Virallinen deittipaniikkiketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Nyt on suorituspaineita. Ensimmäisen kerran noin n vuoteen olen sopinut tapaamisen viikonlopun aikana erittäin potentiaalisen neidin kanssa. Ongelma on se, ettei ole harmainta aavistusta mistä neidit pitävät ja muutenkin olen suhteellisen kädetön seuramiehenä.

Ajattelin sitten, että väsään ketjun, jonka ideana on auttaa meitä deittaamisen ja seurustelun kehitysvammaisia löytämään ainakin joitain parempia puitteita uuden ihmissuhteen edistämiseksi. Toisin sanoen: jos tiedät kivoja kahviloita, ravintoloita, kivoja aktiviteetteja (ei sitä sisäkkäin asettelua tarvitse kertoa) tms., ole hyvä, jaa viisautesi, jotta kanssaveljesi/sisaresi skoraisi.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
PerttiMakimaa

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Ihminen kirjoitti:...ettei ole harmainta aavistusta mistä neidit pitävät...
Toivottavasti sinusta. Sitten ei tarvitse paljon muuta tehdä kuin olla. Toki piereskelytaitoja ei ehkä kannata esitellä.

Jos ei pidä niin ei kai mikään auta.
Chap

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Chap »

Ihminen kirjoitti:skoraisi.
Lue tämä.

Toinen hyvä keino on viedä neito elokuviin, koska siellä ei voi puhua, jolloin on pienempi mahdollisuus mokata möläyttämällä jotain sopimatonta. Kannattaa valita kauhuelokuva, jollion neitosen pelätessä voi kouria häntä suojelevasti. Toimii kuin junan vessa.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:
Toivottavasti sinusta. Sitten ei tarvitse paljon muuta tehdä kuin olla.
Jossain määrin todennäköisesti, koska ollemma jo jonkin aikaa tunteneet ja siitäkin huolimatta neiti haluaa tavata. En nyt tiedä riittääkö silti pelkkä möllöttäminen.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Chap kirjoitti:Toinen hyvä keino on viedä neito elokuviin, koska siellä ei voi puhua, jolloin on pienempi mahdollisuus mokata möläyttämällä jotain sopimatonta.
Eikös rehveille mennä tutustumaan toiseen ihmiseen eikä johonkin elokuvaan. Jos niitä keskustelunaiheita ei muuten löydy niin sitten ehkä, mutta köyhältä tilanteelta silloin vaikuttaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Chap

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Chap »

Bluntly kirjoitti:Eikös rehveille mennä tutustumaan toiseen ihmiseen
Häh? Skoretustahan tässä haluttiin eikä mitään tutustumista!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Chap kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Eikös rehveille mennä tutustumaan toiseen ihmiseen
Häh? Skoretustahan tässä haluttiin eikä mitään tutustumista!
No kukaan ei ole kiitellyt sisälukutaitoani. Tuohon en voi antaa neuvoja, enkä edes halua. Toisaalta en voi kyllä neuvoa rehveissäkään kun competenssi on nolla työkokemuksen ollessa täysin vanhentunutta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

No itse asiassa motiiveista riippumatta. Kyllähän pitempääkin suhdetta tavoitellessa osatavoitteena on skoraaminen, jos on normaaleilla vieteillä varustettu ihminen.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Elukka

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Chap kirjoitti:Lue tämä.
Oh For Pete's Sake! :doh:
Onko kukaan koettanut, tiätteks niinku sillai, yrittää olla vaan ihan luontevasti oma itsensä?
Ainakin pitkäaikaisen suhteen tavoittelussa toimii huomattavasti paremmin kuin minkään kiiltokuva-α-uroksen esittäminen.
Jos pahvisen Ferrarin takana onkin piilossa Massey-Ferguson (tai vastoinpäin), edessä on väistämätön prikato siinä vaiheessa kun totuus paljastuu.
Jos ei teillä treffatessanne alkujännityksen helpotettuakaan ole mitään keskusteltavaa ihan luonnostaan, olet luultavasti treffeillä väärän ihmisen kanssa.

Minä vein deittini ensin varikkotytöksi neppiskisoihin, sitten äärimmäisen romanttiselle McLounaalle™ ja lopuksi kahvilaan jutustelemaan, ja katsokaa nyt kuinka minun kävi. :P
Chap

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Chap »

Elukka kirjoitti:Oh For Pete's Sake! :doh:
Onko kukaan koettanut, tiätteks niinku sillai, yrittää olla vaan ihan luontevasti oma itsensä?
Ainakin pitkäaikaisen suhteen tavoittelussa toimii huomattavasti paremmin kuin minkään kiiltokuva-α-uroksen esittäminen.
Jos pahvisen Ferrarin takana onkin piilossa Massey-Ferguson (tai vastoinpäin), edessä on väistämätön prikato siinä vaiheessa kun totuus paljastuu.
Jos ei teillä treffatessanne alkujännityksen helpotettuakaan ole mitään keskusteltavaa ihan luonnostaan, olet luultavasti treffeillä väärän ihmisen kanssa.

Minä vein deittini ensin varikkotytöksi neppiskisoihin, sitten äärimmäisen romanttiselle McLounaalle ja lopuksi kahvilaan jutustelemaan, ja katsokaa nyt kuinka minun kävi. :P
Nää on just näit neuvoja millä jää yksin seisomaan bussipysäkille kun alfaurokset ajaa håttikset kainalossaan urheiluautolla ohi.
Elukka

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Chap kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Oh For Pete's Sake! :doh:
Onko kukaan koettanut, tiätteks niinku sillai, yrittää olla vaan ihan luontevasti oma itsensä?
<clip>
Minä vein deittini ensin varikkotytöksi neppiskisoihin, sitten äärimmäisen romanttiselle McLounaalle ja lopuksi kahvilaan jutustelemaan, ja katsokaa nyt kuinka minun kävi. :P
Nää on just näit neuvoja millä jää yksin seisomaan bussipysäkille kun alfaurokset ajaa håttikset kainalossaan urheiluautolla ohi.
QED?
Viimeksi tilannetta tarkistaessani se håttis kyyditsi mut bussiasemalle työmatkaa varten ja antoipa vielä pusunkin lähtiäisiksi - aiemmasta rengastumisesta ja yhteisestä jälkeläisestä puhumattakaan.
Valitan, veliseni, mutta väitteesi on, kuten Penn ja Teller asian ilmaisevat, "Bullshit!"
Chap

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Chap »

Elukka kirjoitti:QED?
Viimeksi tilannetta tarkistaessani se håttis kyyditsi mut bussiasemalle työmatkaa varten ja antoipa vielä pusunkin lähtiäisiksi - aiemmasta rengastumisesta ja yhteisestä jälkeläisestä puhumattakaan.
Mystery methodissa tätä kutstutaan termillä fool's mate. Selväähän on, että tuolla ei demonstroida mitään, koska otos ei ole tilastollisesti kattava. Eri asia on niillä alfauroksilla, jotka ovat kaataneet yli sata naista.
elco

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Elukka kirjoitti: Jos pahvisen Ferrarin takana onkin piilossa Massey-Ferguson (tai vastoinpäin), edessä on väistämätön prikato siinä vaiheessa kun totuus paljastuu.
Vitut on. Tuossa kohdassa se pleijeriys vasta punnitaan. Tiedän useita tapauksia, missä gubbet ovat palaneet perustavanlaatuisista pokausvaiheen valheistaan, mutta silti vielä punnertaneet tilanteen voitoksi.
NuoriDaavid

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Chap kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:skoraisi.
Lue tämä.
Vaikuttaa asialliselta linkiltä. Jos et kuitenkaan ehdi käydä koko kurssia, kokeile tuossa artikkelissa suositeltua repliikkiä "If I weren't gay, you'd be so my type."
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja huima »

Chap kirjoitti: Kannattaa valita kauhuelokuva, jollion neitosen pelätessä voi kouria häntä suojelevasti. Toimii kuin junan vessa.
Jep, eli pelkkä ajatuskin jo yököttää - jos sen tekee väärin.
Yönmustaritari

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

PerttiMakimaa kirjoitti:Toki piereskelytaitoja ei ehkä kannata esitellä.
Täh? No mutta eikö moinen olisi nimen omaan merkki siitä, että on ns. sinut itsensä kanssa ja eikö se ole yleensä olevinaan tosi hottia.

Myös röyhtäilykilpailu voisi tulla kyseeseen ja mikäli merkit on otolliset niin "kuka oksentaa eniten"-kilpialun tynkä pikkutunneilla voisi kruunata illan. No krapulasontimiseen liittyvää hauskanpitoa ei nyt tähän hätään ala vielä vetämään ettei tule muurattua piruja seinille.
Viimeksi muokannut Yönmustaritari, 02.08.2007 10:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Edith

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Edith »

Heiiiiii, kuka lähtee mun kans kattoon sitä yhtä tappajalammasleffaa???
elco

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Edith kirjoitti:Heiiiiii, kuka lähtee mun kans kattoon sitä yhtä tappajalammasleffaa???
Lähtisin, jollen olisi homo.
Elukka

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ND, elco & chap kirjoitti:Vittu, vähänkö mä olen testosteronipilvessä!
:roll: No niin Skorauksen Mestarit, kovaa numerotietoa kehiin: montako kertaa teille on ns. herunut, puhumattakaan siitä että homma olisi johtanut pidempiaikaiseen suhteeseen?
Arvaan, että yhteenlaskettukin lukumäärä on molemmissa tapauksissa laskettavissa kahden käden sormin.

Mainittakoon vielä, että Lapin tukkikämpillä tuommoiset uhoajat olisi sidottu ranteistaan keksiin ja päästetty ulkosalle kirmailemaan yläosattomissa keskellä pahinta räkkää siihen asti, kunnes se enin uho on vähän laantunut.
Viimeksi muokannut Elukka, 02.08.2007 11:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

huima kirjoitti:
Chap kirjoitti: Kannattaa valita kauhuelokuva, jollion neitosen pelätessä voi kouria häntä suojelevasti. Toimii kuin junan vessa.
Jep, eli pelkkä ajatuskin jo yököttää - jos sen tekee väärin.
Voi ei, onko sua kopeloitu leffassa :(
PerttiMakimaa

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Bliss kirjoitti:
huima kirjoitti:
Chap kirjoitti: Kannattaa valita kauhuelokuva, jollion neitosen pelätessä voi kouria häntä suojelevasti. Toimii kuin junan vessa.
Jep, eli pelkkä ajatuskin jo yököttää - jos sen tekee väärin.
Voi ei, onko sua kopeloitu leffassa :(
Kielsin häntä kyllä menemästä sen miehen kanssa leffaan. :)
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja huima »

Ihminen kirjoitti:Nyt on suorituspaineita. Ensimmäisen kerran noin n vuoteen olen sopinut tapaamisen viikonlopun aikana erittäin potentiaalisen neidin kanssa. Ongelma on se, ettei ole harmainta aavistusta mistä neidit pitävät ja muutenkin olen suhteellisen kädetön seuramiehenä.
Jotkut neidit pitävät siitä että heistä pidetään ja he saavat puhua itsestään.

Jotkut neidit pitävät siitä että heille antaa huomiota mies josta muut naiset ovat kiinnostuneita.

Jotkut neidit pitävät siitä että kaikki ei tule heille lautasella, vaan he joutuvat tekemään töitä huomion saamiseksi.

Jotkut neidit haluavat ettet puhu liikaa, vaan suutelet.

Jotkut neidit haluavat olla kilttejä tyttöjä, ja tulla otetuksi.

Jotkut neidit ovat polttaneet siipensä pelimiesten kanssa, ja haluavat vaan että heitä rakastaa yksinkertainen ja turvallinen mies.

Jotkut neidit etsivät projektia, josta kuoria esiin itselleen unelmien poikamiehen.


Jokaisella neidillä on yleensä hieman erilaiset ajatukset siitä mitä he etsivät ja tarvitsevat, kun ovat liikkeellä. Joko saat sen selville ja pystyt mätsäämään itsesi niihin asioihin, tai saat neidin haluamaan sitä mitä itse tarjoat - vaikkei neiti tiennyt sellaista edes haluavansa.

Halusit tai et, kyse on aina aluksi pelistä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja huima »

Bliss kirjoitti:Voi ei, onko sua kopeloitu leffassa :(
Oli viimeinen kerta kun menen Chappiksen kanssa leffaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

huima kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Voi ei, onko sua kopeloitu leffassa :(
Oli viimeinen kerta kun menen Chappiksen kanssa leffaan.
Oliko varannut edes paikat takapenkistä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja huima »

Bluntly kirjoitti: Oliko varannut edes paikat takapenkistä?
Joo.

Mua kyllä vähän epäilytti jo sekin, että kyseessä oli drive-in.
Vastaa Viestiin