Pärnu perzaantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja Nip »

Tänään Pärnuun komppania.
"arguing in internet is like paraolympics, you might win but you're still retarded!"
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja Clay »

Luin toooooooooooooooosi monta kertaa, että Niba on alottanut tän ketjun - vasta tuo Nipin avatar herätti mut.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja Clay »

Suvinen kirjoitti:
Clay kirjoitti:Luin toooooooooooooooosi monta kertaa, että Niba on alottanut tän ketjun - vasta tuo Nipin avatar herätti mut.
Vaikeuksia erottaa niitä muutenkin toisistaan. :P
Jep jep, vähän sama juttu kuin -Suvisen- ja -Savisen- kanssa.
Nyt penikseni on fantastinen!
Mulli75

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK !

Kiitos aurinkoisesta aamusta.
Bliss

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kauhee sumu!
Mitä ihmettä sitä keksis tälle päivälle :?
Mulli75

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:Kauhee sumu!
Mitä ihmettä sitä keksis tälle päivälle :?
Suunnista sumussa töihin.
Bliss

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulli75 kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Kauhee sumu!
Mitä ihmettä sitä keksis tälle päivälle :?
Suunnista sumussa töihin.
Mä olen jo töissä. Joku hyvä puoli etätöissä :D
NuoriDaavid

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tänään on ohjelmassa parin päivän ryyppyreissu Ouluun 4:n lukiokaverin kanssa.

:hevikaraoke: :miitti: :beer:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mieli tekisi Pärnuun pitkästä aikaa, viimeksi oli melkoisen hauska reissu. Jotenkuten kun saa tämän työpäivän kulumaan niin pääsee leikkimään apinaa.

Tarvitsisin hiukan kantoapua, anyone?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sheetlord

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

NuoriDaavid kirjoitti:Tänään on ohjelmassa parin päivän ryyppyreissu Ouluun 4:n lukiokaverin kanssa.
Mitä lupasit vaimolle, että lupa irtosi? :o
NuoriDaavid

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sheetlord kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tänään on ohjelmassa parin päivän ryyppyreissu Ouluun 4:n lukiokaverin kanssa.
Mitä lupasit vaimolle, että lupa irtosi? :o
Noo, ei vaimo nyt sentään sellainen pirttihirmu ole, että kieltäisi vanhojen kaverien tapaamisen.
Bliss

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti: Noo, ei vaimo nyt sentään sellainen pirttihirmu ole, että kieltäisi vanhojen kaverien tapaamisen.
Ainoastaan sellainen pirttihirmu, joka kieltää keskustelupalstat :roll:
Sheetlord

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Bliss kirjoitti:joka kieltää keskustelupalstat :roll:
Mitenkäs "vanhojen kavereiden tapaaminen keskustelupalstoilla?" :D

Sinänsä hassua, jos Dave on sekoillut ja sikaillut nuorempana urakalla - eikä rouva yhtään epäile kun "mä olen menossa toiseen kaupunkiin dokaamaan poikien kanssa". Minä epäilisin! :twisted:

Jälleen nähdään tämä "naisen logiikka". Keskustelupalstat ovat hyi-pahoja, koska ne kannustavat uskottomuuteen. Rällääminen umpijuovuksissa vieraassa kaupungissa jätkäporukassa ei tietenkään missään olosuhteissa altista kevytkenkäiseen käytökseen?
Viimeksi muokannut Sheetlord, 03.08.2007 9:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Noo, ei vaimo nyt sentään sellainen pirttihirmu ole, että kieltäisi vanhojen kaverien tapaamisen.
Ainoastaan sellainen pirttihirmu, joka kieltää keskustelupalstat :roll:
Juuri näin.
ninnithequeen

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Perkeleen nilkka. Turvotus hiukan lähtenyt, mutta astuminen sille "hiukan" tuskaa edelleen.

Perkele kuka täällä nyt siivoo :evil:
*klenkkaa laittamaan edes pesukoneen päälle*
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

[quote="ninnithequeen"] .

Perkele kuka täällä nyt siivoo :evil:
[quote]


Vai onko oikeasti niin että siivoaminen on jokapäiväistä parisuhteessa jos on lapsia?
Jos niin on niin muistan aina miksi sinkkuelämä on minua varten. Onneksi systerini miehensä toukkansa ja koiran kanssa ei ole pelkkä siivousrätin jatke, vapauttaisin sen varmaan ikeestä jos näkisin että sen elämä keskittyy lian metsästämiseen. =)
NuoriDaavid

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sheetlord kirjoitti:
Bliss kirjoitti:joka kieltää keskustelupalstat :roll:
Mitenkäs "vanhojen kavereiden tapaaminen keskustelupalstoilla?" :D

Sinänsä hassua, jos Dave on sekoillut ja sikaillut nuorempana urakalla - eikä rouva yhtään epäile kun "mä olen menossa toiseen kaupunkiin dokaamaan poikien kanssa". Minä epäilisin! :twisted:

Jälleen nähdään tämä "naisen logiikka". Keskustelupalstat ovat hyi-pahoja, koska ne kannustavat uskottomuuteen. Rällääminen umpijuovuksissa vieraassa kaupungissa jätkäporukassa ei tietenkään missään olosuhteissa altista kevytkenkäiseen käytökseen?
No näinhän se on. Totuuden nimissä täytyy sanoa, että ei vaimo nyt kauhean innoissaan ole tästä, mutta hän tietää, että tämä on asia, josta en jousta.

Eli mopon hankinnasta ja netteilystä voidaan keskustella (jälkimmäinen onnistuu salaa), mutta oikeudesta joskus ryypätä vanhojen kavereiden kanssa ei keskustella (tai okei, siitäkin keskustellaan, mutta ei tingitä).
ninnithequeen

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NomenNescio kirjoitti:

Vai onko oikeasti niin että siivoaminen on jokapäiväistä parisuhteessa jos on lapsia?
Jos niin on niin muistan aina miksi sinkkuelämä on minua varten.
Ei se jokapäiväistä välttämäti ole, mutta ahdistaa todella, kun ei ole pariin päivään voinut tehdä mitään. Anoppi oli sentään pessyt astiat aamusella kun heräili niin aikaisin. Ukko oli koulutuksessa muutaman päivän, joten eipä siitäkään ole ollut apua.

Mistä mä saisin kepit, että voisin vähän liikkua edes???
Sheetlord

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

NuoriDaavid kirjoitti:... mutta hän tietää, että tämä on asia, josta en jousta.... siitäkin keskustellaan, mutta ei tingitä).
You go, girl!!!

No, kiusaamistahan tämä vaan oli. Fiksut Vaimot (tm) tietävät, että vanha kehno pitää päästää häkistä aika ajoin, notta kotona rauha säilyy.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Dave, käykää kierroksellanne Leskisessä, se on siinä kävelykadulla. Ette voi missata, ja jos missaatte niin kysykää :) Toisen suosituksen saa Kul(u)ma.

Kivaa reissua!

Nämä siis eivät ole paikallisia homo- tahi teinijuottoloita, vaan kivoja aikuisten baareja. Riippuu tietenkin, kumpia nyt etsitte..
Prepare for the worstest.
NuoriDaavid

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vaola kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Dave, käykää kierroksellanne Leskisessä, se on siinä kävelykadulla. Ette voi missata, ja jos missaatte niin kysykää :) Toisen suosituksen saa Kul(u)ma.

Kivaa reissua!

Nämä siis eivät ole paikallisia homo- tahi teinijuottoloita, vaan kivoja aikuisten baareja. Riippuu tietenkin, kumpia nyt etsitte..
Meseen hops!
4:n hengen porukkamme on hajasijoitettu ympäri suomea (2 Espoossa, 1 Tampereella ja 1 Oulunsalossa) ja tapaaminen on tällä kertaa Oulussa. Alkuasukas siis toimii vastuullisena matkanjärjestäjänä.
William Munny

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Sheetlord kirjoitti:Fiksut Vaimot (tm) tietävät, että vanha kehno pitää päästää häkistä aika ajoin, notta kotona rauha säilyy.
Ja ylifiksut kaiketi potkivat perseelle, että menisit nyt siitä jonnekin, että minä saan rauhallisen illan kotona? "Mutta mikään pakko ei ole olla tappiin asti ja tappokaadoissa ei kotiin tulla" Jep jep. Minä jäin tässä taannoin kiinni salaamisesta. Jätin kertomatta säbäporukan risteilyn hallitukselle ihan siistä syystä, että ei yksinkertaisesti napannut koko homma, enkä olisi jaksanut taas käydä taas tätä keskustelua näistä menemisistä ja tulemisista. En tiä. No tulihan siitä taas keskustelu kun narahdin näinkin julkeasta salaamisyrityksestä. Musta on tullut aivan poskettoman vanha. Mulle kun riittää nykyään se, että nään kavereita pelitouhuissa, soitellaan ja faksaillaan. Tai no. Lupauduin osallistumaan kuun lopussa saunailtaan. Ja ytimessä tietenkin.

Tässä varmaan olisi tarkemmankin itsetutkiskelun paikka. Mikä on ettei poikamainen remuaminen ja rällääminen enää nappaa. On se ennen napannut.
Sheetlord

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

William Munny kirjoitti:Tässä varmaan olisi tarkemmankin itsetutkiskelun paikka. Mikä on ettei poikamainen remuaminen ja rällääminen enää nappaa. On se ennen napannut.
Ikääntyminen, viisastuminen (?), laiskistuminen ja mukavuudenhalu. Myös raha-asiat vaikuttavat: asuntovelallisella/perheellisellä on sille rälli-iltaan palavalle 50-100 eskolle muutakin tekemistä kuin kaadella se kurkusta alas.
William Munny

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Sheetlord kirjoitti:...viisastuminen...
Että tekiskin mieli laittaa tämän piikkiin, mutta pakko veikata listan ulkopuolelta. Dementia - en vain muista miten hauskaa se onkaan. No kuun lopussa lähden maistelemaan ilolientä ja lätisemään paskaa Jamppojen kanssa muistin virkistämiseksi.

Ja ehkä jopa ihan hitusen (hyvin, hyvin vähän ja varovasti) tsekkailemaan efektejä (kaiken siweyden rajoissa totta kai)
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Pärnu perzaantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Ihana olla himas!

Hyvä reissu, pakko päästä syksyllä uudestaan<3

Sain jopa puhaltaa 2 kertaa, kun yöllä suhasin kotio pohjosesta. ihQ.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Vastaa Viestiin