Yleisurheilemme taas torstaina 9.8.

Info tulevista miiteistä
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Yleisurheilemme taas torstaina 9.8.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Eli jos kiinnostaa, paiskaapa viesti joko minulle tai dididyylle, niin kerromme sinulle milloin ja missä. Etenkin haluaisin, että Stadinarska tulisi urheilemaan meidän kanssa... :wink: Ja missä on meidän 400 metrin ennätysmies Hemuli???

t. Keikku
Kotlettien kuningatar
Kikkelis kokkelis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleisurheilemme taas torstaina 9.8.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kunto 0, kiinnostus 10.

Mä voisin melkein tulla, ja uimaankin (ainakin sinne) haluisin mennä. Pitää vielä tarkistaa mieheltä ettei se ole meille suunnitellut jo jotain.
The great club outshines the individual, always and forever.
Rahkapussi

Re: Yleisurheilemme taas torstaina 9.8.

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Tämä viikko menee kaverin remonttia tehden, välillä pilatesta ja joogaa vääntäen, mm. pe-aamuna klo 7.30. Pe-iltana osallistun mukaan ainoastaan hengessä ;)

Mietin tässä StadinArskaa juoksutrikoissa, olisiko seksy ilmestys vai nou?
Tix

Re: Yleisurheilemme taas torstaina 9.8.

Viesti Kirjoittaja Tix »

Rahkapussi kirjoitti:Mietin tässä StadinArskaa juoksutrikoissa, olisiko seksy ilmestys vai nou?
Oletko koskaan katsonut vammaisolympialaisia? Mietippäs nyt uudestaan onko tarpeen edes kysyä.
Rahkapussi

Re: Yleisurheilemme taas torstaina 9.8.

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Tix kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:Mietin tässä StadinArskaa juoksutrikoissa, olisiko seksy ilmestys vai nou?
Oletko koskaan katsonut vammaisolympialaisia? Mietippäs nyt uudestaan onko tarpeen edes kysyä.
Itse asiassa minulla oli kaksi kehitysvammaista tätiä, eikä tullut mieleen naureskella heille alentuvasti tai vitsailla heidän kustannuksellaan. Täytyy sanoa, että päivä päivältä olen yhä iloisempi siitä, että lapsesta asti olen joutunut näkemään elämän eri puolia ja totemaan, että kaikki eivät todellakaan saa samoja kortteja kouraan. Tynnyrissä kun ei välttämättä pääse kasvamaan suvaitsevaiseksi: se on niin kovin ahdas ja homogeeninen paikka.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Yleisurheilemme taas torstaina 9.8.

Viesti Kirjoittaja huima »

Rahkapussi kirjoitti:Tynnyrissä kun ei välttämättä pääse kasvamaan suvaitsevaiseksi: se on niin kovin ahdas ja homogeeninen paikka.
Tsot, tsot. Ei kasvatuksessa ollut mitään vikaa.

Juristeilta vaan poistetaan kirurgisesti kaikki empatia ennen valmistumista.
elco

Re: Yleisurheilemme taas torstaina 9.8.

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti: Juristeilta vaan poistetaan kirurgisesti kaikki empatia ennen valmistumista.
Davelta on poistettu kirurgisesti mielleyhtymät sanasta "felching". Poistettanee uudestaan piakkoin. Kannattaisi vinkata vaimolle, että operaation tehokkuuden varmistamiseksi pitäisi poistaa myös mielleyhtymät tähän palstaan. Jollei siis välttämättä halua toistuvasti operoitavaksi.
Viimeksi muokannut elco, 08.08.2007 23:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tix

Re: Yleisurheilemme taas torstaina 9.8.

Viesti Kirjoittaja Tix »

Huokaus. Miten joku voikin missata koko huulen pointin niin täydellisesti. Ei maksa vaivaa.
Rahkapussi

Re: Yleisurheilemme taas torstaina 9.8.

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

huima kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:Tynnyrissä kun ei välttämättä pääse kasvamaan suvaitsevaiseksi: se on niin kovin ahdas ja homogeeninen paikka.
Tsot, tsot. Ei kasvatuksessa ollut mitään vikaa.

Juristeilta vaan poistetaan kirurgisesti kaikki empatia ennen valmistumista.
Nääh, tiX katuu jo nyt "sutkautustaan". Vertaus vammaisiin, jotka itse eivät voi mitään sille, että ovat vammaisia, on todellakin henkinen riman alitus.
Tix

Re: Yleisurheilemme taas torstaina 9.8.

Viesti Kirjoittaja Tix »

Rahkapussi kirjoitti:Nääh, tiX katuu jo nyt "sutkautustaan". Vertaus vammaisiin, jotka itse eivät voi mitään sille, että ovat vammaisia, on todellakin henkinen riman alitus.
Mitenniin? En usko että Arskakaan mahtaa vammaisuudelleen mitään?
Rahkapussi

Re: Yleisurheilemme taas torstaina 9.8.

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Tix kirjoitti:Huokaus. Miten joku voikin missata koko huulen pointin niin täydellisesti. Ei maksa vaivaa.
Se johtuu vain siitä, että en ole valkoinen keskiluokkainen mies. Naisillahan ei tunnetusti ole hjuumorintajua.
Tix

Re: Yleisurheilemme taas torstaina 9.8.

Viesti Kirjoittaja Tix »

Rahkapussi kirjoitti:
Tix kirjoitti:Huokaus. Miten joku voikin missata koko huulen pointin niin täydellisesti. Ei maksa vaivaa.
Se johtuu vain siitä, että en ole valkoinen keskiluokkainen mies. Naisillahan ei tunnetusti ole hjuumorintajua.
Mjotenkin en vjaan jaksa laittaa jokaiseen arskalle irvailuun jotain disclaimeria "tällä en oikeasti tarkoita loukata vammaisia vaan kyseessä on vääräleukainen kommentti joka koskee kanssakirjoittajan hengenlahjoja."

Lukekaa irvien välistä tai sitten ette.
Rahkapussi

Re: Yleisurheilemme taas torstaina 9.8.

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Tix kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:
Tix kirjoitti:Huokaus. Miten joku voikin missata koko huulen pointin niin täydellisesti. Ei maksa vaivaa.
Se johtuu vain siitä, että en ole valkoinen keskiluokkainen mies. Naisillahan ei tunnetusti ole hjuumorintajua.
Mjotenkin en vjaan jaksa laittaa jokaiseen arskalle irvailuun jotain disclaimeria "tällä en oikeasti tarkoita loukata vammaisia vaan kyseessä on vääräleukainen kommentti joka koskee kanssakirjoittajan hengenlahjoja."

Lukekaa irvien välistä tai sitten ette.
Miksi irvailla Arskalle? Miksi ei ota Arskaa vain sellaisena kuin se tulee? Ignore-toiminto poistaa turhat roskat näytön ruudulta, jos ne liikaa tunkevat näköelimiä ja sitä kautta ajatteluelimiä vaivaamaan.
Tix

Re: Yleisurheilemme taas torstaina 9.8.

Viesti Kirjoittaja Tix »

Rahkapussi kirjoitti:Miksi irvailla Arskalle? Miksi ei ota Arskaa vain sellaisena kuin se tulee? Ignore-toiminto poistaa turhat roskat näytön ruudulta, jos ne liikaa tunkevat näköelimiä ja sitä kautta ajatteluelimiä vaivaamaan.
Miksi aurinko nousee idästä? Miksi kuu on juustoa? Joihinkin kysymyksiin vastaus on niin itsestäänselvä, että siihen ei tarvitse edes vastata.

Toivoo

LandenTix
Jumalan ruoska Joosepin armosta
Vittumainen mutta hyvä tyyppi
Vammaishuumorin epäkeskonen
Epäsovinnaisuuden kehto ja kukkaketo
Naamat taulussa ja silli suolassa, perse kuolassa
Rahkapussi

Re: Yleisurheilemme taas torstaina 9.8.

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Tix kirjoitti:
Toivoo

LandenTix
Jumalan ruoska Joosepin armosta
Vittumainen mutta hyvä tyyppi
Vammaishuumorin epäkeskonen
Epäsovinnaisuuden kehto ja kukkaketo
Naamat taulussa ja silli suolassa, perse kuolassa
Oikeesti olet koukussa Arskaan. Muuten et älähtäisi aina kun kolahtaa.
Tix

Re: Yleisurheilemme taas torstaina 9.8.

Viesti Kirjoittaja Tix »

Rahkapussi kirjoitti:Oikeesti olet koukussa Arskaan. Muuten et älähtäisi aina kun kolahtaa.
Ainoa puupää joka pystyy ylittämään edes lievän ärsytyskynnyksen. Spämmääjät on sellaisia.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Yleisurheilemme taas torstaina 9.8.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

SORI.

En ehdi vastata nyt kunnolla, mutta olen ylpeä kun olen noteerattu elävänä...Palaan myöhemmin. Passaan vieraitani minkä osaan!
Moiskis Tixille , en tiennyt ett hän rakastaa mua...palaan myöhemmin!

SA
eläväkunnan elävä aitolainen
Bliss

Re: Yleisurheilemme taas torstaina 9.8.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tix kirjoitti: Ainoa puupää joka pystyy ylittämään edes lievän ärsytyskynnyksen.
Selvästikään en ole yrittänyt tarpeeksi :jouden:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Yleisurheilemme taas torstaina 9.8.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:
Tix kirjoitti: Ainoa puupää joka pystyy ylittämään edes lievän ärsytyskynnyksen.
Selvästikään en ole yrittänyt tarpeeksi :jouden:
Minun ei tarvitse edes yrittää. :twisted:
Pyyhin Netikettiin..
didi

Re: Yleisurheilemme taas torstaina 9.8.

Viesti Kirjoittaja didi »

Kiitoksia urheiluseurasta, oli kivaa. Nyt on sellainen olo, kuin olisin saanut tänään jotain aikaiseksi.
Stinky

Re: Yleisurheilemme taas torstaina 9.8.

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Heipä hei, mihin aikaan olette yleensä olleet urheilemassa? Tässä pk-seudulla kuitenkin, oletan. Ja kai te vielä jatkatte "kisoja"?
Jospa joskus pääsisin minäkin mukaan aikataulujen salliessa.
Vastaa Viestiin