Feikkinakukuvat

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Ann kirjoitti:
Sinä se tässä paska olet, alle kaiken arvostelun. Hyppää oksettava runkkari puimurin alle.
Sain just idean uudesta kuvasta!!!
Täytyy vaan leikata Mylwin irti ensin..
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Gattaca kirjoitti: Sain just idean uudesta kuvasta!!!
Täytyy vaan leikata Mylwin irti ensin..
Mitä jos leikkaat pääsi alkuun irti.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Ann »

Gattaca kirjoitti: Sain just idean uudesta kuvasta!!!
Täytyy vaan leikata Mylwin irti ensin..
Mulla on muuten oma leuku. Voisin sillä leikata sut irti tästä todellisuudesta.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Mylwin kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Sain just idean uudesta kuvasta!!!
Täytyy vaan leikata Mylwin irti ensin..
Mitä jos leikkaat pääsi alkuun irti.
Kerro alkuun Annan kuppikoko ja nännien koko ja väri!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Gattaca kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Sain just idean uudesta kuvasta!!!
Täytyy vaan leikata Mylwin irti ensin..
Mitä jos leikkaat pääsi alkuun irti.
Kerro alkuun Annan kuppikoko ja nännien koko ja väri!
Mitä jos keskityt karhun kittaamiseen ja käyttäydyt asiallisesti, niinkun kunniallisilla reserviläisillä yleensä on tapana.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Ann »

Gattaca kirjoitti: Kerro alkuun Annan kuppikoko ja nännien koko ja väri!
Mene kuule vaikka tässä välissä sinne huoriin. Ne jaksaa hymyillen kuunnella sun infantiileja urpouksia, kunhan vain hinnasta sovitte. Kehitelkää vaikka joku semmonen fantasiaskenaario, jossa sulla oikeasti on joku ihmisarvo.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tätä ärsyttämistä vois jatkaa vaikka kuinka pitkään, mutta menen nukuksimaan. Hellyyttävää että Mylwin vitsaili Suviselle, mutta suojelee omaa naarastaan. Niiqu söpöö!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Gattaca kirjoitti:Tätä ärsyttämistä vois jatkaa vaikka kuinka pitkään, mutta menen nukuksimaan. Hellyyttävää että Mylwin vitsaili Suviselle, mutta suojelee omaa naarastaan. Niiqu söpöö!
Missähän vaiheessa mä olen vitsaillut Suviselle? Aivan yhtä mautonta idiotismia kuin sun naisjutut tällä palstalla yleensäkin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Mylwin kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Tätä ärsyttämistä vois jatkaa vaikka kuinka pitkään, mutta menen nukuksimaan. Hellyyttävää että Mylwin vitsaili Suviselle, mutta suojelee omaa naarastaan. Niiqu söpöö!
Missähän vaiheessa mä olen vitsaillut Suviselle? Aivan yhtä mautonta idiotismia kuin sun naisjutut tällä palstalla yleensäkin.
Mylwin kirjoitti: Suvinen terapiaan!
Sä oot kuitenkin vihjaillut tässä pitkin viikkoa että oot vähän pikkutuhma ja kaikkea ja tissikuvankin laitoit galleriaan.
Olkoonkin että ehkä parodioit minua, niin ei tuossa Suvisen suojelua tai näkynyt niinkuin Annille. Söpöö! :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Gattaca kirjoitti: Sä oot kuitenkin vihjaillut tässä pitkin viikkoa että oot vähän pikkutuhma ja kaikkea ja tissikuvankin laitoit galleriaan.
Parodioin sun suhtautumista siihen, että oletat että jonkun kuvan laittaminen (tai puheet) antavat sulle luojan luoman oikeuden tehdä urpouksia. Tai pikemmin sun itsellesi antaman oikeuden. Tiedät varmasti varsin hyvin tässä vaiheessa eUraa, (ja jos et tiedä, olet retardi) minkälaista läppää ihmiset ottavat ystävällismielisenä kiusoitteluna ja mitä eivät - joten sun juttuja ei voi kukaan ottaa muuta kuin provokaatioina.

Jos sä olet Annan mielestä idiootti ja se sun mielestä morooni niin se ei ole mun ongelma, mutta turha sotkea mua asiaan. Tai mun galleriaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Ann »

Gattaca kirjoitti: Olkoonkin että ehkä parodioit minua, niin ei tuossa Suvisen suojelua tai näkynyt niinkuin Annille. Söpöö! :D
Söpöä on se, että et uskalla heittää tuota kuraläppääsi mulle suoraan, vaan alennut lyömään nurkan takaa mylwin-kilven suojasta. Noh, etpä siinä eroa kovinkaan suuresti palstan muista paska-aivoista.

Teitpä runkkukuviasi sitten kenestä hyvänsä, niin yhtä iljettävää se on silti. Itse en huomannut olevani "listallasi" kun vasta äsken. Jospa jatkossa jättäisit postaamatta tekeleitäsi muista kuin palstan hyväksihavaitusta kiimapillusta.

Mikäli et itse muista, niin minä olin eläinrääkkäjä, jolle olit jakamassa kuolematuomiota. Pidetään se mieluummin niin. Ei mullakaan ole tapana runkata Manalan kuville.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Mylwin kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Sä oot kuitenkin vihjaillut tässä pitkin viikkoa että oot vähän pikkutuhma ja kaikkea ja tissikuvankin laitoit galleriaan.
Parodioin sun suhtautumista siihen, että oletat että jonkun kuvan laittaminen (tai puheet) antavat sulle luojan luoman oikeuden tehdä urpouksia. Tai pikemmin sun itsellesi antaman oikeuden. Tiedät varmasti varsin hyvin tässä vaiheessa eUraa, (ja jos et tiedä, olet retardi) minkälaista läppää ihmiset ottavat ystävällismielisenä kiusoitteluna ja mitä eivät - joten sun juttuja ei voi kukaan ottaa muuta kuin provokaatioina.
.
Suvisen tapauksessa millään hänen jutuillaan tai varsinkaan jollain kuvalla (jota bikinikuvaa en edes käyttänyt) ei ollut mitään tekemistä kuvayritelmän kanssa. Kunhan oli selvä kasvokuva JOSTAKIN Kitinämisusta ja sitten sattui silmiin netin nakukuva, jolla oli samantapainen sivuttainen asento. Siinä se.

Julkaisu täällä ei ollut muuta kuin ajattelin että what the hell. Mitäs kätkeä tuota näin pienessä yhteisössä, pellepalsta muutenkin. Jos kuvaa olisin sattunut tekemään jostain muusta, olisin heittänyt sen tänne yhtälailla. Se saattaa olla "urpoilua", mutta en välitä. Mielelläni otan valtuuden ärsyttää.
Viimeksi muokannut Gattaca, 13.06.2007 0:05. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Gattaca kirjoitti:Se saattaa olla "urpoilua", mutta en välitä. Mielelläni otan valtuuden ärsyttää.
Ärsyttää ihmisiä? Sullahan se tuntuu olevan synnyinoikeutena. Sen sijaan että se tekee susta vahvan ihmisen, se tekee susta löysän kasan ihmisenpaskaa. Toisaalta, ei sulla ilmeisesti ole koskaan ollut halua muuta ollakaan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Ärsyttää minulta väärä sana. Ei tarkoitusta, sivutuote. Vessanseinäheittojahan nämä.
Ann kirjoitti: Teitpä runkkukuviasi sitten kenestä hyvänsä, niin yhtä iljettävää se on silti.
.
RUNKKUkuvia? No eipä tule mieleenkään runkata kun kopypastaa tasoja Photarissa. Eikä jälkeenpäinkään, koska on kuvan itse tehnyt, ei se ole se ihminen.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Ann »

Gattaca kirjoitti: RUNKKUkuvia? No eipä tule mieleenkään runkata kun kopypastaa tasoja Photarissa. Eikä jälkeenpäinkään, koska on kuvan itse tehnyt, ei se ole se ihminen.
Runkkasit sä sitten kullias tai korteksias, niin toisten ihmisten vastentahtoinen käyttäminen tyydytysvälineenä on sellaista toimintaa, että toivoisin sen jäävän sinne pystyynlahoavan vajasi seinien sisäpuolelle.

Jos moka on tehty ja toisen ärsyyntynyt reaktio havaittu, niin teet parhasi korjataksesi mokan ja pyydät anteeksi. Mutta eihän se sulla toimi näin. Nyt kun olet löytänyt tämän, paskaa selkärangan tilalla olevien luusereiden ylläpitämän sisäsiittolan leikkikentäksesi, niin sama kura jatkuu muodossa jos toisessa, siihen asti kunnes kunniatta kuolet.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Ann kirjoitti: toisten ihmisten vastentahtoinen käyttäminen tyydytysvälineenä on sellaista toimintaa, että toivoisin sen jäävän sinne pystyynlahoavan vajasi seinien sisäpuolelle..
Eipäs nyt käännetä tätä eläinoikeuskeskusteluksi :D

Ja Suviselle olen selvittänyt asiaa. Ehkä rauhoittuu.
Jäi kaivelemaan Shitlordin neuvot.. pitäsi se tukka kumminkin vielä uusia. :D
Viimeksi muokannut Gattaca, 13.06.2007 0:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Quarter

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Pitäisiköhän G:ltä evätä pääsy kitinän gallerioihin niin ei pääse tätäkään tapahtumaan... Vai missä vaiheessa on aasin ignore-duuni? Siis se että norattu henkilö ei näe noraajan galleriaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Ann »

Gattaca kirjoitti: Eipäs nyt käännetä tätä eläinoikeuskeskusteluksi :D
Joo, ei käännetä katsetta pois siitä tosiasiasta, että se mikä on tänään hupia toisen kustannuksella, kapsahtaa pian omaan nilkkaan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Quarter kirjoitti:Pitäisiköhän G:ltä evätä pääsy kitinän gallerioihin niin ei pääse tätäkään tapahtumaan... Vai missä vaiheessa on aasin ignore-duuni? Siis se että norattu henkilö ei näe noraajan galleriaa.
Jösses.
Pysy sä siellä baarissas. Siinäkin sellanen jätkä, jolla ei ole MITÄÄN sovittavia piirteitä.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Ann kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Eipäs nyt käännetä tätä eläinoikeuskeskusteluksi :D
Joo, ei käännetä katsetta pois siitä tosiasiasta, että se mikä on tänään hupia toisen kustannuksella, kapsahtaa pian omaan nilkkaan.
Pureeks minkit ja ketut nilkkaan?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Ann »

Bannatkaa koko vitun urpo.

Tai poistakaa kuvanne galleriasta ja lopettakaa kirjoittaminen kokonaan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Ann »

Gattaca kirjoitti: Pureeks minkit ja ketut nilkkaan?
Ne puree sinne mistä kiinni saa. Tartuttavat vesikauhun ja kusevat sun kituvan ruumiis päälle.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Teillä on kuulkaas jo riemuna oma yli-ihmismäisyytenne minuun verrattuna. Tasoitusta vaan jos päätän, ettei armoa täältäkään teille.

Mutta Suvista vastaan minulla ei siis ole mitään.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Gattaca kirjoitti:Teillä on kuulkaas jo riemuna oma yli-ihmismäisyytenne minuun verrattuna. Tasoitusta vaan jos päätän, ettei armoa täältäkään teille.
Kyllä sulla on hassu mielikuva ihmismäisyydestä, puhumattakaan yli-sellaisesta jos myö kuulutaan siihen kategoriaan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Feikkinakukuvat

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Shiny happy people holding hands!!! :D
The Bold and the Beautiful!

The beautiful people, the beautiful people... äh en muista Marilyn Mansonia ulkoa.. öitä nytten ..
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Vastaa Viestiin