Syy suhteettomuuteesi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

NuoriDaavid kirjoitti: Silloin vika on itsessä. Maailmassa on 3 miljardia vastakkaisen pukusuolen edustajaa. JOs sopivaa ei löydy, niin vika on oman pääkopan sisällä (terveisiä myös sinne nimeltä mainitsemattomaan osoitteeseen).
Äh... no vanhanajan lehti-ilmoituksissa haettiin "raitista, savutonta ja tanssitaitoista miestä". Kun ne tapaavat, niin siinäkö niitten yhteiset asiat? Onko ne muuten niin samanlaisia vai eivätkö muuta tiedosta?

Ja sitten tuosta kelpoisuusjutustani..
Sanopas NuuoriDaavid:
Sinulla on kuulemma ollut paljon panemiasi naisia.. Ne festaripanotkin. (Edit, se taisi olla Kilkill, sori :D ) Yllä tunnustit, että Ihminen on sinua komeampi. Ja silloin nuorena sinulla ei ollut lääkärin papereitakaan, ei paljoa rahaa, ei jeeppiä.

Nyt vetoat "itsevarmuuteen". Mutta eikö se ole pelkkä sana tai itsepetosta tai silkkaa tyhmyyttä sinulla silloin? Miten helvetissä oletit kelpaavaasi naisille?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Pyry-Matias

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti:Silloin vika on itsessä.
Eiku muissa, vanhemmissa, olosuhteissa 8) On totta, että toisille se VAAN on helpompaa, mutta yhtä totta on se, että kaikkien se on opeteltava, tehdä ne perusmokat, nousta kuin fenixlintu tuhkasta aina uudelleen ja uudelleen.

Kuten jo todettua, etlämässä ei ole mitään niin helpopa kuin jäädä peiton alle: silloin ei tapahdu mitään pahaa, muttei mitään hyvääkään.

Nyt mua kuitenkin taas häiritsee aina sama sekaannus näissä keskusteluissa. Siis pillunsaanti ja sopivan seurustelukumppanin löytyminen on täysin eri asia. Näihin pätee samat mutta myös aivan eri lainalaisuudet.

EDIT: typot
Viimeksi muokannut Pyry-Matias, 11.06.2007 11:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
SikaMika

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gattaca kirjoitti:
Miten helvetissä oletit kelpaavaasi naisille?
Hän tajusi, että naiset siinä kuin miehetkin ovat vain ihmisiä, jotka kaipaavat toista ihmistä rinnalleen. Verta ja lihaa ne naisetkin siis ovat, eivät mitään jumalolentoja. Yhtälailla hekin joskus heikkoina hetkinään arpovat, mikseivät kelpaa Miehille. Mutta sinähän et olekaan ihminen, joten tästäkään oivalluksesta ei luonnollisesti ole sinulle apua.
NuoriDaavid

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gattaca kirjoitti: Sanopas NuuoriDaavid:
Sinulla on kuulemma ollut paljon panemiasi naisia.. Ne festaripanotkin. (Edit, se taisi olla Kilkill, sori :D ) Yllä tunnustit, että Ihminen on sinua komeampi. Ja silloin nuorena sinulla ei ollut lääkärin papereitakaan, ei paljoa rahaa, ei jeeppiä.

Nyt vetoat "itsevarmuuteen". Mutta eikö se ole pelkkä sana tai itsepetosta tai silkkaa tyhmyyttä sinulla silloin? Miten helvetissä oletit kelpaavaasi naisille?
Sanaa "itsevarmuus" en ole mielestäni tässä ketjussa maininnut?

Mitä tulee itseeni, niin olenhan sinulle pokaustaktiikkani kertonut n+1 kertaa: rima alhaalle, paljon yritystä, niin aina jollekin kelpaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

SikaMika kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
Miten helvetissä oletit kelpaavaasi naisille?
Hän tajusi, että naiset siinä kuin miehetkin ovat vain ihmisiä, jotka kaipaavat toista ihmistä rinnalleen. Verta ja lihaa ne naisetkin siis ovat, eivät mitään jumalolentoja. Yhtälailla hekin joskus heikkoina hetkinään arpovat, mikseivät kelpaa Miehille. Mutta sinähän et olekaan ihminen, joten tästäkään oivalluksesta ei luonnollisesti ole sinulle apua.
En niin ole ihminen, kitinäkin on opettanut :D¨
Mutta sepäs se, että naiset ovat vain ihmisiä. Siis ihmisiä. Kokonaisia toisia tietoisia olentoja. Vaikka ei parisuhde tai seksi olisi kyseessä: On ihan vitun eri asia tehdä mitä käsketään, hankkia omaa etua tai sitten uhmata ihmisiä, kuin kuvitella KELPAAVANSA ihmisille. Paitsi perheessä johon syntyy. Sellainen on jotain ylimääräistä ja sanon röyhkeää.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
NuoriDaavid

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gattaca kirjoitti: Sellainen on jotain ylimääräistä ja sanon röyhkeää.
Röyhkeää??

Kyllähän suomalainen perusjuntti saa luvan kelvata toiselle suomalaiselle perusjuntille. Ei siinä mitään röyhkeää ole.
Pyry-Matias

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Gattaca kirjoitti: En niin ole ihminen, kitinäkin on opettanut :D
Haista ny vittu. Täydellistä luuserin paskapuhetta.
SikaMika

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gattaca kirjoitti:röyhkeää.
Siinä, ettei pidä itseään muita huonompana, ei ole mitään röyhkeää. Paitsi tietenkin sellaisen silmissä, joka pitää itseään muita huonompana.

Itsetunto != röyhkeys.
NuoriDaavid

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kun olen näitä uuspanettomien tekstejä lukenut, niin ehkä ongelma on se, että ei olla valmiita heittäytymään ja antamaan itsestään?

Jos ei anna ei voi saada. Ihmissuhteessakaan. Täytyy olla valmis heittäytymään.

JOs koko ajan on käsijarru päällä ja valmis vetäytymistie katsottuna, niin ei siitä mitään tule.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

NuoriDaavid kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Sellainen on jotain ylimääräistä ja sanon röyhkeää.
Röyhkeää??

Kyllähän suomalainen perusjuntti saa luvan kelvata toiselle suomalaiselle perusjuntille. Ei siinä mitään röyhkeää ole.
No minulla lienee se mainitsemaSi narsistinen vamma. :D
Katson kaikkea niin, että minä olen tässä ja ulkomaailma tuolla, ei niin että olen yksi otus muiden seassa. Eri asia sitten, että voin vastustaa ulkomaailmaa tai joku TEKEMÄNI asia voi kelvata ulkomaailmalle.

Kaikki aloitteen tekokin vaatii siihen luottamista, että uskaltaa tulkita naisen käytöksen ei perussosiaalisuudeksi vaan romattisen/seksuaalisen kelpoisuuteni osoitukseksi. Ja se on vähän liian kova juttu, että ulkomaailma kelpuuttaisi minut. Kuin kohtasi Jumalan ja tarjoaisi sille kikkeliään, vaikka tässä tapauksessa ulkomaailman olento karvaperseamispimu olisikin :D

(oikeastaan Jumalalle teen noin joka päivä... illusorinen hahmo vai samaistunko siihen?
Mutta pointti ei mikään oma itsevarmuus tai onko nainen ihmeolento, vaan että nainenhan on MINUSTA ERILLINEN OLENTO ULKOMAAILMASTA!!! (
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
segma

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja segma »

Tällä hetkelläkö? Suurin syy suhteettomuuteeni varmaan on se, että edellinen päättyi. Damn!
Aito_Johanna

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Rahkapussi kirjoitti:
Miksi ei ole suhdetta tai miksi ei elä suhteessa?
Häh? Synnyin niin, ettei ole suhdetta.
Sitten, jos joskus on suhde, voisi ehkä listata syitä, miksi on suhde. Paitsi että kai se on ihan luonnollinen olotila sekin.
Tix

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Aito_Johanna kirjoitti:listata syitä, miksi on suhde.
V: "Wagner, tiedätkö mitä naiset haluavat miehiltä?"

W: "Aisaa."
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Sellainen on jotain ylimääräistä ja sanon röyhkeää.
Röyhkeää??

Kyllähän suomalainen perusjuntti saa luvan kelvata toiselle suomalaiselle perusjuntille. Ei siinä mitään röyhkeää ole.
No minulla lienee se mainitsemaSi narsistinen vamma. :D
Katson kaikkea niin, että minä olen tässä ja ulkomaailma tuolla, ei niin että olen yksi otus muiden seassa. Eri asia sitten, että voin vastustaa ulkomaailmaa tai joku TEKEMÄNI asia voi kelvata ulkomaailmalle.

Kaikki aloitteen tekokin vaatii siihen luottamista, että uskaltaa tulkita naisen käytöksen ei perussosiaalisuudeksi vaan romattisen/seksuaalisen kelpoisuuteni osoitukseksi. Ja se on vähän liian kova juttu, että ulkomaailma kelpuuttaisi minut. Kuin kohtasi Jumalan ja tarjoaisi sille kikkeliään, vaikka tässä tapauksessa ulkomaailman olento karvaperseamispimu olisikin :D

(oikeastaan Jumalalle teen noin joka päivä... illusorinen hahmo vai samaistunko siihen?
Mutta pointti ei mikään oma itsevarmuus tai onko nainen ihmeolento, vaan että nainenhan on MINUSTA ERILLINEN OLENTO ULKOMAAILMASTA!!! (
Näähän ziljoonaan kertaan g:lle selitetty. Täysin itse aiheutettu ongelma. Kunhan vaan mieluummin runkkailee ja valittaa ja syyttää muita (ihmisiä, maailmaa yms), kuin tekee asialle jotain.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Aito_Johanna

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

NuoriDaavid kirjoitti:
Silloin vika on itsessä. Maailmassa on 3 miljardia vastakkaisen pukusuolen edustajaa. JOs sopivaa ei löydy, niin vika on oman pääkopan sisällä (terveisiä myös sinne nimeltä mainitsemattomaan osoitteeseen).
Terveisiä täältä "nimeltä mainitsemattomasta osoitteesta", että no totta ihmeessä "vika" on oman pääkopan sisällä. Käsitystavoissamme on vain se ero, että minun mielestäni yksin viihtyminen (--> ei ole pakonomaista tarvetta tarrautua keneen tahansa), valikoivuus ja se, että ei ihastu helposti, ei ole vika vaan luonteenpiirre. Meikäläisillä on oikeus olla ja elää ja etsiskellä vähän pitempään ihan siinä missä teikäläisillä on oikeus olla ja elää ja laiduntaa hätäpäissään joka mättäästä.

Vaikka turhaan mä tästä taas aloitan, ei tuo jästipää kuitenkaan ota infoa vastaan :tiistai:
NuoriDaavid

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Silloin vika on itsessä. Maailmassa on 3 miljardia vastakkaisen pukusuolen edustajaa. JOs sopivaa ei löydy, niin vika on oman pääkopan sisällä (terveisiä myös sinne nimeltä mainitsemattomaan osoitteeseen).
Terveisiä täältä "nimeltä mainitsemattomasta osoitteesta", että no totta ihmeessä "vika" on oman pääkopan sisällä. Käsitystavoissamme on vain se ero, että minun mielestäni yksin viihtyminen (--> ei ole pakonomaista tarvetta tarrautua keneen tahansa), valikoivuus ja se, että ei ihastu helposti, ei ole vika vaan luonteenpiirre. Meikäläisillä on oikeus olla ja elää ja etsiskellä vähän pitempään ihan siinä missä teikäläisillä on oikeus olla ja elää ja laiduntaa hätäpäissään joka mättäästä.

Vaikka turhaan mä tästä taas aloitan, ei tuo jästipää kuitenkaan ota infoa vastaan :tiistai:
Helpotan tuskaasi: kyllä mä ymmärrän sua (ainakin luulen niin).
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

BrianW kirjoitti: Täysin itse aiheutettu ongelma. .
Totta kai. Tai niin itse aiheutettu kuin psyykkiset tilat ovat tai eivät ole. Eksistentiaalinen vinksahdus. Minun näkökulmastani ihan looginenkin. Ihmettelen, mikseivät kaikki koe samoin. No silloin kukaan ei edes lisääntyisi ja sukupuutto tulisi, mutta silti.

Ja Aito_Johannalla komppia sikäli että perustilahan on olla ilman parisuhdetta, parisuhde on poikkeus. Ihme tai hyvää tuuria jos sopiva löytyy. Paitsi näillä joilla pitää koko ajan olla seurustelusuhde. Sitten niitä sarjana pitäessä varmaan pakko laskea tasoa tai ei suuremmin välitä onko tyyppi oikeasti sopiva (senhän voi vaihtaa helpommin kuin auton) tai sitten on itse niin tylsimys että mistä vaan löytää vastakappaletaviksen.

Pelkkää harrastetoimintaa sitten tavan vuoksi.
Kuinkahan monta pariutumista ja eroa olen CityKitinästäkin huomannut. Välillä sinkkuna, sitten äkkiä niillä onkin mies tai nainen ja niiiin rakastuneita, sitten taas sinkkuna, sitten taas uusi jne.. ihan huvittaa jo.
Itselleni mieluummin irtopanoja kuin sarjaseurusteluja, kiitos.

Kerran meinasinkin joutua seurusteluntapaiseen naisen kanssa, mutta onneksi minulla ei seisonut :D ja muutenkin mokasin homman. Oikeastaan olin ilahtunut, kun tuntui että tuo on vain vähän sinnepäin hyvä, en mä tuon kanssa jaksa paria leikkiä.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Tix

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Annoin hellästi pakit pystytisuiselle kiltinkunnolliselle teiniprinsessablondille. Tässä viimeisin syy suhteettomuuteeni. Päivitän sitten kunhan tulee muutoksia.
ninnithequeen

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tähän ketjuun on kirjoittanut niin monta mukavaa, hyvännäköistä sinkkua että pakko sanoa: en ymmärrä miksi olette yksin. Nenä pystyyn ja menoksi, kyllä se oikea jostain löytyy. Kukaan ei kuitenkaan ole täydellinen. Mitä jos elämäsi nainen/mies onkin se 3 lapsen yksinhuoltaja?

Ja Clay: sä et ole ruma. Sä olet vaan tyhmä ;)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

ninnithequeen kirjoitti:Tähän ketjuun on kirjoittanut niin monta mukavaa, hyvännäköistä sinkkua että pakko sanoa: en ymmärrä miksi olette yksin. Nenä pystyyn ja menoksi, kyllä se oikea jostain löytyy. Kukaan ei kuitenkaan ole täydellinen. Mitä jos elämäsi nainen/mies onkin se 3 lapsen yksinhuoltaja?
ÄÄÄK!!!
Ainoa naiskontaktini vuoteen on ollut se naapurin karjakko, jota auttelen rehuviljan tasoittelussa kauhaan, kun sitä traktorilla varastostani hakee (aion kyllä häätää sen väen sieltä, ei vuokrasopimusta). Mutta misu on hoikka, pystytisuinen, pitää eläimistä ja historiasta.. ratsastaja (hyvät lantionpohjalihakset? ) Luultavasti liian nuori minulle ja minä sepalusaukinen haiseva vanha ukko ahdistelen kuin Kuutamosonaatti-leffassa (mulla on samanlainen traktorikin kuin Kyyrölän veljeksillä)

Kerran pyysin uloskin ja tuo sanoi kiitos ei.
Mistäs se seuraava? No ei mistään.
Viititkö Ninni sanoo sille että lähtee mun kanssa ulos?
Tai sanonko minä sille Ninni käskee?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
ninnithequeen

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gattaca kirjoitti: Viititkö Ninni sanoo sille että lähtee mun kanssa ulos?
Tai sanonko minä sille Ninni käskee?
Joo, luulis tottelevan ku mamma ärähtää ;)

Eiku oikeesti sinäkin. Kattelisit niitä oman ikäsiäs kans välillä. Rakkaus on paljon muutakin ku pystytisuja.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

ninnithequeen kirjoitti:Eiku oikeesti sinäkin. Kattelisit niitä oman ikäsiäs kans välillä. Rakkaus on paljon muutakin ku pystytisuja.
Haista sinäkin kolmekybänen vanha akka vaikka vittu! :D No ei sentään.
Pointti tuossa lähinnä, että minkäänlaista naista osuu tielleni todella harvoin. Ihan sattumia kerran viiteen vuoteen tai jotain. Baarit ei toimi, nettimisut kaukana. Ei minulla ole niitä vanhempiakaan painoksia joista valikoida. En koskaan ole voinut valikoida, mitä eteen sattuu niin sattuu. Tuo on henkisesti sopiva, ja se on vielä harvinaisempaa. Pystytisuisuus tietysti mun kannalta nytten rasite, voi perkele!

(jaa niin, olen vieläkin selvinpäin :D )
Viimeksi muokannut Gattaca, 12.06.2007 1:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
ninnithequeen

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei saa luovuttaa Gattaca, ei sitä koskaan tiedä hei millon se kävelee vastaan sinullekin.
Quarter

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Quarter »

BettyB. kirjoitti:Valitettavasti täytyy kuitenkin todeta, että preferoin edelleen komeita ja kaljuja, oli taloja tai ei...
:kele:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

ninnithequeen kirjoitti:Ei saa luovuttaa Gattaca, ei sitä koskaan tiedä hei millon se kävelee vastaan sinullekin.
Satuja..
Minua huvittaa vaikka nämä leffat, joissa mies ja nainen joutuu autiolle saarelle/ agenttiseikkailuun / jumiin hissiin tms ja tietysti he rrrrakastuvat kun ovat SATTUNEET yksiin. No ei helvetti.. tosimaailmassa ainakaan nainen ei haluaisi olla sen miehen kanssa missään tekemisissä ja olisi luultavasti varattu ja joka tapauksessa he ihan väärää tyyppiä tai ikää toisilleen :D

Mutta kamoon..
Missä parit tutustuvat?

-Töissä? Olen "yrittäjä" ja ainoa "työ"voima olen minä
-Koulussa? Olen kouluni käynyt. Kursseilla myöhemmin käydessäni ei myöskään koskaan ole ollut sopivaa vapaata naista. Pariutuneita yleensä.
-Harrastukset? No eipä tähtitieteen kurssilla viimeksi näkynyt yhtään vapaata misua, paitsi yksi 16 vee. Sama kaikkiin harrastuspiireihin, joihin joskus olen eksynyt
-Baari? Täällä parikymppisille ja se meno tympäisee, kuten olen kertonut
-Kavereiden bileet? Mitä ne on? Teineille. Ja kun olin nuorempi, ei mun nynnykavereilla mitään bileitä ollut.
-Nettideitit? Kokeiltu on, ei toimi
-KITINÄ? RUAHAHAHAHA!!! :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter