Kesäloma KESKIVIIKKO

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja swirl »

Uih, toi Apocalyptica feat. Corey Talor: I'm not Jesus on aivan ihana piisi :h:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Niba »

nexie kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Käännetään näin päin: en halua lässähtää heti kun sormus on sormessa :)
No mutta hei. Tuossa tapauksessa häitä _edeltävä_ itseturvotus on juurikin se olennainen peliliike; periaatteessa kannattaisi siis lihottaa itsensä juhlahetkeä varten kunnon palloksi, jotta voisi sitten jälkikäteen pröystäillä sillä, kuinka painokäyrä avioliiton myötä on laskenut ;)
Kyllä vaan se hienoa olisikin?
99% tapauksista toteutumattomat unelmat sormustimillisen jälkeen takaavat tanakan paiinon nousun..

EEh..siis viimoista viimeinen lomapäivä!
vois käydä suomenlahden sinileväpuurossa uimassa..
Kummallista ottaa loma näin mutta..
Vaikka heikohko olo eilisen illan jälkeen..
Maltalainen snapsi suoritettu yms. :cheer: :beer: :laatta:
Pyyhin Netikettiin..
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Keskustelu eilen raitiovaunussa minun ja punakan, mahakkaan (=geneettinen velipoika eli ei hot) viisikymppisen venäläismiehen kanssa. Selvennykseksi todettakoon, että hän aloitti.

- Menetkö naimisiin kanssani?
- En mene.
- Mene naimisiin!
- Mun poikaystävällä voisi olla jokunen mielipide tähän.
- Onko poikaystävä seksikäs?
- On.
- Mene minun kanssa naimisiin!
- En mene.
- Minä annan sinulle miljoona euroa, mene naimisiin minun kanssa.'
- En mene.
- Eikö miljoona euroa ole tarpeeksi? Paljonko sinä haluat?
- Ei se taida siitä rahasta olla kiinni.
- Rakastatko sinä lapsia?
- Rakastan.
- Minäkin rakastan lapsia. Tehdään viisi lasta, kaikki professoreita. Ja sitten viisi lääkäriä. Mene naimisiin minun kanssa.
- En mene.

Ja sitten mies kosi ainakin viittä muutakin naista raitiovaunussa. Oli siinä mies.
Kikkelis kokkelis.
Sheetlord

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

nexie kirjoitti:periaatteessa kannattaisi siis lihottaa itsensä juhlahetkeä varten kunnon palloksi...
Kuva
Sheetlord

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Vaola kirjoitti:"Joo en mä mitään puhelinreseptejä ala"
Onneksi kaikki eivät ole samanlaisia. Oma sukelluslääkäri (erikoistunut) ymmärtää pelin hengen: soitto ja lähiapteekista saapi käydä hakemassa juuri ne korvatipat tai nuhasumutteet joita tarvitsee. Työterveyslekurille ei kannata tuollaisia ehdotellakaan, vaativat otilla käynnin vaikkei tarvitsis booritippoja kummempaa.
Googlebot

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

SaintJohnPerse kirjoitti:Heivasin tai pistin tauolle lääkärinkin eilen. Kai sitä on parempi olla taas jonkin aikaa yksin.
Olisko sulla antaa sen lääkärineidin puhelinnumeroa yksityisviestinä, jos se vaikka tarvitsisi lohdutusta tjsp? Voin halutessasi kertoa terveisiä että arvostat häntä kuitenkin ihmisenä JA naisena, tai jotain?
Elukka

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Vaola kirjoitti: Vittu lääkärit on paskapäitä.
:komp: Epäonnekseni iolen joutunut asioimaan julkisen terveydenhuollon kanssa viime päivinä.
Tekisi mieli siteerata valkotakeille Pulp Fictionia:
Elukka: Näytänkö mä huoralta?
Lääkäri: :?:
E: No kun te paskiaiset aina yritätte panna mua halvalla, ja yleensä vielä perseeseen ilman lubrikanttia, vittu!
:finger:

Perkele, ettei ainakaan HUSsin alueella kukaan suostu ottamaan vastuuta vittu mistään. :maanantai: Pallotellaan vaan vastaanotolta toiselle ravintolasketseistä tutulla "ei ole minun pöytäni" -periaatteella.
1108

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja 1108 »

swirl kirjoitti:Uih, toi Apocalyptica feat. Corey Talor: I'm not Jesus on aivan ihana piisi :h:
NiiQ tää vai?

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja swirl »

^^ Juuri tuo. Ja toi Corey Taylor on lisäksi aikamoinen ilo silmälle.
Sheetlord

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

swirl kirjoitti:Corey Taylor on lisäksi aikamoinen ilo silmälle.
130% heteromiehenä en pysty tätä kommentoimaan. Kieltämättä oli ylläri nähdä Stone Sourin eka sinkun aikoihin, että Slipknotissa kuminaamari päässä kuilu-korinaa päästelikin ihan hauskan näköinen nuorimies.

(oliko tämä nyt riittävän hetero-poliittisesti korrektisti ilmaistu?) :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lisää heviä..

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nYFmQK2n ... ed&search=[/youtube]
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja 1108 »

swirl kirjoitti:Corey Taylor on lisäksi aikamoinen ilo silmälle.
Eräs humaltunut goottitypykkä intti Hellässä että olen Herra Taylorin näköinen. Intti ihan vitutukseen asti ja ulisi että laula "Wait And Bleed".
Vitutti.

Korostan että oli ihan muuten mesevän oloinen typykkä mutta naisille ominaiseen tapaansa olisi vaan voinut pitää turpansa kiinni ja tyytynyt näyttämään vaan hyvältä, mutta vittu ei.

Uunoilen että alkoholi tosiaan voi kaunistaa asioita noin niinkuin naistenkin tapauksissa.

Voi niitä aikoja kun olin sinkku ja poikamies, onneksi ne ajat on takanapäin!!
Edith

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ihan kun oisin töitäkin tehnyt. Mun on jopa odotettu kuuntelevan ja opettelevan uusia asioita. Kamoon, mä oon vaan töissä täällä. Yritän huomenna seurata Kitinää aktiivisemmin taas.
chevilyn

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Miksi ei voisi olla vielä vähän lämpimämpi ilma? Rannallakin tarkenee vain juuri ja juuri.
ninnithequeen

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tyttö otti ja nukahti pitkästä aikaa päikkäreille. Saanpahan rauhassa nauttia päiväkaffen ja kokkailla nakkikastikkeen. Herra isäntä kotiutuu tänään vasta puolen yön maissa (siis vittu onko tommoset vuorot laillisiakaan enää??!!) joten taidetaan nähdä sen kanssa vasta huomenillalla kasin pintaan :roll:
1108

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tunge nyt jo Niba ne paskalinkkis hanuriisi.

Heviä:

Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23464
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tekee mieli nakkeja ja muussia. En jaksa alkaa leikkimään perunoiden kanssa, joten taidan illalla saada nakkeja tuplana.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Bluntly kirjoitti:Tekee mieli nakkeja ja muussia. En jaksa alkaa leikkimään perunoiden kanssa, joten taidan illalla saada nakkeja tuplana.
Juma, meitsi vääntää nakkisoossia ja pottumuussia hiki hatussa!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Keikaus kirjoitti:Keskustelu eilen raitiovaunussa minun ja punakan, mahakkaan (=geneettinen velipoika eli ei hot) viisikymppisen venäläismiehen kanssa. Selvennykseksi todettakoon, että hän aloitti.

- Menetkö naimisiin kanssani?
- En mene.
- Mene naimisiin!
- Mun poikaystävällä voisi olla jokunen mielipide tähän.
- Onko poikaystävä seksikäs?
- On.
- Mene minun kanssa naimisiin!
- En mene.
- Minä annan sinulle miljoona euroa, mene naimisiin minun kanssa.'
- En mene.
- Eikö miljoona euroa ole tarpeeksi? Paljonko sinä haluat?
- Ei se taida siitä rahasta olla kiinni.
- Rakastatko sinä lapsia?
- Rakastan.
- Minäkin rakastan lapsia. Tehdään viisi lasta, kaikki professoreita. Ja sitten viisi lääkäriä. Mene naimisiin minun kanssa.
- En mene.

Ja sitten mies kosi ainakin viittä muutakin naista raitiovaunussa. Oli siinä mies.
No olisit nyt mennyt päiväksi naimisiin ja saanut miljoona euroa. Sitten oltais tavattu kahvilla ja me mentäisiin naimisiin kahdeksi päiväksi ja mä saisin 500 000 euroa.

Keikaus hyvä! Sinä olet aivan ihq sti muistanut Stadinarskaa ja kehunut. Se on lämmittänyt. Huomasin tuossa 9.8 yleisurheilun. Eipä voisi juurikaan huonompi päivä minulle olle. Minulle tulee harvinaista kyllä yövieraita pariskunta ja lapsonen ja mun pitää lauantaikeskipäivään asti pitää jonkinlaista seuraa heille.

MUTTA LUPAAN kautta kiven ja kannon tulla yleisurheilemaan. Laittakaa joku toinen päivä, jookosta.
Parhaimmat lajini ovat vieläkin tennis, golf, pikajuoksut (vaikka ei tietenkään kulje kuten pentuna, kivenheitto, pallonheitto, pesäpallo)
Pituushyppy ja kolmiloikka menisi mieluusti ilman vauhtia koska en haluaisi loukata itseäni. Mutta tottakai voin hypätä maltillisesti!Kaikenlaiset voimalajit sinänsä eivät ihan ole vahvinta alaa, koska en ole mörssäri vaan hoikka, vaikka keihäs saattaa lentääkin, jos saan tekniikasta kiinni!
Pitkän matkan juoksussa olen massaa, eli en tosiaankaan pidä pitkistä juoksuista, mulla on ns. nopeat lihakset. ERITYISEN paljon pitäisin fresbeen heitoista. Osaan sen taidon varsin hyvin.
Aitajuoksua en pentunakaan juossut. Korkeushyppyä en valitettavasti myöskään keskimittaisena ole harrastanut kuin saksi- ja kierretyylillä.
Mut aina jonkin verran menee! Heh

Keikaukselle terveisin

ja tottakai muillekin jos ovat lukeneet SA:n hengentuotteen!

Muuten Georgina ei tiennyt mun olevan oikea. Luuli ett' voisin olla jokin Ego. Se pisti mietteliääksi. Sitten rupesin ajattelemaan. Sinä olet ilman muuta aito ja tiedänkin sen, mutta onko Rahkapussi?

Ja minne ovat hävinneet Candyman ja Ann? Onko se niinkuin luule, että he ovat Alter Egoja????

Ja Ann on varmasti Mylwinin toinen rooli? Koska Anni on olemassa.

Kerro tietämäsi alter Egot. Nehän pilaavat koko systeemin totaalisesti.

Itse tunnistan esim. Huiman, Vihtiksen, Tixin Thinkin ja Ihmisen olevan ihan samaa harmaata puuta. Tai punaista puuta, kuinka vaan...

Olenko SYRJÄajatuksilla??

SA
Gestapo
keikaus-fan
ninnithequeen

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Tekee mieli nakkeja ja muussia. En jaksa alkaa leikkimään perunoiden kanssa, joten taidan illalla saada nakkeja tuplana.
Juma, meitsi vääntää nakkisoossia ja pottumuussia hiki hatussa!
Ja samoin. :shock:
Rouva Pupu

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tänään oli mielenkiintoinen päivä Suomen leijona T-paidassa, hieno on. Sain muutamia natsi huuteluita perääni, venäläisiltä tietysti. Onneksi olin töissä, PMS vaivainen pupu ei ole hyvä vastus, nyt kielenkanta pysyi suht kesynä omassa mittakaavassa ajateltuna. Mutta pisti kyllä hieman mietityttämään. Siinä vaiheessa kun Suomen vaakuna = sama kuin rasismi niin... Tykkään myös Tintti sarjakuvasta btw. Tunnen Hitler viiksien kasvun aiheuttamaa kutinaa nenän alla.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rouva Pupu kirjoitti:Tänään oli mielenkiintoinen päivä Suomen leijona T-paidassa, hieno on. Sain muutamia natsi huuteluita perääni, venäläisiltä tietysti. Onneksi olin töissä, PMS vaivainen pupu ei ole hyvä vastus, nyt kielenkanta pysyi suht kesynä omassa mittakaavassa ajateltuna. Mutta pisti kyllä hieman mietityttämään. Siinä vaiheessa kun Suomen vaakuna = sama kuin rasismi niin... Tykkään myös Tintti sarjakuvasta btw. Tunnen Hitler viiksien kasvun aiheuttamaa kutinaa nenän alla.
Mun varmaan pitäis kulkea miiteissä ja tavata teitä, mutta oletko sinäkin sitten loppujen lopuksi mies. Kun tuo avatarkin on maksimaalisen maskuliininen? Olet kuitenkin joissain postauksissa ollut selkeästi nainen puhuessasi mm. herra Pupusta ja joistain asioista kuten ballerinoista...

Jos olet nainen, miksi ihmeessä tuollainen aivan karsea avatar??
ne pusuhuuletkin joita 1800 luvulla haukuin ovat millivaniliini kertaa paremmat!!

Tiedätkö sinä varmoja alter tai younger egoja??? Millivaniliini, candyman, ann yms.

Georgina epäili jopa minua ja minä oon siis kirjoitellut niin paljon...

Stadinarska Gestapo
Arvostanut Pupua kyllä aina koska Rouva Pupulta tulee ansiokkaasti perusteluja ja totuuksia :)
BettyB.

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

No tulkaa ny joku tekee mulleki niitä nakkeja ja muusia!!1 Nauravia sit, pliis!!!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23464
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olipas hyviä nakkeja, varsinkin kun dippasi ne HP-kastikkeeseen,kyllä nyt maistunee yksi olut jälkiruuaksi.

Ja sitten sahailemaan listoja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin