Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Info tulevista miiteistä

Osallistun pikkujouluissa seuraavaan:

Äänestys päättyi 13.10.2005 11:23

Syön
3
12%
Juon
5
20%
Syön & juon
17
68%
 
Ääniä yhteensä: 25

Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Syöntipaikka nyt siis ilmeisen selvä mutta oliko tänä vuonna syömisen lisäksi ja jälkeen kysellä meille runkareille jotain pikkubaaria ehkä yksityistilaisuutena vain meile avoimeksi, kuten viime vuonna oli se frebar? Nuo ruokaravintolat kun tuppaavat olemaan alkoholitarjontansa kanssa monasti hintavampia kuin pystypaarit.
Faghag

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Cantina West rulaa. I'm in.
ninnithequeen

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Syön, juon, nai...eiku.
Paikalla ollaan ja Cantina West on pop. Sapuskat maistus ainakin viimeks ko siellä käytiin (4 vuotta sitten....)
bedlam

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ei voi kyllä mitään vahvistaa, ennenkuin on saatu vähän työlistaa. Syöminen käy ja juominen käy, jos ei töitä naisellani silloin näy.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Enthu kirjoitti:pitkämatkalaisten yöpymistarjous on edelleen voimassa...
Eriketju jo olikin asiasta tästä, sieltä voi lukea ne paikat joissa sitten voi vatsaansa tyhjentää aamulla..
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:
Enthu kirjoitti:pitkämatkalaisten yöpymistarjous on edelleen voimassa...
Eriketju jo olikin asiasta tästä, sieltä voi lukea ne paikat joissa sitten voi vatsaansa tyhjentää aamulla..
Totaalinen repeämys...
Enttuuu.... :D
KGrilli

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

MGandhi kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Syödä mun ei enää tarvitse, sillä olen jo riittävän lihava.
mä komppaan. en sun, vaan oman lihavuuteni osalta.

:?: Mutta sähän olet fit! :?:

laiha lihava = hyvässä kunnossa mutta silti paksu ja rasvainen

ps. bongasin sut eilen kotikulmilstasi. musta takki, farkut ja laukku olan yli. oisko ollu jotkut ämpeehärvelit korvilla...
Patz

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja Patz »

KisSandra kirjoitti:Syöntipaikka nyt siis ilmeisen selvä mutta oliko tänä vuonna syömisen lisäksi ja jälkeen kysellä meille runkareille jotain pikkubaaria ehkä yksityistilaisuutena vain meile avoimeksi, kuten viime vuonna oli se frebar? Nuo ruokaravintolat kun tuppaavat olemaan alkoholitarjontansa kanssa monasti hintavampia kuin pystypaarit.
Tämäkin on työlistalla. Aika harvassa vaan on kuppilat jotka voi varata pelkästään runkkareita varten.. Voisikos lauantaina Mascottiin menevät tiedustella sitä? Tai kysellä ainakin vinkkejä mistä moisen paikan voisi löytää...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Patz kirjoitti:
Tämäkin on työlistalla. Aika harvassa vaan on kuppilat jotka voi varata pelkästään runkkareita varten.. Voisikos lauantaina Mascottiin menevät tiedustella sitä? Tai kysellä ainakin vinkkejä mistä moisen paikan voisi löytää...
Voin kysästä Mascotista, JOS mennään (jos saadaan porukka kasaan).
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Syön, juon, etkoilen, jatkoilen ja kaikkea.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Äänestys ei toimi joten ilmoittaudun kirjoituksella syömään ja juomaan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
1108

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Oksennan, sammun ja lupaan huutaa illan aikana:
"saatana" 10 kertaan
"Vittu" 1 kerran
"Pentele" 27 kertaan
"Iso kolmonen" 12 kertaan.
"Tupla viski" ¤ kertaan.
ninnithequeen

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Oksennan, sammun ja lupaan huutaa illan aikana:
"saatana" 10 kertaan
"Vittu" 1 kerran
"Pentele" 27 kertaan
"Iso kolmonen" 12 kertaan.
"Tupla viski" ¤ kertaan.
Ihanaa!
Totaalinen komppaus :komp:
Starflare

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Onko ilmoittautumisella kiirettä?
1108

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Starflare kirjoitti:Onko ilmoittautumisella kiirettä?
Ei, koska tulet jokatapauksessa. Keep it heavy, keep it hard.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja alja »

Patz kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:Syöntipaikka nyt siis ilmeisen selvä mutta oliko tänä vuonna syömisen lisäksi ja jälkeen kysellä meille runkareille jotain pikkubaaria ehkä yksityistilaisuutena vain meile avoimeksi, kuten viime vuonna oli se frebar? Nuo ruokaravintolat kun tuppaavat olemaan alkoholitarjontansa kanssa monasti hintavampia kuin pystypaarit.
Tämäkin on työlistalla. Aika harvassa vaan on kuppilat jotka voi varata pelkästään runkkareita varten.. Voisikos lauantaina Mascottiin menevät tiedustella sitä? Tai kysellä ainakin vinkkejä mistä moisen paikan voisi löytää...
kysy sitä frebaria taas, se oli jees. mä kysyisin mutku mä en oo ees pääkaupunkiseutulainen....seli seli
olihan se mascottikin tosi kiva, onko sinne pitkä matka keskustasta? mä kun meinaan taas eksyä helsinkiin yksin aamuneljältä :D
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
slam

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja slam »

alja kirjoitti:
kysy sitä frebaria taas, se oli jees. mä kysyisin mutku mä en oo ees pääkaupunkiseutulainen....seli seli
olihan se mascottikin tosi kiva, onko sinne pitkä matka keskustasta? mä kun meinaan taas eksyä helsinkiin yksin aamuneljältä :D
Millä meinaat mennä hesaan? Voitais mennä "käs kädes" junal... :lol:
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja brona »

Äänestys näköjään ohi, mutta edelleen syön ja juon, paikka ok. Hyvä Patz!
...
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

alja kirjoitti:
Patz kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:Syöntipaikka nyt siis ilmeisen selvä mutta oliko tänä vuonna syömisen lisäksi ja jälkeen kysellä meille runkareille jotain pikkubaaria ehkä yksityistilaisuutena vain meile avoimeksi, kuten viime vuonna oli se frebar? Nuo ruokaravintolat kun tuppaavat olemaan alkoholitarjontansa kanssa monasti hintavampia kuin pystypaarit.
Tämäkin on työlistalla. Aika harvassa vaan on kuppilat jotka voi varata pelkästään runkkareita varten.. Voisikos lauantaina Mascottiin menevät tiedustella sitä? Tai kysellä ainakin vinkkejä mistä moisen paikan voisi löytää...
kysy sitä frebaria taas, se oli jees. mä kysyisin mutku mä en oo ees pääkaupunkiseutulainen....seli seli
olihan se mascottikin tosi kiva, onko sinne pitkä matka keskustasta? mä kun meinaan taas eksyä helsinkiin yksin aamuneljältä :D
Samaa meinasin itse myös ehdottaa mutta aljushkapa kerkisikin ensiksi. Onko Frebaria kysytty? Eikö se nyt viime vuonna ollut ihan jeesh ja joku tiesi sanoa, että siellä olisi nykyään myös A-oikeudet..
Starflare kirjoitti:Onko ilmoittautumisella kiirettä?
Hmm.. niin.. miten tää nyt menee.. Onko tää ketju nyt siis ainut virallinen ilmoittautumisketju ja miten kohdellaan niitä, jotka ovat ilmoittautuneet jossain aiemmassa aihetta käsittelevässä ketjussa??

Tein nimittäin havainnon, että tässäki ketjussa on vähintäänkin varma ehkä ilmoittautujia jo 23 mutta jos otetaan vaikka tätä ketjua edeltävän ilmoittautuneet mukaan nousee luku jo yli 40:n!! Loppuuko varatusta kabinetista tila? Mitä jos ilmoittautuneita tuleekin tähänkin ketjuun yli 30.. potkitaanko silloin rumimmat listoilta pois? ;) *tekeytyy kauniimmaksi kuin onkaan*
Starflare

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja Starflare »

1108 kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Onko ilmoittautumisella kiirettä?
Ei, koska tulet jokatapauksessa. Keep it heavy, keep it hard.
Okei, voin sitten antaa sinulle mahdollisuuden juoda (vasemm)allekiroilleen pöydän alle, jos vaikka onnistuisit siinä :miitti: .

EDIT: Niin ja sehän tarkoittaa sitä että tarvitsen paikan jossa jatkaa juomista jonkun kanssa joka ei hyydy pienistä, ja sitten lopuksi hyytyä kun ruho kieltäytyy tottelemasta käskyjäni.
Viimeksi muokannut Starflare, 14.10.2005 6:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Starflare

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja Starflare »

KisSandra kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Onko ilmoittautumisella kiirettä?
Hmm.. niin.. miten tää nyt menee.. Onko tää ketju nyt siis ainut virallinen ilmoittautumisketju ja miten kohdellaan niitä, jotka ovat ilmoittautuneet jossain aiemmassa aihetta käsittelevässä ketjussa??

Tein nimittäin havainnon, että tässäki ketjussa on vähintäänkin varma ehkä ilmoittautujia jo 23 mutta jos otetaan vaikka tätä ketjua edeltävän ilmoittautuneet mukaan nousee luku jo yli 40:n!! Loppuuko varatusta kabinetista tila? Mitä jos ilmoittautuneita tuleekin tähänkin ketjuun yli 30.. potkitaanko silloin rumimmat listoilta pois? ;) *tekeytyy kauniimmaksi kuin onkaan*
Huh! tuo tarkoittaa sitä että minut luultavasti ammutaan paikan päällä etten varmasti tule takaisin.
Patz

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja Patz »

Tehdäänpä nyt kerralla selväksi:

Tämä ja vain ja ainoastaan tämä ketju on ainoa virallinen ilmottautumisketju erityisesti tuota syömistä varten. Kuten jo aikaisemmin sanoin, olen tehnyt alustavan varauksen 30 henkilölle. Mikäli määrä tästä kasvaa, muutetaan varausta. Ja mitään ehkiä ei voi hirvittävästi huomioida, vaan heidän kohtalonsa on jäädä tilan loppuessa rannalle ruikuttamaan. Tämän varmasti ymmärtää jokainen pienessä päässään, eikö?

Yksinkertaisinta olisi lienee, jos kaikki VARMASTI paikalle saapuvat laittaisivat minulle yksityisviestin mahdollisimman pian, sanotaan nyt vaikka että viikon kuluessa. Viimeinen ilmottautumispäivä siis torstai 20.10.Näin saisin varauksemme vahvistettua.

Kertauksen vuoksi vielä: ilmottautumisen on oltava varma. Kukaan tuskin haluaa alkaa yksin maksamaan tuota kabinetin 150e/h vuokraa. Korjatkaa toki jos olen väärässä. En myöskään voi ilmoittaa ravintolaan että meitä on tulossa 30, tai ehkä sittenkin 40 kunhan osa kykenee ensin päättämään tuleeko vai eikö tule. Tämähän on ravintolan kannalta täysin mahdoton tilanne, vaikkei moisen puhelinsoiton tekeminen olisi minulle vaikeaa.

Väännetäänkö vielä rautalangasta?
Dumari

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Patz kirjoitti:Tehdäänpä nyt kerralla selväksi:
Väännetäänkö vielä rautalangasta?
Eiköhän tuo ole jo selvä nyt :wink:
En kanssa tajua noita "ehkä" ilmoituksia, ne on yhtä yhtä tyhjän kans.
Laitankin sulle samantien viestiä.
Angita

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja Angita »

Tulen, syön ja juon.
Patz

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja Patz »

Lisää ilmottautumisia kaivataan! :mrgreen:
Vastaa Viestiin