Pe

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

KUMP o paree?

Viro
3
25%
Ruotsi
9
75%
 
Ääniä yhteensä: 12

Bliss

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Bliss »

swirl kirjoitti: tekis mieli syödä jotain koko ajan
Mulla toi on ihan normaali olotila :D
SaintJohnPerse

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Loppuisipa tämä päivä nopeasti... Vielä kaksi tuntia, jos jaksaisi..
didi

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja didi »

SaintJohnPerse kirjoitti:Loppuisipa tämä päivä nopeasti... Vielä kaksi tuntia, jos jaksaisi..
Onnekas.. mulla on vielä kolme tuntia lusittavana.
Mulli75

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

didi kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Loppuisipa tämä päivä nopeasti... Vielä kaksi tuntia, jos jaksaisi..
Onnekas.. mulla on vielä kolme tuntia lusittavana.
Pannaan paremmaksi, vika tunti menossa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

didi kirjoitti:Onnekas.. mulla on vielä kolme tuntia lusittavana.
Mikä se on tämä asenne. Saat olla kolme tuntia vielä töissä ennen kuin ahdistava viikonloppu ahdistavine vapauksineen saapuu. Sina olla tuutuvainen, sinulla olla tekemista.
Paras päivä ikinä.
Bliss

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SaintJohnPerse kirjoitti:Loppuisipa tämä päivä nopeasti... Vielä kaksi tuntia, jos jaksaisi..
Mikäs vika tässä päivässä on?? :o
didi

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja didi »

Riemumieli kirjoitti: Mikä se on tämä asenne. Saat olla kolme tuntia vielä töissä ennen kuin ahdistava viikonloppu ahdistavine vapauksineen saapuu. Sina olla tuutuvainen, sinulla olla tekemista.
Viikonlopulle sitä vasta onkin kaikkea puuhaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja swirl »

Bliss kirjoitti:Mulla toi on ihan normaali olotila :D
No on se aika yleistä mullakin, mutta nyt tekis mieli rasvaisia herkkuja. Pizzaa. Tortilloja. Subwayn patonkeja. Kunnon caesar-salaattia.
Vihtahousu

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Vajaa kolme tuntia palkkatyötä jäljellä. Sit kolme tuntia autossa ja sen jälkeen pääsee taas töihin (=mökille). Onneks illalla saa juoda kaliaa ja saunoa ilman rajoitteita, tosin epäilen vähän että väsy saattaa tulla aika nopeesti kun parina viime yönä unet ovat jääneet 4h/nait.

Ihan kiva fiiwis kuiteskin.
SaintJohnPerse

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Bliss kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Loppuisipa tämä päivä nopeasti... Vielä kaksi tuntia, jos jaksaisi..
Mikäs vika tässä päivässä on?? :o
On perjantai.. Joudun päivystämään yksin toimistolla. Ja illemmalla pitäisi nähdä mun lääkäriä... :)
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

SaintJohnPerse kirjoitti:On perjantai.. Joudun päivystämään yksin toimistolla. Ja illemmalla pitäisi nähdä mun lääkäriä... :)
STD?
Paras päivä ikinä.
SaintJohnPerse

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Riemumieli kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:On perjantai.. Joudun päivystämään yksin toimistolla. Ja illemmalla pitäisi nähdä mun lääkäriä... :)
STD?
Käyn sen verran hitaalla, että joudut vääntämään minulle rautalangasta mitä tarkoitat...
Bliss

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SaintJohnPerse kirjoitti: Ja illemmalla pitäisi nähdä mun lääkäriä... :)
Oukei. Sit mä ymmärrän täysin :wink:
Chap

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Chap »

Riemumieli kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:On perjantai.. Joudun päivystämään yksin toimistolla. Ja illemmalla pitäisi nähdä mun lääkäriä... :)
STD?
Kyllä, siitä on kyse. Tosin sen hankkimisesta, ei sen hoitamisesta.
Elukka

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Elukka »

SaintJohnPerse kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:On perjantai.. Joudun päivystämään yksin toimistolla. Ja illemmalla pitäisi nähdä mun lääkäriä... :)
STD?
Käyn sen verran hitaalla, että joudut vääntämään minulle rautalangasta mitä tarkoitat...
http://en.wikipedia.org/wiki/STD :google:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Uah.

Kahvi, rakas ystäväni--- Hyvää!
Sen voimilla edelleen tajuissaan, ja takaraivossa tieto siitä, että päivä on vasta aluillaan, ja että uni kutsuu aikaisintaan 10:n tunnin päästä.

Viikonloppu? Onko se jotain syötävää?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Oli muuten valtavan jännä kävelylenkki äskön. huomasin hiekkatieltä polun joka kulki niitylle tms. pusikkoon. lähdin sitä sitten seuraamaan. polku pieneni, kulki pienen ojan yli, kiipesi pienen mäen ylös. ylhäältä oli iso keto jossa kasvoi 1,5m korkeaa heinää ja pikku puita. myös jotain vanhoja puurakennelmia näkyi kedon toisella laidalla. päätin katso niitä lähempää ja rupesin köpöttämään niitä kohti. toiset katsoo jalkoihin kävellessään, toiset ei... kompuroin, horjahdin päin puskaa, rämähdin puskasta läpi ja suoraan puskan toisella puolella piilossa olleeseen juoksuhautaan. ei sattunut, mutta on se vähän harmittavaa huomata olevansa pari metriä syvässä kuopakkeessa. siinä sitten harhailin jonkun aikaa että löysin kohdan josta pääsin juoksuhaudasta ylös. oli ihan kunnollinen juoksuhauta, syvä, pitkä, risteyksiä... joku on siihen selvästi päättänyt joskus aikoinaan tiukasti asettua. Vähänkö jännää. ylös päästyäni totesin että kasvusto oli sen verran peittävää, että tuota oli todella vaikea nähdä vaikka tiesi missä se sijaitsee. täytyy jatkaa joskus lisää tuota "kotiseutu tutuksi" retkeä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ensimmäisen kerros maalia vedetty makkarin seiniin ja hivenen maalariinkin, kummatkin muuttuivat heti huomattavasti mystisimmiksi. Saa nähdö kuinka urpolta onnistuu helmiäislasyylin töpöttely kun saa vielä toisen kerroksen seinään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SaintJohnPerse

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Ei saatana... Nyt pois... Pejantai ja uudet metkut
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja swirl »

Vitsi mullakin tekis mieli maalata meijän makkarin seinät. Ne on sellaiset vähän harmahtavan siniset, tai siis harmahtavuutta en huomannut ennen kuin menin ja ostin kirkuvan turkoosit verhot. Niiden rinnalla seinät muuttuivat valjuiksi ja rumiksi.

Yhtäkkiä ei oo mikään enää hyvin. Tukka on liian kuuma ja sitä on aivan liikaa ja rillit tuntuvat valuvan koko ajan ja painavat inhottavasti ja on jotenkin turvonnut olo ja haluaisin kiljua.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

swirl kirjoitti: Yhtäkkiä ei oo mikään enää hyvin. Tukka on liian kuuma ja sitä on aivan liikaa ja rillit tuntuvat valuvan koko ajan ja painavat inhottavasti ja on jotenkin turvonnut olo ja haluaisin kiljua.
Tukka kiinni ja heti. Itse muuten rikoin aurinkolasini vahingossa muutama päivä sitten. Astuin niiden päälle juostessani lintuja karkuun. Nyyh, niissä oli vahvuudet. Nyt ei näje enää auringossa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kai se on Bauhaussiin lähdettävä, siellä muistaakseni oli erilaisia sähkörasioiden peitelevyjä.

Jostain täytyisi vielä löytää tummanruskeaa kaapelikourua jalkalistoiksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja swirl »

^^Mulla ei taida olla ponnarinauhoja mukana. Ei löydy yhtäkään. Tää on ihan katastrofi. Kohta meen tonne vessaan saksimaan koko pehkon helvettiin.
Googlebot

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Chap kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:On perjantai.. Joudun päivystämään yksin toimistolla. Ja illemmalla pitäisi nähdä mun lääkäriä... :)
STD?
Kyllä, siitä on kyse. Tosin sen hankkimisesta, ei sen hoitamisesta.
Hmm, minä tajusin vasta nyt mitä tarkoitti sen parin viikon takaisen sveitsiläisrouvan SJP:ltä mukaansa saama "matkamuisto"... Kannatan turvaseksiä, talossa ja puutarhassa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kai sieltä toimistolta joku kuminauha löytyy? Klemmareita voi käyttää pinneinä? Se olisi sellainen toimistotyttölook.
Vastaa Viestiin