Häiritsevääkö?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Ärs ärs

Kyllä koen
12
50%
En koe
12
50%
 
Ääniä yhteensä: 24

Geetzu

Re: Häiritsevääkö?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

nowaysis kirjoitti:Pitikin haastaa Geetsu ja miehensä semmoseen ulkopanopeliin: ilmotetaan aina missä paikassa on käyty kuksimassa, ja sit jos käy samassa paikassa ku toiset ni saa pisteen. Ei tarvi siis edes yhtä aikaa!1 Saa toki jos haluu!1 Pojot ynnätään ulkoseksikauden päättyessä. Kaikki mukaan! :)
Aloitetaan nyt tässä heti! Kesää on vielä jäljellä. Me joudutaan tää ilta olee aika ineksis kun tuo pikkunuppu haluaa jo pian unten maille, mutta huomenna on päivä uus ja nuppunenkin jopa menossa mummilaan tarhasta niin ku. Oli vähän puhetta, että Larussa pysytään ja tuonne saaren ainoalle mattolaiturille mennään iltasella hiljaisempaan aikaan... (tai sit nörtteys iskee ja otetaan vene, soudetaan pikkupätkä pois rannasta ja noita koordinaatteja on vähän vaikee määritellä teille niin ku, hmmh!!).

Kotiuduin just Ruisrockista, joka oli kaikin puolin kostea tänä vuonna. Paitsi mulla brenkun muodossa tokikaan... Saldoksi musiikin ja hyvän seuran yms. shitin lisäksi laskettakoon pariskunnat, joiden seksileikkejä katselin. 4 aktia pyynnöstä ja pari ihan salaa (olivat kiihkeempiä ja kiihottavampia, mmh) - jakelin kilttinä tyttönä taskuihini sullottuja kesäkumeja teineille ja vähän muillekin (miten ne mulle niitä tunkikin, luulis et mahakkaalla ois jo niin ku paska flaksi käyny porukan mielestä ja silleen?). Niin siis, sekaan tai edes siihen viereen pyytäjät saivat isot kicksit suostumisestani, en ihmettele. Nannannaa.
Geetzu

Re: Häiritsevääkö?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Että jos me sit kuitenki se vene otetaan! :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Häiritsevääkö?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ei ärsytä. Eniten mua ärsyttää eritteistä puhuminen. Panoista, asennoista ja kaikesti zeksuaalisesta on kiva puhua. Mä olen vähän sellanen. Me ollaan vähän sellasia. Kyllä mökilläkin on tullu sanottua että menkää ny hetkeksi pihalle, täällä pannaan kohta.

So? En mä äidille soita ja mainosta että "eilen sain niin lujaa takaapäin että silmät sojottaa vieläki", mut tyttökavereille (ja nämä siis vain tietyt, joiden tiedän sietävän moista puhetta) voi kertoo. Kiva samoja juttuja on kuulla takasinpäin. Kerran joku ei uskonut, pyysin katsomaan. Uskoi. Nih.
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetzu

Re: Häiritsevääkö?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Stadikan porteilta parisataa metriä kallioille. Aurinko porotti ja myöhemmin oli jo laskenut, en tiedä kumpi oli onnistuneempi veto. Pimeässä ei ainakaan ollut lainkaan yleisöä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Häiritsevääkö?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Siilitietä metrikseltä ylöspäin jonkin matkaa, Herttoniemen liikuntapuistoon vievältä tieltä about 20m ylöspäin metsään jonkun mökin taakse, sellasen ison kiven juurella.

Haaste otettu vastaan, raportoimme toteutumisesta loppuviikosta ;)
Larun mattolaiturikin on vielä toteuttamatta, pitänee ryhdistäytyä!1
Prepare for the worstest.
BettyB.

Re: Häiritsevääkö?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

nowaysis kirjoitti:Haaste otettu vastaan
Ihan eppistä hei, mäkin haluan mukaan tähän skabaan!!! Löytyskö paria, anyone??
Geetzu

Re: Häiritsevääkö?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

nowaysis kirjoitti:Larun mattolaiturikin on vielä toteuttamatta, pitänee ryhdistäytyä!1
Nääh, me jänistettiin hei se. :wink:

Ja mies kommentoi tota stadikkaa, että ei mitään paria sataa metriä ku parikyt metriä, eli ne lähimmät kalliot menemättä minkään tien yli mihkään. (Siel on hiljasta ja poliisikin näköetäisyydellä, uuh lisäkiihoke!)

Metro on niin hankala mut onhan siinä siilitien parkki...
Geetzu

Re: Häiritsevääkö?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

BettyB. kirjoitti:Ihan eppistä hei, mäkin haluan mukaan tähän skabaan!!! Löytyskö paria, anyone??
Voisitko sä ees runkkaamalla osallistua? :D
Tix

Re: Häiritsevääkö?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Suoritukset alkaa olla sitä tasoa, että tää kuuluis urheiluosastolle.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Häiritsevääkö?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Urheilua: saunan lauteilla. Kylppärin lukittua ovea jyskyttää tauotta reilun metrin mittainen pätikkä, joka huutaa koko ajan: "Ovi auki ja heti, täältä tulee Ghostbusters!"

Näitähän ei tarvitse lukea kuin niiden, joita aihe kiinnostaa :]
Prepare for the worstest.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Häiritsevääkö?

Viesti Kirjoittaja huima »

nowaysis kirjoitti:Urheilua: saunan lauteilla. Kylppärin lukittua ovea jyskyttää tauotta reilun metrin mittainen pätikkä, joka huutaa koko ajan: "Ovi auki ja heti, täältä tulee Ghostbusters!"
Total reps.

Huusiko mieskin lopulta "täältä tulee Ghostbusters!"?
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Häiritsevääkö?

Viesti Kirjoittaja Clay »

huima kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Urheilua: saunan lauteilla. Kylppärin lukittua ovea jyskyttää tauotta reilun metrin mittainen pätikkä, joka huutaa koko ajan: "Ovi auki ja heti, täältä tulee Ghostbusters!"
Total reps.

Huusiko mieskin lopulta "täältä tulee Ghostbusters!"?
Eiku se huusi olen Casper kiltti kummitus!
Nyt penikseni on fantastinen!
elco

Re: Häiritsevääkö?

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Urheilua: saunan lauteilla. Kylppärin lukittua ovea jyskyttää tauotta reilun metrin mittainen pätikkä, joka huutaa koko ajan: "Ovi auki ja heti, täältä tulee Ghostbusters!"
Total reps.

Huusiko mieskin lopulta "täältä tulee Ghostbusters!"?
Oliko paikalla ketään, joka ei huutanut Ghostbusters?

EDIT: Saattaisin kyllä hämmentyä, jos kesken seksin oven takana olisi 1:2-kokoinen Ray Parker Jr. Itse asiassa tahtoisin nähdä sen tyypin, jolle moinen on seksin saralla arkipäivää.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Häiritsevääkö?

Viesti Kirjoittaja huima »

Vastaa Viestiin