Gattacafanimiitti?

Info tulevista miiteistä

Gattacan fanimiitti

Osallistun mainituin ehdoin
5
31%
Osallistun, olen nainen ja voin paljastella Gattacalle
1
6%
Epävarma
2
13%
En osallistu, vedä käteen vanha ruma pervo!!
8
50%
 
Ääniä yhteensä: 16

Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Gattacafanimiitti?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

En osallistu Kitinän yleismiitteihin.

Gattacaa suoraan tai salaa fanittavien miitti olisi eri asia.
Fanituksen vahvistamiseksi ehdot ovat seuraavat:

1: Jokaisen osallistujan täytyy tarjota Gattacalle alkoholia. Jos Gattaca ei jaksa juoda kaikkea, Gattaca delegoi juomisen faneilleen.

2: Miittiin osallistuvista naisista joku näyttäytyy kokonakuna Gattacalle. Ei välttämättä tarvitse olla pystytisumisu, vaikka arpokaa keskenänne. Lievempänä muotona tissien näyttö, mutta sitten vähintään kolme ja sitten suht. pystyä tissiparia pitäisi nähdä.
Viimeksi muokannut Gattaca, 06.06.2007 11:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
ninnithequeen

Re: Gattacafanimiitti?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voe tokkiinsa! Tuon neljä mäyräkoiraa Karhua ja hyppelehdin tissit paljaana edessäsi vaikka koko yön!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Gattacafanimiitti?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sviddu, miten tuohon saa niinkuin muissa miittikyssäreissä miittien ilmoittautujien NIKIT?? Mokasin kai feikkinörttinä? Voiko ylläpito tuunata vaihtoehtoni vielä niin että näen keitä misuja ja muita olis tulossa??
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Googlebot

Re: Gattacafanimiitti?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Gattaca kirjoitti:En osallistu Kitinän yleismiitteihin.

Gattacaa suoraan tai salaa fanittavien miitti olisi eri asia.
Sinua salaa fanittavien miitti pidettiin jo, sinulta salaa. Osallistujalistakin oli salainen.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Gattacafanimiitti?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Googlebot kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:En osallistu Kitinän yleismiitteihin.

Gattacaa suoraan tai salaa fanittavien miitti olisi eri asia.
Sinua salaa fanittavien miitti pidettiin jo, sinulta salaa. Osallistujalistakin oli salainen.
Näkyikö siellä nakuja misuja, joista voisin nauttia edustajieni välityksellä kuten edustuksellisessa demokratiassa?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
NuoriDaavid

Re: Gattacafanimiitti?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gattaca kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:En osallistu Kitinän yleismiitteihin.

Gattacaa suoraan tai salaa fanittavien miitti olisi eri asia.
Sinua salaa fanittavien miitti pidettiin jo, sinulta salaa. Osallistujalistakin oli salainen.
Näkyikö siellä nakuja misuja, joista voisin nauttia edustajieni välityksellä kuten edustuksellisessa demokratiassa?
Kyllä siellä näkyi ja olet nauttinut heistä edustajiesi välityksellä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Gattacafanimiitti?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No, nythän näyttää lupaavasti siltä, että saan olla koko kesän alasti. Ihan tajuttoman superia! Just lupasin mennä toisaalle tiskaamaan ilman kuteita. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Gattacafanimiitti?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

sipsi kirjoitti:No, nythän näyttää lupaavasti siltä, että saan olla koko kesän alasti. Ihan tajuttoman superia! Just lupasin mennä toisaalle tiskaamaan ilman kuteita. 8)
Yksi seksifantasiani muuten on, että ihQudaa naapurin karjakko, jota olen tuloksetta pyytänyt treffeille, pyytäisi jotain minulle ehkä noloa duunia (kun en mittään osssoo) ja vastineeksi vaatisin yhtä noloa vastinetta että tuo imuroisi kämppäni.. ALASTOMANA.. ja minä asiallisesti valvoisin työtä.

Mulla runkkarilla on aika "viattomat" fantasiat??
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Gattacafanimiitti?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Gattaca kirjoitti:
sipsi kirjoitti: Yksi seksifantasiani muuten on, että ihQudaa naapurin karjakko, jota olen tuloksetta pyytänyt treffeille, pyytäisi jotain minulle ehkä noloa duunia (kun en mittään osssoo) ja vastineeksi vaatisin yhtä noloa vastinetta että tuo imuroisi kämppäni.. ALASTOMANA.. ja minä asiallisesti valvoisin työtä.

Mulla runkkarilla on aika "viattomat" fantasiat??
No sitähän se naapurin äijäkin sanoi joulun välipäivinä. Että "täähän on mun fantasia".
Kun tepastelin niille kello 3.10 arkiyönä pelkissä pikkupöksyissä. "Saanko mä lainaa puhelinta? Kävelin juuri unissani rappuun."
Mä oon ehkä maailman paras naapuri. :oops:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
MGandhi

Re: Gattacafanimiitti?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

sipsi kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
sipsi kirjoitti: Yksi seksifantasiani muuten on, että ihQudaa naapurin karjakko, jota olen tuloksetta pyytänyt treffeille, pyytäisi jotain minulle ehkä noloa duunia (kun en mittään osssoo) ja vastineeksi vaatisin yhtä noloa vastinetta että tuo imuroisi kämppäni.. ALASTOMANA.. ja minä asiallisesti valvoisin työtä.

Mulla runkkarilla on aika "viattomat" fantasiat??
No sitähän se naapurin äijäkin sanoi joulun välipäivinä. Että "täähän on mun fantasia".
Kun tepastelin niille kello 3.10 arkiyönä pelkissä pikkupöksyissä. "Saanko mä lainaa puhelinta? Kävelin juuri unissani rappuun."
Mä oon ehkä maailman paras naapuri. :oops:
Missäs päin sä asut? Voisin harkita muuttoa, jos sun naapureista löytyy vapaita kämppiä. Kyllä se on hienoa kun alastomat naiset tulee pimpottelemaan ovikelloa. Ei meillä päin! :evil:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Gattacafanimiitti?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

MGandhi kirjoitti:
Missäs päin sä asut? Voisin harkita muuttoa, jos sun naapureista löytyy vapaita kämppiä. Kyllä se on hienoa kun alastomat naiset tulee pimpottelemaan ovikelloa. Ei meillä päin! :evil:
Itäisessä Helsingissä vieläkin.
Voin mä tulla sunki ovikelloa soittamaan yöllä, jos hyppään vaikka taksiin joskus unissani. Mun unimaailma on tosiaan välillä vähän villiä.
Mut ihan oikeesti, se oli ARKI-ilta tai siis -yö..onneks ne ylipäätään avas oven. Ihania tyyppejä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
MGandhi

Re: Gattacafanimiitti?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

sipsi kirjoitti: Voin mä tulla sunki ovikelloa soittamaan yöllä, jos hyppään vaikka taksiin joskus unissani.
¨

Joo, pistä koodia sitten unissas ensin, niin voin tulla avaamaan sulle alaoven, jotta pääset pimpottelemaan mun ovikelloa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Gattacafanimiitti?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

MGandhi kirjoitti:
Joo, pistä koodia sitten unissas ensin, niin voin tulla avaamaan sulle alaoven, jotta pääset pimpottelemaan mun ovikelloa.
No, sehän nyt on selvää.
Täälläkin neuvottiin muistaakseni, et kannattaa teipata kännykkä reiteen ennenku menee nukkumaan. Siis jos on taipumusta unissahäröilyyn.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Googlebot

Re: Gattacafanimiitti?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

sipsi kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
Joo, pistä koodia sitten unissas ensin, niin voin tulla avaamaan sulle alaoven, jotta pääset pimpottelemaan mun ovikelloa.
No, sehän nyt on selvää.
Täälläkin neuvottiin muistaakseni, et kannattaa teipata kännykkä reiteen ennenku menee nukkumaan. Siis jos on taipumusta unissahäröilyyn.
Tai ehkä ennemmin kodin avain?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Gattacafanimiitti?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Googlebot kirjoitti:
Tai ehkä ennemmin kodin avain?
Molempi parempi.


(Mut tosiaan, sori Gattaca..tän piti olla sun fanimiittiketju, eikä mun unissahäröilysellanen. Olen vilpittömästi pahoillani.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Gattacafanimiitti?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

sipsi kirjoitti: (Mut tosiaan, sori Gattaca..tän piti olla sun fanimiittiketju, eikä mun unissahäröilysellanen. Olen vilpittömästi pahoillani.)
Voit korvata tuon näyttäytymällä minulle 10 minuuttia nakuna, ja taivuttelemalla itseäsi toivomiini asentoihin (Ml reisien levitys niin että Pimppa näkyy kunnnolla).

Itsellä housut jalassa ja Runkkaan vasta kotona, mutta mulla on salastrategia miten pääsen koskettelemaan ja Sisällekin sinne niin silleen ovelasti tuon jatkona.. Ehän kerro.. ranskalaisleffasta opittu..
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
SikaMika

Re: Gattacafanimiitti?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gattaca kirjoitti: taivuttelemalla itseäsi toivomiini asentoihin
Luin toivottomiin asentoihin. Sori, että tulin pilaamaan Sipsin jo pilaamaan alunpitäenkin pilalla olleen ketjusi. Olen vilpittömästi pahoillani.
Vastaa Viestiin