sekoboltseilta.
Mikäli olen jotain Kitinästä ymmärtänyt, tämä ei ole paikka, johon tullaan hengailemaan silloin, kun halutaan olla rauhassa sekoboltseilta, pikemminkin päinvastoin. On näet huojentavaa havaita, että on niitä kahjompiakin kuin minä ja sivupersoonallisuuteni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Vadim kirjoitti:On näet huojentavaa havaita, että on niitä kahjompiakin kuin minä ja sivupersoonallisuuteni.
Kuva
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Clay kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Hmmh, no voihan ton ehkä tappouhkauksenakin ottaa. Mut sellaiseksi se ei oo tarkoitettu. Siis tietenkään! Jos paukoisi tota kuraa naamalleni niin turpaan saisi mutta en todellakaan tappaisi. Missään nimessä en. Ja sitä paitsi... Mul on oikeastaan nyt sellanen vaihe elämässä, etten viittis riskeerata masuakaan silleen järkysti, eihän tollasten tytsyjen potkuvoimista voi tietää. Saattaisin siis kävellä poiskin.

Jos viittit Clay tämänkin. :D
No tämän kerran.
Ja jos nyt edes kuvitellaan tilanne jossa matsi olisi päällä, niin voin sanoa omasta puolestani että se miten siinä matsissa kävisi, ei olisi niin itsestäänselvää kuin Geetzu tuntuu luulevan.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Vadim kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Rauhoittaisi kyllä mieltä kun tietäisi voivansa olla rauhassa sekoboltseilta.
Mikäli olen jotain Kitinästä ymmärtänyt, tämä ei ole paikka, johon tullaan hengailemaan silloin, kun halutaan olla rauhassa sekoboltseilta, pikemminkin päinvastoin. On näet huojentavaa havaita, että on niitä kahjompiakin kuin minä ja sivupersoonallisuuteni.
No, oikeassa olet tuossa. Mutta sitten kun täällä on toisaalta niitä hauskoja hetkiä ja fiksujakin tyyppejä.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Geetzu

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ei kuulu tapoihin levitellä yksityisjuttuja, sorry babe (HB kysyit onko joku kertonu susta jotain - poistit kysymyksen mutta vastasinpa jo näin). Ja nyt kauniin kauniita unia, sellasia ei-verisiä vaikkapa koiranpennuista ja muusta ihkusta kaikille pikkuhöppösille!

:lääkkeet:

Helpottaa kyllä kummasti raivon hillinnässä ajatus siitä, että saiskin ite turpaan. Ihan kunnolla kerrankin ja vieläpä naiselta. Keskenmenon ja kaiken, kyllä tässä nyt rauhottuu kummasti ilman pameja. Pus pus sekopää! Pidetään sit eri lakimiehet joohan! Mul on ainakin Tix, tosin lisäks joutus ottaa toisen vähän erikoistuneemman. Pyytäsin isin maksamaan.

Ai nii, mun isil on saletisti isompi auto ku sun isil.

:h:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Geetzu kirjoitti:Ja nyt kauniin kauniita unia, sellasia ei-verisiä vaikkapa koiranpennuista ja muusta ihkusta kaikille pikkuhöppösille!
Nääh, potkisit vain niitäkin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Geetzu

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ann kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Ja nyt kauniin kauniita unia, sellasia ei-verisiä vaikkapa koiranpennuista ja muusta ihkusta kaikille pikkuhöppösille!
Nääh, potkisit vain niitäkin.
No hyi, en. Purisin emomaisesti niskasta.
(Parin viikon päästä syntyy kasa rotikoita *miehen tädille, just maltan venata <3)

* pakkolisäys, koska oma täti on pure lunatic eikä kasvata elämässään yhtään mitään.
Viimeksi muokannut Geetzu, 14.05.2007 23:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Clay »

HellBell kirjoitti:..ja fiksujakin tyyppejä.
Name one!
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Hitsi, löysit ton sivupersoonallisuuteni! Se onkin ollut kadoksissa tosi pitkään.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Katsoin äskeisen viestisi. Älä kutsu minua babeksi ja viljele sydämiä yhteydessäni sen jälkeen, millainen olet ollut.

Voit ajatella mielissäsi tietäväsi vaikka mitä.., mutta et tiedä, tämä on mahdottomuus jo ihan käytännön syistä. Joten se että olet nyt tyytyväinen, kun luulet..

Pidä se, se tekee sinut silmissäni vain entistä vastenmielisemmäksi ja samoin sen joka luulee jakelevansa tietoja minusta kuin infopankista.

Tämä päättyy tähän. Kaikki loput eivät ole Nusi-pusi-loppuisia. Kun sanoin että oli anteeksiantamatonta.. niin se oli/on.

Pysy erossa (samoin Ga + Sn).

Lyhennetysti: pysykää erossa, sekopäät. :)
A man's gotta do what a man's gotta do.
SaintJohnPerse

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Ei vieläkään YV:tä :(
Geetzu

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tää tulee olemaan vaikeeta. Äärimmäisen vaikeeta, jopa röökin lopettamista vaikeampaa. Mut yritän! Susta vaan tuli parissa vuorokaudessa tosi tärkee. Se ei oo tavallaan sun vikas, se menee suurimmaks osaks hallitsemattoman naputukses piikkiin. Yousickfuck.

(Ihan turhaan laitat taas sitä yv:tä, en edelleenkään paljasta kenen kanssa puhun ja mistä senkin pikkulutka. Choose your friends.)
Viimeksi muokannut Geetzu, 14.05.2007 23:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Clay »

HellBell kirjoitti:
Lyhennetysti: pysykää erossa, sekopäät. :)
Ei pysty, pakko taputtaa käsiä yhteen ja katsoa koska putoat :)
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Clay kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Lyhennetysti: pysykää erossa, sekopäät. :)
Ei pysty, pakko taputtaa käsiä yhteen ja katsoa koska putoat :)
Kuule minua ei ole helppo tappaa. :)
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kuva
Rotan aivot valtasivat pääni.