Pe

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

KUMP o paree?

Viro
3
25%
Ruotsi
9
75%
 
Ääniä yhteensä: 12

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Pe

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Oo nii väsy et e jaks kirj. paljo ny. Tää ol pe vkonpv kedja.

se o ehk teidä onni e så kort ny bara.

mul kauheest unettaa ja mä laittaa yksi kusimus jällee.

Kump omp paremp maa, viro vae ruotti?

Oleta e suom paras.

Hyv ötyy.

terg Geetzul

SA
boss
Tix

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Tix »

No vittu KANADA!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

No ei vittu kumpikaan, ihan perseestä kaikki, nih.

Paska paska paska päivä, viikko, pakko oli ihan sen kunniaksi tulla se tänne teille paskanjauhajille paskanjauhantaan kertomaan. Paska.

No joo. Emmäätiiä. Olen kyllä sen verran pihalla ja vieraantunut teistä ja tästä, että voisin harkita vakavasti paluuta. Paskaa sen verran, että mielellään sitä vaikka tänne ulostaisin, teidän riesaksenne.


Hyvää perjantaita vaan kaikille. Kiitos hei.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
mustanikki

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Ja vittu sentään tämä päivä vaan paranee.
No, tahdotteko nauraa? ( Ja typåsin vielä tuonkin, kirjoitin ensin "Tahdotteko nautaa?" No varmana tahdotte, tunnustakaa vaan. )

Päätin sitten "paluuni" kunniaksi päivittää sähköpostiosoitteeni, ja tämän seurauksena minusta tuli vähemmän aktiivinen kuin tähän asti. Jee. Uuteen sähköpostiini ei tule mitään aktivointijuttuja. Perse.

No, enpä spämmää tänne tämän enemmän sitten... Kiitos hei vaan taas.

Ystävällisin terveisin Lilly"Da idioth"Munstah

:roll:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Jatkan tätä yksinpuhelua.

Ette sitten arvaa, että missä se aktivointiviesti oli? Ette voi arvata. Ettepä tietenkään. Tsiiös, olen vielä tyhmempi kuin mitä uskoinkaan. URPO.

Kiitos hei vaan edelleen.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Clay »

LillyMunster kirjoitti:Jatkan tätä yksinpuhelua.
Et ole yksin!
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Clay kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Jatkan tätä yksinpuhelua.
Et ole yksin!
Niin, ja pitäisikö tähän vastata, että "Onneksi!" vai "Valitettavasti!"??

Joo, itseasiassa jo vähän nauratti, kun selasin ketjuja taaksepäin.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Clay »

LillyMunster kirjoitti:
Niin, ja pitäisikö tähän vastata, että "Onneksi!" vai "Valitettavasti!"??

Joo, itseasiassa jo vähän nauratti, kun selasin ketjuja taaksepäin.
Mä vilkasin vaan pari viimesintä viestiä, olen kärsättömämpi.
Nyt penikseni on fantastinen!
Mulli75

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK !

Viikon vika työpäivä alkoi työkavereiden kanssa nauraen.
didi

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja didi »

Toka tpk!

*huokaus*
Mulli75

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

didi kirjoitti:Toka tpk!

*huokaus*
Kuumottaako vai mikä huokasuttaa ?
didi

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja didi »

Mulli75 kirjoitti: Kuumottaako vai mikä huokasuttaa ?
Nyt vähän kaikki, kuumotus myös. Onneksi on viikonloppu tulossa.
Vihtahousu

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta. Kolmas TPK! Tampereen pariskunta jäi koisaamaan ja meikä tuli töihin, stna haluun lomalle! Oltiin eilen lintsillä, sportissa, heavy cornerissa ja wanhassa ketussa... aiga loistavaa :D

edit: nimipäiväonnittelut eräälle heppailijalle :D
Viimeksi muokannut Vihtahousu, 20.07.2007 8:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Clay »

didi kirjoitti:Toka tpk!

*huokaus*
Ikuinen kakkonen! :P
Nyt penikseni on fantastinen!
didi

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja didi »

Clay kirjoitti: Ikuinen kakkonen! :P
Yes, elämäni tarina.

Dodich, nyt mun ei tartte tehdä kotona kynttilänvalossa trangialla ruokaa. Mitäköhän muita juttuja mun pitäisi muistaa hoitaa, että voin muuttaa kotiin?
Tarvitsenkohan mä 1 vai 4M:n liittymän? *miettii ääneen*
Vihtahousu

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

didi kirjoitti: Tarvitsenkohan mä 1 vai 4M:n liittymän? *miettii ääneen*
Alle kasin kaikki on hidasta, jos haluut joskus imuroidakin jotain netistä :P
didi

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja didi »

Vihtahousu kirjoitti: Alle kasin kaikki on hidasta, jos haluut joskus imuroidakin jotain netistä :P
Problemaattista. Mitenköhän mä ikinä pärjäsin HOASin nettiliittymällä. Se ei vissiin ollut mitenkään nopea.
Vihtahousu

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

didi kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Alle kasin kaikki on hidasta, jos haluut joskus imuroidakin jotain netistä :P
Problemaattista. Mitenköhän mä ikinä pärjäsin HOASin nettiliittymällä. Se ei vissiin ollut mitenkään nopea.
Niin tai miten ennen pärjättiin joillain kivikautisilla modeemeilla? Okei, yleensä operaattorit veloittavat varmemmin siitä, jos nopeutta laskee kuin nostaa. Kasikaan ole vielä mikään huippunopea, mutta itse en voi kuvitellakaan eläväni hitaamman kanssa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Huomenta.

Väsyttää, neljän maita uneen ja nyt jo ylhäällä...
Siis normaali määrä unta minulle, heräsinkin vain kaksi kertaa tuona aikana. Jee.

Uskomatonta, mutta minä pärjään kasin tai nelosen sijasta oikein mainiosti mun puolikkaallani! Huomaa, että en imurointia harrasta.
Sen huomaa myös villakoirista lattialla.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Elukka

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Elukka »

didi kirjoitti:
Clay kirjoitti: Ikuinen kakkonen! :P
Yes, elämäni tarina.
No mut hei kakkonen on ykkönen! :wink:

TPK MK III.
Nyt alkaa taas olla lähes ihmismäinen olo unenpuute-K-massa vietetyn alkuviikon jälkeen.
(Miksi v:ssa synnytykseen osallistuville isille ei laiteta kofeiinitippaa? :swirl: )
didi

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja didi »

Vihtahousu kirjoitti: Niin tai miten ennen pärjättiin joillain kivikautisilla modeemeilla? Okei, yleensä operaattorit veloittavat varmemmin siitä, jos nopeutta laskee kuin nostaa. Kasikaan ole vielä mikään huippunopea, mutta itse en voi kuvitellakaan eläväni hitaamman kanssa.
Niin.. hmm... ehkä se 1M on alkuunsa hyvä, kyllähän sitä sitten voi korotta jos tuntuu, että on tarvetta nopeampaan ja varaakin laittaa kuukaudessa vähän enemmän rahaa nettiin.
Elukka

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Elukka »

didi kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Niin tai miten ennen pärjättiin joillain kivikautisilla modeemeilla? Okei, yleensä operaattorit veloittavat varmemmin siitä, jos nopeutta laskee kuin nostaa. Kasikaan ole vielä mikään huippunopea, mutta itse en voi kuvitellakaan eläväni hitaamman kanssa.
Niin.. hmm... ehkä se 1M on alkuunsa hyvä, kyllähän sitä sitten voi korotta jos tuntuu, että on tarvetta nopeampaan ja varaakin laittaa kuukaudessa vähän enemmän rahaa nettiin.
Hei n00b, et sä millään pysty snipaa millään lagisella 1M yhteydellä. Kyllä kybä pitää vähintään olla!
-t. t3h fr4gm4$t3r
didi

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja didi »

Elukka kirjoitti:Hei n00b, et sä millään pysty snipaa millään lagisella 1M yhteydellä. Kyllä kybä pitää vähintään olla!
-t. t3h fr4gm4$t3r
Does not compute! No ei.. mulla on ainakin alkuunsa niin antiikkinen tietokone käytössä, hyvä kun netti toimii sillä, että ei voi varmaan hirväesti miettiä mitään lataamisia.

DOdich, alkoihan ne kahvitärinät.
Elukka

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Elukka »

didi kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Hei n00b, et sä millään pysty snipaa millään lagisella 1M yhteydellä. Kyllä kybä pitää vähintään olla!
-t. t3h fr4gm4$t3r
Does not compute!
http://en.wikipedia.org/wiki/Counter-Strike :wink:
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Nip »

didi kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Alle kasin kaikki on hidasta, jos haluut joskus imuroidakin jotain netistä :P
Problemaattista. Mitenköhän mä ikinä pärjäsin HOASin nettiliittymällä. Se ei vissiin ollut mitenkään nopea.
hoasin nettiliittymä oli 256 -> 512 -> 2M

Ja kaks megaa riittää hyvin kaiken maailman käyttöön. Mulla ollut 10M ja 100M käytössä, mutta niitä ei tarttee ku jos haluu saada jotain 700Mt filuu heti tai jos warettaa 10Gt:n HDtv matskuu...

etäTPK.
"arguing in internet is like paraolympics, you might win but you're still retarded!"
Vastaa Viestiin