Kuka on Tolonen?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Pyry-Matias

Kuka on Tolonen?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Se liittyy tohon Vaolaan, ja sit siitä puhuu nykyään kaikki. Olis palaverin paikka. Sportia Tolonen löytyy Tampereelta, mutta...niin.
Tix

Re: Kuka on Tolonen?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Ei kuka vaan mikä. Itse veikkaan juustoa.
BettyB.

Re: Kuka on Tolonen?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mä veikkaan Letkua.
Mulli75

Re: Kuka on Tolonen?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Fagottia puhalteleva lääkäri
http://www.biovita.fi/suomi/tolonen.html
slam

Re: Kuka on Tolonen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Nainen luonnollisesti haluaa miestä.
PerttiMakimaa

Re: Kuka on Tolonen?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Pyry-Matias kirjoitti:Se liittyy tohon Vaolaan, ja sit siitä puhuu nykyään kaikki. Olis palaverin paikka. Sportia Tolonen löytyy Tampereelta, mutta...niin.
Ei kun Sportia Pekka!!

Tarkkuutta. Tarkkuutta tarvitsin itsekin kun tänään eksyin paikkaan jossa mielestäni luki kyltissä "Tervetuloa Poikuuteen".

Ei sentään, oliko Poikula tai jtkn. :D
Pyry-Matias

Re: Kuka on Tolonen?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Suvinen kirjoitti:Etsä nyt yhtään seuraa.
Yritän joka solulla. Jotenkin äärimmäisen nujertavaa ja yksinäistä jäädä näiden huikaisevien inside-läppien suojaan. Toivottavasti en ole yksin möykkyni kanssa. *tsemppaa itseään*
bedlam

Re: Kuka on Tolonen?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mä keksin koko Tolosen! Pitääkö sitä hävetä, vai saako siitä olla ylpeä?
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kuka on Tolonen?

Viesti Kirjoittaja Clay »

bedlam kirjoitti:Mä keksin koko Tolosen! Pitääkö sitä hävetä, vai saako siitä olla ylpeä?
Mutta mä keksin bedlamin.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuka on Tolonen?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Ei taida poliisien päättelykyky vastata noissa tv-sarjoissa esitettyä tasoa. Todisteet on levitetty avoimesti pöydälle, mutta ei auta.

*lähtee suunnittelemaan täydellistä rikosta*
Don't Panic!
Pyry-Matias

Re: Kuka on Tolonen?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

nexie kirjoitti:Ei taida poliisien päättelykyky vastata noissa tv-sarjoissa esitettyä tasoa. Todisteet on levitetty avoimesti pöydälle, mutta ei auta.

*lähtee suunnittelemaan täydellistä rikosta*
Pusikkopölisijä. Mikä on muuten täydellinen rikos? Se, ettei jää kiinni? Itse en oikein keksi mitään erikoista mitä tavoitella. Rikos täytyisi ensisijaisesti olla tarkoituksenmukainen ja minulla sille aito motiivi.

Mun tarpeisiin täydellinen rikos voisi esmes olla jossain landella hiljaiseen aikaan sattuva Stop-merkin noudattamatta jättäminen.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kuka on Tolonen?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mä oon kuullut että poliisien pääsykokeissa on yläraja. Jos ylittää rajan, ei pääse poliisiksi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Pyry-Matias

Re: Kuka on Tolonen?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

aasi kirjoitti:Mä oon kuullut että poliisien pääsykokeissa on yläraja. Jos ylittää rajan, ei pääse poliisiksi.
Palkkakatto, oma tarve määrittää sen.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kuka on Tolonen?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Lukeeko tota joku, paitsi minä, just nyt?
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuka on Tolonen?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Pyry-Matias kirjoitti:
Pusikkopölisijä.
Nöfnöf. Mun on vaan vähän vaikea ymmärtää näitä toisen palstalaisen yksityisasioista avattuja ketjuja. Jos ja kun niin kovasti kiinnostaa, olisikohan kenties kohteliaisuussääntöjen mukaista tiedustella asiaa asianomaiselta itseltään esim. yksityisviestillä ja antaa heidän päättää, paljastavatko herrahenkilöstä muutakin kuin perspuolen?
Don't Panic!
Pyry-Matias

Re: Kuka on Tolonen?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

nexie kirjoitti:yksityisviestillä
Tolonen on paisunut palstalla jo intituutioksi, josta monilla tuntui olevan paljon kerrottavaa. Ei minua hävettänyt ottaa asiaa näin puheeksi.

Sinänsä asia on triviaali mutta kuitenkin tarpeeksi hämmentävä. Kyllähän sitä monesta asiasta voi yleisesti loukkaantua. Toisaalta voi monen asian ottaa kevyemmin. Tekee elämän helpommaksi.

Urputtajia nyt löytyy aina.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Kuka on Tolonen?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

nexie kirjoitti: Nöfnöf. Mun on vaan vähän vaikea ymmärtää näitä toisen palstalaisen yksityisasioista avattuja ketjuja. Jos ja kun niin kovasti kiinnostaa, olisikohan kenties kohteliaisuussääntöjen mukaista tiedustella asiaa asianomaiselta itseltään esim. yksityisviestillä ja antaa heidän päättää, paljastavatko herrahenkilöstä muutakin kuin perspuolen?
Ei hirveesti oo vaikuttanu siltä että sen henkilöllisyys on mikään salaisuus.
Tähänkin ketjuun Vaola on ahkerasti osallistunut...
Mitä vikaa siinä on et kysyy julkisesta asiasta suoraan ja julkisesti?
Ihan oma valinta paljonko paljastaa.

Toisten yksityisasiathan on sitäpaitsi palstan parasta antia!
Tuskin sellasta Superior-Manala settiä enää (ikävä kyllä) tulee, mutta sehän on aina tosi kivaa kun nuoret ihmiset löytää toisensa ja on onnellisia! pus!
Ei tosin yhtä viihdyttävää kun jälkipuinnin seuraaminen täällä internetissä, toivottavasti ette eroo mut jos erootte niin lupaatte sit tapella täällä!
Romanssin syttyminenkin on menny multa ihan ohi, en oo mitää flirttii enkä mitää nähny, perkele!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kuka on Tolonen?

Viesti Kirjoittaja Clay »

nexie kirjoitti:
Nöfnöf. Mun on vaan vähän vaikea ymmärtää näitä toisen palstalaisen yksityisasioista avattuja ketjuja.
Mites sulla ja santulla menee? Hiertääkö ku pitää tulla tänne avautumaan, jonnekin ne höyryt pitää päästellä, eiks je?
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuka on Tolonen?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Pyry-Matias kirjoitti:
Kyllähän sitä monesta asiasta voi yleisesti loukkaantua. Toisaalta voi monen asian ottaa kevyemmin. Tekee elämän helpommaksi.

Urputtajia nyt löytyy aina.
Ok. Oletetaan, että olisin kuullut juorun, jonka mukaan palstahenkilö x on parin todistajalausunnon mukaan kaikkea muuta kuin erotiikan suurlähettiläs lakanoiden välissä. Jos avaisin keskustelun, jossa tarkoitus olisi arvata kyseisen nakkimakkaran henkilöllisyys, siitä ei varmaankaan olisi syytä kenenkään loukkaantua?
Don't Panic!
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuka on Tolonen?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Clay kirjoitti:
Mites sulla ja santulla menee? Hiertääkö ku pitää tulla tänne avautumaan, jonnekin ne höyryt pitää päästellä, eiks je?
No siis mulla on noita rakkoja jaloissa ja naistenvaivat riesana, että varmaan ne niinku hiertää. Sit must on kanssa kiva haukkua ihmisiä, jotka luulee olevansa silleen kühl, vaikka musta ne on vaan tosi urpoja.

ps. Parisuhdehelmet mä pidän omassa pussissani.
Don't Panic!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kuka on Tolonen?

Viesti Kirjoittaja Clay »

nexie kirjoitti:
Clay kirjoitti:
Mites sulla ja santulla menee? Hiertääkö ku pitää tulla tänne avautumaan, jonnekin ne höyryt pitää päästellä, eiks je?
No siis mulla on noita rakkoja jaloissa
Olikin jännä miten tämä tuli puheeksi - mulla oli varmaan kaks kuukautta kipeä rakko jalanpohjassa. Onneks se puhkes itellään, alko meinaan olla niin kipee, että olis pitäny mennä lääkärille kohta muuten. Ehkä sinne oli joku roska koteloitunut.
Nyt penikseni on fantastinen!
Geetzu

Re: Kuka on Tolonen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Oon hidas akka ja menny ihan ohi tää "kaikkien huulilla oleva käsite" mut blogiin tykästyin heti! Vois alkaa lukee kitinänsäkin paremmin siis. Ihkulovee Tolosille. :]
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuka on Tolonen?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ihan hauskaa tämäkin, vaikka ei mulla erityisen hauskaa olekaan..
Niin ja sit jotain aina pitää one-linerin täytteeksi tunkea, Jos nyt sitten vaikka Tolosen..
Pyyhin Netikettiin..
NuoriDaavid

Re: Kuka on Tolonen?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nexie kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:
Kyllähän sitä monesta asiasta voi yleisesti loukkaantua. Toisaalta voi monen asian ottaa kevyemmin. Tekee elämän helpommaksi.

Urputtajia nyt löytyy aina.
Ok. Oletetaan, että olisin kuullut juorun, jonka mukaan palstahenkilö x on parin todistajalausunnon mukaan kaikkea muuta kuin erotiikan suurlähettiläs lakanoiden välissä. Jos avaisin keskustelun, jossa tarkoitus olisi arvata kyseisen nakkimakkaran henkilöllisyys, siitä ei varmaankaan olisi syytä kenenkään loukkaantua?
Vihjailetsä jotain?
Vastaa Viestiin