Mahtava maanantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Pyry-Matias

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Bluntly kirjoitti: Näyttääkö siellä tältä?
Muuten samis, paitsi mulla ei ole noin paljon viherkasveja. Nollanolla-tasuri.
safi

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja safi »

Pyry-Matias kirjoitti: Mulla on sama juttu siivouksen kanssa. En jaksa nykyään(kään) siivota, ellei joku tule käymään. Imuroinut olen...reilu kuukausi sitten. Vain kevyttä pintapyyhkintää, mut pääkadun ikkunakin on miehekkäässä saastassa. Välillä...aika usein mietin miten ihmeessä jengi jaksaa puunata usein kuin puunaakaan, etenkin me sinkut.
Syystä, ettei niillä ole parempaakaan tekemistä.

Viime syksystä alkanut lähes katkeamaton työputki alkaa vaatia veronsa. mä kärsin jonkin sortin työuupumuksesta, ihan todella. Kämppä on ihan järkyttävässä kunnossa ja vaikka se ärsyttää, en jaksa tehdä asialle mitään. En jaksa tavata ketään ja pinna palaa heti, kun asiat ei suju toivotulla tavalla. Kunnon ruokaa en ole jaksanut tehdä kuukausiin. Salilla en ole käynyt pitkään aikaan tai harrastanut just mitään muutkaan liikuntaa...tupakkaa poltan...huoh taas vaihteeksi vähintään askin päivässä ja kun erehdyn pitämään vapaapäivän, niin lähden ryyppäämään, heh. Nukun yössä sellaisen max 5h ja edes heppasiani en ole jaksanut käydä ajamassa, starttiin ilmoittamisesta puhumattakaan.

Asialle pitäis vissiin ruveta tekemään jotain, sillä mä oikeasti näytän ihan kamalalta, väsyneeltä ja pystyyn kuoleelta. Painokin on alkanut huolestuttavasti pudota ja nyt ollaan jo alle 50kg. Pakko vaan ruveta vähentämään töitä, ei rahan takia kannata itseään tappaa.
Pyry-Matias

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

safi kirjoitti: Pakko vaan ruveta vähentämään töitä, ei rahan takia kannata itseään tappaa.
Huh, wicked. Sen tupakan nyt lopetat saman tien, elämänlaatu paranee muutamassa päivässä. Koitahan pitää huolta itsestäs. Olet oman elämäsi päähenkilö...tai jtk muuta latteata 8)
didi

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja didi »

Googlebot kirjoitti:
didi kirjoitti:Joku vois panna mut hiljaiseksi.
Noin suorasukaista soidinkutsua en ole vähään aikaan kuullutkaan. :oops:
=D

Edelleen levoton olo. AAAARGHT!
safi

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja safi »

Pyry-Matias kirjoitti: Huh, wicked. Sen tupakan nyt lopetat saman tien, elämänlaatu paranee muutamassa päivässä. Koitahan pitää huolta itsestäs. Olet oman elämäsi päähenkilö...tai jtk muuta latteata 8)
Joo joo isukki..tiedetään. Vapaata mä nyt ekana tarviin, niin noi muut täysin retuperälle jääneet asiat hoituu sitten ihan itsestään. Eipä ole eka kerta, kun luulen olevani ikiliikkuja ja tod. väsymys iskee. Parin päivän rutistus vielä ja sitten tyhjäsin tuon kirotun kalenterin kokonaan neljäksi päiväksi. Eiköhän tää tästä iloksi vielä muutu..
SaintJohnPerse

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Niba kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
didi kirjoitti:AAAARGHT! Joku vois panna mut hiljaiseksi.
Eiks toi SJP ole täällä juuri sitä varten?
Ei kai SPJ voi sellaista täysin tunteettomasti hyväksikäyttää, johon suurempi todennäköisyys törmätä uudestaan?

Tai ei voi tietää, oikeesti!
:cry:
Korjataan nyt väärinkäsitys: En ole käyttänyt ketään hyväkseni ja minullakin on tunteet. Minkälaisena ihmisenä minua te oikein pidätte?
Tix

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja Tix »

SaintJohnPerse kirjoitti:Korjataan nyt väärinkäsitys: En ole käyttänyt ketään hyväkseni ja minullakin on tunteet. Minkälaisena ihmisenä minua te oikein pidätte?
Häntäheikkinä? En ole kauhean kiinnostunut sun tunteista vaan niiden naisten, joita sä pyörittelet ja dumppailet. Jos et pysty pääsi kanssa elämään niin ehkä olis parempi olla yksin niin kauan että pystyt. Tai sitten kerrot rehellisesti missä mennään ja katson pyöriikö ne daamit jaloissa vielä senkin jälkeen.

Niillä naisillakin on tunteet. Vähän narsistista ruikuttaa siitä, että voi hitsi kun on taas pää sekasin useammasta daamista. Et sniä mikään uhri tuossa tilanteessa ole.
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja pix »

Pyry-Matias kirjoitti: Aiheuttavatko irtosuhteet oman pahan olon vai aiheuttaako oma paha olo niitä irtosuhteita? Onko asiassa muita tekijöitä? Näitä oikeasti kannattaa joskus miettiä, jotta löytää ulospääsyn oravanpyörästä!
ööh lupaan alkaa miettimään sit jos ko. harrastuksen joskus aloitan

muuten kyllä olen kanssasi aikalailla samoilla linjoilla
BettyB.

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Terassille tänään, anyone??
BettyB.

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vaola kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Terassille tänään, anyone??
Hieman olet myöhässä.
*ostaa kalenterin*
Elukka

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Maanantai 16.7.2007 sai sitten allekirjoittaneelta lisänimen "Monday from Hell".
Aamusta kasiksi töihin, vaimo jatkoi Naistenklinikalle synnytyksen käynnistykseen.
Noin klo 18 lähdin töistä takaisin kotia kohti ruokkimaan elikot ja samalla avustamaan naapurin poikaa, joka tuli kaivinkoneellaan avaamaan meille muutaman umpeen kasvaneen ojan.
Justiin olin saanut kotihommat hoidettua ja ajellut takaisin Helsinkiin sekä laittanut anoppilassa saunan lämpiämään, kun vaimo soitti ja ilmoitti tarvitsevansa "henkistä tukea" selventämättä tilannetta sen tarkemmin.
Ajelin tuulispäänä Naistenklinikalle ja kiiruhdin synnytystä odottavien osastolle. Vaimoa ei kuitenkaan löytynyt huoneestaan sieltä, joten menin kysymään kansliasta. Siinä vaiheessa, kun viimein sain suunvuoron edelleni ängenneeltä akalta jolla oli joku Maailman Vaikein Ja Kiireellisin Ongelma™, kävikin ilmi että rouva Elukka oli jo kiidätetty synnytyssalin puolelle. Sinne siis juoksujalkaa.
Synnytys ja sen jälkeiset tapahtumat olivatkin sitten yhtä helvettiä, jossa sai pelätä niin vaimon kuin lapsenkin hengen puolesta.
Kolmen aikaan yöllä pahin hässäkkä oli viimein ohi ja ehdin jopa torkkua pari tuntia paareilla sairaalan hoitohuoneessa.
Tiistaiaamuna kävin vielä varmistamassa, että vaimo ja poika ovat jokseenkin hengissä ja sitten ajelin takaisin anoppilaan ihan oikeasti nukkumaan muutaman tunnin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

HUI!!! :x Voimia Elukka sulle.. En voi edes kuvitella huolen suuruutta.

Toivotetaan voimia ja jaksamista myös äidille- toivottavasti kaikki on hyvin ja molempien kunto nousee.

:h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja saira »

Elukka kirjoitti:...poika...
Onnea perheelle!! :h: :h:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Elukka

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Elppis kirjoitti:HUI!!! :x Voimia Elukka sulle.. En voi edes kuvitella huolen suuruutta.

Toivotetaan voimia ja jaksamista myös äidille- toivottavasti kaikki on hyvin ja molempien kunto nousee.

:h:
No, onneksi molemmat ovat nyt jo toipumaan päin. :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elukka kirjoitti:
Elppis kirjoitti:HUI!!! :x Voimia Elukka sulle.. En voi edes kuvitella huolen suuruutta.

Toivotetaan voimia ja jaksamista myös äidille- toivottavasti kaikki on hyvin ja molempien kunto nousee.

:h:
No, onneksi molemmat ovat nyt jo toipumaan päin. :)
Postuumit onnittelut ja poikahan sieltä tuli!
Juu, kyllä ne tytötkin lasketaan!

Sitten reteesti vaan Irwiniä..jotenkin..muunneltuna.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin