Linnanmäkimiitti LAUANTAINA 21.7.

Info tulevista miiteistä
ninnithequeen

Re: Linnanmäkimiitti LAUANTAINA 21.7.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pyry-Matias kirjoitti:Mut näissä on usein vähän provoo pelissä. On mukava aiheuttaa pahennusta 8)
Älä selitä, soot ihan tosissas! Öisinkään et saa unta kun mietit palstan tapahtumia! Töistä ei tule mitään! Sä mitään nettipokeria pelaa! Kirjoitat kaavioita Kityläisten kirjoituksista!
Quarter

Re: Linnanmäkimiitti LAUANTAINA 21.7.

Viesti Kirjoittaja Quarter »

no voi vittu eikö sinne nyt o tulossa ketää?? Haistkaa kikkare... :(
Googlebot

Re: Linnanmäkimiitti LAUANTAINA 21.7.

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Pyry-Matias kirjoitti:Täältä periferiasta miittiketjuja seuraillessa yksi hajatelma:

Täydentäkäähän/korjailkaahan listaa! Mihin ryhmään sinä kuulut?
Voi viude! Noin tarkkaa havainnointia ja terävää analyysia en ole nähnyt sitten peruskoulun kolmannen luokan. Tarkoitatko ihan tosissasi eri ihmisten osoittavan kiinnostusta toisten palstalaisten tapaamista kohtaan eri lailla?

Voiko tuota teoriaa soveltaa myös muihin elämän osa-alueisiin? Jos puhutaan penkkiurheilusta kuten jalkapallo sun muut:

1. Jotkut ovat ihan hulluina penkkiurheiluun eivätkä osaa muusta puhuakaan kuin jostain keski-eurooppalaisista futiksen pikkuseuroista ja kertoimista, ja katsovat kaikki mahdolliset Albanian farmisarjaliigankin ottelut. Luultavasti heillä on kotonaan useampiakin maksukanavia pelkän penkkiurheilun seuraamiseen.

2. Toiset tuntevat paljon vähemmän kiinnostusta kyseistä passiviteettia kohtaan ja katsovat lähinnä vain Suomen kannalta tärkeitä otteluita, kuten jos Suomi taistelee jääkiekon MM-kisoissa välierissä tai mitaliotteluissa. Minä kuulun aika pitkälti tähän ryhmään.

3. Kolmannet eivät välitä kyseisestä passiviteetista edes tuon vertaa, vaan pitävät penkkiurheilua lähinnä typeränä ajanvietteenä.

Mihin ryhmään sinä kuulut?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Linnanmäkimiitti LAUANTAINA 21.7.

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Niin, munkin tuleminen on aika lailla 50/60, saatan tulla jos huvittaa, mutta en nyt tällaiseen miittiin ilmottautumista pidä mitenkään sitovana, enkä siis ole varmistanut tulemistani. Toista ovat sitten illallismiitit, joissa safkat on varattu vierasmäärän mukaan. Luulisin, että en tule tuohon miittiin, mutta never say never..
Prepare for the worstest.
Pyry-Matias

Re: Linnanmäkimiitti LAUANTAINA 21.7.

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Googlebot kirjoitti:Voi viude!
Mennään SPR-hengessä, muttei kuitenkaan mennä. Ollaan olevinaan kaikkien kavereita, mutta sitten perutaan tulo, kun joku tietty ei saavukkaan. Välillä tuo huvittaa minua. Sitä paitsi joskus voisi itsekin käydä, mutta tuntuu, ettei täältä kaukaa viitsi turhaan tulla, jos koko homma peruuntuu.

Olisihan tämä yksinkertaisempaa, jos voisi enempi luottaa jengin sanaan. Oma lehmä tässä on.
Chap

Re: Linnanmäkimiitti LAUANTAINA 21.7.

Viesti Kirjoittaja Chap »

Mä tuun tähän miittiin, jos kukaan muu ei tuu. Ette sit kans tule!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Linnanmäkimiitti LAUANTAINA 21.7.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Saanko mä liittyä seuraan klo 18 jälkeen kun pääsen töistä? Lintsille en pysty ranneketta tms. ostamaan, koska puhelinpäivystän klo 20 asti :( (vaikka olisin halunnut kyllä!!)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Linnanmäkimiitti LAUANTAINA 21.7.

Viesti Kirjoittaja Niba »

26-28.7 on Helsingissä Suuret Oluet - Pienet Panimot -festarit rautatientorilla ihan pikkaraiset ja kotikutoiset festarit

Kuva

Tai sit mennään elokuun synkkinä iltoina lintsille?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Linnanmäkimiitti LAUANTAINA 21.7.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jos kerta Bliss tai Xib tai Mussukka tai Ninni tai Sipsi ei tuu niin en tuu mäkään, se on sillä sipuli. Ja loma jatkuu ja rahaa on liikkaa jota pitää koettaa kuluttaa enemmän kuin Lintsillä voi ja sitten marjanpoimintaa mullakin, mansikkaakin voi olla. Ja sitten mulla varmaan on flunssakin, tuntuu siltä ja sitten pitää kesä käyttää golfiin ja sitten luulin et aika on toinen, mä en taitais kuitenkaan ehtiä ja toisaalta olis noi olutfestarit ja sitten mull on yleensä suonenvetoa just lauantaisin ukkovarpaasta ja sitte luulen et autokin tulis pestä ja sit jos kuitenkin hukkaan lompakon siellä miten sitte käy ja sitt siel voi olla niitä slovakialaisia kaupustelijoita joten mennään myöhemmin ja sit tulis silittää housut jos mussukkaki näkee ja sitten en mä oikeestaan niissä laitteissa oo kuitenkaa ja sitte kun en juo kaljaakaa ja sitte siel ei oo pysäkkipaikkaa kuitenkaa ja sitte varmaan tulee jotain muuta parempaa ku te ja sitten voi olla ettei ihan muuten vaan sovi ja sitte siel voi kuiteski olla pelkkii naisii ja sit mun käy huonost kun mua ei voi jakaa ja sitte jos niillä naisil on kuukautiset ni ne viipyy vessas ja sitte mä oon ajatuksineni yksin ja sitte onks toi mun autonikaan kunnossa, eihän se vissiin oo. Ja perejantain jälkeen tarttis lepoo ja sitte jos mä tapaisin jonkun tärkeen jossain muualla kauoungil ja sitte kun quarter ei kuitenkaan huomaa mua ja sit jos mun tulee pissahätäki.
Mä en tuu tällä kertaa mut sitte elokuus tietysti.

Stadinarska
Arskalaiset Oy, puheenjohtaja :P
Googlebot

Re: Linnanmäkimiitti LAUANTAINA 21.7.

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Missäs kokoonnutaan? Hattarakoneen luona?
1108

Re: Linnanmäkimiitti LAUANTAINA 21.7.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Torstaina ainakin oli hyvä meininki!
Googlebot

Re: Linnanmäkimiitti LAUANTAINA 21.7.

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Missä kaikki olivat? Odottelin pari tuntia maailmanpyörän luona mutta lopulta luovutin ja lähdin Swengiin. Luulen että näin yhden RAMpan näköisen kaulahuivimiehen, mutta en ole varma.
Vihtahousu

Re: Linnanmäkimiitti LAUANTAINA 21.7.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

1108 kirjoitti:Torstaina ainakin oli hyvä meininki!
Khyl! Meinaan mennä vielä toistekin 8) (tosin aamulla tjmsp.)
bedlam

Re: Linnanmäkimiitti LAUANTAINA 21.7.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Torstaina oli muuten hyvä, mutta ilma olis voinut olla vähä lämpimämpi. Unohin käydä Vekkulassa, itkettää.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Linnanmäkimiitti LAUANTAINA 21.7.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dissaa, dissaa , Dissaa!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin