Toimintamallien muuttaminen

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

kesseli kirjoitti: näitä muijakavereita on kaksi.
Ei kahta kolmannetta... Ollaanx kavereita? :P
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

kesseli kirjoitti: etsä oo huomannut mitä mä kirjoitin sun paritustopicciis? ;)
No tottakai huomasin, kunhan tässä varmistelen...
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
kyyppo

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja kyyppo »

kesseli kirjoitti: meilläpäin on aika yleistä että kaverit nukkuu vierekkäin, kasoissa tms miten nyt sattuvatkaan sammumaan. eikös teillä?
Meillä minä olen aina se joka sammuu ensimmäisenä ja herää vasta kun kaikki ovat lähteneet kotiin, joten en ihan tarkkaan tiedä. Olen kuitenkin ollut siinä käsityksessä, että ei-keskenään-nussivat ystävykset pitävät jonkinlaisen hajuraon toisiinsa nukkuessaan. Tai ainakin kädet siellä omalla puolella.
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja Impi »

Aito_Johanna kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Musta tuntuu että mölli on vaihtanut toimintamallia.
Otsikossa ei ole yhdyssanavirhettä :shock:
Mutta itse tekstissä on monta :shock:
Sen kulissi kuitenkin alkaa jo rakoilla.. :P
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Nowaysis

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

AarneAnkka kirjoitti:... mutta tämän epäkohdan korjaamiseksi naisillahan on keskinäinen tiedonsiirtojärjestelmä, jolla tieto isoista persoonallisuuksista leviää nopeasti. :D
Hui kamala, en ole tullut ajatelleeksi mutta niinhän se on. Jutut leviävät muuten myös niistä vähemmän kookkaista persoonallista, niin raadollista kuin se onkin...
Nowaysis

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

kesseli kirjoitti: ei. ei ole mahtava "persoonallisuus", eikä edes iso. leikitään vaikka että tavallinen "persoonallisuus".
Enkä edes alun perin tarkottanut pippeliäsi, vaan ihan oikeasti luonnettasi, koska jotain extrajänskää sussa täytyy olla, pelkkä homous ei riitä, sano minun sanoneen. En muista miksi tuo persoonallisuus on lainausmerkeissä, ehkä siksi etten pidä siitä sanasta..
kyyppo

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja kyyppo »

kesseli kirjoitti:
kyyppo kirjoitti: Olen kuitenkin ollut siinä käsityksessä, että ei-keskenään-nussivat ystävykset pitävät jonkinlaisen hajuraon toisiinsa nukkuessaan. Tai ainakin kädet siellä omalla puolella.
jep. tätä minäkin olen toivonut ja sitä sitten tässä ketjussa valittelin kun niin ei aina ole käynyt.
Suosittelen rajaamaan ystäväpiirin tiukasti umpimielisiin valkoisiin heteromiehiin.
Faghag

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja Faghag »

kesseli kirjoitti:
kyyppo kirjoitti:
Suosittelen rajaamaan ystäväpiirin tiukasti umpimielisiin valkoisiin heteromiehiin.
ja luulet heidän ehdottomasti haluavan pikku neitihinturan ystäväkseen? oikeinko tosissaan?

DrD.
Heh, ei kai se ystävyys ole siitä kiinni, mitä ja kenen kanssa ihminen touhuaa peiton alla valojen sammuttua? Niin kiinnostunut kuin olenkin seksistä, ei minua hirveästi ystävieni seksielämä kiinnosta :-D

Hirvittävä klishee: Tärkeintä ihmisessä, myös ystävässä on luonne, samantapaiset elämäntavat- ja kokemukset sekä arvot.
Faghag

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja Faghag »

kesseli kirjoitti:
Faghag kirjoitti:
kesseli kirjoitti:
ja luulet heidän ehdottomasti haluavan pikku neitihinturan ystäväkseen? oikeinko tosissaan?

DrD.
Heh, ei kai se ystävyys ole siitä kiinni, mitä ja kenen kanssa ihminen touhuaa peiton alla valojen sammuttua? Niin kiinnostunut kuin olenkin seksistä, ei minua hirveästi ystävieni seksielämä kiinnosta :-D

Hirvittävä klishee: Tärkeintä ihmisessä, myös ystävässä on luonne, samantapaiset elämäntavat- ja kokemukset sekä arvot.
nyt tais homomammalta mennä kyypon ja mun kärjistetty huumori hiukan ohi. mä en todellisuudessa ole mitenkään erityisen neitimäinen enkä myöskään pieni. ja luulen kyypon myös kärjistäneen puhuessaan umpimielisistä, valkoisista heteroista.

mahdoitko lukea aiempaa sananvaihtoamme?

DrDick
Heh, en. Kuten aika monet ketjut, luen niitä sieltä täältä. Useimmilla on aina samat jutut. En kommentoinut kokonaisuutta vaan sitä osaa minkä jaksoin lukea.

Muuten, tulee tästä taas mieleen Ralf Königin sarjakuva, jossa kaksi homoa istuu baarin terassilla. Paikalle tulee ehtoinen emäntätarjoilija, joka kysyy, mitä saisi olla. Toinen homoista tilaa kahvin ja sanoo samalla: Olen homo." Tarjoilija siihen, että ei voisi vähempää kiinnostaa ja tuleeko maitoon sokeria tai maitoa.

Että näin.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

kesseli kirjoitti:kun mul on sellanen ongelma että vaikka haluaisin olla sen muijan eunukkihomokaveri, ni eiku jatkuvasti pientä vihjailua et jos sais. ja jatkoilla tai muuten känni-illan jälkeen kun nukutaan vierekkäin ni enkö mä vittu herää siihen kun tää tamma hinkkaa mun kyrpää (joka mun nukkuessa on jo tietysti alkanut seisomaan). ja itseasiassa näitä lähes identtisesti käyttäytyviä muijakavereita on kaksi.

dikki
Ettei vaan kukaan luulisi, kun olen kerran lupautunut Kessukan pikkujouluaveciksikin (tosin voi olla, että tulee työmatka eteen), niin kerronpahan vain, että minä en ole kumpikaan noista hinkkaajista.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

kesseli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
kesseli kirjoitti:kun mul on sellanen ongelma että vaikka haluaisin olla sen muijan eunukkihomokaveri, ni eiku jatkuvasti pientä vihjailua et jos sais. ja jatkoilla tai muuten känni-illan jälkeen kun nukutaan vierekkäin ni enkö mä vittu herää siihen kun tää tamma hinkkaa mun kyrpää (joka mun nukkuessa on jo tietysti alkanut seisomaan). ja itseasiassa näitä lähes identtisesti käyttäytyviä muijakavereita on kaksi.

dikki
Ettei vaan kukaan luulisi, kun olen kerran lupautunut Kessukan pikkujouluaveciksikin (tosin voi olla, että tulee työmatka eteen), niin kerronpahan vain, että minä en ole kumpikaan noista hinkkaajista.
et Sinä, ei toki. saattaisin jopa olla iloinen jos heräisin kanssasi moisessa tilanteessa ;-)

dikki

jk. EI ole tulossa mitään työmatkaa silloin. skippaat sen.

Sä oot ihana! Raikas tuulahdus Kityssä!

Minä, uraohjus kun olen (ahhahhaah), otan työni hyvin vakavasti ja näin ollen kyllä olen aika varma, että tuolloin on työmatka. Ottaa kyllä vähän päähän. Mutta ehkä pidämme pienimuotoiset varjopikkarit jonain muuna päivänä.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

kesseli kirjoitti: sä et nyt vain skorpparinainen ymmärrä sitä, että sä perut sen sun menosi. sä sairastut, äiti sairastuu, koira sairastuu tms .. ei ole niin vaikeata kehittää hyvä syy. vaa'at pystyvät siihen aina. skorpionien mielikuvitus ei vain riitä (ja jos nyt muistan väärin sun horoskooppis niin ammun itseni, mutta sovella tätä samaa tekstiä siihenkin horoon).

ilmoitat perkele että sä olet estynyt saapumasta ja sillä siisti, vai pitääkö mun kirjoittaa sulle joku lupalappu kuten koulun liikuntatunneille?

dikki

:lol:

Ei tarvi ampua itseään, olen skorpiooni. Ja omatunto kolkuttaisi niin pahasti, jos luikertelisin pois työmatkalta.

Joo, kirjoita sellainen lappu, että Keikaus ei saa jumpata töihin, kun sen pitää jumpata Kesselin kanssa vapaa-ajalla. Sä olet kyllä hauska! Ei, kyllä minun on mentävä tällekin työmatkalle. Sitäpaitsi minusta on ihan mukavaa matkustaa. Lisäksi siitä saa mehevät päivärahat, jotka aina lämmittävät rahanahnetta mieltäni.

Mennään sitten glögille jonain muuna kertana, jookos? Että voin lepytellä sinua, sinä häilyvä vaakamies.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toimintamallien muuttaminen

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

kesseli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Joo, kirjoita sellainen lappu, että Keikaus ei saa jumpata töihin, kun sen pitää jumpata Kesselin kanssa vapaa-ajalla. Sä olet kyllä hauska! Ei, kyllä minun on mentävä tällekin työmatkalle. Sitäpaitsi minusta on ihan mukavaa matkustaa. Lisäksi siitä saa mehevät päivärahat, jotka aina lämmittävät rahanahnetta mieltäni.

Mennään sitten glögille jonain muuna kertana, jookos? Että voin lepytellä sinua, sinä häilyvä vaakamies.
no ihan sama sit *möks*

no ei vais, mennään vaan. mut miten mä voin mennä sinne pikkujouluihin yksin? mitä mä teen ja kenen kanssa mä puhun? *paniikki* ... nyt äkkiä jotain xanoria jostain ;-)

DrD.

Voi sinua, sultahan tulee juttua vaikka kuinka hirveesti, ainakin tuli silloin kerran! Kyllä mä vähän luulen, että ne samat ihmiset, jotka jutteli sun kanssa viimeksikin, juttelee toisenkin kerran.

Ehkä sitä Xanoria ei ihan vielä tarvitse ottaa... Jouluihin on aikaa. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin