Kostea keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Mulli75

Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK !

Tyhjäkäyntiä aamusta alkaen
didi

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja didi »

Toka tpk!

Ei mitään uutta.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tpk. Huono päivä. Murrrr.
ninnithequeen

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei nyt kovin kostealta vaikuta, aurinko näyttäytyy vihdoin!

Ukko lähti johonkin koulutukseen ja tulee vasta torstai-iltana. Siivousta, pyykkiä, muksun kanssa touhua. Niin ja maksalaatikkoa! Kun äijä ei ole kotona, saadaan syödä sitä niin että napa ruskaa ;)
Elukka

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

swirl kirjoitti:Tpk. Huono päivä. Murrrr.
:komp:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kohti parempaa elämää aka onni löytyy kahvikupin pohjalta.

Vielä kun työmotivaatio löytyisi jostain.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
safi

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja safi »

Mun turhamaisuus on saanut ihan uusia ulottuvuuksia. Solkussa en enää voi käydä, kun olen huomannut siitä tulevan paljon pikkuruisia luomia. Nyt kokeillaan sitten suihkurusketusta.... Onkos kellään kokemuksia? Itseä nimittäin pikkasen epäilyttää. Täti kyllä lupasi, etten näytä epäluontevasti neekeriltä käsittelyn jäljiltä tai ainakaan enää seuraavana päivänä. Toivotaan parasta, pelätään pahinta.
Edith

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vaola kirjoitti:Hei, muistaakos kukaan, mikä oli sen Stadissa elokuisin(?) järjestettävän karaoke-skaban nimi. Nyt en muista järjestettiinkö se baarifestareiden, taiteidenyön vai minkä yhteydessä?
Karaokepresidentti. City-lehti järjestää baarifestareillaan.
BettyB.

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

safi kirjoitti: Nyt kokeillaan sitten suihkurusketusta.... Onkos kellään kokemuksia? Itseä nimittäin pikkasen epäilyttää.
Mulla on kokemuksia ja vain hyviä sellaisia. Kun olen itse tällainen semialbiino eikä toi oikea auringonvalo saatikka sitten solariumin vanhettavat lamput sovi, on ruisku ollut erinomainen keino kevään korvilla saada vähän väriä pintaan. Toimenpide on itsessään jokseenkin kiusallinen, sillä kun en itse rajoista välitä niin siinä sitten möllötellään X-asennossa ilman rihman kiertämää, samalla kun täti vetää kynäruiskulla lähes väritöntä nestettä pintaan. Sitten vaan odottelemaan, n. viikon jälkeen uusi käsittely ja sitten tahtia voikin harventaa...

Peeäs: Käsittelyyn kannattaa mennä tummissa, löysissä vaatteissa.

Tulin just reilun tunnin lenkiltä, nyt vähän aamupalaa ja sitten taitaakin olla päikkäreiden paikka. Ja en tarkoita nyt niitä nukkumatin kanssa vedettäviä! Cheers!

Ainiin, huomenna tulee mopo :h:
Edith

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mulla on tylsää ja tartteisin virikkeitä. Kertokaa mulle Simpsons-elokuvasta, jos ootte nähneet? Onko se kunnolla hulvaton vai vain ihan kelvollista viihdettä? Jaksaako sen näkemistä odottaa parin viikon päähän, jolloin ehtii päiväaikaisnäytöksiin vai kantsiiko sen takia jättää tämän päivän liikuntakerta väliin ja mennä kattoon? Tarttisin jotain hulvatonta tapahtuvaksi, nääs.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

No niin meni taas valmistautuminen alkaa myöhässä, meni eilen taas viimeiseen bussiin..Tass oli kävelyt lähellä..no säästetään jalkoja berliiniin..

Tuosta edellisestä, RMJssä järjestettiin huonoin karaåkelaulaja -kisä!
Enkä edes ottanut osaa..

Laukkukauppaan tieni vie nyt, liekö eilen, vie nyt..
Heti kaverit alkaa vinouttamaan puheitaan, kun ostin sateenkaarenvärisen, mutta hihnalla laukut ovat niin erilaisia vähän..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mulki on sikatylsää, flunssa ei ota helpottaakseen, epäilen jo korvatulehdusta tai poskiontelojuidia. Toisaalta en millään jaksais lähtee lääkäriinkään, mutta jos tää ei parissa päivässä helpota korvien naksumisen ja paineen osalta, niin pakko kai sitä on uhrautua. Paskinta on se, että energiaa tuntuis olevan vaikka mihin, mutta silti lähikauppareissunkin jälkeen oon jo ihan kuitti. Psskaa. Haluisin jumppaan ja salille ja kahvilaan ja olemaan sosiaalinen, mutta sen sijaan kökkäilen kuudetta päivää sisällä. No, ehkä auringossa köllöttey vois olla piristävää, vaikka sitäkään en muista suositeltavan yhdistettäväksi infektiosairauksien kanssa? Valistakaa minua, oi viisaat!!11

Meinaa välillä jopa kiukuttaa!
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

nowaysis kirjoitti:Mulki on sikatylsää, flunssa ei ota helpottaakseen, epäilen jo korvatulehdusta tai poskiontelojuidia. Toisaalta en millään jaksais lähtee lääkäriinkään, mutta jos tää ei parissa päivässä helpota korvien naksumisen ja paineen osalta, niin pakko kai sitä on uhrautua. Paskinta on se, että energiaa tuntuis olevan vaikka mihin, mutta silti lähikauppareissunkin jälkeen oon jo ihan kuitti. Psskaa. Haluisin jumppaan ja salille ja kahvilaan ja olemaan sosiaalinen, mutta sen sijaan kökkäilen kuudetta päivää sisällä. No, ehkä auringossa köllöttey vois olla piristävää, vaikka sitäkään en muista suositeltavan yhdistettäväksi infektiosairauksien kanssa? Valistakaa minua, oi viisaat!!11

Meinaa välillä jopa kiukuttaa!
Kaikki voimakas rasitus, auringon valo liene vähäisimpiä, alentaa vastustuskykyä ja pidentää sairauden kestoa, sillä lääkkeet vain auttavat elimistöä toipumaan. Ni en oo vars. lääkäri, bioloogi vaan.
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hahaa! Terkkuja kaikille kesälomalta. Siiderillä baarissa, totta helvetissä! :)
(No, mitä mä sitten netissä teen..? No, yks lasku maksettavana, ja sit takas meininkeihin..)
See you parin viikon päästä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
safi

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja safi »

BettyB. kirjoitti: Peeäs: Käsittelyyn kannattaa mennä tummissa, löysissä vaatteissa.
Kiitti infosta. Mites tuo väri muuten noiden tatskojen kanssa toimii (muistelen sinullakin olevan) eli jämähtääkö väri epäluontevasti niiden päälle?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Minulla on ihan SIKAkivaa. Aurinko alkaa paistaa, kun kesäloma lähestyy, joten in your face cocksuckers!

No ei vaineskaan. Suurella pieteetillä hoidan virkaani ja lähden lomalle lataamaan akkuja kyetäkseni palvelemaan paremmin yhteiskuntaa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Meidä Perhe -lehti kolahti postiluukusta, lukemista pariksi tunniksi siis, jee!

Tolosillekin ois tossa lehdessä taas oppimateriaalia tarjolla. "Voiko kulissiliitto koskaan toimia?" Saatte lainaan ku ootte selvinny siitä minkä viime viikolla annoin ;)
Prepare for the worstest.
prosessi

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Käsittämätön päivä. Joko en ole herännyt tai sitten olen alkanut käyttää huumeita Martan kehotuksesta, sillä tämä ei ole todellista. Ensin oli se hullu välittäjä, joka arvioi entisen taloni arvoksi sen osto- ja kunnostushinnat kolminkertaisina. Sanoi myyneensä saman tien alkupäästä vähän aikaa sitten saman kokoisen, huonompikuntoisen ja pienemmällä tontilla olevan talon lähes samaan hintaan. Kysyi sitten, että olemmeko samoilla linjoilla, johon vastasin hyvin pienellä äänellä, että joo. Totesi vielä, että talo on varmaan niin helppo myydä, että välityspalkkioksi riittää heidän kerrostaloprosenttinsa kiinteistöprosentin sijaan. Nipistelin siinä käsivarteni punaisiksi saadakseni selville, että olenko hereillä, ja jos olen nyt hereillä ja tämä maailma on olemassa, on sopimuspaperikin oikea.

Pihasta lähtiessä sitten kammottava ex-naapurimme, joka oli yksi suurimmista syistä muutaman vuoden takaiseen muuttoomme, tuli tien tukkeeksi ja halusi jutella. Vähän tantta yritti vanhan tavan mukaan valittaa vuokralaisistamme, mutta alkoi sitten yllättäen tuijottaa minua. "Onpa sinusta tullut kaunis", totesi hän sitten, ja maailma muuttui entistäkin epätodellisemmaksi. Yritin siihen, että olenhan minä muutaman kymmentä kiloa laihtunut, johon hän, ettei kyse ole siitä. Jos en kohta herää, täytyy lähteä hullulaan tai jotain.
ninnithequeen

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huaah, yht. 5km kitisevän muksun ja painavien kauppakassien kanssa. Tuli meinaan hiki ja hermostus. Noh, päiväkaffet valumaan ja pihalle lukemaa Iltistä. Sit jaksaa jatkaa siivousta...
didi

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja didi »

Levoton olo!
.. LEVOTON!1!


aaaarght!

TJ 15! (lomaan on vain muutama päivä, wuhuuu)

kuka on vienyt mun lääkkeet?! (eihä mulla oo, pitäisiköhän hankkia)... ***tu
Vihtahousu

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Hiphurraa, kesälomalainen palas mökiltä. Huomenna Jyskälään, sitten samaan syssyyn lähren Budapestiin ens ti.

Kaadettiin karhua ja puita pari päivää, nyt ihanan sekainen olo, kun kumpanakin päivänä herätys oli puolen päivän jälkeen, ainakin tuli nukuttua varastoon. Nyt pesemään autoa ja vaatteita...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kotona vihdoin. Opisk.kavereitten kans syömässä Fransmannissa ja sit shoppailin vähä kaikkee tarpeellista. VttU. Ei IKINÄ oo ollu NÄIN vähän rahaa tilillä YKSI pvä palkkapäivän jälkeen!!!! :cry: :evil: :tiistai: MitäMäNytTeen???
BettyB.

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

safi kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: Peeäs: Käsittelyyn kannattaa mennä tummissa, löysissä vaatteissa.
Kiitti infosta. Mites tuo väri muuten noiden tatskojen kanssa toimii (muistelen sinullakin olevan) eli jämähtääkö väri epäluontevasti niiden päälle?
Hyvin se ainakin mulla on toiminut, ei mitään ongelmaa.
ninnithequeen

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kämppä muistuttaa taas pyykkitupaa. Pyykkikorit ne vaan ei tyhjene. Hmph.

Millonkohan se mein naapuri tulee hakemaan nuo kukkansa pois hoidosta? Toi ne kesäkuun lopussa ja sano heinäkuun lopussa hakevansa. Oh well, nyt on vasta ensmänen elokuuta.

Ukko ei oo soittannu koko päivänä. Mimmonenhan koulutusleiri se oikein on :evil:
Mulli75

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

ninnithequeen kirjoitti: Ukko ei oo soittannu koko päivänä. Mimmonenhan koulutusleiri se oikein on :evil:
On kumma jos et vielä ole tiennyt sitä että peiteoperaatiolla on nimi ja itse operaatio on jotain muuta mitä annetaan tiedoksi. Sana koulutustilaisuus tai koulutusleiri sisältää aina jotain muuta mitä agendassa ei ole mainittu.
Vastaa Viestiin