Sunnuntai on tänään!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Mitä maitoa joisitte mieluiten 2dl:n juomalasin?

Rasvatonta maitoa
3
25%
Ykkösmaitoa
1
8%
kevytmaitoa
2
17%
täysmaitoa
1
8%
vanhanajan maitoa
0
Ei ääniä
ternimaitoa (vasikan synnyttäessä, tehdään juustoa)
1
8%
isotissisen naisen tissimaitoa
1
8%
pienitissisen naisen tissimaitoa
1
8%
vuohenmaitoa
0
Ei ääniä
haluaisin maitojunalla kotiini...
0
Ei ääniä
En juo maitoa 2dl kerralla
2
17%
 
Ääniä yhteensä: 12

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jaahas. Mä saan taasen avata ketjun! Mutta koska laitoin kamalasti jutskua tuohon postaukseen Kitinäläisestä suosituimmasta niin en jaksa tähän laittaa enää. Noh, Kyselyn laitan, joka nyt kuitenkin on ollut suosittukin riippuen kysymyksestä! Eli kysyn ikuisuusasiaa nyt, maidon koostumuksesta...

SA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 12.08.2007 0:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vasikka ei synnytä.


Ei maitoa muualle kuin kahviin, ja sekin hylaversiona.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

[quote="Bliss"]Vasikka ei synnytä.


Ei maitoa muualle kuin kahviin, ja sekin hylaversiona.[/quote]

Hehheh. Hyvä Bliss! Stadinarska taitaa mennä lataamaan itsensä ja pallonsa!

EDIT siis : Ternimaitoa tulee isosta naispuolisesta lehmuliinista, jolla joko ruskeet tahrat valkeassa tai mustat tahrat valkosessa tai kokonaan mustat ja siis sillä on mahtavat imutissit, joihin kehittyy maitoo kamalasti ihan kuin naisillekin kun synnyttää ja lehmuliini synnyttää vasikan ja nainen pennun.
Ternimaitoo tulee silloin kun vasikka syntyy ja siinä on valtavasti ravintoaineita ja urheilijat käyttää sitä paljon ja maitoa pakastetaan ja siitä tehdään mm. hemmetin hyvää juutoa, mutta sen juominen noin 2dl on aika "raskasta". Ei oo kovin "raikasta".

Oliko tarpeeksi hyvin korjattu?

Kiitän erästä suosikkiani kaunisilmä-Blissiä nopeasta SA:n virheen korjaamisesta.

JA BLISS hyvä! Tein sulle oikean vaihtoehdon!! Vastaathan siihen, jos viitsit!

SA
virheenmyöntäjä
Avatar
Starflare
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 188
Liittynyt: 01.03.2007 18:25

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Ejks piimää sais...
SikaMika

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:Vasikka ei synnytä.


Ei maitoa muualle kuin kahviin, ja sekin hylaversiona.
Hyi saatana.

Maidon kuuluu olla rasvatonta. Nyt juon tosin vodka-karpaloa ilman vodkaa. Tuli otettua seitinohuet pikkuhumalat biljardin merkeissä, elän kuitenkin vielä siinä toivossa että sotken huomenna sukuloimaan lähes sadan kilsan siivun aidolla Helkamallani. Saas nährä...

Nyt parit pokerit, kolmas näytös Transformesista (nukahdin taas kesken eilisen yrityksen) ja hieman unta vastapalloon.
Bhven

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Maitoa vain kahviin tai jogurtin raaka-aineeksi.


Sleepy Sleepers: Hevi tappaa (Tavastia 30.11.1984)

http://www.yle.fi/player/player.jsp?nam ... %2F03493_1

Haluaisin nähdä minkälaisissa releisiin ja vetimiin tuon ajan Tavastiankävijät pukeutuivat.
Bliss

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SikaMika kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Vasikka ei synnytä.


Ei maitoa muualle kuin kahviin, ja sekin hylaversiona.
Hyi saatana.
Räjähtääpi käyntiin paskatauti muunlaisesta maidosta. SITTEN voi sanoa hyi saatana :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Minusta olisi jotenkin upeaa lypsää naiseni varhain aamulla klo 4.30 ja juoda sitten raikasta maitoansa aamupalalla lasista.

Mutta toistaiseksi mua on imetetty. Muut kyllä paheksuvat jos näkevät kun en oo vauva.

Jos ei ole tissimaitoa saatavilla, juon ykkösmaitoa mieluiten.
Määää en toistaiseksi oo joutunut keskittymään Laktoosi ja Hyla ja Gluteiinipelleilyyn.

Bliss! Mietin voisitko sinä olla elämäni nainen, mutta olet kyllä aika särmikäs. Selvää on, että olisin oikea elämäsi mies, mutta sinähän et sitä ymmärrä vielä. Osaisinko kesyttää sinut? Olet aika villitamma varmaan?

Ja Mussukka ja Keikku ja Rahka ja monet muut olisivat mustiksia!

SA
miettijä :roll:
Bliss

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä olen vakavasti koukussa sudokuun. Mikä avuksi, auttakee :apuva:
SaintJohnPerse

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Eilen pääsin toista kertaa tänä kesänä rannalla. Larussa rokkitytön kanssa. Yritin bongailla Geetsua ja Blissiä, mutta eipä näkynyt.. Tylsää...
Googlebot

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

SaintJohnPerse kirjoitti:Eilen pääsin toista kertaa tänä kesänä rannalla. Larussa rokkitytön kanssa. Yritin bongailla Geetsua ja Blissiä, mutta eipä näkynyt.. Tylsää...
Mä olinkii Larun biitsillä perjantaina iltapäivällä. Yritin bongailla SJP:tä, mutta väärä päivä tuli valittua.

Eilenkin meinasi kyllä rintakarvat (molemmat) palaa ulkoilmassa Hämeenlinnan suunnalla. Tämänpäiväinen viileähkö sadekeli on vaihteeksi ihan asiallista, varsinkin kun työt taas alkavat.
Sheetlord

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Eilen oli koko lailla kivoin mahdollinen päivä pitkään aikaan. Kaunis päivä, kaks luoladyykkiä, illalla kotona leikittiin romantiikkaa hyvän punaviinin ja jalkahieronnan merkeissä.

Ja tänään sitten sataa. Tyypillistä.
Googlebot

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Ai niin tänään menen AarneAnkan kutsusta Megazoneen ampumaan laseraseella kaikkea liikkuvaa ja liikkumatonta. Hyvä etten unohtanut, sopivaa sisätila-aktiviteettia näin harmaaseen päivään. Ainoastaan yhden kerran aiemmin on tuota tullut kokeiltua, silloin ainakin tuli hiki ja ihan hauskaa oli kun muutkin kilpailijat olivat sopivassa tunnelmassa. Kaksi kierrosta kuulemma pelataan.
SaintJohnPerse

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Selkää särkee. Onnistuin polttamaan sen lievästi auringossa lisäksi siitä puraistiin eilen pieni palanen pois. Auts.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja cardic »

puuh, eilen koko paiva koffissa ja paalle era bilista kera muutaman oluen.
en oo juomas ennen seuraavaa kertaa
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
ninnithequeen

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mamma kännissä osa 5687:

Mutsi ja faija ei heränny puhelinsoittoihin yöllä, joten tää plikka fiksuna takapihan kautta yrittää sisään. Portti tietysti lukossa, ja minä ison perseeni kanssa jäin jumiin siihen alle. Sain loppujen lopuks ryömittyä sisäpuolelle. Mutsi tuli avaamaan takaoven ja meikäläinen kirmasi suoraan yläkertaan. Kah, vierashuoneen vuodesohva ei ollutkaan pedattuna, joten ei kun broidin huoneeseen pikku jääkärin viereen. Olin unissani aloittanut kauhean elämöinnin, kuuleman mukaan broidi oli törkännyt mut sängystä, mutsi kiskonut jaloista. No eihän ne mua mihinkään saanu, varsinkaan hereille, joten broidi oli ottanu peittonsa ja häipyny alakerran sohvalle :lol:

Kivaa olla isosisko ja näyttää pikkuskinille niinku esimerkkiä...
didi

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja didi »

Seinät alkaa kaatua päälle, pääsisipä jo töihin.
Bliss

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ukkostaa. Mulle tulee kunnon ukkosella aina hilliton mieliteko heittää vaatteet pois ja mennä alasti sateeseen seisomaan :shock:
didi

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja didi »

Bliss kirjoitti:Ukkostaa. Mulle tulee kunnon ukkosella aina hilliton mieliteko heittää vaatteet pois ja mennä alasti sateeseen seisomaan :shock:
samma här.. en kyllä äsken kehdannut ottaa kaikkia vaatteita pois, mutta pienessä yöasussa tuli hilluttua takapihalla.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja Vadim »

didi kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Ukkostaa. Mulle tulee kunnon ukkosella aina hilliton mieliteko heittää vaatteet pois ja mennä alasti sateeseen seisomaan :shock:
samma här.. en kyllä äsken kehdannut ottaa kaikkia vaatteita pois, mutta pienessä yöasussa tuli hilluttua takapihalla.
Uuh. Olen selvästikin katsellut burkia liian pitkään.
ninnithequeen

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Espoossakin oli kunnon ukkonen äsken. Ja vettä tuli kuin aisaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Bliss kirjoitti:Mä olen vakavasti koukussa sudokuun. Mikä avuksi, auttakee :apuva:
Minä kanssa... mitään hoitoa en siihen ole löytänyt vielä!

Taisin saada eilen Siuntio Sunpluggedissa lievän auringonpistoksen, vaikka huivi olikin päässä koko päivän. Jatkuvasta aurinkorasvan lisäämisestä huolimatta näytän myös hieman rapuisalta. Mikä ärsyttävintä, olen paljon punaisempi toiselta puolelta :x

Eilisen parasta antia olivat Jippu - joka sai yhdellä biisillään allekirjoittaneen kyynelehtimään - sekä Anne-Mari Kähärä ja Pekka Kuusisto. Kähärä ja Kuusisto pelleilivät lavalla koko ajan ja yksikin biisi oli nimeltään "Ugly Pig Burbing in the Sidewalk", joten katsoin velvollisuudekseni vaatia heitä soittamaan Paranoidin. Kähärä hyppäsi rumpusetin taakse ja Kuusisto alkoi viulullaan vetää Paranoidia ja laulaa todella kummallisesti. Yleisö oli riemuissaan. Oli kaikenkaikkiaan tosi mukava päivä, paitti illalla iski kova päänsärky.

Päästyäni takaisin Helsingin maaperälle tuo ihana mies haki mut junalta, vaikka olisinhan minä sporallakin päässyt ja lisäksi se oli ostanut mulle lahjaksi käsilaukun :h:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja Niba »

swirl kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mä olen vakavasti koukussa sudokuun. Mikä avuksi, auttakee :apuva:
Minä kanssa... mitään hoitoa en siihen ole löytänyt vielä!
Tuota juokaa vaikka viinaa silleen paljon että turhat matemaattiset toimitukset aiheuttaa bulimian tai muun plasebovaikutuksen..

P.S.
Maitoa kaikkeen muuhun paitti KAHVIIN! Kahvi juodaan mustana.
Pyyhin Netikettiin..
Geetzu

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SaintJohnPerse kirjoitti:Eilen pääsin toista kertaa tänä kesänä rannalla. Larussa rokkitytön kanssa. Yritin bongailla Geetsua ja Blissiä, mutta eipä näkynyt.. Tylsää...
Mä käväsin pari kertaa uimassa mut biitsistä vähän oikealle, rauhallisempaan paikkaan vatsoineni möngin. Nyt olin mattolaiturin lähellä, siveästi bikineissä kun porukkaa jokapirunpaikassa.

Olittekste tuhmia rokkitytön kans?
1108

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Olkaa hyvä:

Vastaa Viestiin