Torstantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vihtahousu

Re: Torstantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Pyry-Matias kirjoitti:Voitettiin sarjajohtaja 1-0. IIIIIIIIK!!! Niillä ei ollut yhtään kunnon tonttia -smak!
Voitettiin toiseks vika (ite ollaan kolmanneks vika) 1-2, vähäks ollaan kovia. No ei tuolla harrastesarjatasolla on kundeilla motivaation puutetta, oltiin selkeesti parempi, mutta pelattiin alle tason ja kirkkaasti.

Kävin salilla, helpotti tuskaan.
Pyry-Matias

Re: Torstantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Vähänkö fantsuu et joku toinenkin harrastaa joukkuelajia ja raportoi myös :D Välillä tuntuu, et täällä kaikki muut vaan yksilöharrasteleepuuhastelee. Siis nytkin olis kiva, et joku vaik onnittelis 8) *krisseilee*

Onnittelut, Dee, hienosta voitostanne!
Vihtahousu

Re: Torstantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Pyry-Matias kirjoitti:Vähänkö fantsuu et joku toinenkin harrastaa joukkuelajia ja raportoi myös :D Välillä tuntuu, et täällä kaikki muut vaan yksilöharrasteleepuuhastelee. Siis nytkin olis kiva, et joku vaik onnittelis 8) *krisseilee*

Onnittelut, Dee, hienosta voitostanne!
Kiitos samoin sinnekin 8) Mähän oon vannoutunut joukkoelajien harrastaja, blood-in-blood-out! :sir:
SikaMika

Re: Torstantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tehokas ilta takana. Lasken tehokkuuden huippukastiin vetämäni kolmen tunnin päikkärit, kun vanha mies nukkuu se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. Näin tosin duunipainajaisia, joten käytännössä rakentelin työpisteitä sen kolme tuntia. Jos olisin yksityisyrittäjä, laskuttaisin nuo tunnit asiakkaalta suunnittelutyönä...

Kävin sitten herättyäni salilla. Piti mennä sinne muutenkin, mutta nyt treeni sai lisätuplafunktion: jotta saisin yöllä nukuttua, mun täytyy 1)ensin piristyä nuutuneesta, päikkärinjälkeisestä olotilasta ja toisaalta 2)purkaa energiaa treeniin ja sitä kautta väsyä uudestaan! Takaisin fillaroidessa satoi vettä isolla kädellä, oli silti suorastaan hauskaa polkea raikkaassa ilmassa. Joku liikenteen sankareistamme ajoi autollaan liian lujaa tiellä olleeseen isoon vesilätäkköön juuri mun kohdallani ja sain parimetrisen tsunamin päälleni. Ei edes vituttanut, olin jo valmiiksi niin märkä kuin lähes vedenpitävillä kuteillani oli mahdollista olla.

Yöpuulle lomps.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:Sipsi - sait huomiseksi tilillle lisuketta.
Kiitos! Näyttää lupaavasti siltä, et voin mennä huomenna joko Tapsa-miittiin tai sit yhteen toiseen häppeninkiin. Tai molempiin. 8) (Juhannuksena voikin sitten rauhoittua ja pysyä vaikka landella.)

Edit. Ainiin, unohdin mainista, että SikaMika on ihana. Samoin Pyry-Matias, vaikka onki poliisi. :wink: (No just, kirjotin ensin vahingossa "posliini".. Super.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin