NiksiKitinä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stinky

NiksiKitinä

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Tänne niksejä työpäivän ratoksi. Askartelua ja pientä puhdetta!

Askartele itsellesi kiva allipaino. 1,5 l vissy/limpparipulloon vettä (no se vissykin tietenkin käy - daah) ja eikun reenaamaan kolmipäistä ojentajalihasta. Toimii hyvin työpaikalla taukojumppana!
Geetzu

Re: NiksiKitinä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vanha mutta ah niin kätevä, työkaveri ryhtyikin jo tuossa puuhastelemaan kun meillä ei oikein ole kiirettä:

Vanhasta puhelinluettelosta saa kätevästi osoitekirjan. Viivaa vaan yli kaikkien tuntemattomien nimet.

Itse suoritin päivän varkauden (ja pakollisen säästön) punnitsemalla kaupassa 2 banskua ja lisäten punnattuun pussiin vielä yhden oikein ison... Ei ois riittäny hilut kaikkien kolmen hedelmiin! Jäin vähän koukkuun tohon kyllä - niin kuin teininä irtokarkkipuolella - ja varmaan huomenna varastan perunoita.

Ja mulla on joka päivä eriväriset nastat korvissa. Duunipöydän purkista voi aamusin valkata sekseimmät, polttaa vähän rautaa ja työntää korvasta läpi. Toiselle puolelle olen laittanut sinitarran palasen mutta ei se välttämätöntä ole jos on hörökorvat. (Nastoja tarttee aina joka paikassa, esim. jos haluu laittaa törkyviestin työkaverin ovelle, nyt ne tulee kannettua kivasti mukana.)
Googlebot

Re: NiksiKitinä

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Stinky kirjoitti:Askartele itsellesi kiva allipaino. 1,5 l vissy/limpparipulloon vettä (no se vissykin tietenkin käy - daah) ja eikun reenaamaan kolmipäistä ojentajalihasta. Toimii hyvin työpaikalla taukojumppana!
Koska minulla oli koulussa laaja fysiikka kiitettävä, tiedän että tuollainen paino painaa vain hintsusti yli 1,5kg. Sopii ojentajaharjoituksiin ehkä pikkuvauvoille ja muille taaperoille.

Ehdotan ennemmin nyrkkipunnerrusten tekoa lattialla kapealla otteella, kyynärpäät kehon suuntaisesti lähellä kylkiä. Lisäintoa harjoitteluun saat asettamalla alastoman sihteerikön allesi (jos olet heteromies, tai rekkalesbohomonainen jolla on vyödildo).
1108

Re: NiksiKitinä

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Geetzu kirjoitti:Olen varas
Tyrmistyttävää käytöstä!

Entä jos sinulle tehtäisiin samoin? Tulisin ja ottaisin säkin. Punnitsisin säkin mutta laittaisinkin säkkiin mukulasi säkin hinnalla!

Ei taitaisi hymyilyttää...

Alkosta pullo Chiantia ja Kateenkorva pannulle tirisemään voissa, mukaan kauden kasviksia (munakoisoa, porkkanaa ja sipulia).

Kyllä sitä sitten itkettäisiin iltapäivälehdissä lailla Maddyn vanhempien?
ITKEEKÖ RUOKAKAUPAT PERÄÄSI???

EI taida itkeä, tunne pisto sydämessäsi ja palauta banaani kauppaan!
NuoriDaavid

Re: NiksiKitinä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pringles-purkkiniksit ovat korvanneet sukkahousuniksit.

Tässä mielenkiintoinen:

Pringles-antenni pitkän matkan wlan-yhteyksiin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: NiksiKitinä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NuoriDaavid kirjoitti:Pringles-purkkiniksit ovat korvanneet sukkahousuniksit.
Sukkahousujen ostaminen on nyt ihan normikamaa, mutta kun joutuu syömään nuo kaikki prinklesit, että pääsee testailemaan niksit, maha kasvaa penteleesti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Stinky

Re: NiksiKitinä

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Googlebot kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Askartele itsellesi kiva allipaino.
pikkuvauvoille ja muille taaperoille..

Ehdotan ennemmin nyrkkipunnerrusten tekoa lattialla... Lisäintoa... jne.
Älä oo tollanen! Ei täällä töissä voi yhtäkkiä lattialle käydä pötköttelemään. Unihan siinä tulis. Ja koska mä en ole lepso ja töissä ei ole yhtään varteen otettavaa miessihteeriä, mä joutusin nikseilee jotain muuta. Ja tänään ei pysty kun pitää askarrella ruokaohjeita kivaan kansioon ylös.
Bliss

Re: NiksiKitinä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bluntly kirjoitti: Sukkahousujen ostaminen on nyt ihan normikamaa
Monetko ostat vuodessa? :shock:
Mulli75

Re: NiksiKitinä

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Tee oma pysäköintikiekko asentamalla toiselle puolelle herätyskellon koneiston, tämän jälkeen parkkiaika riittää aina.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: NiksiKitinä

Viesti Kirjoittaja huima »

Bliss kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: Sukkahousujen ostaminen on nyt ihan normikamaa
Monetko ostat vuodessa? :shock:
No hei eikös kaikki Pirkan niksit vaadi sukkahousuja?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: NiksiKitinä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bliss kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: Sukkahousujen ostaminen on nyt ihan normikamaa
Monetko ostat vuodessa? :shock:
Juuri niin monet kuin teen kaiuttimia vuodessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin