Torstaina tossun yllä sanoo ketjun avaaja SA

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Torstain SA-kysely itseään korostamatta

Stadinarska on Tahvo
2
17%
Stadinarska on Retu
1
8%
Stadinarska on PAMPAM
4
33%
Stadinturska on Petty
0
Ei ääniä
Koillis-Kanada
5
42%
 
Ääniä yhteensä: 12

1108

Re: Torstaina tossun yllä sanoo ketjun avaaja SA

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jeppajee.

Mie lähdenkii reissuun taas, jos pakkais vaimon mukaan ja ryynäis kohti rautatieasemaa. Päivä kotona ja taas mentiin.

np: Misfits - Legacy Of Brutality
ninnithequeen

Re: Torstaina tossun yllä sanoo ketjun avaaja SA

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bluntly kirjoitti:Kurkku taas kipeänä, ketuttaa.

Nettikin pätkii. Toisaalta tuo on hyvä juttu, remontti edistyy vauhdilla.

Pitäisi maalata olohuoneen seinä jollain tummalla värillä, en vain keksi mikä sopisi.
Punanen. Sopis hyvin, jos sitä telkkarin takana olevaa seinää tarkotat? *muistelee valokuvaa*

Hyvä kontrasti sun viherkasveilles nääs.
Vihtahousu

Re: Torstaina tossun yllä sanoo ketjun avaaja SA

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Jaha, kohta on kasa kuolleita ATK-miehiä meidän putiikissa. Operatiiviset ohjelmat kaatuivat samaan aikaan n. 10 minuuttia sitten, korjaus eta n. 2h, joka on yhtä kuin katastrofi. Pe-La yönä pamahti Saksan päässä asiakas-tietokanta, joka on ollut siitä lähtien aika sekaisin.

No, voihan tässä jotain laskutusta väsäillä.
didi

Re: Torstaina tossun yllä sanoo ketjun avaaja SA

Viesti Kirjoittaja didi »

Erobileiksi muuttuneiden polttareiden osallistujamäärä näyttää vähentyneen kahteen. Lauantaina lähdetään vasta sinkkuutuneen kaverin kanssa ulos =) swiit!

Himmee tärinä edelleen.. mä olen tosiaan tainnut juoda liikaa kahvia.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstaina tossun yllä sanoo ketjun avaaja SA

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jeppajeejoo. Antibiootteja ja 2 päivää saikkua. Eli ei tarvi mennä ens yöks töihin. Mut sit la-su-ma iltavuoroo. Pah. Mut sitten alkaa loma. Ruhtinaalliset 6 päivää <3
Vihtahousu

Re: Torstaina tossun yllä sanoo ketjun avaaja SA

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Yleinen kaaos pyörii, äsken metsästin yhtä konttia neljästä listasta, jonka olisin saanut selville noin 1,5s kunhan olis näpytellyt sen vaan planning system-ohjelmaan (joka on nyt nurin).

Metallica -Fade to Black \0/

EDIT: 15.22 operatiiviset toiminnot palasivat online, pääsee täältä kotiakin joskus 8)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Torstaina tossun yllä sanoo ketjun avaaja SA

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Väsymys.
Kohta pitäs kuiteski alkaa vääntää pizzaa...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstaina tossun yllä sanoo ketjun avaaja SA

Viesti Kirjoittaja Niba »

didi kirjoitti:Erobileiksi muuttuneiden polttareiden osallistujamäärä näyttää vähentyneen kahteen. Lauantaina lähdetään vasta sinkkuutuneen kaverin kanssa ulos =) swiit!

Himmee tärinä edelleen.. mä olen tosiaan tainnut juoda liikaa kahvia.
Hei hei hei!

Jättäkää nyt vähän juhlatunnelmia myös meille muillekin!

Ja Suomen ainoo paikka missä ei saa juua ees vettä raanasta, life sucks!

Jotenkin pöllö olo, ok päivänorkut not!

Toisilla on elämä, ehkä?
Vihtahousu kirjoitti:Yleinen kaaos pyörii, äsken metsästin yhtä konttia neljästä listasta, jonka olisin saanut selville noin 1,5s kunhan olis näpytellyt sen vaan planning system-ohjelmaan (joka on nyt nurin).

Metallica -Fade to Black \0/

EDIT: 15.22 operatiiviset toiminnot palasivat online, pääsee täältä kotiakin joskus 8)
Vanhana anarkistina olenkin miettinyt miten katkaista suomen ulkomaan kauppa, yksinkertaista rakas Watson! Tietokoneonjelmabugeillahan se käyb.
Pyyhin Netikettiin..
slam

Re: Torstaina tossun yllä sanoo ketjun avaaja SA

Viesti Kirjoittaja slam »

melko uuberii Arskalainen. Kyl se siitä, kun samalla kaavalla vastaat kaikkiin muihinkin elämäsi kysymyksiin. Voima on siinä, että pystyy mullistaan kaavat. Ja tätä eivät taaskaan kallot tajunneet, "kenen vika=?" kysyin arskalta, mutta ei hän vastannut, vaan Arskoi vaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstaina tossun yllä sanoo ketjun avaaja SA

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

ninnithequeen kirjoitti:Punanen. Sopis hyvin, jos sitä telkkarin takana olevaa seinää tarkotat? *muistelee valokuvaa*
Voisi olla, mutta makkarista tulee viininpunainen. Onkohan liikaa punaista sitten kämpässä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstaina tossun yllä sanoo ketjun avaaja SA

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Onkohan tää ny taas ihan normaalia, ett antibioottien aloittamisen jälkeen rupee sit kuume nousee..? Vttujenkesä näitä. Vetopoisjaväsy.
Bliss

Re: Torstaina tossun yllä sanoo ketjun avaaja SA

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulla on ongelma.
Mul on kotiteatterivahvistin, dvd, vhs + kaiuttimia, ja tiätty telkkari, mutta mä en osaa piuhoittaa niitä yhteen niin, että koko kompleksi toimisi edes välttävästi :roll:
ninnithequeen

Re: Torstaina tossun yllä sanoo ketjun avaaja SA

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bluntly kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Punanen. Sopis hyvin, jos sitä telkkarin takana olevaa seinää tarkotat? *muistelee valokuvaa*
Voisi olla, mutta makkarista tulee viininpunainen. Onkohan liikaa punaista sitten kämpässä?
No minkävärinen matto ja verhot sulla on? Löytyiskö niistä ideaa? Elpan ehdottama luumu on kyllä ihan hyvä vaihtoehto.
Eikä muuten haittaa vaikka olis noin paljon punasta kämpässä, ainakaan mun mielestä ;)
didi

Re: Torstaina tossun yllä sanoo ketjun avaaja SA

Viesti Kirjoittaja didi »

Mielialat menee niin hurjaa vuoristorataa, ettei meinaa itse pysyä enää järjissään. Välillä on niin hurjan onnellinen ja sitten välillä tuntee olevansa maailman hirvein möykky.

Tämä yksinolo onkin yllättävän vaikeaa. Tein päätöksen, että yritän rauhottua (ainakin päiväksi =P), sillä lyhyen mutta tehokkaan pohdinnan jälkeen totesin olevani edelleen vähän hukassa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstaina tossun yllä sanoo ketjun avaaja SA

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

TERE!

Suprise KAIKKI jauhajat tänään! Vastaan KAIKILLE alkaen omasta murustani eli

GEETZU: Eikö ollut kiva Stadit!! Ja on mullakin fyysinen ikävä! Pus!

DIDI: Oliko kooma pakollinen "ottaa". Stadinarska ei osaa ottaa kantaa. Voisit ostaa koiran niin voit siirtää unet hänelle. Olet muuten nätti.Onko tuo oikea kuvasi. Ei ei, en nyt sentään vielä rakstunut. vain ihastuin. Älä ole Geetzu vihainen!

Mulli: Oliko Juhlamokkaa vai Saludoa?

Nip: Noraa minut ellen ole jo norattu, hihii. Sulla on hauska avatar. Jään usein tuijottamaan sitä.

Vihtahousu: Vihathousun repliikkiin "Hyvää_vitun_huomenta! Täydellinen aamu. Nukuin pommiin ja vähän ennen "herätystä" pohje kramppasi, vittusaatana" ei juuri jää kommentointia tai selityksiä jälkipolville, HUH.

Edith: Voih, koetit saada jonkun edes mukaasi n'yt;kseen vihjaamalla. En ollut tyttörukka paikalla. Ja sitten kai mun pitää kehua sääriäsi?

Bliss: Koska olet lohikäärme (tuli selville eilen), en uskalla toki sanoa mitään!

Elppis: Myltsi ja Vihtis, kiitos seurasta!! Katso Vihtahousun repliikki yllä ja valitse seuralaisesi. Ei muuta, kiitos.

Vihtahousu: pahasti sisäpiiriä, joka ei tietenkään suositeltavaa tai hauskaa, mutta sanankäyttösi oli tällä kertaa nokkelaa! Hyväksyn.

Didi: Hauskasti sanottu aivoista. Kyl sulle nyt voi riittää, että oot nätti. Relaxing vaan!

SaintJohnPersee: Varo Didi, se koettaa kampata sut punkkaan!

Didi: Älä näe sitä tyyppiä kun et kerta olet varma. Etsi laadukasta seuraa. Sellaista kuin SA.

SaintJohnPersee: Mikset pyyt'nyt Didiä "naistesi" väliin treffeille?

Didi: Kiusaaja. kaikille miehille tulee jotain mieleen pötköttämisestä ja selvä yritys kutsua Perse ruokailemaan! Didi kulta, ryhtiä!!
Jos haluat tutustua erilailla mukavaan mieheen niin minä voin tuoda sellaisen miehen muotin eli ....arvaatkin!

Ninni: Ninni on lainsuojaton ja nytkin. Ensinnäkin kehtaa tunnustaa kännisen miehensä. Mutta toki on kiva muistaa sun upeat tissit. kaikki kuitenkin haluaa tietää mitä miehesi teki niillä.
Siivous tietenkin. Mut Ninni kirjoitti hauskasti, kyllä kyllä . Pus!!

Elppis: Levotonta levotonta. Miksi en oikein ole samalla aallonpituudella, vaikka sin' Elppis taidat olla symppis...!!

Irmelianneli: Minun täytyy sanoa, että tuon lauseen jälkeen saat tehdä 2 vuotta mukavia asioita minulle 24h, jotta suostuisin viemään sinut ulos!
Olet varmasti ihan mukava tyttö, mutta miksi piilottelet sitä noin täysin? Stadinarskaa on joskus haukuttu kirjoitusten tasosta. Hehheh
Mika Saukkonen: Miettikääpäs tätä!

Ninni: Huolellista tekstiä. Tekstin aihe ei kiinnosta yhtään, mutta teksti on huolellista ja sinänsä hienoa. Jos se riittää. OK.

Elukka: Mutta pääasia on, että Stadinarska saa jonkun lokeron!

Niba: Ei sitten sytyttele yhtään mun pääni mutta hyvää lomaa vaan Nipanen!

Bluntly: Ota Vicks!

Elppis: Luumu tekee kakkahädän useimmin.

Aasi: En usko todellakaan tuota! No missäs häntäsi oli??

Didi: Taas miehenkipeä. Mennään sitten treffeille, okay!! Ota yhdyntä, korjaan yhteys minuun, kiitos.

1108: Ahdistaa kun en tiedä minne menette ja millainen vaimoke sulla on!! Kerro ennekuin halkean!

Ninni: Mistä tunnet Bluntlyn noin hyvin?

Vihtahousu: HYVÄÄ TASOA! VAU. Kaikille yleinen kiinnostava, nokkelasti kirjoitettu ilman kirosanoja. Hei tää oli melkein paras! Elämää!!!
HYVÄ Vihtis!!!

Didi: Minusta muuten tuntuu että se tärinä on panetus! Myönnä pois.

Irmelianneli: Luulen, että loma on sinulle hyvä asia. Onnea.

Vihtahousu: Mitä se Metallica tähän liittyy??? Ajatko autoa ja ajathan sinä...

Mustis: Laita mulle postissa Frutti Di Mare!

Niba: Kamalaa, onko vika Stadinarskassa kun mää en tajuu sit yhtään mittään Nibasesta...älä suutu...

Slam: Tere Slam. Nyt vastaa. ollaan Cool! Rauhoitutaan. Me kest'mme kaiken! Slammstadi on kovaa kamaa!

Bluntly: On.

Vaola: Moi Vaola, mutta mutta mikä on Honkkari-maraton. Laittakaa kengät jalkaan ja pikkuhousut jalkaan ja kävelkää Kiinalaiseen.

Irmelianneli: Joo, oot loppu henkisesti ja fyysisesti, se on huomattu. Loma auttaa.

Bliss: Ei voi mitään tälle ongelmalle tosiaan. Mä voin hakea kaikki vempaimet nurkista. Saat enemmän tilaa. Ole hyvä vaan.
Älä osta enää tuollaisia. Sulle riittää vadelmat.

Ninni: Mullakin on punaista, mutta tykkäisin nähdä myös punaisia lyhtyjä!

Didi: en usko, että olet Maanis-Depressiivinen. Olet nätti, eikö se ilahduta sinua? Haluat tulla huomatuksi. Sinut huomataan kyllä, älä huoli. Tykkäisitkö Stadinarskasta! Tule Arskalaiseksi! Kauniita naisia tarvitaan.
SA on myös sinkula.


MUT HUOMAATTEKO, ETT kenenkään mielestä Arska ei ole Petty.

Kiitän seurasta ja jos loukkaannuitte vastauksistani, olette ymmärtäneet väärin!
Iso pusi kaikille Arskalaisille ja pieni kuppi kahvia muille hintaan 1,20 euroa.

Toivoo

Stadinarska
Kansakunnan karju
Todellinen mukavuuskone
parantumaton paras
no ehkä ei paras mutta ei huonoinkaan
okay, no tavallinen heppu edes...
nyyh... :P :D
Viimeksi muokannut Stadinarska, 19.07.2007 22:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BettyB.

Re: Torstaina tossun yllä sanoo ketjun avaaja SA

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Stadinurpo kirjoitti:TERE!
Vain otettu lääke auttaa.
Elukka

Re: Torstaina tossun yllä sanoo ketjun avaaja SA

Viesti Kirjoittaja Elukka »

BettyB. kirjoitti:
Stadinurpo kirjoitti:TERE!
Vain otettu lääke auttaa.
(Stadin)urpoihin auttaa ignore. :wink:
Edith

Re: Torstaina tossun yllä sanoo ketjun avaaja SA

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ei, Arska, Arska, kyllä mä käyn ihan mielläni yksin leffassa. Suosittelen Käärmeen merkki -elokuvaa varsinkin kaikille, jotka uskovat kostamiseen ja oman käden oikeuteen. Kyllä elokuvan kostaja oli sellainen riivattu hirviö, ettei sellaiseksi varmastikaan haluaisi kukaan tulla. Jännitys piti otteessaan, vaikka olikin tietysti arvattavaa, että paha lopuksi saa palkkansa. Ennen tuota loppua oli kuitenkin edessä monenlaisia juonenkäänteitä ja uhrin ja tilanteen epätoivoa kasvatettiin taitavasti.

Elokuvan jälkeen kävin myös toteamassa, että kyllä kirvojen kakka sitten tosiaan haisee Espan puistossa. Mitä ne kaikki turistitkin nyt meistä aattelee?!?!

Huomiseksi minulle on luvattu ohjattu ja opastettu kotiseutumatkailupyöräretki ja uintituokio. Odotan innokkaasti!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstaina tossun yllä sanoo ketjun avaaja SA

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:Mulla on ongelma.
Mul on kotiteatterivahvistin, dvd, vhs + kaiuttimia, ja tiätty telkkari, mutta mä en osaa piuhoittaa niitä yhteen niin, että koko kompleksi toimisi edes välttävästi :roll:
Mä oon saanu toimimaan ilman tollasta vahvistintakin ton kasan, mutta ei pysty ainakaan auttamaan nyt, koska poissa pelistä. Mut täällä on varmasti ainakin omasta mielestään kovia hifistejä kyllä. :wink:
ninnithequeen kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Punanen. Sopis hyvin, jos sitä telkkarin takana olevaa seinää tarkotat? *muistelee valokuvaa*
Voisi olla, mutta makkarista tulee viininpunainen. Onkohan liikaa punaista sitten kämpässä?
No minkävärinen matto ja verhot sulla on? Löytyiskö niistä ideaa? Elpan ehdottama luumu on kyllä ihan hyvä vaihtoehto.
Eikä muuten haittaa vaikka olis noin paljon punasta kämpässä, ainakaan mun mielestä ;)
Ainakin se on varma että jos käyttää tummia värejä seinissä näyttää huoneet pienemmilta, jos on vielä niistä kovan hinnan maksanu niin eihän siinä mitn.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstaina tossun yllä sanoo ketjun avaaja SA

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Edith kirjoitti:Ei, Arska, Arska, kyllä mä käyn ihan mielläni yksin leffassa. Suosittelen Käärmeen merkki -elokuvaa varsinkin kaikille, jotka uskovat kostamiseen ja oman käden oikeuteen. Kyllä elokuvan kostaja oli sellainen riivattu hirviö, ettei sellaiseksi varmastikaan haluaisi kukaan tulla. Jännitys piti otteessaan, vaikka olikin tietysti arvattavaa, että paha lopuksi saa palkkansa. Ennen tuota loppua oli kuitenkin edessä monenlaisia juonenkäänteitä ja uhrin ja tilanteen epätoivoa kasvatettiin taitavasti.

Elokuvan jälkeen kävin myös toteamassa, että kyllä kirvojen kakka sitten tosiaan haisee Espan puistossa. Mitä ne kaikki turistitkin nyt meistä aattelee?!?!

Huomiseksi minulle on luvattu ohjattu ja opastettu kotiseutumatkailupyöräretki ja uintituokio. Odotan innokkaasti!
Jaahas Edith, sinähän tunnut ihan sellaiselta symppistytöltä! Olenko oikeassa? Se kuvastuu kirjoituksestasi selkeästi!Et voi olla kuin mukava! Minulle mukavien ihmisten tapaaminen luonnossa ja näin netissäkin on kannustavaa ja olen iloinen. Niin moni on nykyään ei-mukava, jos näin rautalangasta väännetään!

Joo, siis määä ymmärrän hyvin elokuvan katsomisen yksin. Silloin saa enemmän siitä elokuvasta irti. Jos kyhnää toisen kanssa siitä saa sitten toisenlaista kivaa kunhan ei vain kysytä elokuvan jälkeen mitä elokuvassa tapahtui!

Täytyypä käydä Espalla kun siellä haisoo. Kertoivat Norjassa olleen valaan, joka täynnä mätää lihaa (siis kuollut) ja se upotettiin painoilla mereen kun haisi niin kamalasti.

Edithille makoisaa ja hauskaa kotiseutuiltaa. Olisin varmasti iloinen seurassasi MUTKU meen nyt golfiin!

Stadinarska 8)
kivojen bongari
hauskuuden hallitsija
mukavuuden mussu
Vastaa Viestiin