Ei kiinnosta!

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Rahkapussi

Re: Ei kiinnosta!

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

En jaksa kuunnella kummankaan sukupuolen suusta kännijuttuja eli selostusta siitä, mitä tuli juotua, miten paljon, mitä typerää tehtyä, missä tuli käytyä ja minne ollaan taas menossa kännäämään. Ja varsinkaan kännisten sössötyksiä en jaksa kuunnella.

Kiinnostavien ihmisten kiinnostavia selostuksia vaikkapa V8-moottorin anatomiasta tai vauvanpaskan olemuksesta jaksan kyllä kuunnella.
Bliss

Re: Ei kiinnosta!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

prosessi kirjoitti:etten minä ole missään mielessä nainen ajatusmaailmaltani
Mä tiesin, että jossain on oltava ainakin yksi muu kaltaiseni nainen :]
prosessi

Re: Ei kiinnosta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bliss kirjoitti:
prosessi kirjoitti:etten minä ole missään mielessä nainen ajatusmaailmaltani
Mä tiesin, että jossain on oltava ainakin yksi muu kaltaiseni nainen :]
Kitinästä löytyy kaikkea, vai miten se meni...
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ei kiinnosta!

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Tix kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Joidenkin ihmisten on ilmeisen helppoa laatia listoja aiheista, joista heitä ei missään olosuhteissa eikä koskaan kiinnosta keskustella.
Ex-poikaystävät detaljitasolla
Ehhehe. Tixuliini kksaria ei taida kans kestää ex-tookkia, siis ainakaan detali-levelillä.

No otahan Tix itellesi Skorppioni ja olet oma kaksonen itsesi, eli sellanen sosiaalinen vilpertti kaikkineen junou, niin kohta huomaat kuinka skordari rupee heittelee "vahingossa" kaikkea kivaa huttua ja ne menee vaix näin..

(olin kreikassa)..se vaan tuli ja otti mut= (jälkeenpäin tarina olikin niin että ei ottanutkaan vaan mietittiin oikein kaveri porukassa että antaako vaiko ei:D. 2:1 kesti noin 12 h ja piti lopettaa kun kortsut loppui..tää oli tosi hyvä. Entäs tämä..no sillä intilaisella oli niiiiiin iso kyrpä että sanoin sille että ei toi mahu millään mun sisään, mutta mahtui kuitenkin hahhah. Ja tällänen tuli lauantaina kun kaverinsa kanssa mua kiusivat..no meillä oli nelisteen ne illanistujaiset ja kun sakee oli otettu tarpeex, niin otin sitä kundia vaan niskasta kiinni ja annoin sellasen suudelman et kaverilla vilkku silmät päässä sen jälkeen, niin ja hissistä ei meinannut millään päästä pois.

Ja Jouskari-setä vaan kuuntelee ja hymyilee ja sanoo, että mites paniko hyvin??

Ja pitääkin varmaan taas pikkaisen avata sanaista arkkua..sitä kokonaisscorea en vieläkään sano (Geetsu vinkkasi), vaan jos vaikka taas että no "sitäkin" panin ja paljaalla= siitä tykkää heh.
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
urasiili
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 102
Liittynyt: 13.06.2007 23:41
Paikkakunta: Laalaalandia

Re: Ei kiinnosta!

Viesti Kirjoittaja urasiili »

Mä olen kerran kuunnellut, mitä jonkun televisiosarjan ihmisille kuuluu. Siis niille roolihahmoille. En seurannut kyseistä sarjaa enkä ymmärtänyt, miksi minun pitäisi tietää niistä yhtään mitään. Oli tylsää.
Kukkuluuruu!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Ei kiinnosta!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tix kirjoitti: Kuukautiseritteet ja -suojat
Ei kiinnosta vai? Olen satavarma, että kaikkia kundeja kiinnostaa.
Etenkin tampoonin laittaminen kuulemma näyttää jotenkin "oudolta" ja "jännittävältä". :P
Geetzu

Re: Ei kiinnosta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Parasta on kuulema päästä repimään se omin hampain pois.
Geetzu

Re: Ei kiinnosta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Haa! Helppoa kuivana! Veressä nyt pysy mitään, yritän muistaa kokeilla sit joskus. 8)
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Ei kiinnosta!

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Rahkapussi kirjoitti:En jaksa kuunnella kummankaan sukupuolen suusta kännijuttuja eli selostusta siitä, mitä tuli juotua, miten paljon, mitä typerää tehtyä, missä tuli käytyä ja minne ollaan taas menossa kännäämään. Ja varsinkaan kännisten sössötyksiä en jaksa kuunnella.
Miten voi olla? Kännijutut on ihan parhaita!
Mulla ei olis mitään puhuttavaa jos en juttelis ainaisesta ördäämisestäni,
ja kännissä oon huomattavasti hauskempaa seuraa...
Lensin muuten Pacificosta ulos yks päivä, ne jotka ei tiedä niin se on sellanen teinibaari Kalliossa josta ei ihan noin vaan joudu pihalle joten oon aikas ylpeä itsestäni!
Viime viikolla tuli otettua taas aamusta iltaan, kaveri oli eronnu muijastaan ja tuli Helsinkiin potemaan sydänsuruja ja mun mieskin otti sai potkut joten pakkohan se oli ryypätä.
Missähän mä olisin jos mulla ei olis duunia? Rasittaa nimittäin pääkoppaa ja kroppaa reilusti tollanen aamusta-iltaan viikon setti.
Huomenna Ilosaareen ja sit alkaa uus elämä,
ehkä mulla on sit jotain muutakin annettavaa näihin keskusteluihin!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ei kiinnosta!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä oon aika helppo, keskustelen ja kuuntelen lähes mistä vaan (DUH!).

Sellaisessa keskustelussa, missä keskustelukumppani puhuu oman työalansa jargonia (oli se mitä vaan), niin ei jaksa kiinnostaa, ellei toinen selitä etukäteen.
The great club outshines the individual, always and forever.
Rahkapussi

Re: Ei kiinnosta!

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Hellu kirjoitti:Miten voi olla? Kännijutut on ihan parhaita!..
Helposti! Kasva perheessä, jossa isä on väkivaltainen alkoholisti, jota saa pelätä henkensä edestä ja jossa veli pamahtaa alkoholistiksi heti ensi ryypyn jälkeen 14-vuotiaana. Tämän jälkeen ei näe alkoholia mitenkään huvittavana asiana.
chevilyn

Re: Ei kiinnosta!

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Olen ratkaissut ongelman, niin että mikäli toinen osapuoli haluaa keskustella aiheesta, joka ei ole mielestäni mielenkiintoisimmasta päästä, niin alan pohtia hänen syitään ko.keskustelulle. Jaksan siis keskustella melkein mistä vain, mutta oikeastaan saatan vain analysoida kyseistä ihmistä enemmän kuin itse aihetta. Onneksi tämä ei tietääkseni ainakaan näy päällepäin.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Ei kiinnosta!

Viesti Kirjoittaja Clay »

Rahkapussi kirjoitti:
Hellu kirjoitti:Miten voi olla? Kännijutut on ihan parhaita!..
Helposti! Kasva perheessä, jossa isä on väkivaltainen alkoholisti, jota saa pelätä henkensä edestä ja jossa veli pamahtaa alkoholistiksi heti ensi ryypyn jälkeen 14-vuotiaana. Tämän jälkeen ei näe alkoholia mitenkään huvittavana asiana.
Minä taas kasvoin perheessä, jossa sekä isä että äiti kävivät töissä, puhuivat työnteosta vapaa-aikana ja tapasivat jopa välillä työkavereita. Traumatisoiduin koko loppuelämäkseni, enkä pysty kuuntelemaan muiden ihmisten työjuttuja. Työnteko on silkkaa tuskaa, mutta onneksi alkoholilla voi turruttaa itsensä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Ei kiinnosta!

Viesti Kirjoittaja Clay »

Geetzu kirjoitti:^ Haa! Helppoa kuivana! Veressä nyt pysy mitään, yritän muistaa kokeilla sit joskus. 8)
Ootko sä joskus kuivana? 8)
Nyt penikseni on fantastinen!
Vastaa Viestiin