Naiset: B-rappuasiaa

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Annatko panna B-rappuun?

Annan. Se on ihanaa. Lopuksi töräytän sisäänjääneet ilmat kuin fanfaarina.
11
55%
En anna. Kakkainen kikkeli sucks ja inhoan piereskelyä rakastelun päätteeksi.
8
40%
Ihan sama: miehelläni on niin pieni, että se taitaa tuntua vain anaalissa.
1
5%
 
Ääniä yhteensä: 20

Rahkapussi

Naiset: B-rappuasiaa

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Koska miehet saivat oman anaaliseksi-äänestyksensä, saavat naiset omansa:

NAISET!

1. Kiihottaako anaaliseksi ajatuksena?

2. Annatko panna mielelläsi B-rappuun?

3. Ottaisitko kakkaisen kikkelin suuhusi?

4. Aiheuttaako anaaliseksiä teille epämiellyttäviä kaasuvaivoja tai ulostamisvaivoja?
Bliss

Re: Naiset: B-rappuasiaa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

1. Ei
2. En missään tapauksessa
3. En
4. En tiedä, kokemus puuttuu.

Mitä mä saan palkinnoksi? :D
Rahkapussi

Re: Naiset: B-rappuasiaa

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Bliss kirjoitti:1. Ei
2. En missään tapauksessa
3. En
4. En tiedä, kokemus puuttuu.

Mitä mä saan palkinnoksi? :D
Hyvän mielen :h: *tarjoaa lämmintä kättä* :-D
Pyry-Matias

Re: Naiset: B-rappuasiaa

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Suvinen kirjoitti:Nyt ei oikein enaa pokka riita.
Tämä riittää hyvin 8)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Naiset: B-rappuasiaa

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Annan!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Pyry-Matias

Re: Naiset: B-rappuasiaa

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Mylwin kirjoitti:Annan!
Mä olisin tiennyt tämän. Kauheeta, kuinka hyvin tunnenkin teidät :shock:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Naiset: B-rappuasiaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Hus, Pyry-Matias tuonne miesten ketjuun siitä vastailemaan, Mylwin kans. Tää on naisten ketju johon en kyllä aio vastata, äänestän vaan anonyymisti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Naiset: B-rappuasiaa

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Lolita kirjoitti:Hus, Pyry-Matias tuonne miesten ketjuun siitä vastailemaan, Mylwin kans. Tää on naisten ketju johon en kyllä aio vastata, äänestän vaan anonyymisti.
Mä odotan vaan tota ekaa liian pieni-palleroa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Rahkapussi

Re: Naiset: B-rappuasiaa

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Mylwin kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Hus, Pyry-Matias tuonne miesten ketjuun siitä vastailemaan, Mylwin kans. Tää on naisten ketju johon en kyllä aio vastata, äänestän vaan anonyymisti.
Mä odotan vaan tota ekaa liian pieni-palleroa.
Tulee mieleen kesä 2004 ja silloinen heilani.... muusani ja innoittajani viimeiseen palleroon :-D
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Naiset: B-rappuasiaa

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Pyry-Matias kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Annan!
Mä olisin tiennyt tämän. Kauheeta, kuinka hyvin tunnenkin teidät :shock:
En kai mä omaanikaan rassaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Naiset: B-rappuasiaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Anteeks ny, mut siis ihanko totta naiset piereskelee anaaliseksin jälkeen :shock:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Naiset: B-rappuasiaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Anteeks ny, mut siis ihanko totta naiset piereskelee anaaliseksin jälkeen :shock:
Voisin kertoa jotain vieläkin kamalampaa, mutta rajani mullakin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Naiset: B-rappuasiaa

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Vaola kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Mä odotan vaan tota ekaa liian pieni-palleroa.
Niin, se olis varmaan ollut mun heiniä. Mutta silloin sen olis pitänyt kai olla: "Ihan sama: miehelläni on niin pieni, ettei se tunnu edes anaalissa." Ei sillä että mä olisin semmoista herkkua saanut Hänen kanssaan kokeilla. Pitänee kysyä poikaystäviltään. :twisted:
Se on juonut vaan liian vähän voimajuomaa: http://www.riemurasia.net/jylppy/displa ... at=0&pos=6
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Naiset: B-rappuasiaa

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

1. Kyllä
2. Kyllä
3. en.
4. ei
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Storia

Re: Naiset: B-rappuasiaa

Viesti Kirjoittaja Storia »

Annetuista vaihtoehdoista ei löytynyt oikeata mihin vastata.

1. Kiihottaako anaaliseksi ajatuksena?
Ei, juu, tyhjää, poissa...no, someday anyway

2. Annatko panna mielelläsi B-rappuun?
Kerran kolmessa vuodessa tjtn.

3. Ottaisitko kakkaisen kikkelin suuhusi?
Miksi ottaisin?

4. Aiheuttaako anaaliseksiä teille epämiellyttäviä kaasuvaivoja tai ulostamisvaivoja?
Ei
Geetzu

Re: Naiset: B-rappuasiaa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Anteeks ny, mut siis ihanko totta naiset piereskelee anaaliseksin jälkeen :shock:
Voisin kertoa jotain vieläkin kamalampaa, mutta rajani mullakin.
Ai säkin kakkasit lakanoille kunnon settien jälkeen?

Deleteä pitäs painaa, jos se anoppi täällä oikeesti... Ja *tut!

Peppuseksi on edelleen ihan tosi nannaa, mut ei tämmöne äänestys oo oikein kiva kun ei voi mitään pallottaa, valitus suoraan sinne Rahkikselle!!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Naiset: B-rappuasiaa

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Geetzu kirjoitti: Peppuseksi on edelleen ihan tosi nannaa,
Siis anteeksi mä en tajuu..
Kun kerran se Vaginakin on aika huonoissa asemissa koska naisen seksuaalisuuden onnennypykkä eli klitoris on oikeastaan Vaginan aukon ulkopuolella eikä Vaginaan jörniessä välttämättä saa kiihoitusta.. niin mitä vitun (tai siis ei vitun) kiksejä siitä anukseen panemisesta naiset saa? Sehän on vielä kauempana klitoriksesta eikä kovinkaan hermotettu.

Naisilla on kuulemma pillussa sisällä sentään se myyttinen G-piste. Miehillä (houmoilla) vastaava on ETURAUHANEN, jonka parhaiten tavoittaa juurikin persröörin kautta, mutta naisilla ei ole eturauhasta.

Siis eikö naisilla persepanonautinto ole aika KAUKAA haettua? Ehkä vain psyykkistä eikä fyysistä?

Itse en siimähäntiäni kakkareikään tuhlaisi, en edes kondomisimulaatiossa!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Geetzu

Re: Naiset: B-rappuasiaa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Ei naisilla mitään G-pistettä ole, klitoriskin turhan suureksi paisuteltu myytti. Pyllystä tulee kakkaa ja joskus paukkuja. Kyllä me naiset pääasiassa feikataan ja jos joskus ei, niin kiihotutaan vaan siitä alistumisesta, siitä otetuksi tulemisesta teille miehille. Olemme lähes täysin tunnottomia, joillain tosin on tuntoaisti kosketukseen kehittynyt ajan kanssa, eli kun iho on kananlihalla, se ei välttämättä ole feikattu sellaiseksi.

Suuseksikin on tosi epänannaa, sitäkin tulee harva se päivä testailtua ihan vaan kyrvän toiveesta. Aataminomenalla se vois muuten olla toimivampaa.

Siimahäntiä voi tuhlata pepun päällekin, mua ainakin sattuu pirusti lähes aina jos kyrpärakas purkautuu sisuksiin.

Arvaas muuten Gattaca mitä. Peppuseksi pitää pukamat poissa. Pakko sen on olla niin, koska nyt kun sitä suht säännöllisesti tulee duunailtua niin pukamat tosiaan on pysyneet poissa, mitään muuta en tähän hyväpebaisuuteen katsos keksi. (Luin just pukamistas tuolta toisaalta, ootko kokeillu työntää kuitupitosta tavaraa suoraan pyllyyn?)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Naiset: B-rappuasiaa

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Geetzu kirjoitti:Kyllä me naiset pääasiassa feikataan ja jos joskus ei, niin kiihotutaan vaan siitä alistumisesta, siitä otetuksi tulemisesta teille miehille.
Jospas huvikseni uskon mitä sanoit.
Ilmankos äiteeni sanoo treffeistäni, että "ei noin kiltti tarvitse olla". Ja valittaa että isäni ei koskaan alkanut äiteen sitomis/alistusfantasioihin.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Naiset: B-rappuasiaa

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti:[
Kommentoidaan nyt kun tuo Kakkakakin kirjoittelee, vaikka naisillehan tää kysely oli tarkoitettu.

Silloin tällöin on tullut vierailtu tämänkin rapun puolella. On pyydetty, ei ole tarvinnut alistaa tai pakottaa kuin ehkä leikisti, joten ilmeisesti on kivaa ja sen suuntaiset on havaintonikin. Todettakoon myös että mitään edellä kuvattuja hygieniongelmia en ole havainnut, koska hommia on hoideltu ilmeisesti vain silloin kun asiaan on valmistauduttu ja hygieniat hoidettu.

Havaintontojeni eikä omakohtaiset kokemusteni määra ei ole kovin suuresta joukusta, mutta se kyllä tuntuu tukevan aiemmin esittämääni näkemystä, jonka mukaan kuumimmat pakkaukset ovat bi-henkisä. Samat ihmiset ovat tykänneet peppuseksistäkin. Teoriani on se, että kyse on lähinnä siitä, että ko henkilöt ovat vain olleet poikkeuksellisen sensuelleja, ennakkoluulottomia ja kokeilunhaluisia, ei niinkään, että muuten asioilla olisi jotain yhteistä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Naiset: B-rappuasiaa

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

BrianW kirjoitti:ihmiset ...henkilöt.
Olikos niissä miehiä kun et sano "naiset", homo!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Geetzu

Re: Naiset: B-rappuasiaa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Turhaa akkojen inhimillistämistä. 8)
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Naiset: B-rappuasiaa

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti:
BrianW kirjoitti:ihmiset ...henkilöt.
Olikos niissä miehiä kun et sano "naiset", homo!
Naisista on kyse. Naisetkin ovat ihmisiä, joka ehkä tulee yllätyksenä sinulle.

Kyllä mä olen hetsku ja tykkään kovasti naisista, vaikka joskus olen miettinyt, että olisi vielä paremmat markkinat jos kokisi miehetkin puoleensavetävinä. Ei niin, että olisi syytä valittaa mutta kun nälkä on aina kasvanut syödessä.

Tosin olen sitä mieltä, että kyseessä saattaa olla vain voimakkaasti sisäistyneet kulttuurin tms opit ja jos olisin kasvanut ja elänyt sellaisessa ympäristössä, jossa omasta sukupuolestaan pitäminen olisi ollut suotavaa ja hyväksyttyä, niin ehkä minäkin olisin samanlainen. Tällaisia yhteisöjän ymmärttäkseni oli muinaissa Kreikassa ja Roomassa. Katsottiin, että parhaat soturit tykkäsivät toisistaan ja siten puolustivatkin innokkaammin toisiaan taistelussa. Naisiahan taidettiin pitää silloin enemmänkin omaisuutena ja synnytyskoneina.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Rahkapussi

Re: Naiset: B-rappuasiaa

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

^ Juu, ei se perseeseen paneminen tee kenestäkään homoa, oli kyseessä sitten naisen tai miehen perse. Sehän on vain seksiä. Eivät muinaiset kreikkalaiset kokeneet olevansa homoseksuaaleja, sehän oli kiellettyä sen ajan yhteiskunnassa. Pederastia eli vanhemman miehen ja nuoremman miehen suhde käsitettiin hyvänä tapana kasvattaa ja sivistää nuoria miehiä. Usein pederastinen seksiakti oli sellainen, että vanhempi mies hinkkasi takaapäin kaluaan nuoremman miehen jalkojen väliin. Tästä huolimatta pidettiin hyvän vapaan kansalaisen (miehen) merkkinä sitä, että he menivät naimisiin naisen kanssa ja hankkivat lapsia.

Antiikin ja jopa keskiajan sodissa voitetut sotapäälliköt raiskattiin eli heidät häväistiin panemalla takapuoleen. Tällä ei ollut mitään tekemistä seksin tai homoseksuaalisuuden kanssa, vaan kyseessä oli puhdas väkivallan teko ja vallan osoitus.

Eron tekee tunnepuoli, se, rakastuuko/ihastuuko miehiin vai naisiin.
Vastaa Viestiin