Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Mutta noin kokonaisuutena näinä päivinä luottamukseni lääkärikuntaan on kokenut todella kovia kolhuja. Jos HYKSin erikoislääkärit ovat tuollaisia pellejä, niin ei tässä maassa hyvin mene.
Muah. HYKS:in "erikois"lääkärit ovat alokaismaisella typeryydellä tai välinpitämättömyydellä yrittäneet tosissaan saada pariakin tuttuani hengiltä, puhumattakaan HYKS:in superresistanteista sairaalabakteereista.

Jos tässä maassa haluaa saada huippuhoitoa, vink vink, huiput ovat yksityisellä puolella kaikki.
Taitavat kuitenkin diabeetikon raskaus- ja synnytysasiat olla sen verran poikkeuskamaa, että vaihtoehtoja on olemattoman vähän, varsinkin kun vielä soppaan lisätään oma pumppuhoitoni ja vastasyntyneen mahdollisesti tarvitsema tehohoito. Erikoismaksuluokassa tietenkin saisi valita lääkärit, mutta omalle kohdalleni ovat kyllä tainneet osua ne ihan oikeasti Suomen huiput noissa asioissa, joten eipä olisi valitettavasti minun kohdallani auttanut sekään, ja valvontakin on ollut niin tiivistä, että joutuivat lisäämään neuvolakorttiin sivun. Harmillisempi puoli asiassa on kuitenkin taas sitten ollut se, että valvontani ei ole ollut tiivistä niinkään sen takia, että raskaudestani olisi huolehdittu erityisen tarkkaan, vaan koska osaan raportoida kokemuksiani hyvin ja analyyttisesti, on minua käytetty enemmänkin tiedonkeruuseen. Siihen nuo pumppusynnytykseen ja vauvan vierihoitoon liittyvät erikoisoikeutenikin selvästi liittyvät, olen koekaniini.

Erityisen hyvin asia on käynyt selväksi siinä yhteydessä, että olen lueskellut enemmänkin diabetes ja raskaus -aiheista keskustelupalstaa, ja suurimmalla osalla diabeetikoista on sen keskusteluista päätellen ollut ongelmia saada minkäänlaisia sisätautilääkäriaikoja, kun taas minulla niitä on ehtinyt olla kymmenkunta, ja tosiasiassa minun tasapainoni on huippuluokkaa, toisin kuin noilla jotka jäävät ilman lääkäriaikoja. Silti minä eilen itse tein suurimmalta osin synnytyksenaikaisen insuliinisuunnitelman, koska lääkäri totesi ettei hän osaa, vaikka hän on sellaisia tehnyt uransa aikana kymmeniätuhansia muille kuin minulle. Minun suunnitelmani perustuu pelkkiin arvauksiin, mutta se on nyt virallinen ja sillä on Risto Kaajan nimi alla. (Tarkistin Googlella, Kaajan nimellä löytyi noin 14 600 sivua, Mehiläisen linkki ensimmäisenä, joten ei kuka tahansa lääkäri...)

Punktiossa puolestaan oli kolme lääkäriä paikalla, kaksi erikoislääkäriä ja yksi erikoistuva, vaikka etukäteen oli väitetty että siellä on vain kaksi. Paikalle kuitenkin ilmestyi juuri ennen toimenpidettä henkilö, jonka asema siinä triossa aivan selvästi oli "erikoiserikoislääkäri", ja osaltaan hän sai paniikkiin menneen erikoislääkärin ja erikoistuvan lääkärin rauhoittumaan. Hän tuli paikalle pyytämättä, selvästikin uteliaisuudesta, eli jälleen kerran jotain halvatun koekaniinitoimintaa, joka meinasi mennä pieleen.

Jälkeenpäin ajatellen ultra kyllä näytti paljon pahemmalta kuin mitä se todellisuudessa oli, sillä veri tietenkin liukeni heti lapsiveteen, jolloin pienetkin tipat näyttivät valtavilta pilviltä, joten siinä mielessä paniikki oli ymmärrettävä. Enemmän nuo lopulta kuitenkin taisivat säikähtää minua, sillä vihaisena taidan olla aika pelottava. Tänä aamuna soittaessaan sillä punktion tehneellä lääkärillä oli niin pieni ääni, että hän oli ilmeisesti viettänyt unettoman yön. Eikä hän kestänyt ajatustakaan siitä, että olisin mennyt vasta illalla Porvooseen, kun Elukka ja auto olisivat olleet takaisin, eli ilmeisesti hän pelkäsi myös unetonta viikonloppua itselleen. Veikkaisin, että ihan heti hän ei tule tekemään uutta punktiota kenenkään istukan läpi, jos koskaan.

Ja sellaisen mielenkiintoisen havainnon tein itsestäni, että säikähtäessäni kunnolla minulla on valokuvamuisti. Kun minut tänään ultrattiin Porvoossa, tunnistin näytöltä heti kohdan josta neula oli pistetty läpi, ja aikansa paikkaa tutkittuaan lääkärikin löysi siitä neulan kanavan, joten hän sai tutkittua reiän kohdan erittäin hyvin. Eikä liene sattumaa, että kyseisellekin lääkärille minun piti hyvin tarkkaan kuvailla, miltä verenvuoto istukasta lapsiveteen ultrassa oli näyttänyt... Sellaista pääsee varmasti hyvin harvoin näkemään lääkärinäkään.

Niin, ja diabeteskätilö onkin sitten ihan oma lukunsa. Soitin hänelle kysyäkseni minne Porvoon tulokset piti toimittaa, ja hän oli niin vihainen noille punktion tehneille lääkäreille, että hän sitten kertoi minulle pieleen menneistä punktioista HYKSissä ja mitä niistä oli seurannut. Puhuttuamme asiasta lähes puoli tuntia hän havahtui huomaamaan, että itse asiassa hänellä oli potilas huoneessaan, joka tietenkin kuuli koko tuon selostuksen. Täytyy vain toivoa, ettei se ressukka ollut kovin herkkänahkainen.
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

prosessi kirjoitti:Niin, ja diabeteskätilö onkin sitten ihan oma lukunsa.
No todellakin! Systeri on sellainen ja huh, melkoinen tapaus!

Itse asiaan kun kerran vitutusketjussa ollaan. Miksi, oi miksi, asiat menevät vituilleen? Juuri kun joku asia alkaa järjestyä toinen menee pieleen? Onko mulla joku paha karma? Eikö elämä voisi edes hetkittäin olla tasaisen arkista? No, ehkä arkussa sitten.
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

BettyB. kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Niin, ja diabeteskätilö onkin sitten ihan oma lukunsa.
No todellakin! Systeri on sellainen ja huh, melkoinen tapaus!
:P Toisaalta tuo kyseinen kätilö kyllä on harvinaislaatuisen mukava. Siitä varmaan johtui että hän otti tilanteen niin henkilökohtaisesti, että ajan-, paikan- ja oman roolin taju vähän katosivat. Samaten Kaaja on mukava, enkä ole ollenkaan pahoillani siitä, että hän antaa minun hypätä pää edellä avantoon, ehkä se uskallus tulee juuri asiantuntijuudesta.

Enemmän ne hysteeriset lääkärit jäivät vaivaamaan, erikoistuva kun mm. unohti paniikissaan ettei äitiyspoli esim. ole auki päivystysaikaan ja kaikki nuo unohtivat että se käyrä tosiaan olisi ohjeitten mukaan pitänytkin ottaa jo tänään eikä vasta maanantaina, puhumattakaan siitä, että hätäsektio muutaman veripisaran takia olisi mitä todennäköisimmin ollut hätävarjelun liioittelua.
Itse asiaan kun kerran vitutusketjussa ollaan. Miksi, oi miksi, asiat menevät vituilleen? Juuri kun joku asia alkaa järjestyä toinen menee pieleen? Onko mulla joku paha karma? Eikö elämä voisi edes hetkittäin olla tasaisen arkista? No, ehkä arkussa sitten.
Tasaisen arkinen elämä olisi tylsää. Mistä sitä sitten kirjoittaisi vitutusketjuunkaan? Tai mihinkään muuhunkaan ketjuun. Jopa Kitinä olisi pakko lopettaa, puhumattakaan aivojen käytöstä.
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

prosessi kirjoitti:Enemmän ne hysteeriset lääkärit jäivät vaivaamaan, erikoistuva kun mm. unohti paniikissaan ettei äitiyspoli esim. ole auki päivystysaikaan ja kaikki nuo unohtivat että se käyrä tosiaan olisi ohjeitten mukaan pitänytkin ottaa jo tänään eikä vasta maanantaina, puhumattakaan siitä, että hätäsektio muutaman veripisaran takia olisi mitä todennäköisimmin ollut hätävarjelun liioittelua.
Tulee varsin elävästi mieleeni eräs tapaus, jossa yksityislääkäri halusi lähettää minut ambulanssilla Meilahteen neurologiseen päivystykseen. No, suostuin kyllä lähtemään, mutta taksilla. Ja Meikussa sitten ihmeteltiin että mitäs minut sinne on Espoolaisena lähetetty ja lähetettiin taas taksilla Jorviin. Jossa sitten taas ihmeteltiin että mitäs mä siellä teen kun ei ole päivystävää neurologia (kun osastolla) ja olisivat lähettäneet samalla taksilla takaisin Meikkuun. No siinä vaiheessa korotin jo ääntäni ja sain jäädä taloon. N. kk tapauksen jälkeen sain neurologilta puhelun, kyseli kovasti vointiani sillä vaivani ei oikeastaan koskaan selvinnyt, selittyi vaan erittäin alhaisella verenpaineella ja jollain puutostilalla veressä. Aika hyvää palvelua, sano.

Ja epäilijöille tiedoksi: olen saanut neurologilta virallisen lausunnon ettei päässäni ole mitään vikaa!
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

BettyB. kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Enemmän ne hysteeriset lääkärit jäivät vaivaamaan.
Tulee varsin elävästi mieleeni eräs tapaus.
Juu, joidenkin ei todellakaan pitäisi ryhtyä lääkäreiksi. Siinä maailmassa jos missä paniikki saa käsittämättömän paljon pahaa aikaiseksi.
Elukka

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Väärä hälytys synnärille lauantain ehtoona sekä muutenkin ankara yleisVtutus päällänsä. :maanantai:
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Elukka kirjoitti:Väärä hälytys synnärille lauantain ehtoona sekä muutenkin ankara yleisVtutus päällänsä. :maanantai:
Haista sinä paska väärine hälytyksinesi. Käynnissä tämä oli jo silloin kuten aivan hyvin tiedät, ja se että homma ei etene eivätkä sairaalassa suostu tekemään mitään ennen punktion tuloksia ei liity siihen tosiasiaan mitenkään.
Bliss

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

prosessi kirjoitti:
Elukka kirjoitti: :maanantai:
*murinaa*
Klassinen esimerkki: Älä IKINÄ huomauttele mistään asiasta, joka liittyy tavalla tai toisella raskaana olevaan puolisoosi :wink:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18764
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Niba »

prosessi kirjoitti:
Niba kirjoitti:...
Tapa ittes, maailma paranee. Harmittaa, että unignoroin sinut äsken nähdäkseni mitä vastasit. Onneksi tilanne on nopeasti korjattavissa.
Taidat olla aika herkillä? :doh:
Pyyhin Netikettiin..
Bliss

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Suvinen kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Löysin puhelinlaskusta feelunkia. Kuka tietää, saattaa olla että oon ollut niin urpo, että näin on päässyt tapahtumaan jo aikaisemminkin.
Älä suotta kainostele, kerro vaan reilusti mistä operaattorista ja vedätyksestä on kyse. Ties vaikka et oliskaan ainoa?
Buah. Dna lähetteli tuossa taannoin mulle laskuja puheluista, joita kukaan ei koskaan ole soittanut :D (sim-kortti on ollut vuodesta 2004 tuolla yöpöydän laatikossa, ihan alasti, ts. ilman puhelinta). Makselin liittymän kk-maksuja pitkän aikaa, mutta sitten yhtäkkiä laskussa oli toistasataa euroa puheluita... :roll:
bedlam

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vaola kirjoitti:Löysin puhelinlaskusta feelunkia. Kuka tietää, saattaa olla että oon ollut niin urpo, että näin on päässyt tapahtumaan jo aikaisemminkin.
Mun pomo on esim löytänyt melkein jokaisesta puhelinlaskusta jotain ylimääräistä viime aikoina. Vastaukseksi saa tunnin jonotusmusiikin jälkeen aina jotain ympäripyöreää hepreaa uusista tietojärjestelmistä ym ja hyvityslaskun lupailevat lähettää perään. Itse olen niitä urpoja, jotka luottavat laskujen olevan oikein.
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Lääkärien sekoilu alkaa pikkuhiljaa ahistaa oikein kunnolla. Sen viimeviikkoisen punktion tietojen mukaan keuhkot eivät olleet silloin vielä kypsät, joten päättivät että vaikka olen supistellut parin minuutin välein lauantain puolesta päivästä asti, ei hommaa vauhditeta millään vaikka se ei etene mihinkään. Neljä yötä lähes nukkumatta tähän mennessä, näen unia valveilla ollessani. Parikin kätilöä on tähän mennessä ollut aikeissa antaa parillekin eri lääkärille turpiin minun puolestani, kun supistuskäyrävempeleen asteikkokaan ei oikein riitä mittaamaan supistusten tehoa, eikä tilanteelle silti tehdä mitään.

Viimeisin lääkäri jonka tutkittavana olin houri jotain ensi viikon torstaina tehtävästä punktiosta, väitti ettei sitä voi tehdä viikon päästä ensimmäisestä, mutta minulle annettu punktioaika oli kuitenkin huomiselle. Kun ihmettelin aikaa sen antaneelle kätilölle, kävi tämä kysymässä asiaa lääkäriltä, joka vetosi siihen, ettei hän tiedä eroa ensi torstain ja ensi viikon torstain välillä. Kävi ilmi että hän oli puhunut minulle pelkkää paskaa ja että punktio nyt sentään on huomenna, ja minä, joka olin ajatellut kieltäytyä moisista toimenpiteistä sen pieleen menneen jälkeen, menen sinne kiltisti jotta tämä helvetti loppuisi.

Lisäksi selvisi, että edellisen punktion pieleen menoa ei ole kirjattu potilastietoihini ollenkaan, eli virallisesti kukaan ei ole ole tehnyt minkäänlaista virhettä missään. Minun sanani kolmen lääkärin sanaa vastaan ei taitaisi paljon painaa, jos päättäisin tehdä tästä asian, joten nyt mietityttää, että pitäisikö mukaan tähän uuteen punktioon ottaa kaksi todistajaa...

Alkaa pikkuhiljaa olla oikein kunnon "Rankka päivä" -fiilis.
ninnithequeen

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Prosessille haleja ja voimia :paijaa:
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Okei, nyt alkavat lekurien prioriteetit selvitä. On yksi ja hailea miten diabeetikkoäideille käy raskauden takia, kunhan mahdollisesti terveet vauvat saavat parhaat mahdolliset lähtökohdat elämälleen. Kuulemma esim. silmälääkärin vaatimukset erään diabeetikkoäidin synnytyksen aikaistamisesta etenevän sokeutumisen vuoksi eivät olleet merkanneet mitään verrattuna vauvan keuhkojen kypsyyteen, mikä kuitenkin on synnytyksen jälkeen suht. helposti hoidettavissa oleva ongelma. Ilmeisesti noiden mielestä olisi parasta, jos meikäläiset kuolisivat synnytykseen heti terveen vauvan synnytyksen jälkeen. Täällä tehdään taloudellisesti kannattavia lapsia isänmaalle, ei perheenjäseniä. Aika pelottavaa todeta olevansa itse yksi priorisointiharavan piikkiin tarttuva roska. Ei edes vituta, lähinnä tämä on järkyttävää.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja syttiK »

prosessi kirjoitti: Ei edes vituta, lähinnä tämä on järkyttävää.
Ehkä toi kaikki paskan kokeminen ja sen sietämään joutuminen on kaikki sen arvosta, kun nyytti on sylissä. On se! <3

*jupinaa*
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

syttiK kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Ei edes vituta, lähinnä tämä on järkyttävää.
Ehkä toi kaikki paskan kokeminen ja sen sietämään joutuminen on kaikki sen arvosta, kun nyytti on sylissä. On se! <3

*jupinaa*
:P Ilmeisesti joku Naistenklinikalta lukee Kitinää tai jotain, eivät nimittäin uskaltaneetkaan tehdä punktiota enää minulle, vaan päättivät passittaa saman tien käynnistykseen. Jotta homma ei kuitenkaan menisi liian helpoksi, päätti osastonlääkäri kumota noiden kolmen lääkärin yhteisen päätöksen ja ilmoittaa, että olen tervetullut käynnistykseen vasta maanantaina.

Erikoislääkärit vielä pakenivat paikalta päätettyään ettei kukaan heistä halua tehdä punktiota ja jättivät asiasta kertomisen nokkimisjärjestyksessä alimmalle, joka myös joutui kertomaan uutisen päätöksen pyörtämisestä minulle. Onneksi hänelle tämä jatkuva valvominen oli jo ehtinyt saada minut siihen tilaan, että kaikki vaan hymyilytti ja minulla oli täysi työ estää itseäni alkamasta kikattamaan.

Varsinkin sen edellisen punktion tehneen erikoislääkärin pako toimenpidehuoneesta, kun minä odottelin käytävässä enkä odotushuoneessa, oli huvittava. Hän kurkisti ovenraosta ja nähtyään minut juoksi käytävää pitkin toiseen suuntaan. Nuo ovat pähkähulluja kaikki tyynni.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja brona »

^ Siis voi helvetti mitä paskaa! Mä oon niin kypsä jälleen kerran rampautuneeseen nilkkaani, että oon vapaaehtoinen pieksämään kenet hyvänsä kättä pidemmällä ja ilman.
...
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Päänsärky ja hermojen kireys.

Hei mä en vaan osaa relaa ku tarpeeks alkaa kiristää. Nuff!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

brona kirjoitti:^ Siis voi helvetti mitä paskaa! Mä oon niin kypsä jälleen kerran rampautuneeseen nilkkaani, että oon vapaaehtoinen pieksämään kenet hyvänsä kättä pidemmällä ja ilman.
Katsoin parhaaksi säästää sen 'tapan kaikki' -moodin vasta synnytyksen jälkeen, mutta huonosti noiden pahimpien idioottien tulee vielä käymään. Kait siinä jokin puolen vuoden tjtn. raja on, minkä jälkeen ei enää voi syyttää hoitovirheistä, mutta ennen sitä ehtii vielä paljon.
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tulikuuma tomaatti räjähti kitalakeeni ja nyt sitä koristaa jättimäinen vesikello. Voi v*ttu kun v*tuttaa!
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja brona »

^ Auts!
Vituttaa, jouduin olemaan natsipomo ja tyrkkimään periaatteessa saikkuun oikeutetut lapsukaiset töihin. Ei tosin ollut paljon vaihtoehtoja, itse olisin joutunut jo päivän hinkattuani könkkäämään limpun kokoisella nilkallani vielä iltavuoron. Tässä tapauksessa ainoan tuuraajan aka meikäläisen jalka ajoi kipeiden sormien ohi. Silti harmittaa, ovat sen verta kivoja nuo tytsit.
...
didi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja didi »

Exän on vissiin viinahöyryissään hirveän vaikea ymmärtää, että en todellakaan työaikana jaksa/ehdi/pysty vaihtelemaan kuulumisia. Vitun siistiä, että se soitti tänne toimistollekin ja pomo vastasi puhelimeen. Eiköhän se sitten pomolle selvinnyt, että ei olla enää yhdessä.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Työn orjana taas loman jälkeen. Voitte olla varmoja, että vituttaa.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Geetzu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lakkasin kynsiäni melkein puolitoista tuntia (hain safkiksella lakan, aivan pähee pinkki maksoi 2,20e) ja sitten sähläsin, kompuroin silppurin johtoihin ja joka vitun kynsi menee nyt uusiks. Ja töitäkin pitäis. Liian rankka päivä kaltaiselleni pikkuporv siis pikkuperfektionistille.
William Munny

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Geetzu kirjoitti:Lakkasin kynsiäni... Ja töitäkin pitäis...
Hei herkkupeba! Siitä sait! Hahhahhaa!! Mitäs menet lakkaamaan kynsiäs toisten maksamalla ajalla!! Paha saa palkkansa! Töissä tehdään töitä, ei lakata kynsiä.