Pe

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

KUMP o paree?

Viro
3
25%
Ruotsi
9
75%
 
Ääniä yhteensä: 12

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Kertokaa joku onko Par-Sky kuin Stadinarska??
Ei ole.

Mun paino on taas tippunu!! Mikä tää tämmönen raskaus oikein on? Eikä se voi enää valeraskauskaan olla....
Tää menis kohta nukkuun, ni jaksais taas aamulla töihin.

Mustaenkeli, ystäväni!

Kiitos kun vastasit ja olit ilmeisesti vielä muita kohtaan fiksu kun et kertonut perusteluja!
Unohdan sitten Par-Skyn.
Mutta ei ole Mustiskaan kuin Stadinarska! Silti kaksi ihmistä voi killata hyvin toisiaan. Killata on Gilla eli hyväksyä!

Ohhoh, on se kumma kun Mustis oot raskas. Kuinkahan paljon se sitten tippuu se paino? Ei kai nyt sentään paljon? Kumpaa seksiä toivot, poikaa vai naista?
Tuleeko hän olemaan elämäsi parhain asia? Entäs oletko kiinnostunut hänen seksuaalisesta taipumuksestaan? Minkälainen toivoisit hänen olevan? Yhdentekevää ei kelpaa vastaukseksi.
Mitäs sanoisit jos lapsesta tulee samanlainen kuin Stadinarskasta?

Toivomme yhdessä Mustikselle hyvää raskautta !!!

Stadinarska
ilman titteliä
didi

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja didi »

Tylsää.

Mä olen ylpeä itsestäni.. kokonaine ilta on kohta vietetty omassa laatuseurassa. ... juuh
Geetzu

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Puuhissa, pöh! Digiboxi hajos, en nää telkkuu. Sulattelen pizzaa ja himoan tupakkaa, kuuntelen Justin Timberlakea ja haaveilen jaksavani hieroa vielä pimppaa ennen yöunia.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetzu kirjoitti:Puuhissa, pöh! Digiboxi hajos, en nää telkkuu. Sulattelen pizzaa ja himoan tupakkaa, kuuntelen Justin Timberlakea ja haaveilen jaksavani hieroa vielä pimppaa ennen yöunia.
On tää maailma kummallinen. Mä voisin auttaa siinä fanien kesken niin mielelläni omalla apuneuvollani ja sitten tämä Didikin ties mitä tekee yksin.

Ja mä olen nyt yksin apuvälineineni. Kysymys, oikeutetty, kuuluu. Miksi tällaiseen systeemiin on tultu.
Mutteriin kuuluu ruuvi. Ja ruuvi on tehty mutteriin. Kuinka mutterit sitten ovat ilman vapaata ruuvia. Ei nyt mun ruuvi rupee sillai haluamaan...
Geetzu, olisko sun mutterissa ja mun ruuvissani samat jenkat?

Stadeilemisiin sekseilemisiin

Stadin seksiarska
seksiasiain pappi 8)
Pyry-Matias

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

LomaTJ 2. Mikä vitun lomateejii? Ahdistaa jo valmiiksi se, että lomalla ilmeisesti ahdistaa enemmän tai vähemmän koko ajan. Harmi kun en voi perua lomaa, tekisin sen mielelläni.

Oon yrittänyt ängetä kaikenlaista puuhaa lomalle, mut en odota kyllä mitään. Helpompi niin ettei pety. Ehkä hukutan itseni nettipokerin ihmeelliseen maailmaan, silloin kun en liiku. Lupaan etten lomalla kityile näkyvästi kertaakaan, en siis kommentoi vaikka joskus lukisin. Voihan sitä yrittää ärsyttää 8)

Mut täytyy painua omaan säkkiin, se on hyvä paikka. Otan tuoreen Football Magazinen ja sillee. Aamuherätys, enää kaksi niitä ja sit se vitun loma.
Vastaa Viestiin